دسته‌ها
اخبار

گوگل با به‌روزرسانی اخیر به سایت‌های اصلی می‌رسد


23 مه 2017 | ارسال شده توسط Mordy Oberstein

اخیراً، برخی گمانه‌زنی‌های صنعتی مبنی بر اینکه گوگل یک به‌روزرس، الگوریتم را در حدود 18 می ارائه کرده است. در واقع، ما افزایش نوسانات رتبه را در شاخص ریسک رتبه خود دنبال کردیم، که نشان می‌دهد به‌روزرس، در Google انجام شده است. با استفاده از یک ابزار سئو منحصربه‌فرد که قصد داریم در آینده آینده به بازار بیاوریم، به این نتیجه رسیده‌ایم که گوگل به برخی از سایت‌های اصلی در صنعت ،ده‌فروشی و کالاهای مصرفی ضربه زده است که رتبه‌بندی را کمی متز،ل کرده است.

افزایش نوسانات رتبه 18 مه

برای ارائه کمی پیش زمینه، در 18 مه شاهد افزایش نوسانات رتبه در شاخص خود بودیم. این رویداد یک روزه شاهد جهش سطح ریسک ما از 65 آرام در 17 می به امتیاز بالاتر 71 در خود 18 بود. همانطور که بری شوارتز از SERoundtable اشاره کرد، وجود داشت پچ پچ صنعتی زیادی در انجمن ها وجود ندارد که درک نوسانات را در بهترین حالت دشوار می کرد.

رتبه بندی شاخص ریسک در 18 می

شاخص ریسک رتبه افزایش در نوسانات رتبه را در 18 می نشان می دهد

آیا قطعه های برجسته پشت نوسانات رتبه هستند؟

از آنجایی که صنعت برای اولین بار متوجه به‌روزرس، شد، پیشنهاد شده است که Featured Snippets مقصر هستند. همانطور که ممکن است بد،د، گوگل آزمایشی را انجام داده است که در آن URL را در یک قطعه ویژه و به ،وان بخشی از نتایج ارگ،ک به خودی خود نشان نمی دهد. به این م،ی که یک امتیاز معمولی Featured Snippet به این م،ی است که یک URL دو بار ظاهر می شود، یک بار در نتایج ارگ،ک و یک بار در خود قطعه ویژه. در اینجا، در برخی موارد، گوگل URL را فقط در ،مت Featured Snippet نشان می‌دهد، نه در نتایج ارگ،ک. با این حال، ما این داده ها را تجزیه و تحلیل کرده ایم و این کار از 12 می آغاز شد. تاثیر زیادی در رتبه بندی نداشت. در واقع، از 12 می، تقریباً 4.5٪ از قطعه های ویژه هیچ URL متناظری در نتایج ارگ،ک ندارند. این مورد در 17 مه بود، همانطور که در 18 می بود و به این ترتیب نمی تواند افزایش نوسانات رتبه را توضیح دهد.

پس پشت سنبله چیست؟

توضیح به روز رس، – سایت های عمده ،ده فروشی Shift را ببینید

همانطور که اشاره کردم، ما در حال انتشار ابزار جدیدی هستیم که داده‌های رتبه‌بندی صنایع مختلف و حوزه‌های درون آن‌ها را تجزیه و تحلیل می‌کند. نکته واضح این است که نه تنها به نظارت بر روندهای رتبه بندی کلی کمک می کند، بلکه کمک می کند تا در مورد آنچه در یک به روز رس، خاص گوگل رخ داده است، روشن شود. در اینجا متوجه شدیم که گوگل تغییراتی در نحوه نمایش صفحات برخی از بزرگترین سایت های ،ده فروشی ایجاد کرده است.

برای اثبات این موضوع، می‌خواهم نگاهی گذرا به برخی از داده‌هایی که با مراجعه به اعداد Amazon، Best Buy، Overstock و eBay ردیابی می‌کنیم، ارائه کنم.

آمازون شاهد کاهش حضور SERP است

برای شروع، بیایید به آمازون نگاه کنیم، که سایت پیشرو در داخل طاقچه است.

در طول به روز رس، آمازون موارد زیر را مشاهده کرد:

  • کاهش دید بیش از 7 درصد
  • میانگین رتبه 0.21 از یک موقعیت به رتبه متوسط ​​7.34 سقوط می کند
  • کاهش سهم بازار 0.54 واحد درصد از کل سهم بازار خود در بازار (کالاهای ،ده فروشی و مصرفی)

آنچه این داده ها را قابل توجه می کند این است که آمازون به طور سنتی چقدر پایدار است. در واقع، اگر نگاهی به عملکرد آمازون در کل ماه آوریل بیندازیم، نوسانات بسیار کمی را می بینیم.

داده ها برای آمازون پیش به روز رس،








دید 1 آوریل دید 30 آوریل میانگین رتبه 1 آوریل میانگین رتبه 30 آوریل سهم بازار 1 آوریل سهم بازار 30 آوریل
7215 7205
7.11 7.06
7.57٪ 7.56٪

همین امر در مورد نحوه عملکرد سایت از زمان به‌روزرس،، بین 21 تا 22 می، صادق است. در اینجا دوباره شاهد عملکرد نسبتاً پایداری خواهید بود که در زیر نشان داده شده است.

