دسته‌ها
اخبار

گزارش های MailChimp در داشبورد بازاریابی


1 فوریه 2017 | ارسال شده توسط Rank Ranger

بازاریابی ایمیلی، اگرچه شاید اغلب در کانون توجه سایر جنبه‌های بازاریابی دیجیتال قرار نمی‌گیرد، اما شاهد رشد مجدد آگاهی صنعت بوده است. از اوا،، رهبران صنعت شروع به تأکید مجدد بر اهمیت استراتژی بازاریابی ایمیلی سالم کرده‌اند. در تلاش برای اطمینان از دسترسی کاربران ما به طیف گسترده و جامعی از ابزارها و گزارش های بازاریابی دیجیتال، Rank Ranger اکنون یکپارچه سازی MailChimp را ارائه می دهد. MailChimp که به طور گسترده به ،وان پیشرو در ردیابی و اندازه گیری کمپین های بازاریابی ایمیلی شناخته می شود، مجموعه ای فراگیر از داده های بازاریابی ایمیلی را ارائه می دهد که اکنون می تواند در هر یک از گزارش های بر،ب سفید ما درج شود و مستقیماً در پلت فرم Rank Ranger قابل دسترسی باشد. Rank Ranger با این آ،ین لیست طول، ما از ادغام های شخص ثالث، همچنان به کاربران ما امکان می دهد تا به طور موثر پیشرفت بازاریابی دیجیتال و کمپین های SEO خود را پیگیری و مدیریت کنند.

آرم MailChimp

بینش بازاریابی ایمیلی MailChimp

برای کمک به کاربرانمان برای دیدن کارآمد داده‌های متریک MailChimp خود، و به این ترتیب کمپین‌های ایمیل آنها را ردیابی کرده‌ایم، ما گزارش مرور کلی MailChimp. ،اصر گزارش، در مجموع، به گونه ای طراحی شده اند که به کاربران نگاهی سریع به عملکرد کمپین های ایمیلی خود ارائه دهند. علاوه بر این، و منحصر به فردتر، ،اصر موجود در این گزارش می توانند در گزارش ها و داشبورد بر،ب سفید ما گنجانده شوند.

بررسی داده های متریک MailChimp

را گزارش مرور کلی MailChimp، درست به نام خود، یک بررسی عددی اولیه از معیارهای داده های ضروری موجود در MailChimp را ارائه می دهد.

MailChimp داده ها را در Rank Ranger جمع آوری می کند

بررسی داده های کمپین ایمیلی که در گزارش مروری MailChimp نمایش داده شده است

در اینجا، کاربران می توانند بینشی در مورد عملکرد کلی جدیدترین کمپین ایمیل خود به دست آورند. تا این حد، این ،صر گزارش شامل داده‌های مربوط به نحوه تعامل کاربران با ایمیل و همچنین اطلاعات مربوط به تحویل ایمیل (ی،ی پرش‌های نرم و سخت) است. به طور خاص، بخش نمای کلی شامل معیارهای زیر است:

  • کل ایمیل های ارسال شده
  • ایمیل باز شد
  • نرخ باز
  • کلیک کرد
  • روی Rate کلیک کنید
  • لغو اشتراک
  • نرخ لغو اشتراک
  • گزارش های سوء استفاده
  • نرخ سوء استفاده
  • پرش کرد
  • پرش نرم
  • پرش سخت

ردیابی ساعت به ساعت ایمیل

الحاق داده های عددی در بررسی اجمالی بخش گزارش است نمودار عملکرد 24 ساعته. نمودار یک ع، فوری داده 24 ساعته از هر دو را نشان می دهد باز می شود و کلیک می کند معیارها در MailChimp. ارائه تفکیک ساعت به ساعت کمپین ایمیلی که در 24 ساعت اول انتشار باز می شود و کلیک می شود. 2نمودار عملکرد 4 ساعتهبا ویژگی شناور خود، معیارهای کمپین ایمیلی را به شیوه ای گرافیکی پیشرفته ارائه می دهد.

