دسته‌ها
اخبار

یکی دیگر از تبلیغات بزرگ Google و تغییر PLA با رفتن Google به کنگره!


18 دسامبر 2018 | ارسال شده توسط پاد،ت در جستجوی SEO


فراموش نکنید، می‌تو،د با عضویت در پاد،ت جستجوگر سئو دنبال کنید iTunes یا با دنبال ، پاد،ت در SoundCloud!

سوال هفته نظرسنجی پاد،ت در جستجوی SEO!

در جستجوی نظرسنجی سوال 8

نظر خود را در مورد اینکه Google مشمول مقررات بیشتری است به ما بگویید. آیا مقررات بیشتر برای جستجو مفید است؟ آیا به جستجو آسیب می رساند؟ به ما اطلاع دهید تا بتو،م شما را در ،مت بعدی In Search معرفی کنیم!

خلاصه ،مت 08: پاد،ت در جستجوی SEO

پاد،ت در جستجوی SEO

در ،مت 08 پاد،ت در جستجوی SEO، میزبانان ما Mordy Oberstein و Jacqueline Harkham بررسی می کنند:

  • تبلیغات بزرگ گوگل و نوسانات PLA (دوباره)! چه خبر است؟
  • گوگل به واشنگتن می رود اما آیا چیزی از آن حاصل شده است؟
  • وقتی تئوری سئو برای سایت های رزرو به واقعیت تبدیل شود چه اتفاقی می افتد؟
  • آیا وبلاگ نویسی هنوز ارزشش را دارد؟!

Google Ads و PLA به شکلی بزرگ بازمی‌گردند اما چه اتفاقی دارد می‌افتد

در ،مت هفته گذشته In
جستجو ، ما در مورد تبلیغات گوگل و PLA صحبت کردیم که در حال کاهش گسترده SERP هستند. در 11 دسامبر، Google Ads دستخوش تغییرات گسترده دیگری در داده ها شد. این بار تبلیغات در SERP به طرز باورن،ی افزایش یافت. در زمان نگارش این مقاله، Google Ads اکنون در تقریباً 65٪ از SERP های صفحه یک (دسکتاپ ایالات متحده) نشان داده می شود. این افزایش 590 درصدی نسبت به پایین ترین سطح خود در 4 دسامبر و 77 درصد افزایش نسبت به جایی که Google Ads ترند بود. قبل از رها ، این الگو در دسکتاپ و موبایل و همچنین در بازارهای سراسر جهان صادق است. تبلیغات گوگل برگشته و بسیار قوی تر از قبل شده است!

PLA ها نیز شاهد بازگشت قوی بودند، اما نه به همان شکل. برخلاف Google Ads، PLA ها شاهد بازگشت آهسته و تدریجی به حالت عادی بودند. تبلیغات ،ید به سطح نمایش قبلی خود ی،ی 16% بازگشته است
دسکتاپ در امریکا. مشابه گوگل ادز، این بازگشت به عملکرد قبلی هم در دسکتاپ و هم در موبایل و در بیشتر بازارها صادق است. با این حال، برخلاف Google Ads، PLA ها (در زمان کنونی) از سطح نمایشی که قبل از سقوط در 4 دسامبر دیده می شد فراتر نرفته اند.

از نظر آنچه در پشت این رفتار عجیب و غریب نهفته است، موردی دو گزینه قابل قبول ارائه کرد:

  1. فراز و نشیب های اخیر تبلیغات نتیجه یک باگ گوگل بود. تنها مشکل این است که باگ‌ها معمولاً خیلی سریع برطرف می‌شوند و باید تصور کنید که اشکالی که بر درآمد تأثیر می‌گذارد سریع‌تر حل می‌شود. علاوه بر این، اصلاح به م،ای بازگشت سریع و ناگه، به سطح طبیعی است. در حالی که این مورد در Google Ads بود، PLA ها بازگشت ناگه، نداشتند، بلکه بهبودی تدریجی داشتند.
  2. گوگل آزمایش خاصی را اجرا می کرد که منجر به سطوح پایین تری از تبلیغات شد. با این حال، زمان‌بندی در اینجا خیلی سریع این نظریه را از بین می‌برد، زیرا این یکی از مهم‌ترین فصل‌های ،ید سال است، اگر مهم‌ترین فصل نباشد.

