دسته‌ها
اخبار

گزارش عملکرد کسب و کار من در گوگل


28 مارس 2017 | ارسال شده توسط Rank Ranger

با آوردن همه داده‌های SEO محلی خود به یک مکان، ما واقعاً با هیجان اعلام می‌کنیم که اکنون می‌تو،د به داده‌های Google My Business در Rank Ranger دسترسی داشته باشید. این منبع داده برجسته در مجموعه به ظاهر بی پایان ما از ادغام داده های شخص ثالث به مجموعه پرکار گزارش های ردیابی SEO محلی ما می پیوندد و جسارت می بخشد. بنابراین، می‌تو،د بدون ،وج از نرم‌افزار Rank Ranger به راحتی به طیف کامل داده‌های SEO محلی خود دسترسی داشته باشید. علاوه بر این، مشاهده داده‌های «Google برای ،ب‌وکار من» در Rank Ranger شما را قادر می‌سازد تا بینش‌های SEO محلی سفارشی ایجاد کنید که می‌تواند در هر یک از گزینه‌های گزارش بر،ب سفید ما به اشتراک گذاشته شود.

ابزارک‌های Google برای ،ب‌وکار من و ترافیک


ابزارک‌های متریک که داده‌های ترافیک سایت «Google برای ،ب‌وکار من» و ارجاع را نشان می‌دهد

دسترسی به داده های ،ب و کار من در Google

به‌راحتی، داده‌های «Google برای ،ب‌وکار من» شما به ،وان بخشی از ادغام Yext شما قابل دسترسی است. به این م،ی که وقتی حساب Yext خود را به Rank Ranger متصل کردید، به طور خودکار به داده های Google My Business نیز دسترسی خواهید داشت. همچنین به این م،ی است که می‌تو،د به راحتی داده‌های «Google برای ،ب‌وکار من» خود را در کنار سایر معیارهای تحلیلی Yext مشاهده کنید. به طور خاص، از طریق ادغام Yext خود، و علاوه بر سایر معیارهای تجزیه و تحلیل Yext موجود، اکنون می تو،د به معیارهای Google My Business زیر دسترسی داشته باشید:

  • اقدامات مشتری برای ،ب و کار من در Google
  • Google My Business Map Views
  • نماهای جستجوی «Google برای ،ب و کار من».
  • جستارهای جستجوی ،ب و کار من در گوگل


Google My Business Metrics - Insight Graph

نمودار Insight که معیارهای «Google برای ،ب‌وکار من» را نشان می‌دهد

امکان داده های ،ب و کار من در گوگل

مانند سایر معیارهای تجزیه و تحلیل Yext، ما داده‌های صفحه Google My Business شما را در نمودار Insight و ابزارک‌های متریک خود ادغام کرده‌ایم. این بدان م،ی است که می تو،د نمودارها و ویجت های سفارشی ایجاد کنید که نیازهای گزارش دهی خاص شما را منع، می کند. همچنین به این م،ی است که می‌تو،د داده‌های «Google برای ،ب‌وکار من» خود را با سایر منابع داده، مانند رتبه و قابلیت مشاهده، در همان نمودار یا در یک سری از ابزارک‌ها مقایسه کنید. با ادغام، ،، که کمپین های سئوی محلی را مدیریت می کنند، می توانند به راحتی ارتباط بین رتبه بندی و عملکرد صفحه ،ب و کار خود را تعیین و تجزیه و تحلیل کنند. این به ،ه خود به این م،ی است که شما به ارائه داده ای دسترسی دارید که در هیچ جای دیگری در بازار یافت نمی شود.

داده های صفحه و رتبه ،ب و کار

داده‌های «Google برای ،ب‌وکار من» در مقایسه با میانگین رتبه در موتور جستجوی Google Maps

ما همچنین این امکان را برای شما فراهم کرده‌ایم که داده‌های «Google برای ،ب‌وکار من» خود را براساس مکان مشاهده کنید. با استفاده از این ویژگی، می‌تو،د نمودارهای سفارشی ایجاد کنید که می‌توانند اطلاعات آماری ملی، منطقه‌ای یا بیش از حد محلی Google My Business را نشان دهند. تا این حد، مقایسه عملکرد صفحه Google برای ،ب و کار من در یک مکان خاص با روندهای برند ملی کاملاً امکان پذیر است. علاوه بر این، از آنجایی که داده‌های «Google برای ،ب‌وکار من» شما از طریق Yext قابل دسترسی است، به فیلترهای داخلی و سفارشی موجود در حساب Yext خود دسترسی دارید.

