دسته‌ها
اخبار

3 استراتژی بازاریابی محتوای خارج از صفحه برای SEO محلی


4 آگوست 2021 | ارسال شده توسط Dan Foland

3 استراتژی بازاریابی محتوای خارج از صفحه برای SEO محلی

سئوی محلی در طول سال ها تغییر کرده است.

روزهایی که صرفاً کلمات کلیدی را به محتوایی که می‌خواهید رتبه‌بندی کنید، متصل کنید، گذشته است. امروزه، استراتژی بازاریابی دیجیتال مشتری شما باید قوی و سنجیده باشد و از تاکتیک های مختلف SEO استفاده کند. پیگیری بسیار زیاد است، اما عدم به کارگیری تکنیک های مدرن منجر به نتایج نامنظم (در صورت وجود) می شود که تکرار آن تقریباً غیرممکن است.

علاوه بر این، هر تعداد ابزار تحلیل وب می تواند به ردیابی معیارهای سئوی مورد علاقه شما کمک کند. با این حال، برای اینکه واقعاً مؤثر باشند، بازاریابان دیجیتال همچنین باید داده‌ها را به سرعت تفسیر کنند، در صورت ،وم تنظیم کنند و فرصت‌ها را در صورت بروز شناسایی کنند.

در این پست، به سه استراتژی اصلی سئوی محلی خارج از صفحه برای بهبود رتبه شما می پردازم. علاوه بر این، من به شما نشان خواهم داد که چگونه می تو،د به راحتی تمام داده های SEO خارج از صفحه خود را در Rank Ranger مدیریت کنید.

چگونه سئو خارج از صفحه بر محتوا تأثیر می گذارد

بیایید پیش‌زمینه‌ای درباره محتوای محلی و نحوه تأثیر آن بر سئوی خارج از صفحه قبل از پرداختن به تبلیغ و توزیع مرور کنیم. به هر حال، ارتباط آنها بر محتوایی که در آینده ایجاد می کنید، به کجا می رود و چگونه آن را تبلیغ می کنید، تأثیر می گذارد.

ابتدا تبریک می گویم! شما یک محتوای جذاب و ارزشمند برای کاربر یا مشتری مورد نظر خود ایجاد کرده اید. اما اکنون، شما با یک سوال فراگیر مواجه شده اید، “با آن چه باید کرد؟” از بسیاری جهات، سئو راه حل است.

سئوی خارج از صفحه که گاهی به آن لینک بیلدینگ نیز گفته می شود، در سایت شما اتفاق می افتد و کاربران را به محتوای شما پشتیب، یا هدایت می کند. این باعث می شود که ترافیک وب به وب سایت شما هدایت شود و به ،ه خود، اعتبار دامنه ،ب و کار شما را ایجاد کند. بنابراین، جایی که محتوای شما زندگی می کند و منبع تأثیرگذاری چقدر است – بسیار مهم است.

سه استراتژی سئوی محلی خارج از صفحه برای بازاریابان محتوا

با در دست داشتن این محتوای تازه و قانع‌کننده، آماده‌اید تا همه راه‌ها را برای افزایش دسترسی آن در نظر بگیرید.

در اینجا سه ​​روش موثر سئو برای جلب توجه بیشتر به محتوای شما آورده شده است:

GMB: چیزی فراتر از یک فهرست تجاری است

نمایه «Google برای ،ب‌وکار من» بسیار بیشتر از ارائه مکان ،ب‌وکار، اطلاعات تماس و نظرات مشتریان است. همچنین پتانسیل فوق العاده ای برای تعامل محتوا دارد و باید بخشی جدایی ناپذیر از توزیع محتوای شما باشد.

برای مثال این نکات را در نظر بگیرید.

اول از همه، شما باید خاص ترین دسته را برای ،ب و کار انتخاب کنید. این بدان م،است که حتی اگر یک دسته اولیه وجود دارد، عمیق تر بروید. به ،وان مثال، به جای انتخاب “وکیل”، بهتر است “وکیل آسیب های شخصی” را در نمایه تجاری خود انتخاب کنید.

دسته بندی «Google برای ،ب و کار من» و دسته بندی اضافی

در مرحله بعد، به یاد داشته باشید که مکان یک عامل رتبه بندی برتر برای جستجوگر است. وقتی یک شهر و ایالت واضح نمایش داده می شود، شرکت شما به احتمال زیاد در نتایج بسته محلی نشان داده می شود زیرا به جایی که مشتری ایده آل است نزدیک تر است. منظورم این است که بیایید صادق باشیم – مردم ترجیح می دهند با شرکت های مجاور کار کنند یا استخدام کنند، به خصوص زم، که این یک تجارت مبتنی بر خدمات است.

