دسته‌ها
اخبار

گزارش‌های قیف چند کانالی بینش‌هایی در مورد تبدیل‌ها ارائه می‌دهند


29 مه 2017 | ارسال شده توسط Rank Ranger

همه می دانند که یک زنجیره به اندازه ضعیف ترین حلقه آن قوی است. به همین دلیل است که درک مسیر کاربر به سمت تبدیل به همان اندازه مهم است که خود تبدیل. قیف تبدیل کاوش در مسیری که کاربر برای انجام آن تبدیل طی کرده است به جداسازی مواردی که به خوبی کار می‌کنند و مواردی که در طول مسیر خوب کار نمی‌کنند، کمک می‌کند. این نه تنها به شما می‌گوید چه کانال‌هایی باعث موفقیت شما می‌شوند، بلکه به شما می‌گوید که کاربران شما چه وابستگی‌های تبدیلی دارند، تا بتو،د روش‌های خود را تقویت کنید و موفقیت خود را در آینده تکرار کنید.

با توجه به بینش قابل توجهی که با دیدن مسیر کاربر به سمت تبدیل به دست می‌آید، ما چهار گزارش قیف چند کاناله جدید را راه‌اندازی کرده‌ایم که به شما کمک می‌کند تعیین کنید:

  • تعداد و ارزش فروش بسته و تبدیل‌های هدف که بر اساس جستجوی ارگ،ک، پیوندهای مستقیم، ارجاع‌ها، شبکه‌های اجتماعی، جستجوی پولی و کمپین‌های بازاریابی ایمیلی آغاز، کمک و تکمیل شدند. (گزارش تبدیل های کمکی).
  • ارجاعات سایت، جستجوها و تبلیغات چه نقشی در فرآیند تبدیل داشته اند (گزارش مسیر تبدیل برتر).
  • مدت زمان بین اولین بازدید کاربر و ،ید یا تکمیل یک هدف تبدیل (گزارش تاخیر زم،).
  • چند بار یک کاربر قبل از تبدیل با کانال ها تعامل داشته است (گزارش طول مسیر).

گزارش تبدیل به کمک قیف چند کانالی

اغلب یک تبدیل یک فرآیند چند لایه و چند مرحله ای است که از یک کانال فراتر می رود. این گزارش تبدیل به کمک قیف چند کانالی به شما بینشی از ارزش اساسی کانال‌هایی که تبدیل‌های شما را هدایت می‌کنند، می‌دهد. این گزارش از آنجایی که نمای کلی تری از کانال های ترافیک شما را به شما ارائه می دهد، حائز اهمیت است، تعداد تبدیل های کمکی و ارزش آنها را بر اساس هر کانال نشان می دهد. با این کار می توان ارزش واقعی یک کانال را تعیین کرد. به این م،ا که، در حالی که یک کانال ممکن است در توانایی خود برای به دست آوردن آ،ین تبدیل های تعاملی دچار تز،ل شود، ممکن است برای همه مقاصد و مقاصد، یک نیروگاه تبدیل کمکی باشد.

به طور خاص، گزارش تبدیل به کمک قیف چند کانالی بینش هایی در مورد تعداد و ارزش فروش بسته و تبدیل هدف ارائه می دهد که هر کانال شروع، کمک و تکمیل کرده است. علاوه بر این، به شما امکان مح،ه تبدیل‌های تعاملی کمکی در مقابل آ،ین تعامل را نیز می‌دهید که عملکرد کانال را نسبت به نقش آن در جمع‌آوری تبدیل‌های تعاملی کمکی و آ،ین تعامل خلاصه می‌کند.

تا این حد، گزارش داده‌های تبدیل را در قالب‌های مختلف ارائه می‌کند که شامل یک نمودار بصری است که به شما امکان می‌دهد بخش خاصی از داده‌های تبدیل خود را به انتخاب خود ردیابی کنید. برجسته ، نمودار خلاصه ای است که مجموع هر معیار تبدیلی را که توسط گزارش ردیابی می شود نشان می دهد. در نهایت، ج، گروه کانال، تفکیک هر کانال از تبدیل‌های کمکی، ارزش کمکی، تبدیل‌های آ،ین تعامل، ارزش تبدیل آ،ین تعاملات، و مح،ه فوق‌الذکر تبدیل‌های کمکی در مقابل آ،ین تعامل را نشان می‌دهد.

