دسته‌ها
اخبار

گسترش پیوند – ایجاد ارتباطات معنادار


27 آوریل 2022 | ارسال شده توسط ال،اندرا تاچالوا

مردم هر روز با صدها ایمیل بمباران می شوند و این اغراق نیست. طبق آ،ین آمار، یک فرد دریافت می کند 200 ایمیل در روز به طور متوسط. مطمئناً، می‌تو،د انتظار داشته باشید که برخی از این پیام‌ها مستقیماً به پوشه سطل ، بروند، اگر گیرنده آنها را نامربوط بیابد – به ندرت ،ی قادر به نوشتن این تعداد پاسخ باشد.

بنابراین، بدیهی است که تاکتیک غلبه ، گیرنده خود با ایمیل‌ها تا زم، که آنها غار کنند، دیگر کارساز نیست. همین امر به ویژه در مورد رسانه های اجتماعی و لینکدین صدق می کند.

بنابراین، تنها راه برای کاهش این سر و صدا این است که دقیقاً برع، این کار را شروع کنید، ی،ی زوایای جستجوی پیوند خود را به گونه‌ای تنظیم کنید که گروه من،ی از افراد را هدف قرار دهند، به زبان آنها صحبت کنند و در نهایت به شما کمک کنند تا با آنها رابطه برقرار کنید. .

اگر مطمئن نیستید که این روش در عمل چگونه کار می کند، در اینجا راهنمای کوتاهی است که می تو،د دنبال کنید.

مرحله 1: فهرستی از سایت‌های مرتبط با نام تجاری خود بسازید

در حالت ایده آل، کیفیت شبکه شما برای توسعه مستقیماً به سطح وابستگی بین شما و شرکایتان بستگی دارد. بنابراین، به طور طبیعی، اگر می‌خواهید ایمیل‌های خود را به کار ببندید، باید سایت‌هایی را هدف قرار دهید که به نوعی به ،ب و کار شما مرتبط هستند.

به همین دلیل است که من همیشه می‌گویم بهترین زاویه جستجوی پیوند، زاویه‌ای است که به شما امکان می‌دهد به وب‌سایت‌هایی که:

  • برند خود را بشناسید
  • نسبت به آن نگرش مثبت داشته باشید

یک قانون مهم در اینجا این است که به دنبال وب سایت هایی باشید که نماینده شرکت هایی با یک محصول یا خدمات واقعی هستند. طبق تجربه من، این وب سایت ها بهترین پتانسیل رشد را دارند.

کجا باید به دنبال چنین ارتباطاتی بگردید؟

قبل از هر چیز، توصیه می کنم نگاه دقیق تری به دنبال کنندگان خود در شبکه های اجتماعی داشته باشید. برای برندهای B2B، بیشتر لینکدین و توییتر هستند. در آنجا، ممکن است ،ب‌وکارهایی از همان صنعت و جایگاه خاص پیدا کنید، که می‌تواند چشم‌انداز بالقوه شما باشد.

در صورتی که هزاران فالوور دارید و مدتی طول می کشد تا همه آنها را با دست بررسی کنید، می تو،د از ابزارهایی مانند Followerwonk استفاده کنید. با توییتر کار می‌کند و به شما امکان می‌دهد در بایوس کاربر جستجو کنید تا با افراد مرتبط ارتباط برقرار کنید و فالوورهای خود را بر اساس مکان، بیو یا حساب‌هایی که دنبال می‌کنند ت،یم کنید. همچنین می تو،د لیست کاربر، که در صفحه توییتر خود مش، شده اند را دریافت کنید:

اگر در مورد لینکدین می‌پرسید، به شما اجازه نمی‌دهد لیست فالوورها را صادر کنید، اما می‌تو،د آن را در بخش Analytics نگاه کنید. پیش نمایش هر نمایه شامل ،وان شغلی فرد و نام شرکتی است که در آن کار می کند:

من می‌دانم که ممکن است مدتی طول بکشد تا کل فهرست را طی کنید، اما واقعاً می‌تواند به شما در کشف فرصت‌های دسترسی عالی کمک کند. بعداً می تو،د این کار را به صورت هفتگی یا ماهانه شروع کنید و لیست فالوورهای تازه به دست آمده را مرور کنید.

کجا دیگری می تو،د به دنبال چشم انداز بالقوه دسترسی باشید؟

اگر خبرنامه دارید، می تو،د لیست مش،ین را بررسی کنید. طیف گسترده ای از ابزارها برای این منظور وجود دارد، از جمله GetResponse و Mailchimp. آنها به شما امکان می دهند از طریق داده های مش،، که شامل موارد زیر است، عبور کنید:

  • آدرس ایمیل
  • سابقه ایمیل
  • فعالیت

همچنین می تو،د اطلاعات مش،ین را فیلتر کنید تا اطلاعات جمعیتی و جزئیات شرکت آنها را دریافت کنید.

