دسته‌ها
اخبار

5 نشانه که زمان یک پلتفرم سئوی سازمانی فرا رسیده است


بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) کانالی است که توسط سازمان ها در هر اندازه ای پذیرفته شده است، و بر اساس نظرسنجی های اخیر، یکی از کانال هایی است که توسط CMOها برای سال 2023 در اولویت قرار گرفته است. شرکت ها برای کمک به آنها برای دستیابی به کشش مثبت در نتایج جستجوی ارگ،ک، به فناوری های مختلفی متکی هستند. این فناوری‌ها به آن‌ها کمک می‌کنند تا بفهمند وب‌سایت‌شان در چه رتبه‌ای برای کلمات کلیدی مورد علاقه‌شان قرار می‌گیرد، چه اصلاحاتی باید انجام شود تا اطمینان حاصل شود که موتورهای جستجو همه محتوای سایت خود را می‌بینند، و چگونه رقبا در کنار بسیاری از موارد دیگر قرار می‌گیرند.

برای اجرای سئو، صدها ارائه دهنده وجود دارند که ابزارهایی را ارائه می دهند که یا وظایف خاصی را انجام می دهند یا مجموعه داده ها را از چندین منبع شخص ثالث با هم جمع می کنند. علاوه بر این، پلتفرم‌های SEO وجود دارند که این توابع را در یک پشته ادغام می‌کنند. اینکه یک شرکت باید سئو را با ابزارهای چند منظوره انجام دهد یا از یک پلتفرم جامع استفاده کند به عوامل مختلفی بستگی دارد. در حالی که بودجه اغلب یک ملاحظات اولیه است، مهم است که به یاد داشته باشید که یک پلت فرم می تواند در وقت و هزینه شما صرفه جویی کند.

قبل از اینکه جلوتر برویم، اجازه دهید یک راه حل نقطه ای و یک پلت فرم سازم، را تعریف کنیم.

راه حل های نقطه ای ابزارهایی هستند که عملکرد خاصی را انجام می دهند. این ممکن است ،یدن یک وب سایت و تولید نقاط داده در مورد عملکرد ،یدن باشد. راه حل دیگری ممکن است رتبه بندی کلمات کلیدی را برای وب سایت شما جمع آوری کند، در حالی که راه حل دیگری ممکن است تبدیل ها و عملکرد در سایت را اندازه گیری کند. سپس به سازمان واگذار می‌شود که این داده‌ها را جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل کند تا آنها بتوانند در مقابل آن‌ها را اجرا کنند.

پلتفرم های سازم، چندین تابع را تحت یک راه حل و رابط کنار هم قرار دهید. بسیاری از اوقات، پلتفرم های سازم، امکان ایجاد گردش کار و اتصال داده ها را از طریق ادغام فراهم می کنند. این به کاربران اجازه می‌دهد تا راه‌های جدیدی برای سفارشی‌سازی داده‌ها و ایجاد بینش‌های جدید ایجاد کنند که به‌دست آوردن آنها بدون یکپارچه‌سازی دشوار است.

آیا هیچ یک از سناریوهای زیر برای شما آشنا به نظر می رسد؟ اگر چنین است، ممکن است زمان سرمایه گذاری در یک پلت فرم سئوی سازم، فرا رسیده باشد.

1. شما منابع محدودی دارید یا نیاز دارید که کار سئوی خود را به سرعت افزایش دهید

آیا هیچ یک از این سناریوها برای شما آشنا به نظر می رسد؟

  • شما به تازگی به ،وان فرد اصلی سئو برای شرکت خود انتخاب شده اید و اکنون همه برای کمک به شما مراجعه می کنند
  • شما تیم کوچکی دارید و سعی می کنید سئو را با بسیاری از پروژه های دیگر متعادل کنید.
  • از شما خواسته می شود که کارهای سئو بیشتری را بدون منابع بیشتر برای کمک به شما انجام دهید.

اینها موارد رایجی هستند که در آن پلتفرم های سئوی سازم، برای شما و سازمانتان متحول کننده هستند. آنها اتوماسیون را روی کارهای تکراری سئو به کار می برند تا بتو،د برای کارهای با ارزش بالاتر آزاد شوید. آنها همچنین چندین ابزار را در یک راه حل ادغام می کنند و نحوه ردیابی و مدیریت SEO خود را ساده می کنند. یک سئوی معمولی بدون پلتفرم از چهار تا شش ابزار استفاده می کند و تا دو ساعت در روز را صرف تجزیه و تحلیل این داده ها می کند. این می تواند موانع پهنای باند قابل توجهی برای اجرای موثر SEO ایجاد کند. اگر به آن زمان نیاز دارید و نیاز به فعال سازی سریع دارید، یک پلت فرم سئوی سازم، می تواند برای شما مفید باشد. در پلتفرم BrightEdge، کاربران می‌توانند از ضریب هوشی محتوا، گزارش کلمه کلیدی و خودکار پایلوت برای خودکارسازی بسیاری از فعالیت‌های روزانه مانند ،یدن سایت، گزارش‌های رتبه‌بندی و بهینه‌سازی‌های درون صفحه استفاده کنند. این به تیم ها اجازه می دهد تا روی کارهای استراتژیک تری تمرکز کنند و زمان صرف شده برای اثبات درستی استراتژی هایشان را کاهش می دهد.

