دسته‌ها
اخبار

3 عنصر کلیدی برای ایجاد طعمه پیوند


29 نوامبر 2022 | ارسال شده توسط پاد،ت در جستجوی SEO

چگونه باید در سال 2023 پیوند ایجاد کنید؟ این همان چیزی است که امروز با یک کارآفرین GenX که از بازی Dungeons and Dragons، یوکلل و خوردن شاه ماهی خام لذت می‌برد، بحث خواهیم کرد. او طرفدار پیوندسازی طبیعی توسط انسان است، نه اتوماسیون. و او بنیانگذار آژانس رای گیری لینک، Bibi Buzz است. خوش آمدی گرم به پاد،ت در جستجوی SEO، Bibi Raven.

در ،مت این هفته، بی بی سه ،صر کلیدی برای ایجاد دارایی های قابل پیوند را به اشتراک می گذارد، از جمله:

  • روی مخاطبان خود تمرکز کنید
  • لازم نیست حماسی باشد
  • تماس با ما

بی بی: سلام، خیلی باحاله چون امسال بالا،ه شریک تجاری من اومده بود به دیدنم. او در فلوریدا است و اولین بار بود که در آمستردام بود. و البته ما مجبور شدیم شاه ماهی خام بخوریم. هر وقت به هلند می روید باید شاه ماهی خام بخورید. و او آن را دوست داشت. واقعا عالی بود این باعث شد که با شنیدن این حرف شما لبخند بزنم.

D: شما مجبور نیستید این کار را انجام دهید؟

ب: اوه، مجبوری. در غیر این صورت، شما یک توریست تقلبی هستید. شاه ماهی خام را باید تجربه کنید.

د: می تو،د بی بی را در اینجا پیدا کنید bibibuzz.com. بی بی، امروز ما در مورد ،اصر کلیدی در دارایی های قابل پیوند صحبت می کنیم. دارایی قابل پیوند چیست؟

ب: دارایی قابل پیوند می تواند هر چیزی باشد. این معمولاً محتوایی است که یا لینک ها را به طور غیر فعال و بدون درخواست شما بررسی می کند یا ایجاد پیوند به یا هر دو بسیار آسان است. این چیزی است که معمولاً فوق العاده تجاری نیست و مردم ارزش زیادی در آن برای مخاطبان خود پیدا می کنند تا به آن لینک دهند.

D: و امروز، شما سه ،صر کلیدی را به اشتراک می گذارید که باید هنگام ساخت یک دارایی قابل پیوند در سال 2023 شامل شود. با شماره یک شروع کنید، روی دیگران تمرکز کنید.

۱- روی دیگران تمرکز کنید

ب: بله، من قطعاً می‌خواستم آن را درج کنم زیرا فکر می‌کنم بسیاری از ،ب‌وکارها به سختی روی چیز دیگری غیر از محصولاتشان تمرکز می‌کنند. و وقتی در مورد دارایی‌های قابل پیوند صحبت می‌کنید، البته، زم، که یک محصول شگفت‌انگیز دارید، یا پیشگامانه است، یا داستان بزرگی پشت آن وجود دارد، مردم به آن لینک می‌دهند. اما به طور کلی، زم، که شما فقط در مورد خود صحبت می کنید، زم، که در مورد محصول خود پخش می کنید، مردم به آن لینک نمی دهند، زیرا می بینند که نوعی سود تجاری برای آن وجود دارد.

با این حال، اگر روی دیگران تمرکز کنید، و دیگران می‌توانند مخاطبان شما یا شرکت‌های دیگری باشند که مخاطبان شما را هدف قرار می‌دهند، دریافت لینک آسان‌تر است. و ممکن است فکر کنید که این به اندازه کافی برای شما مرتبط نیست، اما در یک مسیر دور، مرتبط خواهد بود. بنابراین من قطعاً مردم را تشویق می‌کنم که فقط به خودتان و محصولاتتان و آنچه می‌خواهید بفروشید فکر نکنند. دارایی های قابل پیوند برای فروش وجود ندارد.

د: منظورتان این است که به صورت دورگرد مرتبط خواهد بود؟ چگونه مطمئن می شوید که واقعاً می تو،د ارزش کمپین را جذب کنید؟ من حدس می‌زنم که اگر روی برند خود تمرکز نکنید، کمی از موضوع خارج شوید و مخاطب من، را جذب نکنید، آسان است.

ب: کمی به آنچه برای دامنه خود می خواهید بستگی دارد. فرض کنید این یک دامنه جدید است، و شما فقط می خواهید آن را تقویت کنید، پس قطعاً می تو،د ارتباط را بیشتر گسترش دهید. اما اگر می خواهید به محصولات خود نزدیک بم،د، کمی خارج از موضوع کاملاً خوب است. بیایید بگوییم که در یک پرش و یک پرش، شما در چیزی هستید که به طور غیر مستقیم به شما مربوط است.

