رتبهبندی ردیابی اغلب میتواند یک فرآیند ،د، با مدیریت ریز، باشد که در آن تفاوتهای ظریف در تغییر در بازه زم، یک روز، هفته یا حتی ماه اهمیت فوقالعادهای پیدا میکنند. با این حال، اگر بخواهید رتبه را در یک زمینه کاملاً جدید ردیابی کنید، چه؟ اگر بخواهید رتبه را در محیط شرکت دنبال کنید چه؟ در زمینهای که میخواستید پیشرفت نه تنها کلمات کلیدی خود، بلکه پیشرفت شما و شیوههایتان را نشان دهید. اگر بخواهید عملکرد خود را چه در داخل، چه برای مشتری در سطح اجرایی و بر اساس شیوه های گزارش دهی تجاری سنتی برجسته کنید، چه؟ با در نظر گرفتن این موضوع، ما خوشحالیم که جدیدترین گزارش سطح سازم، خود، ع، فوری رتبه سه ماهه را اعلام کنیم.
ع،های فوری رتبه سهماهه برای گزارش رتبههای سطح اجرایی
ع، فوری رتبه سه ماهه که برای حساب های سطح سازم، مهندسی شده است، گزارش رتبه بندی طراحی شده برای اتاق هیئت مدیره را در اختیار شما قرار می دهد. این گزارش که بر اساس موتور جستجو نشان داده می شود، به شما امکان می دهد به راحتی عملکرد رتبه بندی کلمات کلیدی خود را از سه ماهه به فصل دیگر پیگیری کنید. با توجه به قابلیتهای تاریخ سفارشی، ع، فوری رتبه سهماهه را میتوان طوری تنظیم کرد که دادهها را برای هر سهماهه نشان دهد، که قدمت آن به شروع کمپین شما برمیگردد. علاوه بر این، میتو،د گزارش را طوری تنظیم کنید که طبق بازههای زم، سهماهه سنتی نمایش داده شود (ی،ی ژانویه – مارس = Q1) یا میتو،د سهماهههای مالی سفارشی ایجاد کنید که براساس هر بازه زم، 90 روزه شروع و پایان مییابند.
ع، فوری رتبه فصلی که داده های رتبه بندی را در پنج فصل نشان می دهد
مقایسه تغییرات رتبه فصلی
شاید قابل توجه ترین ویژگی آن، Quarterly Rank Snaps،t به راحتی امکان مقایسه سه ماهه برای تجزیه و تحلیل عمیق را فراهم می کند. پس از فعال شدن، ع، فوری رتبه سه ماهه تغییرات رتبه سه ماهه را در مقایسه با سه ماهه قبلی به شما نشان می دهد. با دلتا گزینه فعال شده است، شما میتو،د عملکرد رتبهبندی فصلی را در طول هر سه ماههای که من، مید،د، مقایسه کنید. با تنظیم گزارش برای نمایش چندین فصل، می تو،د به راحتی پیشرفت و مهارت رتبه بندی سه ماهه را پیگیری و تعیین کنید. علاوه بر این، مانند خود رتبهبندی، این گزارش به شما این امکان را میدهد که دادههای پیش روی خود را بر اساس تغییرات فصلی، به ترتیب صعودی یا نزولی مرتب کنید.
تغییرات رتبه را از فصل به فصل بر اساس کلمه کلیدی دنبال کنید
عملکرد کلیدواژه فصلی را جدا کنید
ع، فوری رتبه سه ماهه به شما کمک می کند تا عملکرد گسترده رتبه بندی کلمات کلیدی خود را به روش های مختلف تعیین کنید. در ابتدا، گزارش شما را قادر می سازد کلمات کلیدی خاصی را که می خواهید نمایش داده شوند، انتخاب کنید. در نتیجه، و به ،وان مثال، شما این گزینه را دارید که کلمات کلیدی با ماهیت خاص یا حتی آنهایی که حاوی عبارت شناسی رایج هستند را نشان دهید. در چنین سناریویی، انجام این کار به شما این امکان را می دهد که عملکرد رتبه سه ماهه برای کلمات کلیدی را مشاهده کنید که پویایی مش، دارند و در نتیجه بینش های عمیق تری در سئو به شما ارائه می دهد.
