دسته‌ها
اخبار

یک به‌روزرسانی طولانی‌مدت الگوریتم و مجموعه‌ای از آزمایش‌های ویژگی


7 فوریه 2018 | ارسال شده توسط Mordy Oberstein

آه، سال جدیدی در دنیای سئو در راه است. در آن هوای تازه و تازه نفس بکش. آیا می تو،د آن را بو کنید؟ هوای تغییر روی ماست. تغییر رتبه در SERP به ،وان یک طول،، و منظورم به طور جدی طول، است، به روز رس، Google به شروع سال جدید کمک کرد. تغییر کافی برای شما نیست؟ نگران نباشید، گوگل همچنین مجموعه‌ای از تست‌های ویژگی SERP را منتشر کرد که در ماه اول سال غالب بودند. من، من! آیا ما یک شروع سریع نداریم؟! به سال جدید خوش آمدید، به اخبار SERP برای ژانویه 2018 خوش آمدید!

پرتاب موشک

اولین به روز رس، الگوریتم گوگل در سال 2018 – طول، و جدی

اگر بخواهم اولین آپدیت سال جدید گوگل را توصیف کنم، می‌گویم که طول،، واقعا طول،، به طرز شگفت‌آوری طول، بود… متوجه منظور من شدید. در واقع، پیش از این هرگز “رونمایی” طول، تری ندیده بودم. شاخص ریسک رتبه ما برای اولین بار در تاریخ 10 ژانویه نوسانات افزایش یافته ای را دریافت کرد و تا 30th دوباره شاهد نوسانات عادی نبود. این 20 روز است مردم!

به روز رس، گوگل ژانویه 2018

فهرست ریسک رتبه‌بندی، انتشار طول، Google Update را در دسک‌تاپ نشان می‌دهد

نوسانات رتبه نیز جزئی نبوده است.
بر
دسکتاپ
، از 10 ژانویه شاهد بوده ایم که نوسانات به سطح 80 (از 100) یا بالاتر از چهار بار رسیده است. به نوعی، ما در اینجا در قلمروی ناشناخته هستیم. تا آنجا که من می دانم، ما هرگز چیزی به این طول، ندیده ایم. در عین حال، پس از یک بررسی بسیار سریع، به نظر نمی رسد که “الگوی سایت” خود را نشان دهد. ی،ی ما ندیده‌ایم که به‌روزرس، عمدتاً (یا به طور مداوم) بر سایت‌هایی که دارای ویژگی‌های منحصر به فرد خاصی هستند تأثیر بگذارد.

اولین اعلامیه آپدیت الگوریتم گوگل در سال 2018 – سرعت صفحه موبایل فاکتور رتبه بندی

مانند اولین عرضه به روز رس، خود در سال 2018، اولین اعلامیه به روز رس، گوگل به همان اندازه، اگر نه بیشتر، ماهیت باشکوهی داشت. در 17 ژانویه، این غول موتور جستجو اعلام کرد سرعت صفحه موبایل به ،وان یک عامل رتبه بندی به یک SERP موبایل می رسید نزدیک شما… از جولای (2018). تا به حال، سرعت صفحه یک عامل رتبه بندی محدود به دسکتاپ بود، هر چند که ممکن است ط،ه آمیز به نظر برسد. همه اینها قرار است تغییر کنند زیرا صفحات تلفن همراه باید پاسخگوی کاربران و نیاز آنها به سرعت باشند اگر بخواهند به هر نحوی رتبه‌بندی شوند.

ربات در حال اجرا

اکنون، آنقدرها هم که در ابتدا به نظر می رسد شدید نیست (حداقل این چیزی است که گوگل رسما می گوید). به گفته گوگل، به‌روزرس، آتی برای هدف قرار دادن آهسته‌ترین موارد انجام می‌شود و باید «تنها بر درصد کمی از جستجوها تأثیر بگذارد». یا به زبان ساده، این Mobilegeddon 2.0 نیست. در همان زمان، برخی نگر، های اولیه در مورد نحوه تعامل صفحات AMP با “به روز رس، سرعت” آینده (همانطور که گوگل آن را می نامد) وجود داشت. به طور خاص، کمی سردرگمی وجود داشت که گوگل قرار است کدام URL را برای سرعت اندازه گیری کند، URL AMP یا URL معمولی و البته کندتر. برای رضایت همه ،، که AMP رفته اند، گوگل t را روشن کردسرعت صفحه موبایل کلاه با توجه به سرعت URL AMP تعیین می شود.

تغییرات SERP و ویژگی های ژانویه، آزمایش ها، و آنچه شما دارید

این یک شروع بزرگ برای سال در Google SERP از همه حساب‌ها بود. جدا از برخی اخبار الگوریتم بسیار مهم، گوگل تست های واقعا جالبی را اجرا کرد که در مقایسه با آنچه که معمولاً ماه به ماه می بینیم، کاملاً منحصر به فرد بودند.

