دسته‌ها
اخبار

گوگل ونیز چیست؟ | رنجر رتبه


20 مارس 2012 | ارسال شده توسط Rank Ranger

گوگل ونیز چیست؟ به زبان ساده، گوگل نتایج خود را بر اساس مک، که در آن قرار دارید رتبه بندی می کند. در زمان جستجوی خود، در رتبه های بسیار بالاتر در صفحات نتایج. اما چرا گوگل اکنون این کار را انجام می دهد و آیا واقعاً تفاوتی ایجاد می کند؟

در زیر نمونه‌ای از آنچه که احتمالاً در Google.com مشاهده می‌کنید، وجود دارد، اگر به دنبال یک حسابدار از رایانه‌ای واقع در توسان آریزونا باشید:

اگر به تصویر بالا دقت کنید، ممکن است متوجه شوید که اتفاق جالبی در صفحه نتایج افتاده است. یک نتیجه جستجوی ارگ،ک محلی در صفحه اول ظاهر می شود، و بخشی از Google Places نیست.

برای ارائه توضیح احتمالی در مورد اینکه چرا گوگل تصمیم به انجام این کار گرفته است، شاید بهتر باشد که در مورد اصول اولیه جستجوی وب صحبت کنیم، مانند اینکه یک نتیجه وب رضایت بخش باید چه باشد. یک نتیجه وب رضایت‌بخش باید هم کیفیت بالایی در محتوایی که ارائه می‌کند و هم مربوط به شخصی باشد که در جستجوی اطلاعات است. محتوای باکیفیت را می توان به ،وان مقاله های خوب و کامل توصیف کرد. یک نتیجه مرتبط نتیجه ای است که جستجوگر آن را مفید می یابد. موتور جستجو باید تصمیم بگیرد که ،یب ایده آل محتوای با کیفیت و نتایج مرتبط چیست. ونیز بیشتر توضیح می‌دهد که چگونه گوگل نتایج مرتبط را تعیین می‌کند.

جستجو برای یک حسابدار از a

غیر ایالات متحده
آدرس IP احتمالاً شما را به این صفحه می‌رساند. اگر شما
در واقع بودند نشستن در توسان آریزونا و گوگل شما را به این صفحه فرستاد، ممکن است کمتر از صفحه بالا مفید باشد.

موتور جستجو ممکن است نتایج محلی را برای موارد خاصی که یک نتیجه محلی مرتبط ضروری است، تقویت کند. برای مثال فرض کنید شما ،ی هستید که به دنبال استخدام یک حسابدار هستید. احتمالاً می خواهید شخصاً با او ملاقات کنید، در مورد موضوع خود با خیال راحت صحبت کنید و ببینید که آیا حرفه ای برای شما من، است یا خیر. به این دلایل، بسیاری از مردم نتایج amazon.com یا buy.com را مرتبط نمی یابند، زیرا آنها در راه یک فروشگاه آجر و ملات چیزی ارائه نمی دهند. از طرفی محله شماست
جواهرات فروشگاه ممکن است دارای بالاترین کیفیت وب سایت ها نباشد. با به‌روزرس، ونیز، که نتایج محلی را در اولویت قرار می‌دهد، به نظر می‌رسد که Google تصمیم گرفته است به ،وان یک عامل تعیین‌کننده برای آنچه که به جستجوگر مرتبط است، به ارتباط محلی برود.

اما واقعاً به چه م،است; آیا برای کل صنعت جستجو تفاوتی ایجاد خواهد کرد؟ دو پیامد عمده ناشی از این تغییر به ذهن متبادر می شود. در مرحله اول، اگر مشتریان شما به دنبال آن هستند
جواهرات در منطقه شهری خود، در واقع می تو،د انگشتان خود را به هم بزنید که وقتی شما را جستجو می کنند، شما را در صفحه اول گوگل پیدا می کنند. ث،اً، ،ده‌فروشان ملی و بین‌المللی ممکن است خود را ناامید ببینند، اگر اخیراً به انتهای اولین صفحه نتایج جستجوی Google ،بیده‌اند. اساساً، آنچه ممکن است به م،ای آن باشد، تأثیر بیشتر برای پسر کوچک و هزینه های سئو بیشتر برای افراد بزرگتر است.


این خیلی بد به نظر نمی رسد، اما اگر شما یک ،ب و کار محلی هستید، ممکن است به این م،ی باشد که اگرچه زمین بازی سطح تر است، اما هنوز بازی به نفع شما تقلب نشده است. منتظر رقابت زیادی از سوی ،ب و کارهای محلی باشید که متوجه می شوند ونیز ممکن است فرصتی برای درخشش باشد. همچنین، آگاه باشید که استراتژی‌های جدید برای استفاده از ونیز در راه است. در نهایت، این بدان م،است که نام‌های بزرگ تمام تلاش خود را می‌کنند تا خود را در صفحه اول نگه دارند، و همتایان شما نیز تمام تلاش خود را می‌کنند تا خود را به نقاط سودآوری برسانند که قبلاً در دسترس آنها نبود.

درباره نویسنده

رنجر رتبه

Rank Ranger یک پلتفرم SEO است که برای استانداردسازی مدیریت و گزارش‌دهی برای دنیای دیجیتال مارکتینگ با رفع نیاز به یک پلتفرم بازاریابی آنلاین جامع با قابلیت ردیابی و نظارت بر داده‌های کمپین، یکپارچه با نرم‌افزار و خدمات شخص ثالث، ارائه گزارش‌های کاملا شخصی و سفارشی طراحی شده است. 100٪ گزارش های خودکار بر،ب سفید و یک رابط وب مارک دار.


منبع: https://www.rankranger.com/blog/what-is-google-venice