مکان ،ب و کار من در گوگل

در نهایت، از Google Posts به ،وان بخشی از تلاش‌های بازاریابی محتوا استفاده کنید. چه محتوای طول، مانند پست‌های وبلاگ انجام دهید یا پیشنهاداتی مانند مشاوره رایگان را به اشتراک بگذارید، همیشه مفید است که اطلاعات مرتبط محلی خود را در یک پست GMB ثبت کنید. باز هم، این برای مغازه‌های آجر و ملات، رستوران‌ها و مشاغل مبتنی بر خدمات با قیمت‌های ثابت، مانند شرکت‌های نظافت، بسیار سودمند است.

پست Google برای ،ب و کار من

با به‌روزرس، منظم نمایه خود با محتوای متمرکز محلی، می‌تو،د به راحتی در بسته نقشه به دست بیاورید، به سرعت با کاربران درگیر شوید و چیزهای جدید یا آنچه را که در منطقه ارائه می‌دهید تبلیغ کنید.

برای مشاهده این موضوع در ردیاب رتبه سئوی محلی Rank Ranger، مطمئن شوید که Google My Business را در حساب خود ادغام کرده‌اید.

رتبه Ranger یکپارچه سازی Google My Business

هنگامی که این تنظیمات را انجام دادید، می‌تو،د داده‌های «Google برای ،ب‌وکار من» را با داده‌های ردیابی رتبه خود یکپارچه کنید. این به شما امکان می‌دهد 18 ماه داده‌های رتبه‌بندی را ببینید، در حالی که Google برای ،ب‌وکار من فقط چهار ماه داده را به شما نشان می‌دهد.

علاوه بر این، می‌تو،د تمام جنبه‌های حساب Google My Business خود را ببینید.

رتبه‌بندی Ranger در Google برای ،ب‌وکار من

استنادها و سازگاری داده ها

به ،وان یک SEO، شما مدتی را صرف فهرست ، سازمان مشتری خود در فهرست های آنلاین خواهید کرد که به طور ایده آل به محتوای آنها اشاره می کند. این فهرست معمولاً شامل نام ،ب‌وکار، آدرس، شماره تلفن و URL وب‌سایت آنها می‌شود. موتورهای جستجو مانند گوگل این لیست ها را اسکن می کنند و هرچه منسجم تر و آموزنده تر باشند، بهتر است.

ناگفته نماند که برخی از فهرست های آنلاین توسط افراد به ،وان موتورهای جستجو استفاده می شود. به ،وان مثال نحوه استفاده از Yelp به خصوص برای رستوران ها و سایر خدمات.

استنادهای تجاری Yelp

با این حال، هر فهرستی ارزش فهرست ، را ندارد، بنابراین در اینجا چند دستورالعمل وجود دارد.

  1. اطلاعات ،ب و کار را به Apple Maps و 4 جمع‌آورنده داده برتر ارسال کنید، Acxiom، محور داده ها (اینفوگروپ سابق) نوستار، و چهار مربع.
  2. اعتبار دامنه دایرکتوری (DA) و ارتباط صنعت را در نظر بگیرید. به ،وان مثال، تریپ ادوایزر برای یک هتل مرتبط است، اما برای ،ب و کار آماده سازی غذا بی ربط است.
  3. تعیین کنید که آیا یک لیست توسط افرادی که به دنبال خدمات یا محصولات مشتری شما هستند مورد استفاده و اعتماد قرار می گیرد یا خیر. در غیر این صورت، احتمالاً این سایت ارزش زیادی برای Google ارائه نمی دهد، به این م،ی که برای تجارت آنها مفید نخواهد بود.

علاوه بر این نکات، توجه به این نکته مهم است که وقتی اطلاعات نادرست باشد، می تواند تأثیر م،بی بر عملکرد سایت شما داشته باشد. واضح به نظر می رسد، اما وقتی محتوای مشتری خود را به مخاطبان هدف ارائه می کنید، اگر نام، آدرس و اطلاعات تماس ،ب و کار اشتباه باشد، آنها را به ،وان متخصص موضوع مورد نظر شما برجسته نمی کند.

لینک بیلدینگ

پیوند دادن سایر سایت ها به محتوای مشتری شما (و باید) بخش بزرگی از استراتژی سئو شما باشد. این عامل مهمی است که باعث می‌شود ،ب‌وکارها به صورت آنلاین رتبه بهتری ،ب کنند، آنها را به ،وان یک مقام معتبر معرفی کند و در نهایت باعث افزایش در معرض دید برندشان در وب شود.