شاید بهتر باشد مثال عینی بزنم وگرنه می توانم سال ها ادامه دهم. من مشتری دارم که هدایای تجربه می فروشد، چیزهای ساده از طعم جین، اما چیزهای واقعاً عجیب و غریب مانند رفتن به فضا یا صرف شام میشلن در کابین و چیزهای مشابه. بنابراین بخشی از مخاطبان آنها ماه عسل هستند، افرادی که به تازگی ازدواج کرده اند. بنابراین، ماه عسل یک سفر مشتری عروسی است و وقتی به موضوع مرتبط فکر می کنید، به این فکر می کردم که برای افرادی که ازدواج می کنند مانند کیک، لباس یا هر چیز دیگری مرتبط است. و یکی از چیزها جواهرات است زیرا باید حلقه نامزدی یا چیزهای دیگر را بدهید. و در جواهرات، شما همیشه سنگ های قیمتی دارید. بنابراین کاری که من با یک مشتری انجام دادم ایده هایی در مورد سنگ های قیمتی خاص بود، زیرا هرگز در مورد محصولات نیست. خیلی وقت ها درباره م،است. بنابراین اگر از یک سنگ قیمتی خاص استفاده می کنید، چه م،ایی برای حلقه نامزدی دارد. بنابراین من تمام این قطعات را بر روی تمام مع، و فواید و ریشه های سنگ های قیمتی انجام دادم. و سپس ما یک پیوند غیرفعال از US Weekly در مورد حلقه نامزدی جنیفر لوپز دریافت کردیم زیرا او نامزد کرده بود. و از مشتری در مورد م،ای سنگ قیمتی خاص در حلقه نامزدی او نقل قول ،د. بنابراین وقتی در مورد دوربرگردان ها صحبت می کنم، بله، شما فکر نمی کنید که سنگ های قیمتی مستقیماً به محصولی که مشتری می فروشد مربوط است. اما به طور غیرمستقیم به این دلیل است که شما فضایی را در سفر مشتری همان مخاطبان به اشتراک می گذارید.

د: قابل درک است، بنابراین روی خودتان تمرکز نکنید، بلکه روی ،اصر داستان های جالب یا مواردی تمرکز کنید که احتمالاً مخاطب هدف شما به سمت آنها کشیده می شود.

و ،صر دوم این است که لازم نیست حماسی باشد. منظور شما از آن چیست؟

2. لازم نیست حماسی باشد

ب: بله، با همین مثال. این یک داستان آبدار یا ارزش خبری نبود. این چیزی پیشگامانه یا ابزاری نبود که ،ی در مورد آن صحبت نکرده باشد. این فقط در مورد ،یب بسیاری از اطلاعات موجود در یک محتوای مفید بود. پس در این مورد در مورد سنگ، بگذارید دیگران ارزش خود را از آن یا داستان خود را از آن بگیرند.

مثال دیگر قطعات آماری است. من تعداد زیادی لینک ساز دیگر را می شناسم که این کار را انجام می دهند. بنابراین به ارتباط فکر کنید. بنابراین برای مشتری، که در غذا و مهمان نوازی هستند، وگ،سم یک گرایش در غذا است. در مورد محصولات آنها چیز زیادی نمی گوید. بنابراین ما یک بخش آماری در مورد گیاهخواری انجام دادیم که هر سال تجدید می شود. اما هر رو،مه نگار یا ناشری که در مورد چیزی مرتبط با گیاهخواری صحبت می کند از این داده ها استفاده می کند. و سپس آنها به مشتریان مراجعه می کنند. ولی واقعا خشکه این مجموعه ای از داده های اینترنتی است که در حال حاضر وجود دارد. این متعلق به مشتریان نیست. اما یک رو،مه نگار باید تکالیف خود را انجام دهد. بنابراین آنها باید تمام این داده ها را برای داستان خود جستجو کنند. بنابراین اگر تکالیف آنها را برای آنها انجام دهید، زیرا آنها باید هفت قطعه را در هفته انجام دهند، در وقت آنها صرفه جویی می شود و سپس آنها به شما مراجعه می کنند.

بنابراین سعی کنید آنچه را که قبلاً لینک می‌گیرد یا نوع محتوایی که قبلاً لینک می‌گیرد مهندسی مع، کنید و سپس کاری مشابه انجام دهید. این مشتری که من سال ها با آنها کار می کنم اکنون دامنه قوی دارد، آنها برای کلمات کلیدی زیادی رتبه بندی می شوند. اما بیایید بگوییم که شما هنوز یک دامنه قوی نیستید، فقط روی کلمات کلیدی CPC برای تبلیغات گوگل که یک رو،مه نگار به دنبال آن است، پیشنهاد دهید. بنابراین بیایید آمار وگ،سم، گرایش های گیاهخواری یا چیزی با حجم جستجوی بسیار کم را در نظر بگیریم و سپس با تبلیغات خود را به جایگاه صفر ارتقا دهید. بنابراین اگر دامنه قوی نیستید، یک قطعه آمار خشک انجام دهید و سپس روی آن پیشنهاد بدهید تا از همه دامنه‌های بزرگ پرش کنید. و به این ترتیب شما لینک ها را دریافت می کنید.