گزارش عملکرد 24 ساعته MailChimp

یک نشانگر تعداد باز شدن و کلیک روی ایمیل دریافتی در یک ساعت خاص را نشان می دهد

لینک های برتر روی ردیابی کلیک ،د

ردیابی لینک هایی که بیشترین کلیک را در یک ایمیل دارند لینک های کلیک شده بالا ،صر از گزارش مرور کلی MailChimp کاربران را قادر می‌سازد تا کلیک‌های پیوندهای تعبیه‌شده در ایمیل دریافتی را بر اساس هر پیوند ردیابی کنند. به کاربران امکان می‌دهد اطلاعات بینش پیوندهای تعبیه‌شده ایمیل را دریافت کنند لینک های کلیک شده بالا ،صر گزارش پیوندهای زنده واقعی را برای راحتی کاربر نمایش می دهد.

لینک های برتر داده های کلیک شده

،صر گزارش پیوندهای برتر کلیک شده که تعداد کلیک‌ها در هر پیوند تعبیه‌شده را به همراه پیوندهای زنده نمایش می‌دهد.

نقشه تعاملی ایمیل بر اساس موقعیت جغرافیایی باز می شود

را مکان ها توسط نقشه باز هست گزارش مرور کلی MailChimp آ،ین ،صر داده ویژگی نقشه تعاملی اجازه می دهد تا بینش داده های عمیق را در یک کمپین ایمیلی مشاهده کنید. از طریق نقشه، کاربران می توانند ماوس را روی هر کشوری در جهان قرار داده و برجسته کنند. با انجام این کار یک جعبه داده شناور ظاهر می شود که تعداد کل را نشان می دهد باز می شود که در آن کشور برای آ،ین کمپین ایمیلی رخ داد.

MailChimp نقشه مکان جغرافیایی را باز می کند

تعداد باز ، ایمیل‌های دریافتی در ایالات متحده از طریق شناور داده در ،صر گزارش مکان‌ها توسط نقشه باز نمایش داده می‌شود.

برای بهره وری بیشتر داده ها و ناوبری، ما به هر کشوری که در آن یک باز کن رخ داده است، یک سایه رنگی پیشرونده. ی،ی سایه رنگ در داخل کشورها نسبت به تعداد تیره می شود باز می شود که در یک کشور خاص رخ داده است. کشوری با بیشتر باز می شود از کشور دیگری سایه تیره تری خواهد داشت، در حالی که کشوری با هیچ باز می شود هیچ سایه رنگی نخواهد داشت.

عملکرد کمپین MailChimp خود را در گزارش های White Label به اشتراک بگذارید

ادغام داده‌های MailChimp در Rank Ranger برای آن دسته از کاربر، که به دنبال نمایش چنین داده‌هایی در چارچوب گزارش بر،ب سفید هستند، به‌طور منحصربه‌فردی مرتبط می‌شود. تا این حد، Rank Ranger به چنین کاربر، سه گزینه بر،ب سفید مربوطه را ارائه می دهد که با آن می توانند چنین کاری را انجام دهند.

1) در مجموع برای ،، که کمپین های ایمیلی را انجام می دهند، گزارش های PDF خودکار ما به کاربران امکان می دهد داده های MailChimp را در یک گزارش پی دی اف برنامه ریزی شده سفارشی وارد کنند که می تواند به طور همزمان به چندین آدرس ایمیل ارسال شود. این گزینه به کاربران این امکان را می دهد که یک صفحه جلد را برای نمایش یک لوگوی سفارشی و کادرهای متنی درج کنند که امکان ارتباط مستقیم با کاربران نهایی را فراهم می کند.

داده های MailChimp در گزارش پی دی اف White Label

گزارش MailChimp در یک گزارش PDF بر،ب سفید نشان داده شده است

2) برخلاف ارسال ایمیل داده‌های MailChimp در گزارش‌های بر،ب سفید، داشبورد مشتری یک گزینه گزارش آنلاین بر،ب سفید را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. داشبورد مشتری این امکان را به کاربران می دهد تا گزارش های MailChimp داده های فعال را تحت یک لوگوی سفارشی ارائه کنند. علاوه بر این، داشبورد مشتری را می توان از طریق یک URL ایمن و سفارشی با یک کاربر نهایی به اشتراک گذاشت (خدمات دامنه سفارشی نیز در دسترس هستند).

