دسته‌ها
اخبار

گوگل شروع به انتشار فهرست اول موبایل خود کرد


6 نوامبر 2017 | ارسال شده توسط Mordy Oberstein

باورش سخت است که یک ماه دیگر هم گذشته است. با یک ماه جدید، مجموعه جدیدی از اخبار SERP برای مرتب سازی وجود دارد. SERP اکتبر شاهد بود که یکی از بزرگترین خطوط داست، سئو سال به فصل بعدی منتقل شد در حالی که روایت درآمد اخیر گوگل همچنان در حال تکامل است. این اسکوپ‌های خبرساز SERP، به‌علاوه مجموعه‌ای از آزمایش‌ها و تغییرات ویژگی SERP، Google SERP اکتبر را به مک، بسیار تحریک‌کننده تبدیل کرد!

اولین فهرست موبایل در طبیعت مشاهده شد

تقویت موبایل

خب، گربه از کیف بیرون آمده است، به نوعی. شاخص Mobile-First به طور قابل توجهی شروع به انتشار کرده است. از کجا بد،م ممکن است بپرسید؟ ما هر روز با دقت SERP را برای ویژگی‌های SERP بررسی می‌کنیم. سپس داده های ویژگی SERP خود را می گیریم و به شما می گوییم که چند درصد از SERP های Page One دارای بسته محلی، یا پنل دانش، یا HTTPS و غیره هستند. اکنون، این کار را هر دو روی دسکتاپ انجام می دهیم. و سیار. خوب، در طول انجام این کار، متوجه طبقه‌بندی‌کننده‌های جدید و متفاوت HTML شدیم. در حدود 1 اکتبر، ما شروع به دیدن نرخ این «طبقه‌بندی‌کننده‌های جدید و متفاوت» کردیم (ی،ی نحوه «ظاهر» و ساختار HTML) واقعاً در تلفن همراه. البته اولین فکر ما این بود که این شاخص موبایل اول واقعاً شروع به افزایش می کند.

ببینید، در 4 اکتبر، بری شوارتز از SERoundtable گزارش داد که گوگل تماماً اعتراف کرده است که Mobile First Index به طور قابل توجهی در حال آزمایش است. در حالی که گوگل میزان گسترده آزمایش ایند، موبایل محور خود را به اشتراک نگذاشته بود، می‌تو،م به شما بگوییم که تعداد SERP‌هایی که شامل این دسته‌بندی‌کننده‌های Mobile First بودند بیش از ۲۰ درصد افزایش داشته است. به این م،ی که گوگل در حال انجام برخی آزمایشات جدی Mobile First است.

به‌علاوه، گوگل بعداً فاش کرد که Mobile First Index در سطح صفحه منتشر نمی‌شود، بلکه در سطح صفحه نمایش داده می‌شود. سطح میزبان. خوب است بد،د.

دکمه رزرو گوگل فراتر از جاهای انتخاب شده است

ترن هوایی ارجاعی گوگل در ماه اکتبر به شدت ادامه یافت. خوب، پس در ماه اوت به شما گفتم که “پول روی درختان رشد نمی کند، بلکه بر اساس ویژگی های SERP رشد می کند.” زم، که به نظر می رسد همیشه قبل باشد، اما در واقعیت فقط 2-3 ماه پیش بود، گوگل شروع به اجرای دکمه رزرو در پانل های دانش مربوط به استودیوهای یوگا کرد. به‌طور تکان‌دهنده، و برخلاف هر چیزی که هر یک از ما می‌توانستیم تصور کنیم، چه برسد به پیش‌بینی، گوگل شروع به گسترش دکمه رزرو خود فراتر از پانل‌های دانش یوگا کرده است.

در ماه گذشته گوگل اعلام کرد که خود را باز کرده است شرکای رزرو برنامه برای ،ب و کارهای بیشتر اساساً، از طریق حساب Google My Business خود، می تو،د ثبت نام کنید تا دکمه «رزرو» در پانل محلی شما ظاهر شود. تنها نکته این است که برای انجام این کار، باید یکی از ارائه دهندگ، را انتخاب کنید که با ،ب و کار شما هماهنگ است (ی،ی برخی از ارائه دهندگان فقط به مشاغل خاصی پاسخ می دهند). ی،ی گوگل با تعدادی از ارائه دهندگان رزرو آنلاین همکاری کرده است و برای اینکه دکمه رزرو در پانل محلی ظاهر شود، باید خدمات یکی از این ارائه دهندگان را ،یداری کنید.

