دسته‌ها
اخبار

12 هک اثبات شده دیجیتال مارکتینگ B2B برای افزایش قدرت کسب و کار شما


سیمون توریان
سیمون توریان

بهینه سازی UI/UX یک جنبه حیاتی از بازاریابی B2B است و می تواند تاثیر زیادی بر نتایج یک کمپین داشته باشد. برای به حدا،ر رساندن نتایج بازاریابی B2B، ،ب و کارها باید بر ایجاد یک تجربه کاربری یکپارچه تمرکز کنند.

این شامل طراحی یک رابط بصری جذاب و آسان برای استفاده، اطمینان از آسان بودن وب سایت و ارائه اطلاعات واضح و مختصر است. همچنین مهم است که مطمئن شوید وب‌سایت سازگار با موبایل و واکنش‌گرا باشد، زیرا کاربران بیشتری از طریق دستگاه‌های تلفن همراه خود به اینترنت دسترسی دارند.

نکته دیگر این است که از تست A/B استفاده کنید تا ببینید کدام ،اصر طراحی موفق‌ترین هستند و تصمیمات مبتنی بر داده را می‌گیرید. علاوه بر این، جمع‌آوری بازخورد از کاربران می‌تواند بینش‌های ارزشمندی در مورد چگونگی بهبود تجربه کاربر ارائه دهد.

یک نکته منحصر به فرد برای افزایش نرخ تبدیل، استفاده از تعاملات کوچک، ،میشن های کوچک یا افکت هایی است که هنگام انجام یک عمل به کاربران بازخورد ارائه می کنند. تعاملات ،د می تواند تجربه کاربر را با تعاملی تر و جذاب تر ، رابط بهبود بخشد و در نهایت منجر به نرخ تبدیل بالاتر شود.

علاوه بر این، برای بهبود نرخ تبدیل، باید سرعت بارگذاری وب سایت را بهینه کنید. وب سایتی که به سرعت بارگیری می شود می تواند تجربه کاربر را تا حد زیادی بهبود بخشد، زیرا در صورت بارگیری سریع وب سایت، کاربران بیشتر درگیر می شوند و با آن ارتباط برقرار می کنند. این را می توان با بهینه سازی تصاویر، استفاده از شبکه تحویل محتوا (CDN) و کوچک ، کد به دست آورد.


منبع: https://serpstat.com/blog/12-best-b2b-marketing-hacks