دسته‌ها
اخبار

گزارش دهی گوگل آنالیتیکس با ابزارک های جدید آسان شد!


1 آگوست 2018 | ارسال شده توسط Rank Ranger

دو چیز وجود دارد که لازم نیست به شما بگوییم: زمان شما محدود و همچنین ارزشمند است و Google Analytics برای سئوی خوب بسیار مهم است. بنابراین، ما پسندیدن به شما بگویم که با ابزارک‌های جدیدی که اخیراً به Rank Ranger اضافه شده‌اند، می‌تو،د راحت‌تر و سریع‌تر به داده‌های Google Analytics خود دسترسی پیدا کنید! آیا اشاره کردیم که می‌تو،د همه این ویجت‌ها را به بر،ب سفید و گزینه‌های گزارش خودکار ما اضافه کنید تا بتو،د داده‌های عمیق Analytics را با متخصصان و تازه‌کاران به اشتراک بگذارید؟

برای یک سریع بررسی ویجت های Analytics و نحوه استفاده از آنها در Rank Ranger برای سطح بالاتری از گزارش داده ها!

نمودارها، روندها، دستگاه

شماره 1 ویجت نمای کلی Google Analytics

چه جای بهتری برای شروع از ویجتی که به‌سرعت عملکرد کلی ترافیک شما را در یک لحظه بررسی می‌کند. ویجت نمای کلی Google Analytics یک نمودار روندها را با یک ع، فوری داده ،یب می کند که شامل اطلاعات بینش شما می شود. کاربران، جلسات، نرخ پرش، و میانگین زمان صرف شده در سایت:

ویجت نمای کلی Google Analytics

چیزی که این ویجت را پویا می‌کند، نه تنها امکان نمایش مجموعه‌ای از معیارهای Analytics در نمودار روندها (ی،ی هر چیزی از کاربران جدید به بازدید از صفحه به بازدید و غیره) اما ویجت همچنین شما را قادر می سازد تا به سرعت عملکرد خود را نسبت به دوره های گزارش دیگر درک کنید.

تا این حد می‌تو،د ویجت را طوری تنظیم کنید که داده‌های Analytics فعلی خود را با دوره قبل مقایسه کند:

مقایسه دوره های قبلی Google Analytics

می‌تو،د با تنظیم ویجت برای نمایش داده‌های Analytics سال به سال، نگاهی گسترده‌تر به عملکرد خود داشته باشید:

داده های سال به سال Google Analytics

شماره 2 ابزارک گرایش کاربر فعال Google Analytics

ویجت گرایش های کاربر فعال Google Analytics Active User Trends ابزارک Google Analytics Active User Trends است. به طور خلاصه، این ویجت ردیابی نحوه رفتار کاربران در سایت شما را به صورت روزانه، هفتگی و ماهانه یکپارچه و ساده می کند. با شناور، یک ع، فوری از مجموع تجمعی و روند تبدیل به طور همزمان و فوری دریافت می کنید، مانند آنچه که مستقیماً در زیر نشان داده شده است:

ابزارک گرایش کاربر فعال Google Analytics

می‌تو،د ویجت را سفارشی تنظیم کنید تا داده‌ها را با توجه به اه، خاص و بر اساس بخش‌ها و رویدادهای مختلف نشان دهد.

شماره 3 ابزارک عملکرد هدف Google Analytics

همه چیز در مورد نرخ تبدیل و تکمیل است! ابزارک عملکرد هدف گوگل آنالیتی، روشی ساده و سرراست برای نظارت بر تاثیرگذاری استراتژی تبدیل شما ارائه می دهد.
با معیارهایی مانند:

  • تکمیل اه،
  • نرخ تبدیل
  • ارزش هدف

ابزارک عملکرد گوگل آنالیتی،

نمودار تکمیلی یک افزونه عالی است که به راحتی به شما کمک می کند
درهم ش،تن و
واجد شرایط شدن عملکرد تبدیل شما در اینجا می‌تو،د بدون اتلاف وقت در جستجوی یک سری داده، ردیابی کنید که کدام اه، تبدیل‌های بیشتری را به دست می‌آورند و با چه سرعتی.

