دسته‌ها
اخبار

گوگل نشان می دهد که چگونه کیفیت صفحه ارزیابی می شود


1 دسامبر 2015 | ارسال شده توسط مایکل ،نر

گوگل در مراحل اولیه تغییرات الگوریتم «دست روی» است. ارزیاب های انس، دستورالعمل های کیفیت وب سایت گوگل را می گیرند و سپس به صفحات وب مختلف نگاه می کنند و نتایج جستجو را بر اساس آن درجه بندی می کنند. این ارزیابی‌کنندگان، صفحات وب را که جستجوها ارائه می‌کنند، می‌گیرند و آنها را در برابر مجموعه‌ای از آنها رتبه‌بندی می‌کنند دستورالعمل های رتبه بندی کیفیت جستجو.

دستورالعمل های کیفیت جستجوی گوگل مملو از نکات سئو و فاکتورهای کیفیتی است که در یک وب سایت به دنبال آن هستند. به ،وان مثال، در سند 160 صفحه ای، دستورالعمل ها و نکات مهم وب سایت را در مورد نحوه پردازش پرس و جو توسط جستجوی Google پیدا خواهید کرد.

گوگل فرآیند تغییر الگوریتم را به ،وان چیزی توصیف می کند که مهندسی، آزمایش انس،، نتایج نمونه بلادرنگ و پیاده سازی ماشین گرا را ،یب می کند. گاهی اوقات رابط جستجوی Google شما برای مدت کوتاهی تغییر می‌کند، ممکن است گوگل در حال اجرای آزمایشی باشد و شما جزو تعداد کمی از افرادی هستید که نمونه‌گیری شده‌اند و به صورت کورکورانه از یک ویژگی یا نتیجه جدید استفاده می‌کنند. ارزیاب های انس، گروه بزرگی هستند که می آورند ارزیابی دقیق صفحات وب و رتبه بندی صفحه نتایج جستجو به ج،.

Google به دنبال ورودی انس، در مورد سؤالاتی است مانند، آیا صفحه وب یا نتیجه “نیاز کاربر را برآورده می کند” ص 151. دستورالعمل ها انواع مختلفی از پرس و جوها، بخش 19.2، پرس و جوهای نام و پرس و جوهای اشتباه املایی را پوشش می دهند. این سند موضوعاتی از لباس کودکان گرفته تا ، را پوشش می دهد.

گوگل دلایل اصلی وجود یک وب سایت را نشان می دهد. این اطلاعات می تواند به یک مدیر محتوا یا طراح وب کمک کند تا ایده های خود را در ایجاد و اجرای سایتی متمرکز کند که در نتایج جستجو بهینه شود.


هدف یک صفحه وب چیست؟

“هدف دلیل یا دلایلی است که صفحه ایجاد شده است… بیشتر صفحات برای مفید بودن برای کاربران ایجاد می شوند. برخی از صفحات صرفاً برای ،ب درآمد با تلاش اندک یا بدون تلاش برای کمک به دیگران ایجاد می شوند. برخی از صفحات حتی برای ایجاد انگیزه ایجاد می شوند. به کاربران آسیب می‌رساند. اولین قدم برای درک یک صفحه، پی بردن به هدف آن است.» بیشتر در مورد هدف…

  • هدف از کیفیت صفحه (PQ) این است که تعیین کند یک صفحه تا چه حد به هدف خود می رسد.
  • ما (گوگل) استانداردهای مختلفی برای انواع مختلف صفحات داریم. با درک هدف صفحه، بهتر متوجه خواهید شد که چه معیارهایی هنگام ارزیابی آن صفحه خاص باید در نظر گرفته شوند.
  • وب سایت ها و صفحات باید برای کمک به کاربران ایجاد شوند. وب‌سایت‌ها و صفحاتی که با هدف آسیب رساندن به کاربران، فریب کاربران یا ،ب درآمد بدون هیچ ت، برای کمک به کاربران ایجاد می‌شوند، امتیاز PQ بسیار پایینی دریافت خواهند کرد.


محتوای با بالاترین کیفیت

در اینجا گوگل دلایل موفقیت صفحات وب در ماموریت خود را بیان می کند. توجه داشته باشید، هیچ پیوندی به وب‌سایت‌های واقعی در سند Google وجود ندارد، پیوندها مستقیماً به رابط ارزیاب می‌روند.

دستورالعمل‌های کیفیت صفحه، جزئیات محتوای با کیفیت بالا؛

دستورالعمل های کیفیت صفحه، محتوای با کیفیت بالا




ماموریت وب سایت، مقدار نارضایتی از اطلاعات در مورد وب سایت

Google Guidelines توضیحی درباره اینکه چرا ممکن است یک صفحه رتبه‌بندی رضایت‌بخش دریافت کند، ارائه می‌دهد. وب‌سایت‌های تحت درمان ویژه به نام «پول یا زندگی شما»، YMYL نوعی از دسته‌بندی وب‌سایت است که شامل وب‌سایت‌های وکیل، توصیه‌های پزشکی، ایمنی و حفاظت و غیره است که با استانداردهای بالاتری نگهداری می‌شوند. کیفیت صفحه، “آنها صفحاتی هستند که می توانند بر سلامت فعلی یا آینده شما (فیزیکی، مالی، ایمنی و غیره) تاثیر بگذارند.”

