دسته‌ها
اخبار

سئو چیست؟ + اهمیت SEO و بهینه سازی سایت برای موتور جستجو ایران هاست

در نتیجه به جای پیدا کردن راه های جایگزین بهتر است بر کیفیت محتوا و بهبود صفحات فعلی تمرکز کنید. سایت وبسیما بیش از 9 سال است که فعال بوده و محتوای ارزشمندی تولید میکند. سایت های اسپم زیادی هستند که با لینک سازی بی هدف در لیست بک لینک های سایت های دیگر قرار میگیرند.

  • با گسترش عمومیت وب‌سایت‌ها و وبلاگ‌های رسانه‌های اجتماعی، موتورهای جستجوی پیشرفته در الگوریتم‌های خود تغییراتی ایجاد کردند تا مطالب تازه به سرعت در میان نتایج جستجو رتبه‌بندی شوند.
  • براساس اصول نگارشی بعد از هر ۳۰۰ کلمه نیازمند یک تگ هدینگ جدید هستیم تا کاربر بتواند به راحتی موضوع این بخش از محتوای مورد مطالعه را درک کند.
  • وقتی پای کسب و کارهای آنلاین در میان است، بهترین راه برای تبلیغات و افزایش ترافیک سایت، ارتقای سئو سایت است.
  • محتوای این متا تگ ها در نتایج جستجو دیده شده و از این رو نباید نادیده گرفته شوند.
  • برای توصیف همه ویژگی‌ها و گزارش‌هایی که Google Analytics ارائه می‌کند، به یک راهنمای کامل جداگانه نیاز داریم.

تگ تایتل یا عنوان، را در وردپرس، میتوانید با نسب افزونه های مربوط به سئو تغییر دهید و اگر از cms دیگری استفاده میکنید، با یک جستجوی ساده، میتوانید آن را عوض نمایید. کافیست به تنظیمات اصلی وردپرس رفته و از بخش پیوندها، نمایش نام نوشته را انتخاب کرده و همه چیز را ذخیره نمایید. یا از افزونه های رایگانی که برای این منظور تدارک دیده شده استفاده کنید، یا آنها را دلاری از سایتهای اصلیشان خریداری کنید. همه به شما میگویند از افزونه های افزایش سرعت در وردپرس استفاده کنید، درست است، من هم همین نظر را دارم.

Referring Domain چیست و چه تفاوتی با Backlink دارد؟

با بالا رفتن تعداد کلیک‌ها و اتمام اعتبار حساب این فرایند متوقف خواهد شد. با افزایش تعداد افرادی که قصد نمایش لینک سایتشان برای یک کلمه یکسان را دارند قیمت هر کلیک افزایش خواهد یافت که نتیجه آن افزایش قیمت مبلغ پرداختی شما به گوگل خواهد بود. در واقع هزینه به ازای هر کلیک در تبلیغات گوگل، بصورت مزایده‌ای مشخص می‌شود. موتور جستجو یک ابزار آنلاین است که به افراد برای پیدا کردن اطلاعات مورد نظرشان در اینترنت کمک می‌کند. موتور جستجوی گوگل و موتور جستجوی بینگ مایکروسافت از معروفترین موتورهای جستجو هستند.

۴- بهینه سازی تصاویر در سئو

اونایی که نمیتونن مثل سایتهای بزرگ برای تبلیغات و رپرتاژ هزینه کنند چطور میتونن رتبه های بالا رو کسب کنند؟ ممنون میشم راهنمایی کنید. برای رسیدن به رتبه های بالاتر، قوانین گوگل و سایر موتورهای جستجو را زیر پا می گذارد و به نوعی موتور جستجو را فریب می دهد. این روش معمولا توسط افراد بی تجربه و سئو کارهای تازه کار استفاده می شود. در این روش نتایج خوب به سرعت کسب می شود اما هیچ تضمینی برای آن وجود ندارد و ممکن است هر لحظه گوگل متوجه تقلب شده و سایت را جریمه کند. ابتدا با استفاده از ابزارهای مشاهده بک لینک (مانند ابزاری که در گوگل سرچ کنسول قرار دارد) به مشاهده و بررسی بک لینک های سایت بپردازید.

البته الان هم گوگل این موارد را چک می‌کند، اما باهوش‌تر از قبل شده است! بنابراین به جای تمرکز صرفا بر content، گوگل به context نیز اهمیت می‌دهد! در حقیقت گوگل به دنبال نمایش بهترین محتوا به کاربر است و بهترین محتوا لزوما متنی نیست که کلمه کلیدی بارها در آن تکرار شده است. Heading Tags یا Header Tags یا تگ‌های عنوان، تگ‌های HTML هستند که بمنظور شناسایی عنوان‌ها و زیرعنوان‌های موجود در محتوای صفحات (H1 تا H6)، از دیگر انواع متن (مثل پاراگراف) استفاده می‌شوند. عنوان‌ها به موتور‌های جستجو و کاربران کمک می‌کنند تا متن را خوانده و درک کنند. هر عنوان باید به خواننده ایده‌ای از اطلاعاتی که در متن زیر آن قرار گرفته است، بدهد.

این یعنی شما و گوگل در حال کار متقابل با یکدیگر هستید تا بهترین نتیجه (غذا) را به کاربر برسانید. تکنیک‌های سئو باعث می شود به افرادی که به دنبال محصول یا خدمات شما از طریق موتورهای جستجو مانند بینگ و یاهو و گوگل هستند معرفی شوید. قرار گرفتن نام سایت شما در رتبه‌های بالا در صفحات نتایج موتور‌های جستجو بسیار ارزشمند است، در واقع این یک تبلیغ رایگان در بهترین فضای تبلیغاتی جهان است.