2. شما باید عملکرد ارگ،ک را به تیم های مختلف گزارش دهید

آیا این سناریوها برای شما آشنا هستند؟

  • شما در حال تلاش برای نشان دادن عملکرد کمپین های سئوی خود به چندین تیم یا بخش هستید، اما جمع آوری و توزیع اطلاعات دشوار است.
  • سهامداران شما ایده های متفاوتی در مورد اینکه موفقیت سئو چگونه به نظر می رسد دارند. برخی از افراد در سازمان شما به شدت درگیر سئو هستند، در حالی که برخی دیگر فقط به یک مرور کلی در سطح بالا نیاز دارند.

90 درصد از شرکت های مورد بررسی انتظار دارند که SEO در سال 2023 تأکید بیشتری داشته باشد. این امر به ناچار منجر به علاقه بیشتر سهامداران در سازمان به تأثیر کار SEO می شود. به این ترتیب ارتباط با نحوه عملکرد کمپین و مزایای آن آسان تر است، برنامه های سئو ،ید و حمایت بیشتری دریافت می کنند. پلتفرم های سئوی سازم، به گونه ای طراحی شده اند که برقراری ارتباط بین یک سازمان را آسان کنند. با پلتفرمی مانند BrightEdge، کاربران دارای داشبوردهایی هستند که برای تیم های اجرایی، فنی و محتوایی طراحی شده اند و می توانند ارتباطات در مورد نیازهای خاص یا فوری را خودکار کنند. تمایز دیگر بین راه حل نقطه ای و پلت فرم سازم، این است که پلتفرم ها از چندین کاربر با مجوزهای مختلف پشتیب، می کنند. با BrightEdge، سازمان ها می توانند مدیران، کاربران استاندارد و درجات مختلف دسترسی فقط خواندنی را برای پیمانکاران و ذینفعان در سراسر سازمان اختصاص دهند.

3. برای اجرای ابتکارات باید در بین تیم ها همکاری کنید

آیا این موقعیت ها را تشخیص می دهید؟

  • برای اجرای موثر استراتژی سئوی خود، به تیم های مختلفی مانند محتوا، فنی و مدیریت نیاز دارید که با هم کار کنند.
  • تیم های مختلف در سازمان شما ابزار یا روش های مختلفی برای سازماندهی و اولویت بندی کار خود دارند.
  • شما باید تمام پروژه های سئوی خود را گرد هم بیاورید و ببینید که چگونه به طور کلی به نتایج ،ب و کار شما کمک می کنند

اگر یک تیم سئو از چندین ابزار نقطه استفاده می کند، ممکن است به اشتراک گذاری داده ها بین تیم ها دشوار باشد. آنها ممکن است به همه ابزارها دسترسی نداشته باشند، یا ممکن است نیاز داشته باشند که داده های خود را ،یبی کنند تا به بینش های مورد نیاز خود برسند. این به زمان بیشتری نیاز دارد و در بسیاری از موارد به سادگی انجام نمی شود. در این سناریو، یک پلت فرم سئوی سازم، می تواند در زمان و تلاش شما صرفه جویی زیادی کند. پلتفرم‌های سئوی سازم، از چندین بار ورود و نمایش داده‌ها پشتیب، می‌کنند. آنها همچنین ابزارهای همکاری دارند که ت،یر آنها بدون پلتفرمی که زیربنای همه چیز باشد دشوار است. به ،وان مثال، Task Manager BrightEdge به تیم‌های SEO اجازه می‌دهد تا وظایف را به گروه‌های مختلف اختصاص دهند، آنها را به ابزار پروژه مورد نظر خود (Monday.com، Wrike، Jira و غیره) فشار دهند و کار را در برابر عملکرد ارگ،ک دنبال کنند.