در نهایت، می تو،د بالقوه های مرتبط را در شبکه های شرکای خود بیابید. در بخش بعدی کمی بیشتر به این موضوع خواهم پرداخت.

مرحله 2: فراتر از حلقه های خود بروید تا سایت هایی را که با آنها مش، هستید پیدا کنید

بررسی فالوورها و مش،ین خود در واقع می تواند به شما در رشد شبکه ارتباطی خود کمک کند. با این حال، به سختی برای برندی کار خواهد کرد که هنوز جامعه محکمی پیرامون آن ایجاد نکرده است.

اگر این مورد شماست، من قویاً به شما توصیه می کنم که جستجوی خارج از ارتباطات فعلی خود را شروع کنید و در عین حال در نظر داشته باشید که مشتری ایده آل باید چیزی مش، با برند شما داشته باشد.

اساساً، آنچه من می گویم این است که شما باید به دنبال نقاط تماس خاصی باشید که به شما کمک کند برندی را که می تو،د با آن یک رابطه م،ادار ایجاد کنید، شناسایی کنید. بیایید این نقاط تماس را یکی یکی مرور کنیم.

1. شرکای مش،

همانطور که قبلاً اشاره کردم، شراکت‌هایی که در حال حاضر دارید، حتی اگر تعدادشان کم باشد، می‌تواند راه را برای ارتباطات بالقوه از طریق دهان به دهان باز کند. همچنین، می‌تو،د به گروهی از سایت‌ها دسترسی پیدا کنید که به وب‌سایتی متعلق به شریک خوب شما پیوند می‌دهند. برای یافتن سریع‌تر چنین سایت‌هایی، می‌تو،د به Majestic بروید و لینک‌های برگشتی تازه به دست آمده از هر وب‌سایتی را که شریک خود می‌د،د بررسی کنید:

همانطور که در تصویر بالا می بینید، Majestic به شما امکان می دهد یک بازه زم، خاص را تعیین کنید، که در آن لیست دامنه های خارجی را دریافت می کنید که به یک وب سایت خاص پیوند دارند.

همچنین می‌خواهم اضافه کنم که بررسی پیوندهای تازه به‌دست‌آمده مؤثرتر از بررسی همه دامنه‌های به‌دست‌آمده است. دلیل آن ساده است – این پیوندها اخیراً اضافه شده اند، بنابراین شانس بیشتری برای دریافت پاسخ دارید.

2. اه، بازاریابی مش،

در اینجا منظور من این است که شما باید وب سایت هایی را جستجو کنید که به طور فعال در ساخت لینک نیز فعالیت دارند. ممکن است چیزی فراتر از دسترس شما به نظر برسد، اما اجازه دهید به شما نشان دهم چگونه می تو،د آن را با چند کلیک انجام دهید.

با ایجاد لیستی از کلمات کلیدی مرتبط با جایگاه شما شروع کنید. همچنین مهم است که به دنبال عبارات جستجویی باشید که افراد در صنعت شما می خواهند برای آنها رتبه بندی کنند. برای انجام این کار، می‌تو،د از ابزار Rank Ranger Keyword Research استفاده کنید – به شما امکان می‌دهد کلمات کلیدی را بر اساس ارتباط بررسی کنید:

بعد، من معمولاً روی SEOquake می‌روم و از نوار ابزار آن استفاده می‌کنم تا فهرستی از رتبه‌بندی سایت‌ها بر اساس عبارات جستجوی مورد علاقه‌ام را دریافت کنم. تنها کاری که باید انجام دهید این است که CSV را صادر کنید تا بتو،د بیشتر با این لیست کار کنید:

برای این مرحله، من همچنین توصیه می کنم با مراجعه به تنظیمات مرورگر خود، تعداد صفحات نتیجه موتور جستجو را افزایش دهید. به این ترتیب، گزینه های بیشتری برای کار خواهید داشت:

در نهایت، برای تکمیل جستجوی خود برای وب‌سایت‌هایی که به طور فعال در ساخت لینک فعالیت دارند، به آدرس زیر بروید Majestic Bulk Backlink Checker برای شناسایی صفحاتی که قبلاً برخی از پیوندها را ایجاد کرده اند. این گزارش به این صورت است:

برای افزایش شانس خود برای دریافت پاسخ واقعی به ایمیل ارتباطی خود، توصیه می کنم بر روی وب سایت هایی با جریان اعتماد کمتر تمرکز کنید. به ،وان مثال، می تو،د ببینید که postaga.com در مقایسه با سایر نتایج، جریان اعتماد کمتری دارد، اما همچنان موفق به ایجاد پیوندهایی به صفحه خود شده است:

وقتی وب‌سایت‌هایی را با بهترین پتانسیل برای دسترسی انتخاب می‌کنید، گام نهایی این است که با آنها تماس بگیرید و ببینید که آیا می‌تو،د با آنها در بخش پیوند بیلدینگ همکاری کنید یا خیر. ایمن ترین گزینه این است که به لینکدین بروید، فردی که مسئول بازاریابی/SEO/مشارکت در شرکتی است که صاحب وب سایتی است که می خواهید با آن همکاری کنید پیدا کنید و مستقیماً برای او بنویسید.