شماره 4 ابزارک دستگاه های برتر گوگل آنالیتی،

با اهمیت روزافزون ت،یم بندی دستگاه که به دنبال افزایش استفاده از تلفن همراه است، ویجت دستگاه های برتر Google Analytics را داریم:

ابزارک دستگاه های برتر گوگل آنالیتی،

اگر می خواهید راهی سریع و آسان برای هضم تفکیک ترافیک سایت خود بر اساس دستگاه داشته باشید، این یک راه عالی برای انجام این کار است. تجزیه بصری ساده و بسیار قابل تشخیص ویجت از منابع ترافیک شما توسط
دستگاه یک راه در دسترس و کارآمد برای درک عملکرد ترافیک سایت شما در هر دستگاه است.

علاوه بر این، آی، های ارائه شده نگاهی سریع به اعداد واقعی نشان داده شده در تصویر بصری ویجت ارائه می دهند. شما همچنین می‌تو،د این داده‌ها را در مقایسه با دوره‌های گزارش قبلی نشان دهید، که به شما امکان می‌دهد به سرعت این بخش از داده‌های تحلیلی را بدون از دست دادن عمق و بدون سرمایه‌گذاری بیش از حد زم، دریافت کنید.

حتی می‌تو،د بر اساس اه، خاص فیلتر کنید تا عملکرد دستگاه را ببینید زیرا به ماهیت متمایز اه،ی که برای خود در Google Analytics تنظیم کرده‌اید مربوط می‌شود.

شماره 5 ابزارک حفظ کاربر Google Analytics

آ،ین، اما نه کم اهمیت، اکنون می تو،د حفظ کاربر خود را به صورت گروهی مستقیماً در Rank Ranger دنبال کنید. ابزارک حفظ کاربر گوگل آنالیتی، روشی ساده برای ردیابی میزان قدرتمند و طول، مدت تعامل کاربر شما است.

ویجت حفظ کاربر

در اینجا، مانند سایر ویجت‌ها، می‌تو،د پارامترهای داده‌هایی را که می‌خواهید نشان داده شوند تعیین کنید. تا این حد، می‌تو،د اندازه گروه، محدوده تاریخ داده‌ها و فیلتر را بر اساس بخش‌های مختلف انتخاب کنید. البته، زیبایی واقعی داشتن این نمودار در Rank Ranger این است که مانند چهار ویجت ذکر شده، می توان آن را به یکی از گزارش های بر،ب سفید ما اضافه کرد (اما به زودی در مورد آن بیشتر توضیح خواهیم داد).

گزارش‌دهی آسان بر،ب سفید Google Analytics و سفارشی‌سازی ویجت

بله، ویجت‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که حدا،ر داده‌ها را با حداقل زمان به شما ارائه دهند، اما این بدان م،ا نیست که آنها فاقد گزینه‌های سفارشی‌سازی و گزارش هستند. شما هم این توانایی را دارید که ویجت های خود را بر اساس چندین گزینه سفارشی تنظیم کنید و هم آنها را در انواع گزارش های بر،ب سفید قرار دهید.

گزینه های سفارشی برای ابزارک های Google Analytics

همانطور که قبلاً اشاره کردیم، هر ویجت را می توان فیلتر کرد تا داده های Google Analytics قطعی و ت،یم شده را نشان دهد. صرف نظر از اینکه داده‌های مربوط به اه، یا بخش‌های خاص را نشان می‌دهد، می‌تو،د انتخاب کنید که کدام اطلاعات بیشتر به تحلیل شما مرتبط است.

علاوه بر این، می‌تو،د محدوده تاریخی را که می‌خواهید داده‌ها برای آن نمایش داده شوند، به صورت سفارشی انتخاب کنید. این شامل توانایی مقایسه داده ها با دوره های قبلی است (به استثنای عملکرد هدف گوگل آنالیتی، و ابزارک های حفظ کاربر).

تنظیمات مقایسه داده های گوگل آنالیتی،

در همان زمان، پیش بروید و طرح رنگی را ایجاد کنید که برای شما من، است و
احساس کنید برای تنظیم عرض ویجت ها در حالی که در آن هستید آزاد است. هک، شما حتی می تو،د آنها را با درج ،وان سفارشی خود نام ببرید!

