دسته‌ها
اخبار

گوگل وزن بیشتری برای موبایل دوستی می گذارد


29 مارس 2016 | ارسال شده توسط Mordy Oberstein

در ت، برای ترغیب همه افراد به بازی خوب و بازی خوب با هم در جعبه شنی، Google در حال افزایش ریسک سازگاری با موبایل است. به امید آزادی و عدالت برای همه و در آوردن برابری دستگاه به جهان، گوگل اعلام کرد که وزن موبایل دوستی را در رتبه بندی صفحات افزایش خواهد داد. از ماه می، گوگل وزن بیشتری را به الگوریتم سازگار با موبایل خود اضافه می کند و رابطه بین رتبه بندی موبایل دوستی و رتبه بندی SERP را افزایش می دهد.

رتبه موبایل دوستانه

سایت های موبایل فرندلیوای بر من، وای بر من، هر کاری بکنم؟

خب، این احتمال وجود دارد که شما در حال حاضر سازگار با موبایل هستید، نه به این دلیل که گوگل به شما گفته است، بلکه به این دلیل که نتیجه شما روی آن حساب می کند. پس از همه، پیش بینی ها آن موبایل را پیش بینی می کنند درآمد تبلیغات نه تنها به رشد خود ادامه خواهد داد، بلکه از منابع درآمدی دیگر مانند جهش سوپرمن ساختمان های بلند… در یک محدوده واحد، جهش خواهد کرد. مانند مرد فولادی، اگر می خواهید مدل ،ب و کار شما ضد گلوله باشد، فقط باید به گروه های تلفن همراه خود، ی،ی مشتریان/کاربران توجه کنید. گوگل این واقعیت را تشخیص می دهد که بیشتر ما در مسیری قرار داریم سازگاری با موبایل با توجه به این که اگر سایت شما قبلاً به روشی سازگار با موبایل ساخته شده است، “این به روز رس، بر شما تاثیر نمی گذارد.” به نظر می رسد، و برخلاف نسخه اولیه، این به روز رس، حرکتی به سمت سازگاری با موبایل نیست، بلکه بیشتر یک حرکت ملایم است.

جاده طول، و پر پیچ و خم به سمت سازگاری با موبایل

هنگامی که گوگل در ابتدا این الگوریتم را در آوریل 2015 منتشر کرد، ترس از نابودی رتبه‌بندی صفحات مانند آتش‌سوزی گسترده شد و حس عمومی موبایل‌گیدون فراگیر شد. با به روز رس،، آیا نیازی به نگر، از آمدن دوم mobilegeddon وجود دارد؟ در ماه می، آیا رتبه صفحه شما در یک لحظه کاهش می یابد؟

انتظار می رود گوگل الگوریتم جدید را به صورت آهسته و پیوسته اجرا کند. مانند نسخه اولیه الگوریتم، به روز رس، جدید نیز هست در سطح صفحه. این بدان م،است که در آن صورت، خواندن هر صفحه در ورطه عمیق وب توسط گوگل کمی زمان می برد. پیش‌بینی اصلی من… به احتمال زیاد یک نوزاد بیگانه به فضا پرتاب می‌شود، روی زمین سقوط می‌کند، در مزرعه بزرگ می‌شود و در نهایت قدرت‌های فوق‌العاده‌ای را کشف می‌کند، سپس این به‌روزرس، به نوعی است. از mobilegeddon.

قرار دادن صورت شاد موبایل

البته سوال واضح این است که گوگل به دنبال چیست؟ چه چیزی یک سایت سازگار با موبایل را از همتای ساینده خود متمایز می کند؟

خوب، چند چیز وجود دارد که برجسته است:

نیاز به سرعت: زم، که صفحه به کندی بارگذاری می شود هرگز خوب نیست، این برای استفاده از تلفن همراه نیز به همان اندازه قابل استفاده است. در واقع چند ماه پیش، گوگل پروژه AMP (صفحه سریع موبایل) را راه اندازی کرد تا به ارتقای استانداردهای مرور وب موبایل کمک کند.

تعداد اندازه: اندازه فونت به این م،ا که. اگر گوگل تشخیص دهد متن شما برای خواندن کمی کوچک است، هیچ قرص جادویی به رتبه بندی شما کمک نمی کند.

اگر کفش من، است: اگر محتوای صفحه من، باشد، گوگل به شما اجازه می دهد رتبه صفحه بالاتری داشته باشید. اگر گوگل متوجه شود که محتوای یک صفحه نیست من، به صورت افقی روی صفحه نمایشگر و کاربر برای دیدن همه محتوا باید به پهلو حرکت کند، ممکن است لازم باشد برای دیدن رتبه صفحه خود به صورت عمودی حرکت کنید. این همچنین به این م،ی است که صفحه شما باید داشته باشد مقیاس خوانا هنگامی که در دستگاه تلفن همراه باز می شود.

وصلش کن: می خواهید مطمئن شوید که افزونه های شما سازگار هستند. به خاطر داشته باشید که بسیاری از دستگاه های تلفن همراه به سادگی این کار را نمی کنند پشتیب، از پلاگین ها.