4. شما باید عملکرد را با تغییر شرایط بازار اندازه گیری کنید، در حالی که به آ،ین ا،امات انطباق پایبند هستید

آیا هیچ یک از این چالش ها آشنا به نظر می رسد؟

  • از شما خواسته می شود با بودجه کمتر به چیزهای بیشتری دست یابید، شاید به این دلیل که هزینه PPC در حال کاهش است و جستجوی ارگ،ک باید جبران شود
  • شما در یک صنعت بسیار تنظیم شده یا منطقه ای کار می کنید که قو،ن حفظ حریم خصوصی داده ها سختگیرانه است
  • شما چندین وب سایت دارید یا در مناطق مختلف کار می کنید و باید عملکرد را در طول زمان مقایسه کنید

پلتفرم‌های سئوی سازم،، مانند BrightEdge، ابزارهای تجزیه و تحلیل و گزارش داخلی را ارائه می‌دهند که اندازه‌گیری تأثیر تلاش‌های سئوی شما را در مقابل کانال‌های دیگر و نسبت به شرایط بازار آسان می‌کند. به ،وان مثال، اگر بودجه PPC را کاهش می دهید، اندازه گیری اینکه آیا کانال ارگ،ک جبران می کند یا خیر، بسیار مهم است. یک پلت فرم بینش های ارزشمندی را در مورد نحوه عملکرد وب سایت شما، جایی که باید بهبود دهید و استراتژی هایی که کار می کنند ارائه می دهد. علاوه بر این، پلتفرم‌های سئوی سازم، نیز می‌توانند با ارائه ویژگی‌هایی مانند مدیریت داده، مدیریت رضایت، و مدیریت حقوق موضوع داده، به اطمینان از انطباق با مقرراتی مانند GDPR و CCPA کمک کنند. با استفاده از این ویژگی‌ها، می‌تو،د عملکرد سئوی خود را بهتر بسنجید و تصمیمات مبتنی بر داده‌ها را بگیرید تا ترافیک و تبدیل‌های بیشتری را از طریق کانال ارگ،ک هدایت کنید.

5. شما نیاز به انعطاف بیشتری در نحوه برش دادن و برش داده های خود دارید

آیا خود را در یکی از این موقعیت ها پیدا کرده اید؟

  • شما در حال ردیابی انواع مختلفی از تبدیل ها مانند فروش و بازدیدهای ویدیویی یا ثبت نام برای تلاش سئوی خود هستید
  • سازمان شما دارای سهمیه‌ها، شخصیت‌ها یا سفرهای خاصی است که باید معیارهای خود را برای آن‌ها تنظیم کنید
  • تیم تجزیه و تحلیل شما به یک راه ساده برای فشار دادن معیارها به ابزار تجسم داده نیاز دارد

ابزارهای راه حل نقطه ای برای رسیدگی به مسائل خاص و منحصر به فرد طراحی شده اند. در حالی که آنها ممکن است با برخی از پیشنهادات تحلیلی ادغام شوند، در ارتباطات مختلف محدود هستند. از سوی دیگر، پلتفرم‌های سازم،، گزینه‌های سفارشی‌سازی بیشتر و انعطاف‌پذیری در نحوه جذب داده‌ها از سایر ابزارهای بازاریابی را فراهم می‌کنند. به ،وان مثال، با BrightEdge، داشبوردها به طور کامل قابل تنظیم هستند تا ماژول ها را از هر نقطه در پلتفرم بکشند و تجزیه و تحلیل وب و داده های کنسول جستجو را یکپارچه کنند. آنها همچنین می توانند نماهای فیلتر شده را در سراسر پلتفرم ایجاد کنند تا نماهایی از داده ها یا بخش هایی از جستجو را ایجاد کنند که مربوط به گروه های خاص در سازمان است. سپس این تصاویر را می‌توان به یک منبع تجسم داده مانند Tableau یا Google Data Studio برای سفارشی‌سازی بیشتر بدون پیوند منابع داده‌ای افزایشی، ارسال کرد. مشتریان BrightEdge همچنین می توانند از این پلتفرم به ،وان م،ن داده های تاریخی استفاده کنند. برای مثال، با انتقال آتی به GA4، BrightEdge نه تنها به طور یکپارچه UA Google Analytics شما را به داده‌های جدید GA4 شما متصل می‌کند، بلکه داده‌های GA تاریخی شما را نیز بایگ، می‌کند (Google از حساب‌های UA تاریخی پس از 31 دسامبر 2023 پشتیب، نخواهد کرد).

اگر هر از بین این پنج نشانه و سناریوهای مربوطه برای شما آشنا به نظر می رسد، ممکن است برای شما مفید باشد که یک پلت فرم سئوی سازم، مانند BrightEdge را در نظر بگیرید. ارزش صرفه جویی در زمان و دموکراتیزه ، بینش سئو در سراسر سازمان می تواند به شما کمک کند مقیاس و اجرای کارآمدتری داشته باشید، در حالی که میزان کار دستی مورد نیاز را نیز کاهش می دهد.


منبع: https://www.brightedge.com/blog/5-signs-its-time-for-enterprise-seo-solution