9 اردیبهشت 1395 | ارسال شده توسط Shay Harel
می که مانند شیر غرش می کند، ماه را با سروصدای جدی SERP آغاز کرد. هفته گذشته فکر می کردم که شاخص ریسک رتبه ای نمی تواند داغتر شود، آه چقدر اشتباه کردم، خیلی اشتباه.
شاخص ریسک رتبه: احساس گرما
فلش بک به سال 1987، و مانند مردان شادبا نزدیک شدن به پایان هفته، شاخص ریسک رتبه ای احساس “گرم، گرم، داغ” داشت. در 6 می شاخص به دمای سطح خطر داغ 75 رسید. شما می گویید داغ است؟ خب یکی به دکتر زنگ بزنه چون روز بعد در روز هفتم شاخص ریسک رتبه به سطح ریسک فوق العاده 93 رسید!
جهش شاخص ریسک رتبه شارپ: 6 تا 7 می 2016
شکل 1. شاخص ریسک رتبه ای سطح ریسک بالای 93 را در 7 می نشان می دهد
گفتن اینکه چیزی “پیش می آید” یک دست کم گرفتن بزرگ خواهد بود. نوعی جابجایی ،زه ای در هفته گذشته رخ داد، اما چه؟ آیا یک ز،له مهم رخ داد که همه چیز را تکان داد؟ اگر چنین است، چه؟ آیا این نوسانات شاید بهتر به ،وان یک سری ،زش های کوچکتر توضیح داده شود که به یک حرکت جدی تبدیل می شود؟ اینها همه سؤالات محکمی هستند.
آیا داده های SERP کاهش می یابد فاجعه املا؟
به طور معمول، وقتی چیزی را در مورد SERP مشاهده میکنم و در مورد بهروزرس، یا عرضه اصلی گوگل چیزی نشنیدهام، ابزار ویژگیهای SERP را بررسی میکنم تا ببینم آیا حرکتهای عجیب و غریب یا ال،ای قابل توجهی وجود دارد یا خیر. در این مورد، در واقع دو مجموعه از ال،ای ویژگی SERP وجود دارد که می تواند یک نوع “رویداد Google” را نشان دهد. جالب اینجاست که بسیاری از ویژگیها شروع به افت ،د که بین 2 و 3 می آغاز شد و برخی از آنها بیشتر از بقیه دوام داشتند.
2 – 3 مه SERP Feature Dip
شکل 2. ،ده نان ها، چرخ فلک ها (سفید و سیاه) و نظرات از 2 تا 3 می شروع به کاهش می کنند.
بین 2 تا 3 می پودرهای سوخاری، چرخ فلک (سفید)، چرخ فلک (سیاه)، و بررسی ها کاهش کوتاه مدت خود را آغاز ،د. می تو،د بگویید که کاهش نتایج Carousel ممکن است فقط به دلیل درخواست های کمتر مرتبط با ویژگی باشد. با این حال، هر دو چرخ فلک سفید و سیاه بر اساس یک مسیر عددی مشابه فرورفتند و بالا رفتند، می تواند نشان دهنده هدفمند بودن آن باشد. به طور مشابه، Breadc،bs در 3 می با نسبتی مشابه با Reviews شروع به کاهش کرد، هر دو بدون بازگشت به 4th مانند Carousel.
مانند چرخ فلک ها، مجموعه دوم ویژگی ها نیز یک روز در انتهای کم عمق فرو رفتند.
5 مه ویژگی SERP پایین است
شکل 3. پانل دانش، جعبه پاسخ، جعبه نقشه، و تصویر بندانگشتی ویدئو در 5 مه کامل می شود.
پنل دانش، جعبه پاسخ، جعبه نقشه، و تصویر کوچک ویدیو در 5th، با جعبه پاسخ دوباره تا 7 فرو رفتن. مشابه چرخ فلک سفید و سیاه، این ویژگی ها بین 5 و 6 بازگشتند. در واقع، Map Box قبل از اینکه روند صعودی داشته باشد، تقریباً دو درصد پایین آمد.