فیلترهای Google My Business Yext

«Google برای ،ب‌وکار من» به‌صورت یکپارچه از Yext و در تنظیمات داده‌های Insight Graph نشان داده شده است

به اشتراک گذاری داده های Google My Business

با دسترسی به داده‌های «Google برای ،ب‌وکار من» در Rank Ranger، نه تنها بینش‌های مقایسه‌ای منحصربه‌فردی به شما ارائه می‌شود، بلکه انواع گزارش‌ها و داشبوردهای آماده بر،ب سفید برای به اشتراک گذاشتن آمار خود به دست می‌آورید. کاربر، که به دنبال نمایش یک نسخه مارک از داده‌های «Google برای ،ب‌وکار من» هستند، چه برای مقاصد داخلی یا خارجی، اکنون می‌توانند این کار را به روشی انجام دهند که متن، با نیازهای خاص خود باشد.

تا این حد، کاربران می‌توانند یک پی‌دی‌اف خودکار با بر،ب سفید که حاوی داده‌های «Google برای ،ب‌وکار من» در کنار سایر گزارش‌ها و داده‌های Rank Ranger باشد، برنامه‌ریزی کنند. علاوه بر آماده بودن جعبه متن (که امکان برقراری ارتباط مستقیم در گزارش را می دهد)، PDF می تواند به طور همزمان به تعدادی از آدرس ها ایمیل شود و دارای یک صفحه جلد است که امکان درج لوگو را فراهم می کند.

برای ،، که به دنبال گزینه گزارش‌دهی آنلاین برای نمایش داده‌های «Google برای ،ب‌وکار من» خود هستند، داشبورد مشتری ما داشبوردی به راحتی قابل دسترسی و باز هم بر،ب سفید ارائه می‌دهد. داشبورد مشتری که از طریق یک URL ایمن و سفارشی (با امکان انتخاب دامنه سفارشی) قابل اشتراک‌گذاری است، یک گزینه گزارش پویا ارائه می‌کند که با آن داده‌های «Google برای ،ب‌وکار من» شما را به اشتراک می‌گذارد.

در نهایت، و با بیشترین درجه تطبیق پذیری، می‌تو،د نمودارها/ویجت‌هایی را که عملکرد «Google برای ،ب‌وکار من» را برجسته می‌کنند، در یک داشبورد فعال داده‌ای فعال، دارای قابلیت چند صفحه، ۱۰۰٪ بر،ب سفید که دسترسی کامل به HTML و CSS را ارائه می‌دهد، به اشتراک بگذارید. داشبورد بازاریابی این امکان را به شما ارائه می دهد که داده های «Google برای ،ب و کار من» خود را در یک پلت فرم داشبورد کاملاً قابل تنظیم به نمایش بگذارید. داشبورد همچنین امکان جاسازی محتوای سفارشی را فراهم می کند. به این ترتیب، می‌تو،د از داشبورد بازاریابی برای نمایش داده‌های «Google برای ،ب‌وکار من» در کنار ویدیوهای YouTube که در صفحه ،ب‌وکار Google قرار گرفته‌اند و غیره استفاده کنید. اگر خودمان این را نگوییم خیلی هم کهنه نیست.

Google My Business Data - داشبورد بر،ب سفید

داشبورد بازاریابی که داده‌های «Google برای ،ب‌وکار من» را در کنار یک ویدیوی جاسازی‌شده نشان می‌دهد

حواستان به ،ب و کار من در گوگل باشد!

نکته در اینجا این است که به ،ب و کار خود فکر کنید… داده‌های Google My Business خودتان، و بدون نیاز به تعقیب مجموعه داده‌های مختلف در سرتاسر وب فقط برای نشان دادن یک تصویر کامل از عملکرد SEO محلی، به آن توجه کنید. با خطر تکراری به نظر رسیدن، چرا داده‌های سئوی محلی خود را از مکان‌ها و منابع مختلف جمع‌آوری کنید، در حالی که می‌تو،د مستقیماً در Rank Ranger به همه آنها دسترسی داشته باشید. بیشتر، وقتی می‌تو،د به داده‌های «Google برای ،ب‌وکار من» دسترسی داشته باشید و آن‌ها را به شیوه‌ای خلاقانه، منحصربه‌فرد و سفارشی دستکاری کنید. با گزینه های گزارش بر،ب سفید، مانند ضرب المثل قدیمی است… مهم این نیست که چه می گویید، بلکه نحوه بیان آن مهم است. چطور “میگی” شما بینش داده های SEO محلی و Google برای ،ب و کار من؟

درباره نویسنده

رنجر رتبه

Rank Ranger یک پلتفرم SEO است که برای استانداردسازی مدیریت و گزارش‌دهی برای دنیای دیجیتال مارکتینگ با رفع نیاز به یک پلتفرم بازاریابی آنلاین جامع با قابلیت ردیابی و نظارت بر داده‌های کمپین، یکپارچه با نرم‌افزار و خدمات شخص ثالث، ارائه گزارش‌های کاملا شخصی و سفارشی طراحی شده است. 100٪ گزارش های خودکار بر،ب سفید و یک رابط وب مارک دار.


منبع: https://www.rankranger.com/blog/google-my-business-integration