فشار دادن دکمه ها: در حالی که ممکن است نخواهید دکمه های شخص دیگری را فشار دهید، قطعاً می خواهید که کاربران تلفن همراه دکمه های شما را فشار دهند. آیا تا به حال برای شما پیش آمده است که با کلیک ، بر روی یک لینک یا فشار دادن هر نوع دیگری مشکل داشته باشید روی هدف ضربه بزنید چه زم، در تلفن خود هستید زیرا همه چیز خیلی با هم مخلوط شده بود؟ مواجه شدن کاربران با یک مسیر با مانع، برای رتبه‌بندی شما با «G» بزرگ (گوگل، نه «G» بزرگ دیگر، مطمئن نیستم که او واقعاً به این یکی اهمیت می‌دهد، نخواهد بود).

سیب چشم شما: مهم است که در نظر بگیرید چه تعداد از افراد ممکن است سایت شما را از آیفون مشاهده کنند. توجه دقیق به ایجاد محتوای وب سازگار توسط اپل استانداردها به شما کمک می کند تا مطمئن شوید که همه آن کاربران مد روز اپل به سایت با رتبه بسیار قابل مشاهده شما گرایش دارند.

من واقعاً برای یافتن نمونه‌ای از سایتی که در هر آزمونی مردود می‌شود سخت تحت فشار قرار گرفتم، اما جستجوی وب‌سایت‌های قدیمی مرا به این سمت هدایت کرد و نزدیک شد…

سایت در تست موبایل فرندلی ش،ت خورد

دوستان خود را نزدیک نگه دارید و دوستان تلفن همراه خود را نزدیک تر نگه دارید

عالی است، بنابراین از افزایش وزنی که گوگل قرار است به موبایل دوستی اختصاص دهد وحشت نکنید و این چیز خوبی است. با این حال، هراس باشید یا نه، مطمئناً و بدیهی است که اطمینان حاصل کنید که سایت شما کاملاً سازگار با موبایل است. اما چگونه متوجه می شوید که صفحات سایت شما واقعاً سازگار با موبایل هستند؟ به یاد داشته باشید، این یک مورد صفحه به صفحه است … بنابراین حتی اگر فکر می کنید صفحه اصلی شما به ترتیب “موبایل” است، هنوز باید هر صفحه در سایت خود را که می خواهید کاربران تلفن همراه به آن دسترسی داشته باشند بهینه کنید – به خصوص اگر یک صفحه الکترونیکی دارید. -سایت تجارت

بهینه سازی صفحه من، برای موبایل

تست‌های سازگار با موبایل در این پست از طریق ابزار بهینه‌سازی کلمات کلیدی در صفحه ما انجام می‌شود که علاوه بر سازگاری صفحه با موبایل، تجزیه و تحلیل کامل SEO را نیز ارائه می‌کند. به سادگی URL صفحه و یک کلمه کلیدی محتوا را در ابزار قرار دهید و برای ممیزی جامع درون صفحه خود به پایین بروید. این ابزار تمام ویژگی های بسیار مهم مانند خوانایی فونت، اندازه و نزدیکی لینک ها و دکمه های شما، استفاده از افزونه های ناسازگار و غیره را تجزیه و تحلیل می کند.

توصیه های تست موبایل پسنددر واقع، شما حتی یک نمره واضح و مختصر برای سازگاری با موبایل دریافت خواهید کرد که می تو،د به آن مراجعه کنید. شاید مهم‌تر از همه، اگر صفحه شما باید دارای مشکلی من، برای موبایل باشد، ابزار On-Page Keyword Optimization دقیقاً مشکل را برجسته می‌کند و شما را در جهت چگونگی انجام اقدامات اصلاحی دقیق و مؤثر راهنمایی می‌کند.

بیش از آن، ما نظارت کاملی را ارائه می دهیم که به شما امکان می دهد عملکرد سئوی موبایل خود را تجزیه و تحلیل کنید. با این خدمات می تو،د (از جمله موارد زیر):

  • رتبه بندی سئوی موبایل خود را ببینید
  • تبدیل یا تراکنش های ترافیک موبایل را شناسایی کنید
  • اثربخشی تلفن همراه خود را در مکان های خاص و در مقایسه با رقبای محلی پیگیری کنید

داشتن آگاهی از سازگاری با موبایل خوب و خوب است، اما در نهایت سازگاری با موبایل وسیله ای برای رسیدن به هدف است. همچنین مهم است که میزان نزدیکی شما به این هدف را نیز پیگیری کنید – باید مطمئن شوید که سازگاری با موبایل شما را به مکان هایی می برد که می خواهید بروید.

درباره نویسنده

موردی اوبرشتاین

Mordy رابط رسمی جامعه SEO برای Wix است. موردی علیرغم وظایف متعدد و گسترده اش، هنوز خود را در درجه اول یک مربی سئو می داند. به همین دلیل است که او را به طور منظم در حال انتشار انواع تحقیقات و تحلیل های سئو اصلی می بینید!


منبع: https://www.rankranger.com/blog/google-mobile-friendly-increased-weight-on-rankings