مرکز رزرو گوگل


مرکز رزرو از طریق پنل دانش Google قابل دسترسی است

اکنون، تا آنجا که من می توانم بگویم، هیچ هزینه ای با فرآیند رزرو برای هیچ یک از طرفین درگیر، از ،ب و کار گرفته تا شرکای رزرو، وجود ندارد. در مورد رزرو هتل اینطور نیست. وقتی ،ت به رزرو هتل از طریق گوگل می‌رسد، زیر مجموعه این موارد قرار می‌گیرد GHAP (برنامه کمیسیون تبلیغات هتل گوگل)، که همانطور که به نظر می رسد، هتل ها می توانند از برنامه ای مبتنی بر کمیسیون برای رزرو رزرو استفاده کنند. به همین دلیل است که سایت رسمی هتل در بخش “تبلیغات” با تمام سایت های رزرو نام بزرگ قرار می گیرد. پس چقدر جالب است که تنها چند روز پس از دکمه رزرو بزرگ گوگل (و تنها چند ماه پس از مشاهده ارتقاء درآمد گرا)، پانل های محلی هتل اکنون یک دکمه رزرو نیز دارند!


دکمه رزرو اتاق هتل جدید در پانل دانش تلفن همراه یافت می شود

بدیهی است که ارتباطی بین ت،یر دکمه رزرو گوگل و درآمد گوگل وجود دارد.رزرو اتاقدکمه “. همه این‌ها باعث می‌شود تا به این فکر کنم که تا چه زم، گوگل شروع به ،ب درآمد از دکمه رزرو کند؟ (ی،ی، چه زم، از “هی، نمی‌تو، این کار را در Bing انجام دهی!” به “هی، کی انجام شد!” گوگل شروع به ،ب درآمد از این می کند؟)

روندها، تغییرات و آزمایشات داده های ویژگی SERP – اکتبر 2017

یک ماه در Google SERP بدون روند داده های جدید ویژگی SERP، ،اصر جدید ویژگی SERP و انواع تغییرات ویژگی SERP چه خواهد بود؟ خسته کننده و بدون حادثه، همین! بنابراین، بدون هیچ مقدمه ای، در اینجا تغییرات ویژگی SERP اکتبر 2017 شما در همه نوع و اندازه است.

داده های ویژگی SERP – «مردم هم می پرسند» وارد بازارهای جدید اروپایی می شود

همیشه خوب است که با Rank Ranger اصلی شروع کنید. در ماه گذشته، ویژگی People also Ask را پیدا کردیم که بال‌های سوال جایگزین خود را در اروپا گسترش می‌دهد. گوگل پس از تست روشن و خاموش ، این ویژگی از اوا، سپتامبر، سرانجام یا در تاریخ 26 اکتبر این ویژگی را به طور جدی در سراسر اروپا عرضه کرد، یا در حال انجام آزمایشی جدی تر و طول، تر است.

مشاهده افزایش/رونمایی از سوالات مرتبط در بازارهای اروپایی #SERP #سئو pic.twitter.com/ayegr4Xuxp

– Rank Ranger (@RankRanger) 26 اکتبر 2017

در زیر درصد SERP های Page One در دسکتاپ که این ویژگی را در مرحله آزمایش نشان داده اند آمده است:

اتریش: 0.72٪

فرانسه: 0.23٪

نروژ: .25٪

اسپ،ا: 0.76٪

موارد فوق را با داده‌های 26 اکتبر مقایسه کنید و وسعت افزایش آشکار می‌شود:

اتریش: 3.9٪

فرانسه: 4%

نروژ: 1.06٪

اسپ،ا: 7.3٪

این الگو، به طور کلی، برای تلفن همراه صادق است، و این یک افزایش بین دستگاهی است.

تغییرات ویژگی SERP در پانل دانش و فراتر از آن


1) پرسش و پاسخ در پانل های دانش دسکتاپ:
درست مانند ماه های قبلی “gazillion” (عدد ساختگی که توسط کودکان 6 ساله در سراسر جهان استفاده می شود) ، گوگل تغییراتی در پنل دانش خود ایجاد کرده است. درست زم، که فکر می‌کردید هیچ راهی برای تغییر این ویژگی SERP بیشتر از آنچه قبلاً گوگل دارد وجود ندارد، به نظر می‌رسد که ویژگی پرسش و پاسخ که در تلفن همراه مشاهده می‌شود، روی دسک‌تاپ در دسترس است.

