دسته‌ها
اخبار

کمپین ها و کلمات کلیدی AdWords را تجزیه و تحلیل کنید


7 مه 2015 | ارسال شده توسط مایکل ،نر

،ب و کار در سراسر وب برای تبلیغات مبتنی بر کلمات کلیدی، دلارهای زیادی پرداخت کرده است. گوگل ساخته است 59 میلیارد دلار در سال 2014 که در کلمات پیشنهادی درآمد

یک سوال محبوب برای بازاریابان آنلاین: چه کلمات کلیدی باعث جستجو در وب سایت شما می شود؟ گوگل بسیاری از داده ها را در مورد کلمات کلیدی که افراد در سایت های اختصاصی خود google.com، youtube.com، google.com، google.com، youtube.com و غیره جستجو می کنند، مخفی می کند… در گوگل آنالیتی،، ما عمدتاً در جستجوی کلمات کلیدی وب سایت (اطلاعات) ارائه نشده می بینیم. . اما می‌تو،د با پرداخت هزینه برای تبلیغات با کلیدواژه‌های کلیدی، دریابید که چه کلمات کلیدی بهترین کار را دارند.

تبلیغاتی که موفق به کلیک ، می شوند به شما می گویند که کدام کلمات کلیدی برای سایت شما کار می کنند. ،ید تبلیغات گوگل دو کار را انجام می دهد: 1) ،ب و کار را به سمت سایت شما هدایت می کند و 2) اطلاعات کلیدواژه و جمعیت شناختی را برای کاربران و در مورد آنها فراهم می کند. زیرا شما جستجوی کلمه کلیدی را برای AdWords دریافت می کنید. این چیزی است که شما برای سئو هزینه می کنید.

چگونه ادوردز را م،ا کنیم؟

برای کمک به شما در تعیین اینکه آیا سرمایه‌گذاری سود می‌دهد یا خیر، و اینکه چه کلمات کلیدی برای سایت شما بهتر عمل می‌کنند، ما یک گزارش کلمات کلیدی PPC را برای کمپین‌های AdWords شما ایجاد کردیم. در این نمودار تعداد جلسات با تراکنش‌های روزانه (منطقه آبی) را در مقایسه با دوره زم، مشابه سال گذشته (خط نارنجی) مشاهده می‌کنیم. به کاهش جزئی ترافیک در روز ارائه به‌روزرس، الگوریتم Google Mobile Friendly و کاهش تدریجی ترافیک در هفته بعد توجه کنید.



گزارش تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی AdWords PPC

گزارش کلمات کلیدی AdWords را تجزیه و تحلیل کنید

از آنجایی که ما گزینه مقایسه با زمان مشابه در سال گذشته را انتخاب کردیم، خلاصه و ج، زیر نمودار نتایج دوره جاری و درصد تغییرات را نسبت به سال گذشته افزایش یا کاهش می دهد. گزارش‌های PPC همچنین گزینه‌هایی برای مقایسه با دوره قبلی (مثلاً مقایسه آوریل تا مارس) برای انتخاب محدوده تاریخ سفارشی دارند.

خلاصه PPC

این بخش خلاصه کل کل کلمات کلیدی (یا همه کمپین‌ها را اگر گزارش کمپین‌های PPC را مشاهده می‌کنید) بر اساس فیلترها و بخش‌هایی که در گزینه‌های گزارش انتخاب می‌کنید، ارائه می‌کند.

داده های خلاصه PPC AdWords

درباره اه، و نرخ تبدیل

را نرخ تبدیل هدف مجموع تمام نرخ های تبدیل هدف فردی است. و ارزش هدف کل ارزش تولید شده توسط تبدیل هدف در سایت شما است. این مقدار با ضرب تعداد تبدیل های هدف در مقداری که به هر هدف اختصاص داده اید مح،ه می شود.

توجه داشته باشید که مقدار هدف برای کمپین این مشتری 0 دلار است. از آنجایی که گزارش برای جلسات با تراکنش‌ها فیلتر شده است، احتمال زیادی وجود دارد که آن تراکنش‌ها به دلار واقعی منتج شوند، اما زم، که هدف در Google ایجاد شد، مقداری تخصیص داده نشد.

معیارهای ترافیک تجزیه و تحلیل

ج، شامل کلمه کلیدی یا نام کمپین همراه با جلسه ترافیک Analytics و داده‌های تبدیل هدف است.

معیارهای ترافیک تجزیه و تحلیل

متریک AdWords

ج، شامل کلمه کلیدی یا نام کمپین به همراه کلیک‌ها، نمایش‌ها، نسبت کلیک (CTR)، میانگین هزینه به ازای هر کلیک (CPC) و هزینه کل است.

متریک AdWords

اینها کلمات پیشنهادی گزارش‌ها می‌توانند به شما احساس هزینه به ازای هر کلیک (CPC) و نرخ تبدیل کمپین‌ها و کلمات کلیدی را بدهید. مانند تمام گزارش‌های Rank Ranger Analytics، گزینه‌ها شامل تمام معیارهای Google Analytics، اه،، تراکنش‌ها، تبدیل‌ها، نمودار و گزارش کل هزینه‌ها و موارد دیگر است. به جای تلاش برای ،یب گزارش‌های مختلف Google Analytics توسط خودتان، گزارش‌های ما به شما این امکان را می‌دهد که همه چیز را به هم متصل کنید و به شما این امکان را می‌دهد که به ،وان یک متخصص SEO کار بازاریابی و تحلیل واقعی خود را انجام دهید. Rank Ranger به داده هایی که برای درک ترافیک AdWords خود نیاز دارید دسترسی آسان می دهد.

درباره نحوه تنظیم کمپین‌های AdWords و گزارش‌های کلمات کلیدی AdWords بیشتر بیاموزید.

درباره نویسنده

مایکل ،نر

مایکل در نظر دارد که یک پیشاهنگ رنک رنجر باشد. همیشه در جستجوی وب سایت عالی، جست و جوی جهان برای نکات سئو، بهینه سازی ع، ها، محتوا و لینک ها. هر چیزی که می تواند از یک صفحه نمایش LED نمایش داده شود، می تواند یک ابزار بازاریابی باشد.

مایکل معتقد است که Rank Ranger پناهگاه نهایی برای جنگجویان SEO است و مشتاق راهنمایی آنها برای یافتن بهترین راه برای استفاده از نرم افزار SEO ما – گزارش ها، نمودارها، ابزارها و ویژگی های بر،ب سفید – برای بهبود روش مدیریت SEO و بازاریابی دیجیتال است!


منبع: https://www.rankranger.com/blog/adwords-،ysis-reports