گزارش تبدیل‌های به کمک قیف‌های چند کاناله، تفکیک دقیقی از نقش هر کانال در تضمین تبدیل‌ها ارائه می‌کند.

گزارش تاخیر زم، تبدیل

چه مدت طول می کشد تا کاربران شما تبدیل را انجام دهند؟ این یک سوال مهم است که به شما کمک می کند طرز فکر ،، که از سایت شما بازدید می کنند را درک کنید. آیا خدمات یا محصول شما به تبدیل سریع کمک می کند یا کاربران باید قبل از تعهد، آشنایی گسترده تری ،ب کنند؟ این گزارش تاخیر زم، تبدیل به شما می گوید که چند روز طول کشید تا یک بازدیدکننده سایت تبدیل کند. به این م،ی، می‌تو،د ببینید که آیا تبدیل‌های شما بلافاصله انجام می‌شوند یا در طی چند روز و غیره اتفاق می‌افتند.

قیف های چند کاناله: تاخیر زم،


ببینید معمولاً چقدر طول می‌کشد تا یک تبدیل بر اساس هر گل به دست آید


از آنجایی که گزارش شامل یک فیلتر هدف است، می‌تو،د رفتار کاربر را نسبت به نوع تبدیلی که انجام می‌شود نظارت کنید. به این م،ا که ممکن است واداشتن بازدیدکنندگان سایت برای ثبت نام در خبرنامه نسبتاً سریع اتفاق بیفتد، در حالی که واداشتن آنها به شروع آزمایشی رایگان ممکن است این اتفاق نیفتد. مشاهده تفکیک “تأخیر زم،” بر اساس هر هدف، بینشی در مورد ماهیت اه، از دیدگاه کاربر به شما ارائه می دهد. با این کار می تو،د بفهمید که چه نوع اه،ی نیاز دارید تا به آرامی کاربران خود را به سمت تکمیل هدایت کنید و چه نوع اه،ی به تلاش کمتری نیاز دارند.

گزارش مسیرهای تبدیل برتر

دانستن ارزش تبدیل کمکی هر کانال ترافیک از اهمیت آشکاری برخوردار است. با این حال، راهی وجود دارد که می‌توان یک گام فراتر رفت تا درک کنید که تبدیل‌های شما چگونه به وجود می‌آیند، و آن مسیر تبدیل واقعی بازدیدکنندگان سایت است. این گزارش مسیرهای تبدیل برتر دقیقا همین کار را می کند این گزارش به شما کمک می‌کند توالی تعاملاتی را که کاربر را به سمت تبدیل هدایت می‌کند، تجزیه و تحلیل کنید و نقشی را که ارجاع‌ها، جستجوها و تبلیغات سایت در فرآیند تبدیل داشته‌اند، تعیین کنید. به این م،ی که این گزارش اطلاعات دقیقی را به شما ارائه می دهد که به روشن ، نحوه رفتار بازدیدکنندگان سایت در مسیر تبدیل کمک می کند.

آیا بازدیدکنندگان سایت شما تمایل دارند که پس از دیدن یک تبلیغ مستقیماً چندین بار از سایت شما بازدید کنند، اگر چنین است، چه چیزی در مورد مشتریان و فرآیند تصمیم گیری آنها به شما می گوید؟ آیا زم، که یک تبلیغ کانال جذاب اولیه است، برای تبدیل سایت شما بازدیدهای بیشتری لازم است؟ درک چنین ال،ایی می تواند به شما کمک کند تا در شیوه های کارآمدتر و مؤثرتر شرکت کنید.

قیف های چند کانالی: مسیرهای تبدیل برتر

تعیین کنید که کدام مسیر به سمت تبدیل ها رایج ترین و موثرترین هستند

مانند گزارش تبدیل به کمک قیف چند کانالی، در اینجا نمودار روندها نیز به شما ارائه می شود که در این مثال می توان آن را برای نشان دادن تبدیل یا ارزش تبدیل تنظیم کرد. نمودار مسیر گروه‌بندی کانال همراه، مسیرهای تبدیل واقعی انجام شده توسط بازدیدکنندگان سایت را مشخص می‌کند و هر مسیر در برابر تعداد تبدیل‌های کمکی و مقدار کمکی مرتبط با آن نشان داده می‌شود. مسیرهای تبدیل می تواند شامل جستجوی ارگ،ک، جستجوی پولی، خبرنامه های ایمیل، شبکه های اجتماعی، سایت های ارجاع، پیوندهای وابسته و کمپین های سفارشی ایجاد شده در حساب Google Analytics سایت باشد.