البته، برای افزایش شانس خود برای دریافت پاسخ، باید موضوعی را پیدا کنید که باعث ایجاد ارتباط بین شما و مشتری شود. موضوع می تواند مبتنی بر مکان یا مربوط به علایق مش، باشد. همچنین می‌تواند چیزی به سادگی پرسیدن از یک شخص در مورد تصویر پس‌زمینه‌اش باشد.

گزینه عالی دیگر این است که در مورد فعالیت اخیر در صفحه لینکدین خود صحبت کنید – پستی که آنها گذاشته اند، مقاله ای که به اشتراک گذاشته اند یا نظری که در حساب شخصی گذاشته اند.

مرحله سوم: خودتان ارتباطات ایجاد کنید

مردم می گویند اگر کوه به محمد نمی رسد، محمد باید به کوه برود. همین امر در مورد ایجاد شبکه ارتباطات برای دسترسی به ایمیل نیز صدق می کند – اگر فرصت های بیشتری می خواهید، باید خودتان آنها را ایجاد کنید.

در اینجا، شما می تو،د هر کاری که لازم است انجام دهید تا شما را به افرادی که برای برندها با وب سایت های مرتبط با شما کار می کنند، نزدیک کنید. ساده ترین راه این است که به یک مکالمه جذاب در لینکدین یا توییتر بپیوندید و سپس با افراد درگیر در آن ارتباط برقرار کنید. شما همچنین می تو،د یک مکالمه را خودتان جرقه بزنید:

با افزودن هشتگ به پست خود، آن را برای افراد بیشتری مشاهده خواهید کرد.

در مرحله بعد، همیشه ایده خوبی است که به گروه های صنعتی پیشرو بپیوندید و به دنبال ارتباطات احتمالی در میان شرکت کنندگان گروه باشید. فعالیت‌ها و پست‌های گروهی را بررسی کنید – این احتمال وجود دارد که ،ی فرصت‌های شراکتی را پیشنهاد داده یا به دنبال آن باشد.

به ،وان مثال، با نظر دادن در مورد این یک پست زیر، در حال حاضر به بیش از 130 نفر که آن را پسندیده اند و 49 نفر که در مورد آن نظر داده اند دسترسی دارید. می‌تو،د پروفایل‌های آن‌ها را مرور کنید و بهترین نامزدها را برای اطلاع‌رس، ایمیل شناسایی کنید:

در نهایت، می‌تو،د فعالیت‌های بازاریابی ایجاد کنید که به شما امکان می‌دهد نوع من،ی از سرنخ‌ها را جذب کنید. چنین فعالیت هایی ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • همایش ها
  • وبینارها
  • خبرنامه ها
  • جوامع بسته

به ،وان مثال، Di،al Olympus سازماندهی یک کنفرانس، که در طی آن شرکت کنندگان می توانند ارتباطات مرتبط را بیابند و شبکه شرکای خود را ایجاد کنند و در عین حال دانش خود را در مورد سئو و ساخت لینک نیز بهبود بخشند.

به سوی تو

برای جمع‌بندی نکته اصلی که می‌خواهم بدانم، ایجاد ارتباطات م،ی‌دار تنها راه دسترسی موفق به ایمیل است. به همین دلیل است که تمام تلاش شما باید به سمت ایجاد لیستی از مشتریان بالقوه مرتبط باشد که برند شما را می شناسند و آن را به شیوه ای مثبت درک می کنند.

چندین راه وجود دارد که می تو،د برای یافتن ارتباطات احتمالی دنبال کنید. بگذارید آنها را برای شما خلاصه کنم:

  • فهرست دنبال کنندگان یا مش،ین SMM خود را مرور کنید
  • تماس با شرکای خود برای کمک به شما در یافتن چشم انداز دسترسی
  • یافتن شخصی با اه، لینک سازی مش،
  • ارتباط با افرادی که از همان جایگاه/صنعت در رسانه های اجتماعی آمده اند
  • ایجاد فعالیت های بازاریابی برای جذب نوع من، از سرنخ ها

این نکات همچنین برای همه افراد تازه کار در ارتباط با ایمیل کار می کند، زیرا به شما کمک می کند از همان ابتدا به این استراتژی به درستی برخورد کنید.

درباره نویسنده

ال،اندرا تاچالووا

ال،اندرا بنیانگذار کنفرانس دیجیتال مارکتینگ و آژانس Di،alOlympus.net است. او یک سخنران مکرر و مشارکت کننده در وبلاگ های بازاریابی دیجیتال پیشرو، از جمله Moz، SEJ، Salesforce، و Hubs، است.


منبع: https://www.rankranger.com/blog/linkbuilding-email-outreach