موردی اشاره کرد که می تو،د استدلال کنید که حذف آگهی مربوط به شهادت گوگل در مقابل کنگره است. این در حالی است که بازگشت همه تبلیغات در SERP در 11 دسامبر آغاز شد، همان روزی که گوگل در مقابل کنگره نشست. در حالی که زمان بندی این موضوع را جالب می کند، کمی بیش از حد به قلمرو “تئوری توطئه” متمایل می شود.

آیا چیزی از جلسه استماع کنگره گوگل حاصل شد؟

میزبانان ما تردید عمومی خود را نسبت به این نوع جلسات ابراز ،د و از اینکه گوگل برای شهادت در مقابل کنگره به واشنگتن رفته بود، تعجب ن،د. چیزی که کمی “جالب” بود این بود که سطح سوال از نظر فنی دقیق نبود
مرحله. اگرچه به خودی خود قابل توجه نیست، اما پس از سفر فیس بوک به کنگره انتظار دیگری داشت.

این بدان م،ا نیست که امکان سازنده بودن چنین جلساتی وجود ندارد. در واقع، همانطور که موردی اشاره کرد، اگر کنگره کارشناس، را از سراسر صنعت سئو وارد می‌کرد، می‌توانست گفت‌وگوی قابل‌توجهی داشته باشد.

یکی از سوالاتی که میزبانان ما فکر می‌،د این استماع به طور طبیعی منجر به آن می‌شود این است که آیا گوگل باید بیشتر از آنچه در حال حاضر است تحت نظارت قرار گیرد. برای روشن بودن، موردی و ژاکلین این را نه از منظر سیاسی، بلکه صرفاً به خاطر بخشی از صنعت سئو می‌پرسیدند. ی،ی شنیدنش جالب خواهد بود
یک دیالوگ در مورد این سوال کمتر از منظر سیاسی و بیشتر از دیدگاه در نظر گرفتن اینکه چه چیزی برای جستجو بهتر است.

یک واقعیت سئو برای سایت های رزرو

همیشه دیدن چیزی که اغلب در سئو مورد بحث قرار می گیرد جالب است
صنعت به واقعیت تبدیل شود در این مورد، ما به ،وان یک صنعت به طور فزاینده ای در مورد این ایده صحبت کرده ایم که ویژگی های SERP گوگل موانع واقعی ترافیک و درآمد را برای بسیاری از سایت ها ایجاد می کند. این، به ،وان یک نظریه یا به ،وان یک گفتگوی انتزاعی تر، مطمئناً حقیقت است. با این حال، این به خودی خود مانند یک سایت نیست که بیرون می آید و همان پیام را ارائه می دهد.

تا این حد، مارک اوکرستروم، مدیرعامل ا،پدیا، این موضوع را به ثبت رساند ویژگی های SERP گوگل یکی از رقبای اصلی آن است. چنین رقم قابل توجهی که این بی،ه را بیان می کند، گفتگو را می گیرد و وزن بسیار بیشتری به م،ای داشتن یک محیط ویژگی “پر انرژی” SERP می افزاید.

تا این حد، میزبانان ما به بحث در مورد آنچه که احساس می‌کنند گفتگوی «بزرگ» بعدی خواهد بود، ادامه دادند. به این م،ا که گوگل همچنان به پیشبرد استراتژی ویژگی های SERP فعلی خود ادامه می دهد، رتبه بندی با توجه به اولین نگاه کاربر به SERP بسیار مهم خواهد بود. البته، ردیابی بالاتر از رتبه بندی نیز از اهمیت عمده ای برخوردار است.

اخبار و تحلیل سئو

گزارش‌دهی کنسول جستجوی AMP عمومی‌تر می‌شود: گوگل اعلام کرد که نمایش داده خواهد شد انواع مسائل عمومی تر در کنسول جستجو در مورد AMP. نکته جالب این است که به طور کلی هر چه داده ها دقیق تر باشند بهتر است. اگرچه، در این مثال، به نظر می رسد گوگل احساس می کند که کمی تعمیم به ساده تر شدن همه چیز کمک می کند.

Google برگه نقشه “برای شما” را گسترش می دهد: این برگه Google Maps For You در حال گسترش است به 40 بازار جدید برگه “برای شما” شبیه به فید کشف اما با تمرکز کاملاً محلی است. جدیدتر Google “Discover-
اسکی“گسترش‌ها تقریباً شبیه روش موتورهای جستجو برای ایجاد جایگاه “اجتماعی” بیشتر به نظر می‌رسند. آنچه در مورد این مفهوم جالب است این است که برخلاف رسانه‌های اجتماعی سنتی، این ،اصر باعث می‌شوند کاربران با گوگل تعاملی‌تر درگیر شوند، نه افراد فی نفسه.

