دسته‌ها
اخبار

کمپین های AdWord را برای عملکرد برتر تجزیه و تحلیل کنید


15 فوریه 2016 | ارسال شده توسط مایکل ،نر

عامل مهم در صرف دلار تبلیغاتی، بازگشت سرمایه است. وقتی صحبت از هزینه های گوگل ادوردز می شود، باید ردیابی کنید که کدام کمپین ها و کلمات کلیدی واقعاً تبدیل می شوند. صرف‌نظر از تبدیل‌ها، Google به‌طور خودکار پول شما را در حراج‌های PPC بر اساس محدودیت‌های هزینه‌ای که تعیین کرده‌اید، دریافت می‌کند. نگر، اصلی گوگل در محصول AdWords خود درآمد است. در واقع 60 میلیارد دلار است که گوگل هر ساله از طریق قرار دادن تبلیغات کمپین و کلمات کلیدی در سراسر اینترنت و موتورهای جستجو از وسایل نقلیه مختلف AdWord به دست می آورد. این تعداد کلیک های 1 یا 2 دلاری یا حتی تا 50 دلاری برای یک صنعت رقابتی کلمات کلیدی و امتیاز با کیفیت بالا است.

با مجموعه Rank Ranger از گزارش‌های PPC، می‌تو،د KPI خود را برای یافتن کمپین‌هایی که بازده دلار AdWords شما را به حدا،ر می‌رسانند، جستجو کنید. گزارش جدید عملکرد روزانه AdWords همه کمپین‌های AdWords شما را به صورت ،یبی یا کمپین‌های خاصی که انتخاب می‌کنید، با ترافیک روزانه و کلیک‌ها، نمایش‌ها، CTR، میانگین CPC و هزینه کل KPI نشان می‌دهد. با این داده‌ها می‌تو،د تعیین کنید که کدام کمپین‌ها در حال افزایش هستند و کدام کمپین‌های AdWord عملکرد ضعیفی دارند و باید به‌روزرس، یا تعلیق شوند. تجزیه و تحلیل می تواند آگاهی شما را از چندین عامل مهم از جمله شرایط ،ید مشتری بالقوه، نیروهای بازار مانند پیشنهاد رقبا برای کلمات کلیدی مشابه و اینکه کدام صفحات فرود عملکرد خوبی دارند، افزایش دهد.

رتبه گزارش عملکرد روزانه Google AdWords Ranger

ابتدا، بر اساس فاکتورهای عملکرد گسترده همانطور که در گزارش کمپین های AdWords مشاهده می شود، تعیین کنید که روی کدام کمپین ها تمرکز کنید. به معیارهای ترافیک هر کمپین AdWords نگاه کنید و بر اساس عواملی که برای تبدیل شما مهم هستند مرتب کنید. مرتب سازی بر اساس:

  • جلسات
  • درصد جلسات جدید
  • کاربران جدید
  • نرخ پرش
  • صفحات در هر جلسه
  • میانگین مدت جلسه
  • نرخ تبدیل هدف
  • تکمیل اه،
  • ارزش هدف در هر کمپین

تبدیل در قلب موفقیت هر بازاریابی آنلاین است. در Traffic Metrics می‌تو،د ببینید که کدام کمپین بهترین و بدترین عملکرد را بر اساس مهم‌ترین عامل دارد. با تنظیم تبدیل‌های هدف سفارشی در Google Analytics، می‌تو،د آنها را در Rank Ranger دنبال کنید و بهترین و کم‌بازده‌ترین کمپین‌ها را پیدا کنید.

کمپین های گوگل ادوردز، معیارهای ترافیک

معیارهای ترافیک Google AdWords را رتبه بندی کنید

برای ایجاد KPI هزینه به ازای تبدیل و KPI نرخ تبدیل، می‌تو،د دریابید که کدام کمپین‌ها واقعاً منجر به تبدیل می‌شوند. تبدیل های قوی به م،ای کمپین های موفق AdWords و صفحات فرود موفق است.

هنگامی که بر روی چند کمپین AdWords تمرکز کردید که مشخص کرد کدام کمپین کار می کند و کدام کمپین کار نمی کند، باید به هزینه های آن کمپین ها در AdWords Metrics نگاه کنید تا هزینه کمپین را ببینید. در اینجا معیارها عبارتند از:

  • کلیک می کند
  • برداشت ها
  • CTR (نرخ کلیک)
  • میانگین CPC (هزینه هر کلیک)
  • هزینه هر کمپین

در این گزارش، باید ببینید که بیشترین پول را در کمپین های با بیشترین تبدیل خود صرف می کنید. به همین ترتیب، ممکن است در کمپین هایی که عملکرد خوبی دارند، اما هزینه ها کاهش می یابد، ارزشی پیدا کنید. کمپین هایی که هزینه دارند اما تبدیل نمی شوند، بازنده پول هستند و بنابراین بازگشت سرمایه (ROI) شما بسیار کمتر خواهد بود.

کمپین های گوگل ادوردز، معیارهای ادوردز

رتبه بندی گزارش متریک PPC AdWords Ranger

نسبت کلیک یکی دیگر از معیارهایی است که باید به دقت دنبال شود. CTR تأثیر زیادی بر کمپین های AdWords دارد. CTR بالا منجر به امتیاز کیفیت بالاتر می شود که CPC شما را کاهش می دهد و حجم تبلیغات شما را افزایش می دهد.

اکنون، فهرستی از کمپین های AdWords مرتب شده دارید که می خواهید عمیق تر آنها را پیگیری کنید. برای بررسی عمیق کمپین‌های قدرتمند و کمپین‌های بازده ضعیف‌تر، گزارش عملکرد روزانه Google AdWords را باز کنید. در تنظیمات Analytics بر اساس کمپینی که در حال تحقیق در آن هستید، و تاریخ های کمپین فیلتر کنید تا ببینید آیا روند آن کمپین در این دوره افزایش یا کاهش داشته است.

نمونه عملکرد روزانه Google AdWords Ranger's Ranger

البته، هدف AdWords و PPC ،ج ، پول نیست، این تبدیل یا تراکنش نهایی است که مهم است. اگر یک کمپین در عملکرد خود کم است، زمان آن است که کلمه کلیدی، صفحه فرود یا پارامترهای هزینه را به روز کنید. بازاریابی مبتنی بر مصرف کننده یافتن کلیدواژه هایی است که ،یداران شما در زمان من، در فرآیند تصمیم گیری خود روی آنها تمرکز می کنند تا شما بیشترین کمک را به آنها بکنید.

درباره نویسنده

مایکل ،نر

مایکل در نظر دارد که یک پیشاهنگ رنک رنجر باشد. همیشه در جستجوی وب سایت عالی، جست و جوی جهان برای نکات سئو، بهینه سازی ع، ها، محتوا و لینک ها. هر چیزی که می تواند از یک صفحه نمایش LED نمایش داده شود، می تواند یک ابزار بازاریابی باشد.

مایکل معتقد است که Rank Ranger پناهگاه نهایی برای جنگجویان SEO است و مشتاق راهنمایی آنها برای یافتن بهترین راه برای استفاده از نرم افزار SEO ما – گزارش ها، نمودارها، ابزارها و ویژگی های بر،ب سفید – برای بهبود روش مدیریت SEO و بازاریابی دیجیتال است!


منبع: https://www.rankranger.com/blog/adwords-daily-performance-report