د: توصیه مهندسی مع، شما واقعاً خوب است، زیرا مرا به یاد توصیه خوب نگاه ، به SERP می اندازد تا ببینم در حال حاضر چه رتبه ای برای عبارت کلیدواژه مورد نظر شما وجود دارد تا نوع محتوایی را که گوگل به دنبال آن است دریافت کنم. و من این را دوست دارم زیرا به مردم توصیه می‌کنید به مواردی مانند آنچه که رو،مه‌نگاران قبلاً به آن پیوند می‌دهند و از آنها به ،وان منابع استفاده می‌کنند، نگاه کنند، و سپس احساس می‌کنید که آنها از شما چه می‌خواهند. و سپس می‌تو،د چیزی مشابه، بهتر، پیشرو، مرتبط‌تر، اما مشابه آنچه در گذشته به آن پیوند داده‌اند، به آنها ارائه دهید، و به خودتان فرصت بهتری برای استفاده از آن منبع در آینده بدهید.

و سومین ،صر کلیدی شما گسترش است. بنابراین چه چیزی برای توسعه در حال حاضر کار می کند؟

3. گسترش

ب: بنابراین چیزی که من از بسیاری از مردم متوجه شده ام این است که، بله، آنها محتوای شگفت انگیزی دارند. و بله، آنها تمام تحقیقات را انجام می دهند. و سپس به دلایلی، اطلاع رس، مانند یک فکر بعدی است. سپس آنها در قالبی قرار می گیرند که آنقدر بیش از حد مورد استفاده قرار گرفته است که دیگر کار نمی کند، حتی اگر یک الگوی خوش نوشته باشد. به محض اینکه افراد شروع به شناخت برخی از اصطلاحات ایجاد پیوند می کنند، مغزشان خاموش می شود. بنابراین همان چیزهای ،اصر یک را برای گسترش خود اعمال کنید. روی دیگری تمرکز کنید. تحقیق کنید که چرا این دارایی های قابل پیوند برای آنها خوب است. و سپس در ایمیل توضیح دهید. اما چیزهایی از این قبیل نگویید: “اوه، دیدم در مورد x صحبت کردید. و شما به این اشاره کردید، اما من در واقع دلیل بهتری دارم. پس می تو،د آن را در آنجا قرار دهید؟ برای مخاطبان شما بسیار ارزشمند خواهد بود.” از آن فرمول ها فاصله بگیرید و اگر تا به حال چیزهایی مانند “برای مخاطبان شما بسیار با ارزش است” بگویید، اگر از آن پشتیب، نکنید، این یک جمله خالی است. شما باید از همه این ادعاها حمایت کنید. بنابراین از اظهارات توخالی مانند آن، بلکه از چاپلوسی های ساختگی خودداری کنید. چیزهایی مانند، “هی، شما یک قطعه واقعا جالب در این مورد نوشتید، و من از آن لذت بردم. و مدتی است که شما را دنبال می کنم. می تو،د لطفا به این لینک لینک دهید؟” این دیگر کار نمی کند.

D: بنابراین اگر از رویکرد فرمولی فاصله می گیرید، آیا این بدان م،است که اطلاع رس، خودکار به صورت انبوه هرگز راه حلی نیست و شما باید به صورت یک به یک با مردم ارتباط برقرار کنید؟

ب: خیر، البته، برقراری ارتباط با مردم، ایجاد روابط، و ارسال ایمیل های سفارشی همیشه بهترین است. اما همیشه قابل انجام نیست، اما همچنان می‌تو،د قالبی ایجاد کنید که برجسته باشد. همه هر روز آهنگ های جدیدی می نویسند و همه آنها در مورد عشق هستند، اما هنوز هم می تو،د آهنگی بنویسید که به روشی جدید برجسته شود. بنابراین قطعاً می‌تو،د از قالب‌ها استفاده کنید اما در مورد نقاط دردناک یک نوع خاص از مخاطبان تحقیق کنید.

D: آیا می‌تو،د یکی از ،اصری را که برای اطلاع‌رس، معرفی کرده‌اید به اشتراک بگذارید که در مقایسه با نحوه انجام آن در گذشته کاملاً متفاوت است؟

ب: یکی از چیزهایی که من استفاده می کنم و به خوبی کمک می کند تمرکز بر نوع خاصی از مشتری یا انواع خاصی از شرکت ها مانند آژانس های بازاریابی، طراحان گرافیک، دندانپزشکان یا مربیان بودجه است. و سپس نوعی روند یا نقطه درد را در آن جایگاه خاص شناسایی می کنید و از آن به ،وان بازکننده خود در ایمیل استفاده می کنید.