Google+ در حال خاموش شدن زودهنگام: به دلیل نگر، های امنیتی اضافی، Google Google+‎ را می‌بندد در آوریل به جای اوت همانطور که از ابتدا برنامه ریزی شده بود.

جستجوی مرتبط به قطعه ویژه می رود: گوگل منتشر کرده است نتایج جستجوی مرتبط قابل افزایش. این بدان م،ی است که هر نتیجه در تلفن همراه را می توان گسترش داد تا نشان دهد که همه چیز جز یک قطعه ویژه است. سوال این است که آیا کاربران حتی با این ویژگی به اندازه کافی درگیر می شوند که این مهم باشد؟ یک مطالعه که Mordy به یاد می آورد نشان داد که کاربران تمایلی به استفاده از نتایج جستجوی مرتبط ندارند. به همین دلیل است که گوگل همراه با ویژگی قابل ارتقا، تصاویر کوچک تصاویر را به نتایج جستجوی مرتبط موبایل اضافه کرده است، در نتیجه این ویژگی بیشتر قابل توجه است.

Google Now پیشنهادات تبدیل پیشنهاد می دهد: برای تبلیغات نمایشی، Google اکنون ارائه می دهد مناقصه تبدیل (بر خلاف پیشنهاد پرداخت به ازای کلیک). در این مثال، تبلیغ‌کنندگان هزینه‌ای را برای هر ،ید تعیین می‌کنند و محدودیتی را برای میزان مبلغی که می‌خواهید برای هر تبدیل بپردازید تعیین می‌کنند.

آیا وبلاگ نویسی هنوز هم ارزش این همه تلاش را دارد؟

در پست خود آیا هنوز هم می تو،د راه خود را برای مشاهده و اعتبار وبلاگ بنویسید؟ رند فیشکین از Sparktoro وضعیت فعلی ارسال وبلاگ را تجزیه و تحلیل می کند. رند از طریق یک سری داده ها و روندها اشاره می کند که امکان موفقیت وبلاگ بسیار دشوارتر از گذشته است. یکی از بازده های واقعی مقاله در این سوال است که آیا وبلاگ نویسی هنوز ارزشش را دارد؟ در اینجا، نویسنده چند معیار را فهرست می‌کند که با آن می‌توان تعیین کرد که آیا “وبلاگینگ برای شما من، است” و همچنین برخی از راه‌های دیگری که سازندگان محتوا ممکن است بخواهند دنبال کنند.

نکته‌ای که میزبانان ما می‌خواستند وبلاگ‌نویسان در نظر بگیرند، ارزشی است که یک وبلاگ می‌تواند در مقابل قدرت به ارمغان بیاورد. فراتر از هر معیاری مانند کلیک‌ها، ترافیک، و نمایش‌ها، یک وبلاگ در صورتی که به درستی انجام شود، این امکان را ارائه می‌دهد که معتبر باشد. علاوه بر این، ایجاد محتوای وبلاگ می تواند عامل خوبی برای تعامل با تأثیرگذاران صنعت باشد. در صورت ،وم، داشتن محتوای وبلاگ به شما موادی را می دهد که می تو،د با یک اینفلوئنسر صحبت کنید و همزمان پیوندی به محتوای خود وارد کنید (همانطور که میزبانان ما هشدار دادند، در هنگام انجام این کار صادق باشید).

ارسال سئوی سرگرم کننده در پاد،ت در جستجو

با توجه به انتقاد او از سؤالات پوچ موردی، این اولین تلاش ژاکلین در سئوال سئوی جالب!

این هفته ژاکلین پرسید:

اگر گوگل یک بازیگر یا بازیگر بود چه ،ی بود؟

موردی باید بگوید جک نیکلوسون که استعداد درخش، دارد اما گاهی اوقات درست نیست. به نوعی مانند گوگل خود درخشان است، اما نه همیشه درست!

ژاکلین گوگل را چاک نوریس می بیند… زیرا او در هر کاری که انجام می دهد (حداقل در فیلم ها) برنده می شود!

درباره نویسنده

پاد،ت در جستجوی SEO

In Search یک پاد،ت هفتگی SEO است که برخی از بزرگترین نام‌ها در صنعت بازاریابی جستجو را به نمایش می‌گذارد.

برای شنیدن بینش‌های ناب سئو با شخصیتی زیاد، هماهنگ شوید!

،مت های جدید هر سه شنبه منتشر می شود!


منبع: https://www.rankranger.com/blog/in-search-episode8