دسته‌ها
اخبار

5 کانال رشد B2B کم ارزشی که باید امتحان کنید


فرض کنید می خواهید ،ب و کار شما برجسته شود و چشم شرکای بالقوه را به خود جلب کند. در این صورت، بیشتر از کاری که رقبای شما انجام می دهند، انجام دهید. این ضروری است که متفاوت فکر کنید و رویکردی غیر متعارف برای کانال های رشد B2B داشته باشید.

این کانال‌ها که اغلب تحت الشعاع همتایان معروف‌تر خود قرار می‌گیرند، رویکردهای جدیدی را برای دستیابی به مخاطبان و تعامل با آنها ارائه می‌دهند. در اینجا پنج مورد وجود دارد که باید از این 2023 استفاده کنید.

همچنین بخو،د: 10 بهترین کانال بازاریابی B2B

چگونه فرآیند فروش B2B SaaS را توسعه دهیم

تبلیغات بومی برای مشاغل B2B SaaS

رسانه های اجتماعی چیزی فراتر از پست ، آنچه برای شما اتفاق افتاده یا به اشتراک گذاشتن ع، های خانوادگی و سفر است. شما در واقع می تو،د از فیس بوک، اینستاگرام، تیک تاک و بسیاری از پلتفرم های دیگر برای گسترش دامنه ،ب و کار خود استفاده کنید.

افرادی که از آن پلتفرم‌ها استفاده می‌کنند، اگر به ایجاد حضور در رسانه‌های اجتماعی ،ب‌وکار خود ادامه دهید، متوجه شما خواهند شد. هنگامی که آنها با شما تماس می گیرند تا در مورد خدمات شما بیشتر بدانند، تمام تلاش خود را برای تقویت رابطه با آنها انجام دهید. در نهایت، آنها حتی ممکن است جلسه ای را برای استفاده از خدمات یا محصولات شما تنظیم کنند.

به ،وان یک امتیاز، ا،ر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی به شما اجازه می‌دهند تا ببینید که دسترسی شما چقدر خوب است و مخاطب، که پست‌های شما را می‌بینند چه ،، هستند. شما بینش های ارزشمندی دریافت خواهید کرد و در صورت ،وم می تو،د پست ها و پیام های خود را بر اساس داده هایی که دریافت می کنید تنظیم کنید.

همچنین بخو،د:

مزایای برتر بازاریابی رسانه های اجتماعی برای ،ب و کار شما

5 راه برای استفاده از رسانه های اجتماعی برای کمک به ،ب و کارهای کوچک

10 بهترین ابزار برای اندازه گیری تعامل در رسانه های اجتماعی

اینفلوئنسر مارکتینگ

اگر فکر می‌کنید بازاریابی تأثیرگذار منحصراً برای مشاغل B2C استفاده می‌شود، تنها نیستید. با این حال، این تصور اشتباه فرصتی طلایی برای ،ب و کار شما فراهم می کند تا برجسته شود و باعث رشد شود.

استفاده از این کانال به شما امکان می دهد شرکت خود را به طور موثر تبلیغ کنید. با همکاری با یک اینفلوئنسر با پیروان قابل توجه، می تو،د از آشنایی آنها برای گسترش آگاهی از ،ب و کار خود استفاده کنید. وقتی اینفلوئنسر پست‌هایی درباره شما به اشتراک می‌گذارد، دید و قرار گرفتن در معرض مخاطبان گسترده‌تری خواهید داشت.

همچنین اگر بتو،د کاری برای آن اینفلوئنسر انجام دهید بهتر است. به ،وان مثال، اگر شما یک شرکت بازاریابی هستید، می تو،د از استراتژی های خود برای افزایش مخاطبان یا دسترسی افراد تأثیرگذار استفاده کنید. آنها می توانند درباره نحوه کمک به آنها در پست هایشان بحث کنند، که باعث افزایش شهرت شما به ،وان یک شریک متخصص و قابل اعتماد می شود.

بکارگیری این استراتژی به این م،ا نیست که باید با اینفلوئنسرهای سطح بالا که می توانند بر جریان نقدی شما تأثیر بگذارند، شریک شوید. در عوض با اینفلوئنسرهای میکرو و نانو کار کنید. با وجود مخاطبان کوچک‌تر، شراکت با این تأثیرگذاران، یک جمعیت بسیار مرتبط و درگیر را تضمین می‌کند که با پیشنهادات B2B شما طنین‌انداز می‌شود.