داده ها برای به روز رس، پست آمازون






دید 21 مه دید 22 مه میانگین رتبه 21 می میانگین رتبه 22 می سهم بازار 21 مه سهم بازار 22 مه
6756 6645
7.37 7.42
6.97٪ 6.85٪

اکنون، متوجه خواهید شد که اگرچه نسبتاً ثابت است، اما اعداد نشان داده شده در بالا از 30 آوریل تا حدودی کاهش یافته است. پس چگونه به اینجا رسیدیم؟ بیایید اکنون به داده ها در طول به روز رس،، بین 16 تا 20 می نگاه کنیم.

داده‌های آمازون در طول به‌روزرس،








دید 16 مه دید 20 مه میانگین رتبه 16 می میانگین رتبه 20 می سهم بازار 16 مه سهم بازار 20 مه
7351 6825
7.13 7.34
7.58٪ 7.04٪

به اندازه کافی عجیب، در طول به روز رس،، می تو،د به وضوح مشاهده کنید که اعداد آمازون به روش های غیرعادی و به روش هایی که به نفع آن نیست تغییر می کند.

گوگل بهترین ،ید و فروش را مشاهده می کند

مشابه آمازون، دو بازیگر اصلی ،ده‌فروشی دیگر نیز در هجدهم ضربه خوردند، Best Buy و Overstock. بنابراین، به نظر می‌رسد که گوگل به طور خاص نام‌های بزرگ‌تر ،ده‌فروشی را با تغییر 18 می هدف قرار داده است.

مشابه آنچه که در رابطه با آمازون نشان دادیم، بیایید ببینیم که Best Buy و Overstock چگونه قبل، در طول و بعد از به‌روزرس، انباشته شدند.

داده های پیش به روز رس، بهترین ،ید و بیش از حد موجودی

بنابراین حرکت زیادی در داده های این دو سایت در ماه آوریل وجود ندارد. عالی، حالا بیایید ببینیم این دو سایت بین 21 و 22 می چگونه عمل ،د.

داده های به روز رس، بهترین ،ید و بیش از حد موجودی

بنابراین درست مانند آمازون، اعداد نسبتاً پایدار پس از به‌روزرس،، اما در مقایسه با 30 آوریل، اعداد کاهش یافته است. بیایید دوباره ببینیم چگونه به اینجا رسیدیم. در زیر داده‌های این دو سایت بین 16 و 20 مه آمده است.

بهترین ،ید و ذخیره بیش از حد داده ها در طول به روز رس،

وقتی اعداد سایت‌ها را نسبت به قبل و بعد از به‌روزرس، می‌بینید، می‌تو،د به وضوح تأثیر فعالیت 18 می Google را ببینید. Overstock بیش از 10٪ از دید خود را از دست داد در حالی که Best Buy مشاهده کرد که میانگین رتبه آن نصف یک موقعیت کامل کاهش یافته است! البته سهم بازار برای هر دو کاهش یافت.

eBay – برنده بزرگ به روز رس، گوگل

از همه اینها یک برنده بزرگ وجود داشت، eBay! مانند آمازون، و مانند Best Buy و Overstock، وقتی به به‌روزرس، داده‌ها قبل و بعد از آن نگاه کردیم، eBay تا آنجا که می‌توانست پایدار بود. با این حال، در طول به روز رس،، در حالی که سایر سایت ها شاهد کاهش تعداد آنها بودند، eBay کمی تقویت شد. در واقع، میانگین رتبه eBay 1.1 موقعیت بالاتر رفت. همچنین شاهد جهش 29 درصدی در دید بود که منجر به افزایش سهم بازار آن 0.39 درصد شد. این بدان م،ا نیست که eBay تنها برنده بود، اما از بین سایت‌های بزرگ، آنهایی که سهم بازار بالایی داشتند، eBay به روشی متمایز بالاتر از جمعیت ایستاد.

داده های خام در اینجا آمده است:

داده های eBay در طول به روز رس،






دید 16 مه دید 20 مه میانگین رتبه 16 می میانگین رتبه 20 می سهم بازار 16 مه سهم بازار 20 مه
1271
1651
12.18 11.7
1.31 1.7

باز هم، همانطور که به وضوح می بینید، eBay در نتیجه به روز رس، اخیر برای خود کاملاً خوب عمل کرد.

حتی سایت های بزرگ امن نیستند

برای روشن بودن، من نمی گویم که سایت های بزرگ به هیچ وجه توسط گوگل جریمه شده اند. در واقع، جرأت می‌کنم بگویم که این موضوع بیشتر به تلاش گوگل برای برآوردن آنچه کاربران ممکن است بخواهند (در مقابل آمازون، یا Best Buy، Overstock، و غیره درگیر شدن در شیوه‌های سئو ضعیف) مربوط می‌شود. در عین حال، به شما نشان می‌دهد که رقص گوگل چقدر گسترده است، و گوگل تبعیضی قائل نمی‌شود که با چه ،ی رقصید!

درباره نویسنده

موردی اوبرشتاین

Mordy رابط رسمی جامعه SEO برای Wix است. موردی علیرغم وظایف متعدد و گسترده اش، هنوز خود را در درجه اول یک مربی سئو می داند. به همین دلیل است که او را به طور منظم در حال انتشار انواع تحقیقات و تحلیل های سئو اصلی می بینید!


منبع: https://www.rankranger.com/blog/google-hits-major-sites-may-2017