تغییرات بیشتر در ویژگی های هتل SERP در موبایل

نه، شما رویا نمی بینید و نسخه قبلی اخبار SERP را نمی خو،د. درست است، اما باز هم گوگل آزمایشی را اجرا کرده است که تغییرات قابل توجهی را در ویژگی هایی مانند Local Finder و پانل دانش برای نتایج هتل در تلفن همراه ارائه کرده است. در این تست، Local Finder، هنگام نمایش نتایج هتل بر روی تلفن همراه، با تصاویر بزرگتر و بر،ب های قیمت من، بزرگ شده روی تصاویر مذکور (و همچنین فیلتر کشویی رتبه بندی مهمان، از جمله تغییرات دیگر) نمایش داده می شود.

این آزمایش همچنین به پانل‌های دانش تلفن همراه برای هتل‌ها مجموعه کاملی از توانایی‌ها و تغییرات چیدمان جدید داد. مهمتر از همه، این آزمون یک چرخ فلک با ،وان ارائه کرد در این منطقه که گزینه‌هایی را در هر چیزی از جاذبه‌های محلی گرفته تا فرودگاه‌های اطراف (از جمله گزینه‌های حمل‌ونقل) نشان می‌دهد.

در این منطقه چرخ فلک


گوگل چرخ فلک In This Area را در پانل های دانش هتل سیار آزمایش می کند (منبع تصویر: Ser،
آلاکوف، alakov.com)


این آزمایش توسط سرگئی مشاهده شد
آلاکوف که به اندازه کافی مهربان بود که از این فیلم چند فیلم گرفت تست ویژگی SERP هتل

سایر خلاصه‌ای تست ویژگی SERP Google در ژانویه

،ید، اخبار، و افراد همچنین چرخ فلک ها را جستجو می کنند، همگی در ماه ژانویه آزمایش هایی را مشاهده ،د، همانطور که بررسی ها انجام دادند. پس بیایید به آن بپردازیم.

تبلیغات چرخ فلک ،ید: Google Express (که توانایی آن را به نمایش می گذارد از چندین فروشگاه ،ید کنید به یکباره) خودش را خوب کرد
اول تبلیغاتی که همراه با چرخ فلک های ،ید سیار بود. در طول آزمایش، یک بنر روی چرخ فلک های تبلیغاتی ،ید ظاهر می شود که تسویه حساب سریع سرویس و (گاهی) ارسال رایگان را تبلیغ می کند.

تبلیغات Google Express

تست تبلیغاتی Google Express ژانویه (منبع تصویر: seroundtable.com)

چرخ فلک خبری ‘جدیدترین از وب’: در اینجا یک مورد عجیب است جدیدترین از وب چرخ فلک روی موبایل چرا این عجیب است؟ خوب برای شروع، این چرخ و فلک خبری در بالای جعبه خبر ظاهر شد که منجر به یک چرخ فلک خبری دوگانه در SERP شد. بیشتر از آن، وقتی این چرخ و فلک را پیدا کردم، تقریباً همه کارت های داخل چرخ و فلک پیوندهایی به ایستگاه های رادیویی نشان می دادند! به عبارت دیگر، چیزی که من دیدم یک چرخ فلک بود که تقریباً تماماً به اخبار وب سایت های ایستگاه های رادیویی اختصاص داشت! حالا مزیت بی نظیر اخبار سایت های صداوسیما چیست؟ حدس شما به خوبی حدس من است.

جدیدترین ها از وب گردونه


آ،ین تست چرخ فلک وب نتایج اخبار وب سایت های ایستگاه های رادیویی را نشان می دهد

مردم همچنین زیر چرخ فلک را جستجو می کنند: اساساً، آنچه شما در این آزمایش در حال انجام دارید، مجموعه ای از برگه ها است که موضوعات مرتبط با درخواست شما را نشان می دهد (و نمایش داده شده افراد همچنین برای چرخ فلک جستجو می کنند). وقتی روی آن ضربه بزنید، این برگه‌ها بزرگ می‌شوند تا نشان دهند که «افراد همچنین چرخ فلک دیگر» مربوط به ،وان آن برگه خاص را جستجو می‌کنند.

مردم همچنین برای چرخ فلک های فرعی جستجو می کنند

افراد همچنین برای چرخ فلک جستجو می کنند که گزینه های زیر چرخ فلک را نشان می دهد

بازدیدها برای بررسی: در ت، برای کمک به کاربران برای تعیین اینکه کدام یک از مواردی که می تواند هجوم مرورها باشد، مفیدترین است، گوگل آزمایش کرد که نشان می دهد تعداد بازدیدها یا برداشت هایی که یک بررسی جمع آوری کرده است. این اطلاعات کوچک جالبی است که من فکر می کنم اگر کاربران دائمی شوند از آن استفاده خواهند کرد.