همچنین بخو،د:

اینفلوئنسر مارکتینگ چیست؟ [2023 Guide]

آمار اینفلوئنسر مارکتینگ برای سال 2023

لیست 56 پلتفرم اینفلوئنسر مارکتینگ

بازاریابی مشارکتی

بازاریابی مشارکتی شامل یک شرکت است که با شرکت دیگری کار می کند تا از منابع، تخصص و پایگاه های مشتری خود برای منافع متقابل استفاده کند. هنگامی که با ،ب و کار دیگری پیوند برقرار می کنید، می تو،د دامنه دسترسی خود را گسترش دهید و نگاه های بیشتری به محصول خود جلب کنید. می‌تواند شامل فعالیت‌هایی مانند کمپین‌های مش،، تبلیغات مش، و حتی تولید محتوا باشد که محصولات و خدمات شما را برجسته می‌کند.

البته نباید فقط با هر برندی کار کرد. یکی را انتخاب کنید که همان چشم انداز یا اه، ،ب و کار شما را دارد. برای ساده ، یافتن همکاران بالقوه، استفاده از a را در نظر بگیرید پلت فرم بازاریابی مشارکتی. این پلتفرم می‌تواند همکاری در دسترس‌تر را تسهیل کند و تجربه مشارکت را برای ،ب‌وکار شما روان‌تر کند.

همچنین بخو،د: 7 راه برای افزایش سئو با معیارهای برند

ایمیل مستقیم

چه ،ی امروزه از پست مستقیم استفاده می کند؟ عملا هیچ ، – و این چیزی است که آن را به یک کانال رشد بسیار موثر تبدیل می کند. برای یک چیز، ایمیل های امروزی بسیار آشنا هستند. مطمئن نیستید که ایمیل شما خوانده می شود یا به پوشه هر،مه یا سطل ، می رود.

ارسال نامه از طریق پست ح،ونی ممکن است تنها چیزی باشد که توجه ،ب و کار دیگری را به خود جلب کند. این چیزی است که شما را متمایز می کند. همچنین دارای آن تماس شخصی است که باعث می شود مشتری احتمالی شما احساس کند که واقعاً می خواهید با آنها رابطه خوبی داشته باشید.

از بین بردن نامه های فیزیکی نیز کمی تلاش می کند. گیرنده احتمالاً آن را برای مدت طول، روی میز خود می گذارد و هر بار که آن را می بیند به شما یادآوری می کند. این ممکن است باعث شود آنها با شما تماس بگیرند.

همچنین بخو،د:

10 آژانس ایمیل مارکتینگ برتر در بریت،ا

5 هک رشد لیست ایمیل برای مش،ین گسترده

پست های لینکدین

لینکدین بدون شک یک پلتفرم اجتماعی برای ،ب و کارها است. با این حال، با توجه به شرکت‌های متعددی که برای جلب توجه رقابت می‌کنند، یافتن راهی برای متمایز شدن از جمعیت ضروری است. و راه حل ساده است: کارکنان خود را تشویق کنید تا محتوای شخصی را در لینکدین ارسال کنند.

پست‌هایی از این دست بیشتر از پست‌های برند معمولی ،ب‌وکارها برجسته می‌شوند. این پست‌ها تعامل بیشتری خواهند داشت زیرا افراد تمایل بیشتری به تعامل با افراد دارند تا برندهای بدون چهره.

با انجام این کار و تشویق کارمندان خود به انجام همین کار، می تو،د با افرادی که به دنبال تعامل م،ادار با دیگران در پلتفرم هستند، ارتباط برقرار کنید. و از آنجایی که آنها شما را می شناسند و شروع به دوست داشتن شما و کارمندانتان می کنند، مایلند بیشتر با شما کار کنند.

همچنین بخو،د:

نکاتی برای بهبود کمپین های بازاریابی B2B LinkedIn

آمارهای برتر بازاریابی لینکدین [2023]

افکار نهایی

گزینه های خارج از جعبه که می توانند باعث رشد B2B شوند، راهی عالی برای جلوتر از رقبا هستند. رسانه‌های اجتماعی، اینفلوئنسر مارکتینگ، بازاریابی مشارکتی، ایمیل مستقیم و پست‌های لینکدین، برخی از جواهرات پنه، هستند که می‌تو،د به آنها کمک کنید. به دنبال رویکردهای جایگزین باشید، آنها را با اه، تجاری خاص خود تطبیق دهید و ،ب و کار خود را برای موفقیت در سال 2023 قرار دهید!


منبع: https://seosandwitch.com/b2b-growth-channels/