این ویژگی یک فرصت عالی برای صاحبان مشاغل است تا محتوای خود را در پانل دانش ارائه دهند. از طریق این ویژگی، ،ب‌وکارها می‌توانند سؤالات مربوط به ،ب‌وکارشان را بپرسند و به آنها پاسخ دهند (که در نتیجه سؤالات متداول پیش‌فرض از نوع پیش‌فرض است). البته کاربران نیز می توانند شرکت کنند. با عرضه دسکتاپ، ،صر پرسش و پاسخ بسیار قدرتمندتر است. به سادگی، این ویژگی، اگر به درستی استفاده شود، و با این فرض که کاربران ممکن است هرگز از پنل عبور کنند و به یک سایت واقعی نرسند، کار بزرگی است.

،صر پرسش و پاسخ پنل موبایل

،صر پرسش و پاسخ پانل دانش تلفن همراه

با این حال، هیچ کلمه رسمی در مورد عرضه دسکتاپ از طرف گوگل وجود نداشته است و اگر عرضه شده باشد، مدتی طول می کشد تا این ویژگی ت،یر شود. من جستجوهای زیادی انجام می دهم و به پنل دانش دسکتاپ که حاوی این ویژگی باشد برخورد نکرده ام. برع،، مردم آن را دیده‌اند، بنابراین قطعاً وجود دارد و حداقل توسط گوگل آزمایش می‌شود.

2) Google Posts API دریافت می کند: در اواسط اکتبر، Google با دادن قابلیت پیش‌نویس Google Post از طریق API، Google My Business را به‌روزرس، کرد. در نتیجه، امکان خودکارسازی فرآیند ارسال پست وجود دارد. تا به امروز، من معتقد نیستم که هیچ یک از ابزارهای شخص ثالث اصلی، مانند Hootesuite، Google Posts را به پلتفرم های خود اضافه کرده باشد. به نظر حقیر من، API گوگل پست را در آستانه محبوبیت قرار می دهد، اما تنها در صورتی که ابزارهای اتوماسیون آن را انتخاب کنند.

چرا من در مورد Google Posts در بخشی از پانل دانش صحبت می کنم؟ زیرا Google Posts در پانل دانش محلی ،ب و کار و همچنین در سایر تغییرات پانل دانش نمایش داده می شود.

پست های گوگل هیوستون آستروس

یک پانل دانش دسکتاپ برای یک تیم ورزشی شامل Google Posts است


3) نظرات مخاطبان در پانل های فیلم/تلویزیون:
اگر یک نسخه از پانل دانش وجود دارد که Google دوست دارد آن را به روز کند، آن پنل فیلم (و تلویزیون) است. مهرماه اره “Audience Reviews” وارد پنل های دانش می شود مربوط به فیلم ها و برنامه های تلویزیونی نوشتن مطالب از افراد واقعی در واقع یک حرکت عالی است، زیرا مردم تمایل دارند در این نوع نقدها به افراد دیگر اعتماد کنند. نظرات مخاطبان که بیش از یک عدد یا نماد مثبت را ارائه می دهند، لمس خوبی هستند.

تست های ویژگی SERP در اکتبر 2017 – از لغزنده دسکتاپ تا تصاویر افزایش یافته

گوگل هر ماه تست های بسیاری از ویژگی های SERP را اجرا می کند و من در مورد مواردی که در مورد این تست ها وارد می کنم کمی گزینشی هستم. دلیلش این است که برخی از تست‌ها فقط به نظر می‌رسند ع،‌های یک‌باره در تاریکی هستند که هیچ زمینه‌ای ندارند و شانسی برای تبدیل شدن به یک ثابت دائمی ندارند. در این ماه من فقط دو تست (و یک مع،) را مورد بحث قرار می دهم، اگرچه تعداد بسیار بیشتری وجود داشت، زیرا این تست ها به “انجام SERP” بزرگتر مربوط می شوند.


1) لغزنده قیمت هتل روی دسکتاپ:
یکی از لوازم اصلی هتل محلی یاب در تلفن همراه اسلایدر قیمت است. نوار لغزنده را به چپ یا راست بکشید و Google نتایج خود را برای مطابقت با محدودیت‌های قیمت‌گذاری جدید تنظیم می‌کند. ماه اکتبر گوگل این اسلایدر را روی دسکتاپ نیز آزمایش کرد. در واقع، من هنوز می بینم که نوار لغزنده در بسته های محلی هتل روی دسکتاپ ظاهر می شود.