اما شما شاخص ریسک رتبه را دیدید. آیا واقعاً این فرورفتگی ها برای روشن ، چنین آتش داغی در زیر آن کافی است؟ من شخصا فکر نمی کنم، فقط نظر من است. پس چه چیز دیگری می تواند باشد؟
نتایج جستجوی ارگ،ک: زندگی بدون رنگ
ممکن است در 7 می از خواب بیدار شده باشید، PC ol را روشن کرده باشید، چیزی مانند، نمی دانم، “درمان پارکینسون” را در گوگل تایپ کرده باشید و نتایج عجیبی گرفته باشید. اگر این کار را نکردید، اشکالی ندارد، زیرا من انجام دادم و چیزی که به دست آوردم باعث شد بخواهم چیزی رنگارنگ را به م،ای واقعی کلمه روی صفحه نمایشم فریاد بزنم.
نتایج ارگ،ک سیاه در SERP
شکل 4. جستجوی “درمان پارکینسون” با نتایج ارگ،ک سیاه رنگ نمایش داده می شود
سعی نکنید م،تور خود را تنظیم کنید، این یک آزمایش نیست… در واقع ممکن است باشد. در 7 مه گزارش شد که گوگل بود آزمایش نتایج ارگ،ک در رنگ های مختلف، از جمله قرمز در چین. گوگل در چند هفته گذشته با SERP سر و صدا کرده است، اما چیزی شبیه به این با رنگ آبی سنتی که ما می شناسیم و دوستش داریم، فاصله زیادی دارد.
خوب، پس این قطعاً چیزی بسیار مهمتر از میانگین کاهش داده های روزانه شما است. در منطق ارسطویی، رنگ ذاتاً تصادفی تلقی می شود. همانطور که یک ج، بدون توجه به رنگ آن همچنان یک ج، است، یک SERP بدون توجه به رنگ آن همچنان یک SERP است. شما می تو،د رژ لب را روی SERP قرار دهید، اما همچنان یک SERP است. مطمئناً، اگر من دیدم که شاخص ریسک رتبه افزایش یافته و کمی گرم می شود، می توانم بگویم که همه اینها به دلیل این آزمایش بی رنگ بوده است، اما با سطح ریسک 93 من حاضر نیستم چنین شرط بندی کنم.
به ،وان یک کنار، من در مورد شما نیستم، اما به شدت از بی رنگی بدم می آید، افسرده است… باز هم فقط نظر من است.
خلاصه ، SERP
اگر من یک مرد شرط بندی بودم (که نیستم)، می گفتم که به احتمال زیاد هفته گذشته نوعی به روز رس، الگوریتم در گوگل وجود داشت. از آنجایی که من یک پیامبر گوگل نیستم، تمام تراشه هایم را روی آن شرط نمی بندم. ممکن است چیزهای زیادی در پشت صحنه گوگل اتفاق بیفتد، و هیچ ، به جز گوگل نمی تواند با اطمینان 100% بگوید که عوامل محرک در اینجا (حداقل در این مرحله) چیست.
یک چرخش جالب در تبلیغات
با حرکت به جلو، و در تلاش برای نادیده نگرفتن بقیه جهان (آنها SERP نیز دارند)، اجازه دهید نگاهی به عملکرد تبلیغات در چند کشور بیندازیم. با نگاهی به عملکرد تبلیغات هفته گذشته در ایالات متحده، فرانسه، کانادا و استرالیا، این الگو، به زبان جفرسونی، حقیقتی است که به نظر من بدیهی است. دو گروه به وضوح ظهور می کنند، استرالیا به ،وان درهم تنیده با کانادا و ایالات متحده به ،وان درهم تنیده با فرانسه.