به طور مشابه، این گزارش با گزینه ای همراه است که شامل یا حذف بر،ب های کلیدواژه می شود. به این ترتیب، توانایی ردیابی عملکرد رتبه سه ماهه گروه های مختلف کلمات کلیدی در دسترس شماست.
رتبه بندی فصلی کلمات کلیدی مشخص و/یا گروهی از کلمات کلیدی را جدا کنید
ث،اً، این گزارش به ،وان بخشی از تلاشهای خود برای کمک به شما در جداسازی پیشرفت رتبهبندی فصلی، ظرفیت جداسازی بصری کلمات کلیدی را بر اساس عملکرد رتبهبندی دارد. این مقیاس رنگ رتبه گزینه رنگی را به کلمات کلیدی بر اساس محدوده موقعیت های رتبه اختصاص می دهد (ی،ی سبز تیره = موقعیت های 1-3). با فعال شدن این گزینه، روشی واضح و بصری برای تمایز بین درجات مختلف عملکرد رتبه بندی کلمات کلیدی دارید.
از مقیاس رنگ رتبه برای شناسایی بصری عملکرد رتبه بندی برای هر یک از کلمات کلیدی که برای نمایش انتخاب می کنید استفاده کنید
گزارش های White Label برای برجسته ، موفقیت فصلی شما
ما فرآیند گزارش دهی کامل داده ها را در نظر گرفته ایم. داشتن داده های نوع اجرایی کافی نیست. شما باید بتو،د آن را به گونه ای به اشتراک بگذارید که با آن سطح از تعامل تجاری هماهنگ باشد. به همین دلیل است که میتو،د ع، فوری رتبه سهماهه را در هر یک از گزارشهای White Label ما، بهویژه داشبورد بازاریابی، وارد کنید. در اینجا می تو،د داده های رتبه بندی سه ماهه خود را در داشبوردی که طوری طراحی شده است که شبیه هر وب سایتی است که انتخاب می کنید، برجسته کنید. این داشبورد داده فعال و دارای قابلیت چند صفحه ای به ،وان راهی برای ایجاد پل ارتباطی با داده هایی که ردیابی کرده اید با افرادی که ممکن است با چنین گزارش هایی آشنا نباشند، عمل می کند. داشبوردها شامل روشهای متعددی برای تقویت سطوح بالای ارتباط هستند که شامل جعبههای متن و امکان جاسازی ویدیوها، فرمهای Google یا هر نوع اطلاعات تکمیلی دیگری است.
داده های رتبه بندی فصلی همانطور که در داشبورد بازاریابی مشاهده می شود
در گوگل و در اتاق هیئت مدیره رتبه های بالایی ،ب کنید
در یک محیط تجاری رقابتی فزاینده، برجسته بودن و عملکرد خوب در سطح اجرایی، بخش مهمی از یک استراتژی ،ب و کار موثر SEO است. برای انجام این کار، صحبت ، به یک زبان ضروری است. Snaps،t رتبه سه ماهه دقیقاً این کار را انجام می دهد، از مرزها فراتر می رود و با قرار دادن داده های رتبه بندی شما در یک زمینه تجاری، SEO را به اتاق هیئت مدیره می آورد. با همگام سازی داده های رتبه بندی خود با مواردی مانند تجزیه و تحلیل فروش و درآمد با گزارش دهی به صورت فصلی، می تو،د داده های خود را در بالاترین سطح ،ب و کار در دسترس قرار دهید. خود را برای گزارش واقعی ،ب و کار با ع، فوری رتبه سه ماهه آماده کنید و با اطمینان وارد اتاق هیئت مدیره شوید.
درباره نویسنده
Rank Ranger یک پلتفرم SEO است که برای استانداردسازی مدیریت و گزارشدهی برای دنیای دیجیتال مارکتینگ با رفع نیاز به یک پلتفرم بازاریابی آنلاین جامع با قابلیت ردیابی و نظارت بر دادههای کمپین، یکپارچه شده با نرمافزار و خدمات شخص ثالث، ارائه گزارشهای کاملا شخصی و سفارشی طراحی شده است. 100٪ گزارش های خودکار بر،ب سفید و یک رابط وب مارک دار.
منبع: https://www.rankranger.com/blog/track-quarterly-rank