برای اینکه لینک سازی برای شما کار کند، ابتدا محتوایی که ایجاد می کنید باید با کیفیت باشد. این بدان م،است که باید برای خواننده مرتبط، به خوبی تحقیق و قانع کننده باشد. قدم بعدی یافتن سایت‌ها و ،ب‌وکارهای معتبر برای پیوند دادن به آن است. و اینجاست که همه چیز پیچیده می شود.

همه پیوندها ی،ان ایجاد نمی شوند و برخی از آنها کار بسیار کمی برای شما انجام می دهند. بنابراین، مهم است که مشخص کنید کدام وب سایت ها بهترین هستند و وب سایت هایی را که قابل اجرا نیستند کنار بگذارید. به ،وان مثال، اگر وبلاگی در مورد بهترین مکان های تهیه کیک در شهر خود بنویسید، دریافت لینک از یک تجارت غیرمرتبط در شهر دیگر کار چند، انجام نمی دهد. بهتر است یک بک لینک از یک برنامه ریز مهم، محلی دریافت کنید که بازدیدکنندگان ممکن است به کیک های کوچک نیاز داشته باشند.

در حالی که ارتباط همیشه هدف است، لینک بیلدینگ هنوز یک بازی اعداد است. از این گذشته، مشاغل غیر مرتبط می توانند منافع همسویی داشته باشند و هر سازمان مرتبط اه، ی،، ندارد.

بنابراین موارد زیر را در نظر بگیرید:

  1. متعهد شوید که از یک موسسه خیریه محلی حمایت کنید که با ارزش های شما همسو باشد. نه تنها می تو،د پس بدهید، بلکه این اقدام معمولاً منجر به ذکر و پیوند در وب سایت غیرانتفاعی می شود. سپس به رتبه ،ب و کار مشتری شما در Google برای ،ب و کار من (GMB) کمک می کند.
  2. پیوندهای سرمقاله را دنبال کنید، به ،وان مثال، یک بک لینک در مقاله با استفاده از رویکرد روابط عمومی. برای انجام این کار، اطلاعات منحصربه‌فرد یا ارزشمندی را به یک رو،مه‌نگار، گزارشگر یا سردبیر ارائه دهید که داستان آنها را برای مخاطبانشان ارزشمندتر کند.
  3. ایجاد روابط با ویراستاران و نویسندگان قابل اعتماد. مقالات آنها را بخو،د و نظر دهید. با توییت های آنها درگیر شوید. به آنها ایمیل بزنید و به آنها بگویید که واقعاً از پاد،ت آنها لذت بردید. شبکه‌سازی مانند این به شما کمک می‌کند تا زم، که مشتریان شما اطلاعات ارزشمندی برای اشتراک‌گذاری دارند، ارتباط برقرار کنید و از صندوق‌های ورودی به هم‌ریخته رد شوید.

مطمئن شوید که تلاش های خود را نیز دنبال می کنید! شما به راحتی می تو،د لینک های خود را با مدیر لینک ما ردیابی کنید.

آوردن آن همه با هم

ما می تو،م توافق کنیم که پیاده سازی بازاریابی محتوا که شامل بهترین شیوه های سئو می شود کار آس، نیست. با این حال، قابل انجام است. صرفاً به زمان، توجه به جزئیات و برنامه ریزی دقیق نیاز دارد. مزیت آن روشی جامع برای ایجاد و تقویت برند مشتری شماست. با این حال، جنبه منفی انجام کارها به صورت تصادفی، تلاش زیاد و کم نشان دادن آن است.

علاوه بر این، از آنجایی که چیزهای زیادی در یک برنامه بازاریابی منسجم وجود دارد، شما باید ابزارها و تاکتیک هایی را داشته باشید که شما را برای موفقیت آماده می کند.

درباره نویسنده

دن فولاند

Dan مدیر SEO در Postali است، یک آژانس بازاریابی با خدمات کامل در اوهایو که طیف کاملی از خدمات بازاریابی قانونی را ارائه می دهد. او توسط Google به‌،وان کارشناس محصولات «Google برای ،ب‌وکار من» و کارشناس جستجوی محلی در انجمن جستجوی محلی تعیین شده است. دن با تحصیلات و تجربه گسترده خود، استراتژی هایی را ایجاد می کند که جستجوهای مرتبط Google را به مشتریان سرنخ تبدیل می کند.


منبع: https://www.rankranger.com/blog/off-page-local-seo