به ،وان مثال، برای طراحان گرافیک یا طراحان وب، من این مقاله را پیدا کردم، در مورد 10 چیز بود که گرافیست یا طراح وب شما نمی خواهد شما بگویید. در مورد مشتریان صحبت می کرد. و یکی از چیزها این بود که مشتری می گفت: “اوه، من واقعا سبک شما را دوست دارم. اما من می خواستم این فونت تغییر کند. من می خواهم بیشتر شبیه اپل باشد، و آیا می تو،د فردا تا پنج شنبه این کار را انجام دهید؟” آن وقت است که مشتریان می خواهند تغییرات دقایق آ، را داشته باشند. و آنها می خواهند که شما بیشتر شبیه برندی باشید که در حال حاضر وجود دارد. بنابراین من از آن به ،وان بازکننده استفاده کردم. بنابراین در خط موضوع، نوشتم: “اوه، من واقعا سبک شما را دوست دارم، اما …» من دقیقاً کاری را انجام می دهم که مشتری در آ،ین لحظه به آنها بگوید. و سپس به این موضوع پرداختم که واقعاً این را نگفتم، اما می دانم که این بد است، درست است؟ بنابراین در اینجا چیزی است که می تواند به شما در آموزش مشتریان آینده خود کمک کند.

Pareto Pickle – با افراد موجود در شبکه موجود خود تماس بگیرید

د: این یک مثال واقعا خوب است. بیایید کار را با ترشی پارتو به پایان برس،م. پارتو می گوید که شما می تو،د 80 درصد از نتایج خود را از 20 درصد تلاش خود به دست آورید. یکی از فعالیت‌های SEO که توصیه می‌کنید نتایج باورن،ی را برای سطوح کم تلاش ارائه می‌دهد چیست؟

ب: این سؤال واقعاً خوبی است. این یک قدیمی اما خوب است، اما حتی با مشتریان باتجربه بزرگ، آنها هنوز لینک های زیادی را روی میز باقی می گذارند. این فقط در مورد نگاه ، به فرد کنارتان است. به افراد موجود در شبکه فعلی خود، تامین کنندگان، شرکای تجاری خود و سایر شراکت هایی که دارید نگاه کنید، و فقط با یک سوال باز به سراغ آنها بیایید، مانند اینکه چگونه می تو،م برای بهبود دید آنلاین خود با یکدیگر همکاری کنیم؟ و آنها ممکن است ایده های زیادی داشته باشند، یا ممکن است قبلاً پیشنهاداتی در مورد کارهایی داشته باشند که خودشان انجام داده اند. بنابراین من قطعاً، همیشه ابتدا به شبکه موجود شما نگاه می کنم و به آن ضربه می زنم.

د: توصیه عالی این روش جذاب برای ایجاد پیوند نیست، اما به طور بالقوه می تواند با ارزش ترین حداقل در کوتاه مدت باشد.

ب: آره خنده دار نیست که این یکی از ساده ترین راه ها برای دریافت لینک است و هنوز مردم این کار را نمی کنند؟ انگار می خواهند اول زندگی شان را سخت کنند. شاید آن‌ها می‌خواهند کار را پیچیده‌تر کنند، زیرا فکر می‌کنند این یک پاداش بزرگ‌تر است، اما شما می‌تو،د از نرم‌افزاری که استفاده می‌کنید سود زیادی ببرید. شما می تو،د یک داستان سفر مشتری برای آنها انجام دهید و یک پیوند را پس بگیرید و از قبل در جیب است.

د: من میزبان شما بوده ام، دیوید بین. می‌تو،د بی‌بی ریون را در bibibuzz.com پیدا کنید. بی بی، از اینکه در پاد،ت جستجوی SEO حضور دارید بسیار سپاسگزارم.

ب: خیلی ممنون. مثل همیشه لذت بخش بود.

د: و ممنون که گوش دادید. تمام ،مت های قبلی را بررسی کنید و برای یک آزمایش رایگان پلتفرم Rank Ranger در rankranger.com ثبت نام کنید.

درباره نویسنده

پاد،ت در جستجوی SEO

In Search یک پاد،ت هفتگی SEO است که برخی از بزرگترین نام‌ها در صنعت بازاریابی جستجو را به نمایش می‌گذارد.

برای شنیدن بینش‌های ناب سئو با شخصیتی زیاد، هماهنگ شوید!

،مت های جدید هر سه شنبه منتشر می شود!


منبع: https://www.rankranger.com/blog/،w-to-create-link-bait