تغییرات قابل توجه در SERP

جدا از آزمایشات، گوگل تغییرات پایداری در SERP ایجاد کرد. اگرچه، با چنین تست های سنگین و نوسانات رتبه ای، به نظر می رسد که این یکی از حوزه هایی است که در ژانویه کمی دچار مشکل شد.

نکات جعبه دیکشنری: جعبه دیکشنری گوگل کوهی از اطلاعات زب، است که هر چیزی را از ریشه کلمات گرفته تا تلفظ صوتی را به کاربران ارائه می دهد. اکنون، این فرهنگ لغت دیجیتال ارائه می شود نکته که در پایین کادر ظاهر می شود (قبل از بزرگ شدن). در حال حاضر، نکته بخش کلماتی را به کاربران ارائه می دهد که احتمالاً شبیه به نظر می رسند و ممکن است با کلمه نشان داده شده در کادر اشتباه گرفته شوند. جرأت می‌کنم بگویم که دسته‌های دیگری از نکات احتمالاً به جعبه فرهنگ لغت راه پیدا می‌کنند (ممکن است قبلاً آنجا باشند، فقط چیزی جز این ندیده‌ام کلمات مشابه دسته ظاهر می شود نکته بخش).

نکات جعبه دیکشنری

جعبه دیکشنری گوگل نمایش داده می شود
با ویژگی جدید نکته که به رفع ابهام کلمات مشابه کمک می کند

SERP نمایش ابزار AMP و ناشران نش، اینترنتی AMP خود را دریافت می کنند: خوب، پس این مورد به خودی خود 100% مربوط به SERP نیست، اما به هر حال بیایید با آن پیش برویم. در اوایل ژانویه، گوگل تستر AMP خود را به روز کرد. یکی از این به‌روزرس،‌ها شامل توانایی مشاهده نحوه نمایش صفحات AMP در Google SERP است (که این موضوع باعث می‌شود این خبر چیز جدیدی باشد. SERP
اخبار

شایسته). به این م،ا که، اگر محتوای صفحه AMP شما یک مقاله خبری است، می تو،د ببینید که چگونه ممکن است در آن ظاهر شود داستان های برتر چرخ فلک یا اگر نه، می تو،د ببینید که چگونه ممکن است به ،وان یک دشت به نظر برسد.
اول نتیجه ارگ،ک و غیره

نتیجه خبر - تستر صفحه AMP

آزمایش‌کننده AMP جدید که نشان می‌دهد چگونه یک صفحه AMP در چرخ فلک داستان‌های برتر موبایل ظاهر می‌شود (منبع تصویر: thesempost.com)

در اینجا یکی دیگر وجود دارد که 100٪ مستقیماً با SERP مرتبط نیست. مقالات خبری که از فرمت AMP استفاده می کنند بخش مهمی از جهان SERP هستند. وقتی کاربر روی یک صفحه AMP از SERP موبایل کلیک می‌کند، نش، اینترنتی آن‌هایی که نشان می‌دهد، یک نقطه دردناک بوده است. به طور سنتی، گوگل که چنین صفحاتی را ذخیره می کند، URL خود را نشان می دهد. در نهایت، گوگل نش، اینترنتی ناشر را در بالای ،وان صفحه در یک جعبه کوچک مرتب نشان داد. اگرچه این راه حل بهتر از آنچه بود، ناشران را غرق در شادی نکرد. بنابراین، در ژانویه، پروژه AMP اعلام کرد که صفحات AMP اکنون با آن نشان داده می شوند URL خود ناشر، نه گوگل

یک علامت SERP از زمان؟

خوب، سال در Google SERP مطمئناً با انفجار آغاز شد. ژانویه همه چیزهایی را که از یک SERP بخواهید، یک الگوریتم مرموز، مجموعه ای از تست های ویژگی عجیب و غریب SERP، و غیره داشت. آیا سال 2018 “انتقالی” ترین سال تاکنون خواهد بود؟ خب، من روی آرامش SERP شرط بندی نمی کنم. در واقع، با پایان سال 2017 به روشی که انجام شد، ی،ی با
یک چهارم سه ماهه‌ای که شاهد تغییراتی مانند به‌روزرس، ccTLD بودیم، سال 2018 می‌تواند یک سال غیرمعمول «مشغله» در Google SERP باشد.

پیش بینی های SERP شما برای سال 2018 چیست؟ سرک بکش! من دوست دارم از شما بشنوم.

درباره نویسنده

موردی اوبرشتاین

Mordy رابط رسمی جامعه SEO برای Wix است. موردی علیرغم وظایف متعدد و گسترده اش، هنوز خود را در درجه اول یک مربی سئو می داند. به همین دلیل است که او را به طور منظم در حال انتشار انواع تحقیقات و تحلیل های سئو اصلی می بینید!




منبع: https://www.rankranger.com/blog/serp-news-january-2018