اسلایدر هتل رومیزی در بسته محلی

تست لغزنده قیمت هتل در بسته محلی روی دسکتاپ

با فشار اخیر گوگل برای افزایش رزرو هتل که از طریق موتور جستجو انجام شده است، فشار دادن نوار لغزنده به دسکتاپ منطقی است.

2) ریز ع،ها در قطعات استاندارد (موبایل): گوگل از Image Thumbnail خود برای ایجاد یک SERP موبایلی جذاب و بصری تر استفاده می کند (و به این ترتیب این ویژگی را در SERP های تلفن همراه بسیار بیشتری نسبت به SERP های دسکتاپ نشان می دهد). در ماه اکتبر، گوگل آزمایشی را انجام داد که این آزمایش را داشت تصویر کوچک تصویر در یک قطعه استاندارد ظاهر می شود به طور پیش فرض (و به نظر من، هنوز این کار را انجام می دهد).

تصویر کوچک در تست قطعه

تصاویر کوچک تصویر برای کلمه کلیدی “کلاه های NFL” ظاهر می شوند اما برای کلمه کلیدی “کلاه های فولادی” ظاهر می شوند که نشان می دهد ظاهر پیش فرض آنها یک آزمایش است، نه یک عرضه سراسری

اخباری مبنی بر این که گوگل این کار را انجام می‌داد تقریباً در تاریخ 20 اکتبر منتشر شد، درست زم، که ردیاب ویژگی SERP موبایل متوجه شد که Structured Snippets در تلفن همراه از 6.8٪ از SERP های Page One به 8.5٪ ظاهر می شود. این البته با مفهوم گوگل از یک SERP موبایل بصری تر مطابقت دارد.

اسپایک قطعه ساختاریافته موبایل


اسپایک قطعه ساختاریافته موبایل همراه با تصویر بندانگشتی پیش‌فرض Google در تست قطعه‌های ساختاریافته

3) تکمیل خودکار به 10 نتیجه برمی گردد: تابستان گذشته شاهد بودیم که ویژگی تکمیل خودکار گوگل تعداد نتایج نمایش داده شده را محدود می کند. در اوایل اکتبر مجموعه کامل نتایج بازیابی شد. گوگل دوباره به ارائه 10 پیشنهاد بازگشته است که باعث می شود ،، که به دنبال ایده های کلمه کلیدی هستند، بسیار خوشحال تر شوند. بنابراین، کاهش تکمیل خودکار گوگل در اواسط تابستان به یک “آزمون” تنزل داده شده است (من از دنیا به صورت آزاد استفاده می کنم).

تکمیل خودکار 10 پیشنهاد


ویژگی تکمیل خودکار اکنون 10 پیشنهاد را دوباره نشان می دهد

رفتن به موبایل؟

اکتبر کاملاً ماه برای اخبار شاخص موبایل اول بود. در واقع مدتی می‌گذرد که اخبار ملموسی در رابطه با شاخص نداشتیم. با آنچه که به نظر می‌رسد شروع عرضه یا حداقل آزمایش جدی آب‌ها باشد، نوامبر چه چیزی به ارمغان خواهد آورد؟ آیا گوگل زمان شیرین خود را برای فشار دادن به شاخص صرف می کند یا دروازه ها باز شده است؟ به یاد داشته باشید، به یاد داشته باشید، در ماه نوامبر مراقب موبایل اول باشید! (مثل اینکه نیاز به یادآوری داریم!)

ماه آینده برای ویرایش دیگری از SERP News به من بپیوندید. تا آن زمان، اگر تغییری در SERP مشاهده کردید، به من خط بزنید، یا در دنیای مدرنی که در آن زندگی می کنیم، با من در توییتر ارتباط برقرار کنید!

درباره نویسنده

موردی اوبرشتاین

Mordy رابط رسمی جامعه SEO برای Wix است. موردی علیرغم وظایف متعدد و گسترده اش، هنوز خود را در درجه اول یک مربی سئو می داند. به همین دلیل است که او را به طور منظم در حال انتشار انواع تحقیقات و تحلیل های سئو اصلی می بینید!




منبع: https://www.rankranger.com/blog/serp-news-october-2017