ما به تمام عبارتی در گوگل جستجو میشود، کلمه کلیدی میگوییم؛ حتی اگر یک جمله را در گوگل جستجو کند. از این طریق، ما عباراتی را پیدا میکنیم که توسط کاربران جستجو میشوند و برای ما بازدید خواهند آورد. به غیر از پیشنهادات گوگل، میتوانیم از گوگل ترندز، KWFinder و Keyword Tool هم در فرایند تحقیق کلمه کلیدی استفاده کنیم. در این بین، باید به میزان جستجوی کلمه کلیدی هم توجه داشته باشیم و بر روی عباراتی تمرکز کنیم که جستجوی بالاتری دارند.
- اینیک نوع از کدهای نشانهگذاری اسکیما است که به درک گوگل از محتوای شما کمک زیادی میکند.
- هر محتوا از نظر موتورهای جستجو یک صفحه وب است و می تواند با کلمات کلیدی خاصی در موتورهای جستجو رنک شود.
- تقریباً هر کسی میداند که از کلمات کلیدی اصلی باید در عنوان و تگهای هدینگ و بهخصوص H1 استفاده کرد.
- با این کار، هم محتوا متناسب با استراتژی سئو بوده و هم اصول بازاریابی محتوایی رعایت شده است.
- ما یک خدمت داریم به اسم برنامه ریزی تعاملی برای سازمان ها و کسب و کارها که برنامه ریزی تعاملی رو برای سازمان ها اجرا می کنیم.
اگر به مباحث سئو علاقه دارید میتونید از آدرس پایین که وبلاگ خود مترجم هست کتاب رو دانلود کنید. مخصوصا نیمه ی اولش و در بحث کرنر استون چیزهای زیادی ازش یاد گرفتم. از حمید طهماسبی عزیز بابت ترجمه رایگان این کتاب تشکر میکنم. ازآنجاییکه کدهای اسکیما بسیار گسترده هستند و برای توضیح کامل آن باید یک مقاله جدا نوشت، پیشنهاد میکنم راجع به آن به تحقیقات مفصلی بپردازید.
مرحله 9# : استفاده از کلمات و عبارات مرتبط (LSI)
به طور کلی لینک سازی خارجی با هدف کمک به کاربران برای درک بهتر موضوع و افزایش اعتبار مقاله خودتان انجام می شود. در عنوان صفحه می توانید از کلمه کلیدی اصلی و کلمه کلیدی دوم که در بسیاری از مواقع سرچ بالایی هم خواهد داشت استفاده کنید. مثلا عنوان “افزایش بازدید سایت؛ 8 روش برای افزایش ترافیک سایت در سال جدید” دارای دو کلمه کلیدی اصلی یعنی “افزایش بازدید سایت” و “افزایش ترافیک سایت” است.
محتوای سئو شده چیست و چگونه باید باشد؟
در ادامه مثالی از نحوه شناسایی پرسونای مخاطبان و چگونگی کسب اطلاعات، بیان شده است. میانگین URL باید حدود 60 کاراکتر یا سه تا پنج کلمه باشد. برای جذب مخاطب و افزایش CTR، میتوانید از اصلاحکنندههای احساسی در عناوین خود استفاده کنید، مانند «بهترین»، «شگفتانگیز»، «خندهدار»، «رایگان»، «چگونه»، «غافلگیرکننده» و … اطمینان حاصل کنید که محتوای پست را به طور دقیق توصیف کرده اید.
آموزش کامل نحوه افزودن Qr code به وب سایت
سئو مجموعه فعالیت هایی است که به طور خاص با موتورهای جستجو مانند گوگل صحبت می کند تا به آن ها بگوید که پست شما شایستگی قرار گرفتن در بالای صفحه نتایج موتور جستجو را دارد . در این مطلب از سری مطالب آموزش سئو سئولب به ایجاد یک محتوای سئو شده که پتانسیل زیادی برای رتبه گرفتن در صفحه اول دارد پرداخته ایم. ✅ کلمه کلیدی، همان عبارتی است که افراد برای رسیدن به جواب سوالات خود، در موتورهای جستجو وارد میکنند.
برای مثال ما در این مقاله قصد داریم با عبارت “سئو محتوا” رتبه بگیریم. برای مثال به طور کلی ما قصد داریم با کلمه کلیدی “سئو” در گوگل رتبه بگیریم. کلمه کلیدی همان عبارتی هست که قصد داریم سایت خود را براساس آن سئو کنیم. خوشبختانه برای اینکار، ابزاری به نام RankBrain وجود دارد که هر چند هنوز مبهم و نا مفهوم است اما حداقل ابزار مناسبی است. دقت کنید متنی بنویسید که نه خیلی ساده و نه خیلی پر از اصطلاحات تخصصی باشد.