ال،ای تبلیغاتی در هم تنیده
شکل 5. تبلیغات در ایالات متحده آمریکا و فرانسه الگوی مشابهی با تبلیغات در استرالیا و کانادا نشان می دهد
در واقع، من حدس میزنم که مسیرهای بسیار مشابه این گروهبندی کشورها میتواند به ما نگاهی اجمالی به ذهن گوگل بدهد، که شاید نشاندهنده این باشد که گاهی اوقات گوگل کشورهای مختلف را در مسیرهای مشابهی قرار میدهد. خود گروهبندیها من را به این فکر میاندازد که آیا ممکن است گوگل به نوعی کشورها را با هم دستهبندی کند. برای مثال، در اینجا، دو کشور خالص ،یسی (آمریکا و استرالیا) عملکرد مشابهی داشتند، در حالی که فرانسه و کانادا مرتبط با فرانسه (بله، البته میدانم که کانادا بزرگتری خارج از کبک وجود دارد) در مسیر مشابهی حرکت ،د.
نیوزلند در کانون توجه قرار دارد
بیایید شاید یک سنت جدید در SERP Snaps،t شروع کنیم و روی روندهای SERP یک کشور خاص تمرکز کنیم. هنگام استفاده از ابزار ویژگی های SERP برای غربال ، داده های SERP در سراسر جهان، به طور تصادفی به آن برخورد کردم سوالات مرتبط در نیوزلند
رها ، سوالات مرتبط با نیوزیلند
شکل 6. سوالات مرتبط در نیوزلند بین 4 تا 6 می 10 درصد کاهش پیدا می کند.
فهمیدن اینکه چرا توجه من را به خود جلب کرد دشوار نیست، در عرض سه روز 10 درصد کاهش در ظاهر این ویژگی در SERP وجود داشت. آیا برای گوگل اینقدر سخت بود که در آن پنجره سه روزه در نیوزلند با سوالات مرتبط شود؟
در حقیقت، هفته گذشته تحرکات زیادی در SERP نیوزلند وجود داشت (که صادقانه بگویم، به همین دلیل است که این هفته آن را برجسته کردم).
روندهای SERP نیوزیلند
شکل 7. با نمایش حدود 40 درصد از نتایج در یکشنبه 1 می، حضور تبلیغات در هفته گذشته در نیوزیلند تقریباً 6.7 درصد افزایش یافت.
فقط به شکل 7 نگاه کنید. می تو،د ببینید که در هفته گذشته حرکت عظیمی در SERP نیوزلند وجود داشت. تبلیغات در طول هفته بیش از 6 درصد افزایش یافت جعبه پاسخ بیش از 11 درصد افزایش یافت و بسته محلی 44.6 درصد افزایش یافت. با اضافه ، مقداری سرگرمی به شکل، درصد نمایش نتایج با لینک های سایت و پودرهای سوخاری در تمام طول هفته نوسان داشت و باعث شد داده های SERP نیوزلند کمی شبیه ترن هوایی به نظر برسد.
SERP بسیار طول، (در حال حاضر)
فکر میکنید پشت جهش ناگه، شاخص ریسک رتبهبندی چه بوده است؟
مهمتر از آن (شوخی)، نظر شما در مورد نتایج ارگ،ک سیاه چیست؟ شیک یا بیشتر از قبل از ظهور نمایش رنگی؟
آیا فکر می کنید گوگل کشورها را در SERP به هم می ریزد؟ اگر چنین است، بر اساس چه معیارهایی؟
مثل همیشه نظرات خود را به من بگویید.
درباره نویسنده
Shay Harel مدیر عامل Rank Ranger، یک پلتفرم ابتکاری و جامع SEO و بازاریابی دیجیتال Saas است. علاوه بر نظارت بر رشد شرکت، شی را میتوان یافت که روی صفحهکلید خود ضربه میزند و گزارشهای دادههای سئوی جدید و منحصربهفرد را تهیه میکند.
زم، که شای برای کمک به صنعت سئو کار سختی ندارد، از گذراندن وقت با خانوادهاش، نواختن گیتار، کاوش در مکانهای عجیب و غریب و لذت بردن از شراب خوب مجموعه در حال رشد خود لذت میبرد.
منبع: https://www.rankranger.com/blog/serp-snaps،t-may-09-2016