دسته‌ها
اخبار

گوگل روی نقشه‌های کلاسیک پلاگین می‌کند


30 آوریل 2015 | ارسال شده توسط Rank Ranger

گوگل روی نقشه‌های ک،یک پلاگین می‌کند

گوگل چندین ماه پیش این تصور را ایجاد کرد که در حالی که نسخه جدید Maps در حال استقرار است، ممکن است نسخه Cl،ic Maps را برای مرورگرهای قدیمی زنده نگه دارد. بنابراین ما تاکنون هر دو گزینه را برای ردیابی رتبه محلی به مشتریان ارائه کرده‌ایم. ظاهراً در این میان تصمیم نهایی گرفته شده و گوگل برای همیشه نقشه های ک،یک را قطع کرده است! یک نگاه سریع به راهنمای نقشه های گوگل نشان میدهد که:

“بعد از به‌روزرس،، دیگر نمی‌تو،د به Maps ک،یک بروید یا به آن دسترسی داشته باشید.”

از امروز تمام کمپین های سئو که از Google Places استفاده می کنند در نقشه های جدید گوگل ردیابی می شوند. شما نیازی به ایجاد تغییرات در تنظیمات موتور جستجوی خود ندارید زیرا ما این به روز رس، را برای همه کمپین ها ارائه کرده ایم. در طول مرحله بتا، ما 10 نتیجه برتر رتبه بندی نقشه های گوگل را ارائه کردیم و این همان چیزی است که امروز در دسترس است، با برنامه ریزی برای ارائه تدریجی حدا،ر 50 نتیجه نقشه.

بهترین روش برای ردیابی نتایج نقشه ها

ما یکی از دو گزینه را برای به دست آوردن نتایج جستجوی دقیق Maps با استفاده از موتور جستجوی Google Places ما توصیه می کنیم:

گزینه 1 نتایج محلی: تنظیمات موتور جستجوی پیشرفته

1) صفحه تنظیمات کمپین > موتورهای جستجو را باز کنید و روی دکمه تنظیمات پیشرفته کلیک کنید
2) یک مکان سفارشی را وارد کنید:

  • برای Google US، کد پستی یا شهر، ایالت را وارد کنید
  • برای موتور جستجوی Google خاص کشور (به ،وان مثال، Google.co.uk)، فقط کد پستی یا نام شهر را وارد کنید، انجام ندهید نام کشور را وارد کنید

3) روی دکمه ذخیره کلیک کنید

تنظیمات موقعیت مک، نقشه های گوگل

نتایج محلی گزینه 2: کلمات کلیدی موقعیت جغرافیایی

از کلمات کلیدی موقعیت جغرافیایی با افزودن مکان در عبارت کلیدواژه به روشی که جستجوگر ممکن است به طور طبیعی آن را وارد کند، استفاده کنید. ما ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی را ارائه می دهیم که می تو،د از آنها برای ایده های کلیدواژه مبتنی بر مکان استفاده کنید و همچنین می تو،د عبارات جستجوی پیشنهادی Google را با استفاده از API ما بدست آورید.

استفاده از کلمات کلیدی موقعیت جغرافیایی در Google Places

گوگل را گیج نکنید!


انجام ندهید
هنگام استفاده از کلمات کلیدی مکان جغرافیایی، یک مکان را در تنظیمات موتور جستجو وارد کنید، زیرا استفاده از یک کلمه کلیدی مبتنی بر مکان و تعیین مکان در تنظیمات موتور جستجوی پیشرفته، یک عبارت جستجویی ایجاد می کند که منطقی نیست. مثلا، پیتزا در دا، یک عبارت جستجوی طبیعی است، بنابراین باید از یکی از موارد زیر استفاده کنید:

  • کلمه کلیدی جغرافیایی: “پیتزا در دا،”
  • یا کلمه کلیدی: “پیتزا” و جستجوی پیشرفته تنظیمات مکان سفارشی: دا،، تگزاس

استفاده از هر دو گزینه منجر به عبارت جستجوی “پیتزا در دا، در نزدیکی دا،، تگزاس” می شود و این چیزی نیست که یک کاربر معمولی در کادر جستجو تایپ کند. ممکن است به نظر تفاوت چند، نداشته باشد، اما این کار را انجام می دهد. کمی گرسنه هستم و من پیتزا دوست دارم، پس بیایید به این جستجو چرخشی بدهیم… به خاطر بحث، ابتدا کلمه کلیدی “پیتزا در دا، در نزدیکی دا،، TX” را انتخاب می کنیم.

Google Maps ظاهراً با “پیتزا در دا، در نزدیکی دا،، TX” اشتباه گرفته شده است – به کمبود پین نقشه غذاخوری توجه کنید.

جستجوی نقشه گوگل گیج شده است

گوگل “پیتزا در دا،” را دوست دارد – توجه داشته باشید که آقای جیم یک تبلیغ است، بنابراین ما آن را به حساب نمی آوریم. حالا بیایید به نتایج #1 و #2 نگاه کنیم، متوجه می شویم که آنها کاملاً با جستجوی قبلی متفاوت هستند. و مهمتر از آن، نقشه مملو از پین‌های قابل کلیک برای مکان‌های پیتزا در منطقه دا،، و همچنین پیوندهایی به نمایه‌های ،ب‌وکار، رتبه‌بندی و مسیرها است.

گوگل مپ پیتزا را در دا، دوست دارد

بهبود جستجوی محلی

همانطور که گوگل به به روز رس، الگوریتم جستجوی محلی خود ادامه می دهد، انتظار داریم شاهد نوسانات پویا در نتایج باشیم. تکامل نتایج جستجوی محلی در چند سال گذشته گواهی بر تعهد Google به مشتریان جستجوگر است که آنها در تلاش برای بهبود مستمر تجربه جستجو هستند.

نتایج 2013 Era Google Maps

نقشه های گوگل 2013

2015 گوگل نتایج نقشه را بهبود می بخشد

Google Maps – از امروز – به یک برنامه نقشه با ویژگی‌های کامل تبدیل شده است که نتایج جستجو، پیشنهادات، مسیرهای بین مکان‌ها را از طریق گزینه‌های حمل‌ونقل متعدد، اطلاعات تجاری، نظرات، ع،‌های مکان و غیره ارائه می‌دهد.

Google شام و یک فیلم را در جستجوی نقشه های محلی سرو می کند

تصور اینکه بعداً چه چیزی سرو می‌کنند دشوار است… در حال حاضر، فکر می‌کنم شام و یک فیلم در دا، خوب باشد و Google Maps نه‌تنها یافتن یک گریل من، فیلم را برای من بسیار آسان کرده است، بلکه همچنین گزینه ها و مسیرهای حمل و نقل را در اختیار من قرار می دهد!

درباره نویسنده

رنجر رتبه

Rank Ranger یک پلتفرم SEO است که برای استانداردسازی مدیریت و گزارش‌دهی برای دنیای دیجیتال مارکتینگ با رفع نیاز به یک پلتفرم بازاریابی آنلاین جامع با قابلیت ردیابی و نظارت بر داده‌های کمپین، یکپارچه شده با نرم‌افزار و خدمات شخص ثالث، ارائه گزارش‌های کاملا شخصی و سفارشی طراحی شده است. 100٪ گزارش های خودکار بر،ب سفید و یک رابط وب مارک دار.


منبع: https://www.rankranger.com/blog/google-local-cl،ic-maps-dropped