“ما انتظار داریم نوعی اطلاعات وب سایت برای بسیاری یا بیشتر وب سایت ها وجود داشته باشد. با این حال، میزان اطلاعات وب سایت مورد نیاز به هدف وب سایت بستگی دارد. برای وب سایت های شخصی، یک آدرس ایمیل به تنهایی ممکن است کافی باشد.”

فروشگاه‌ها و وب‌سایت‌هایی که تراکنش‌های مالی را پردازش می‌کنند، به سطح بالایی از اعتماد کاربران نیاز دارند. اگر یک فروشگاه یا وب‌سایت تراکنش مالی فقط یک آدرس ایمیل و آدرس فیزیکی داشته باشد. اگر مشکلی در تراکنش وجود داشته باشد، دریافت کمک ممکن است دشوار باشد. به همین ترتیب، بسیاری از آنها انواع دیگر وب‌سایت‌های YMYL نیز به درجه بالایی از اعتماد کاربر نیاز دارند. فقط یک آدرس ایمیل و یک آدرس فیزیکی ممکن است اطلاعات کافی را در اختیار کاربران قرار ندهند که احساس کنند وب‌سایت قابل اعتماد است.»

این با تفسیر گوگل از وب‌سایت‌ها همراه است که آنها را بر اساس «نوع» یا ماهیت آن دسته‌بندی می‌کند.


نتایج موبایل

درک نیازهای کاربران موبایل یک بخش طول، وجود دارد که نتایج جستجوی تلفن همراه و ویژگی های خاص آنها را توضیح می دهد.

جزئیات درخواست تلفن همراه درباره مکان صریح

جستجوی مکان خاص نتایج تلفن همراه، دستورالعمل‌های صفحه Google


مع، پرس و جو در طول زمان تغییر می کند

ما می تو،م از دستورالعمل ها متوجه شویم که جستجوهای پرس و جو و کلمات کلیدی هنوز بسیار مهم هستند. اما زمینه پرس و جو به همان اندازه و شاید مهمتر است همانطور که در این نمودار می بینیم که چگونه پرسش جورج بوش سال به سال تغییر می کند.

کیفیت صفحه گوگل، مع، پرس و جو می تواند در طول زمان تغییر کند


پرس و جوی مکان و پرس و جوهای بازدید حضوری

نحوه نامگذاری دسته‌بندی‌های جستجو توسط گوگل جالب است. شکی نیست که این منع، کننده روشی است که الگوریتم جستجوی Google می آموزد و یک پرس و جو را برای پاسخ صحیح به آن دسته بندی می کند. در اینجا دستورالعمل‌های کیفیت، قصد بازدید حضوری و تفاوت آن با هدف غیر حضوری را تعریف می‌کنند. همچنین در این نمودار می بینیم که چگونه گوگل یک ورودی کوئری کوتاه می گیرد و آن را به یک سوال تبدیل می کند. به ،وان مثال، عبارت «رستوران چینی» از تلفن همراه واقعاً به این م،ی است: «من می‌خواهم برای شام غذای چینی بگیرم».

آیا این یک درخواست بازدید حضوری است یا خیر؟

دستورالعمل های کیفیت صفحه، پرس و جو حضوری یا نه


تخصص / اقتدار / قابل اعتماد (EAT)

نتایج برای دستور العمل های مرغ; دادن نمره بالا، متوسط ​​و پایین این نمرات بر اساس تخصص / اقتدار / اعتماد (EAT) است. در اینجا نحوه امتیازدهی چهار صفحه وب مختلف برای یک پرس و جو، دستور پخت مرغ، آمده است. توضیح اینکه کدام صفحه دستور غذای مرغ دارای بالاترین و کمترین رتبه است، اعتبار وب سایت شبکه غذا را نشان می دهد، تعداد زیادی (اما نه بسیار زیاد) دستور العمل ها و بررسی ها بیشتر با درخواست کاربر برای وب سایتی در مورد مرغ مطابقت دارد. البته سایت اسپم کمترین رتبه را دارد.

بهترین صفحه وب “دستور العمل مرغ” چیست؟

دستورالعمل های کیفیت صفحه، رتبه بندی بهترین دستور پخت مرغ

در مجموع، دستورالعمل‌های کیفیت صفحه گوگل نشان می‌دهد که پرس و جوها و کلمات کلیدی هنوز هم وزن زیادی در جستجو دارند. پرس و جوها در درجه اول و مهمتر از همه هدف کاربر و بهترین پاسخ ممکن برای هر دسته از سؤالات وزن دارند. در حین کار بر روی تحقیق کلمات کلیدی خود، مطمئن شوید که کاربر، را در نظر داشته باشید که بهترین صفحه وب ممکن را ارائه می دهند.

درباره نویسنده

مایکل ،نر

مایکل در نظر دارد که یک پیشاهنگ رنک رنجر باشد. همیشه در جستجوی وب سایت عالی، جست و جوی جهان برای نکات سئو، بهینه سازی ع، ها، محتوا و لینک ها. هر چیزی که می تواند از یک صفحه نمایش LED نمایش داده شود، می تواند یک ابزار بازاریابی باشد.

مایکل معتقد است که Rank Ranger پناهگاه نهایی برای جنگجویان SEO است و مشتاق راهنمایی آنها برای یافتن بهترین راه برای استفاده از نرم افزار SEO ما – گزارش ها، نمودارها، ابزارها و ویژگی های بر،ب سفید – برای بهبود روش مدیریت SEO و بازاریابی دیجیتال است!


منبع: https://www.rankranger.com/blog/google-uses-humans