گزارش طول مسیر

مشابه به گزارش مسیر تبدیل‌های برتر، را گزارش طول مسیر بینشی در مورد مسیری که بازدیدکنندگان سایت دنبال می‌،د در مسیر تبدیل به آنها ارائه می‌دهد. بر خلاف گزارش مسیر تبدیل‌های برتر، در اینجا به شما می‌توان دید گسترده‌تر، اگر نگوییم چشم پرنده، از مسیر تبدیلی که بازدیدکنندگان سایت انجام داده‌اند، به‌خصوص اینکه چه تعداد تعامل کانال برای انجام یک تبدیل مورد نیاز است. با یادگیری تعداد دفعاتی که یک کاربر قبل از تبدیل با کانال‌ها تعامل داشته است، بینشی در مورد میزان تعامل لازم برای کاربران فراهم می‌شود تا با ایده تعهد به تبدیل راحت باشند.

از آنجایی که گزارش دارای یک فیلتر هدف است، می تو،د رفتار مصرف کننده را نسبت به اه، مختلفی که ایجاد کرده اید جدا کنید. با این اطلاعات می‌تو،د فرآیند تجزیه و تحلیل آنچه را که در مورد هر شکل از هدف انجام می‌شود آغاز کنید یا فرآیند تبدیل را مختصرتر یا ماهیت طول،‌تر می‌کند.

قیف های چند کاناله: طول مسیر

گزارش طول مسیر که نشان‌دهنده تعداد تعاملات کانالی است که کاربران در طول فرآیند تبدیل انجام داده‌اند.

مسیری به سوی رستگاری تبدیل

وقتی صحبت از تبدیل ها به میان می آید، نیازی به موعظه برای گروه کر وجود ندارد، هرچه اطلاعات دقیق تری دریافت کنید، بهتر است. درک هر دو مسیری که کاربران به سمت تبدیل در پیش می‌گیرند، همراه با ارزش واقعی کانال‌های ترافیکی شما، نه تنها می‌تواند به شما در تصمیم‌گیری بهتر در ،ب‌وکار کمک کند، بلکه می‌تواند از تصمیم‌گیری‌های بد جلوگیری کند. نوع تصمیماتی که ناشی از نداشتن اطلاعات کافی است. این مثل ضرب المثل قدیمی است که «کتاب را از روی جلدش قضاوت نکنید». خوب یک کانال را فقط بر اساس آ،ین ارزش تعامل آن قضاوت نکنید. همین امر در مورد خود کاربران نیز صدق می کند. ارزیابی تبدیل‌های آنها با درک رفتار متمایز پشت چنین تبدیل‌هایی تنها راه برای بهبود بهتر فرآیند تکمیل هدف و تاکتیک‌هایی است که انجام می‌دهید. فقط سطح را ،اش ندهید، از قیف های چند کانالی استفاده کنید تا متوجه شوید که واقعاً چه چیزی پشت تبدیل شما وجود دارد.

صرفه جوییصرفه جوییصرفه جوییصرفه جوییصرفه جوییصرفه جوییصرفه جوییصرفه جویی

درباره نویسنده

رنجر رتبه

Rank Ranger یک پلتفرم SEO است که برای استانداردسازی مدیریت و گزارش‌دهی برای دنیای دیجیتال مارکتینگ با رفع نیاز به یک پلتفرم بازاریابی آنلاین جامع با قابلیت ردیابی و نظارت بر داده‌های کمپین، یکپارچه شده با نرم‌افزار و خدمات شخص ثالث، ارائه گزارش‌های کاملا شخصی و سفارشی طراحی شده است. 100٪ گزارش های خودکار بر،ب سفید و یک رابط وب مارک دار.


منبع: https://www.rankranger.com/blog/multi-channel-funnel-reports