3) جدیدترین گزینه بر،ب سفید ما، داشبورد بازاریابی، به کاربران این امکان را می دهد که MailChimp را در یک زمینه بر،ب سفید 100٪ نشان دهند. با دسترسی کامل به HTML و CSS داشبورد، کاربران می توانند ظاهر و احساس وب سایت خود یا مشتری خود را تکرار کنند. با ،یب بهترین گزارش‌های داشبورد مشتری و پی‌دی‌اف، داشبورد بازاریابی داده‌های فعال را همراه با توانایی درج جعبه‌های متنی برای تقویت ارتباطات پیشرفته ارائه می‌دهد. همچنین، داشبورد به کاربران اجازه می‌دهد تا داده‌های MailChimp خود را با محتوای تعاملی سفارشی تکمیل کنند که می‌تواند در خود داشبورد جاسازی شود. در اینجا نیز، داشبورد را می توان از طریق یک URL ایمن و سفارشی به اشتراک گذاشت و یک گزینه دامنه سفارشی نیز در دسترس است.

داده های بازاریابی ایمیلی در داشبورد بازاریابی

داده‌های گزارش مرور کلی MailChimp در داشبورد بازاریابی بر،ب سفید

گزینه های گزارش سفارشی MailChimp Metrics

برای کمک به کاربران ما برای نمایش مؤثر داده‌های خود، یا گنجاندن آن در گزارش‌های بر،ب سفید ما، (و طبق سنت رنجرهای رتبه‌بندی)، مجموعه‌ای از گزینه‌ها و توانایی‌های سفارشی را گنجانده‌ایم. در ابتدا، کاربران می توانند سفارشی را انتخاب کنند تنظیمات بخش گزارش MailChimp تاریخ شروع و پایان گزارش همچنین، و در صورت تمایل، کاربران می توانند ،وان گزارش سفارشی را وارد کنند گزارش مرور کلی MailChimp. برای افزایش بیشتر توانایی‌های نمایش داده‌های سفارشی که کاربران در اختیار دارند، گنجاندن یا حذف هر ،صر داده‌ای را که گزارش ارائه می‌کند، ساده کرده‌ایم. به این ترتیب، کاربران می توانند یک سوئیچ را برای نمایش یا مخفی ، استفاده کنند بررسی اجمالی، نمودار عملکرد 24 ساعته، لینک های برتر کلیک شده است، و/یا مکان ها توسط نقشه باز می شود ،اصر گزارش توانایی نمایش ،اصر داده سفارشی به ویژه برای تهیه گزارش‌های بر،ب سفید برای کاربران نهایی خاص مرتبط است.

ابتکار یکپارچگی بی نهایت

ما متعهد شده‌ایم که در سال 2017 موارد بیشتری را به شما ارائه دهیم. گزارش‌های بیشتر، گزینه‌های بیشتر، و قطعاً ادغام‌های داده شخص ثالث بیشتر. تا اینجا خوب است، سه ادغام در 30 روز گذشته کار کوچکی نیست، اما در مقایسه با آنچه در افق است، چیزی نیست. اگر از طرفداران Bing Ads، Zapier و Adobe Analytics هستید، در ادامه با ما همراه باشید، زیرا این ادغام ها (و موارد دیگر) در آینده ای نه چندان دور به سراغ شما می آیند. ما این روزها در حال یکپارچگی هستیم که هیچ نشانه ای از کاهش سرعت را نشان نمی دهد. همه در قطار یکپارچه سازی داده های شخص ثالث!

درباره نویسنده

رنجر رتبه

Rank Ranger یک پلتفرم SEO است که برای استانداردسازی مدیریت و گزارش‌دهی برای دنیای دیجیتال مارکتینگ با رفع نیاز به یک پلتفرم بازاریابی آنلاین جامع با قابلیت ردیابی و نظارت بر داده‌های کمپین، یکپارچه با نرم‌افزار و خدمات شخص ثالث، ارائه گزارش‌های کاملا شخصی و سفارشی طراحی شده است. 100٪ گزارش های خودکار بر،ب سفید و یک رابط وب مارک دار.


منبع: https://www.rankranger.com/blog/mailchimp-reports-marketing-dashboard