پالت رنگ ویجت ها

پالت رنگ موجود در گزینه های گزارش

موفقیت گوگل آنالیتی، خود را به طور موثر به نمایش بگذارید

ما بهترین ها را برای آ، ذخیره کرده ایم.

وقت گذاشتن به نفع شما، درج ویجت‌های گوگل آنالیتی، در یک گزارش بر،ب سفید راهی عالی برای نشان دادن موفقیت شما به شیوه‌ای است که هم از نظر زیبایی‌شناختی دلپذیر و هم قابل ترجمه باشد (مخصوصا اگر ،ی که به آن گزارش می‌دهید متخصص آنالیتی، نباشد) .

به طور خاص، این به این م،ی است که شما این گزینه را دارید که ویجت‌های Google Analytics خود را به گزارش‌های PDF خودکار، به داشبوردهای کلاینت بلادرنگ یا به ابزارک همه داشبوردهای گزارش اضافه کنید. این داشبورد بازاریابی (که یک گزینه 100٪ بر،ب سفید است که به شما دسترسی کامل به HTML و CSS می دهد تا بتو،د داشبورد خود را شبیه به هر سایتی کنید).

ابزارک های Google Analytics در داشبورد بازاریابی

ویجت‌های Google Analytics تحت مجموعه‌ای از ابزارک‌های متریک منفرد نشان داده می‌شوند که داده‌ها را هم در مورد رتبه و هم در ترافیک سایت ارائه می‌کنند.

هر انتخابی که دارید، چه به صورت داخلی یا به مشتریان گزارش دهید، قرار دادن ویجت‌های Google Analytics در گزارش‌های بر،ب سفید به شما این امکان را می‌دهد که داده‌های ساده و ساده‌ای را ارائه دهید که نه تنها تفسیر آن آسان است، بلکه درجه‌ای از عمق و م،ی گزارش را ارائه می‌دهد.

سرعت، سادگی و سبک را به اشتراک بگذارید

ما می خواهیم شما یک چیز را درک کنید. ما می د،م که ردیابی، نظارت، و بخصوص گزارش همه تلاش‌های سئوی شما می‌تواند طاقت‌فرسا و اغلب وقت‌گیر باشد. با این کار، ما می‌خواهیم راهی را به شما پیشنهاد کنیم که موفقیت ترافیک سایت خود را به اشتراک بگذارید، به گونه‌ای که رمزگشایی دستاوردهای شما را برای همه آسان کند، چه رئیس یک بخش SEO یا صاحب یک ،ب و کار کوچک. پس از اینکه ویجت‌های جدید Analytics چقدر ساده و در عین حال قدرتمند در گزارش‌های بر،ب سفید ما قرار دارند، دیدید، امیدواریم ببینید که نمایش بینش ترافیک را می‌توان به راحتی برای ،، که متخصص SEO نیستند در دسترس قرار داد.

این پنج ویجت جدید را با ویجت‌های Stacked Columns و Google Analytics Pie Chart/ List ،یب کنید، و یک مجموعه کاملاً جامع از منابع داده Google Analytics را خواهید داشت که پتانسیل صرفه‌جویی در وقت شما را دارد و برای شما و شما به ارمغان می‌آورد.
مشتریان بینش عمیق

ویجت های Google Analytics را می توان در پلت فرم ما پیدا کرد
زیر: گزارش ها> نمودارها> نمودارها و ابزارک ها> ابزارک ها – گوگل آنالیتی،

درباره نویسنده

رنجر رتبه

Rank Ranger یک پلتفرم SEO است که برای استانداردسازی مدیریت و گزارش‌دهی برای دنیای دیجیتال مارکتینگ با رفع نیاز به یک پلتفرم بازاریابی آنلاین جامع با قابلیت ردیابی و نظارت بر داده‌های کمپین، یکپارچه با نرم‌افزار و خدمات شخص ثالث، ارائه گزارش‌های کاملا شخصی و سفارشی طراحی شده است. 100٪ گزارش های خودکار بر،ب سفید و یک رابط وب مارک دار.


منبع: https://www.rankranger.com/blog/google-،ytics-report-widgets