23 ژانویه 2017 | ارسال شده توسط Rank Ranger
ما قول دادیم که سال 2017 سالی پر از ادغام های جدید شخص ثالث و گزارش های Rank Ranger باشد. با اولین ادغام ما در سال جدید، ما ناامید نشدیم. با گسترش دامنه بازاریابی دیجیتال نرم افزار Rank Ranger در قلمرو جدید، ما در مورد ادغام CallTrackingMetrics در پلتفرم خود بسیار هیجان زده هستیم. CallTrackingMetrics که یک پیشرو در صنعت است، به کاربران امکان می دهد اسناد تماس را در چندین کانال مانند تبلیغات PPC، رسانه های اجتماعی و غیره ردیابی کنند. اکنون، با ادغام CallTrackingMetrics ما، کاربران می توانند داده های تماس ورودی خود را به روش های منحصر به فردی که فقط Ranger می تواند ارائه دهد، ردیابی کنند.
گزارشهای ردیابی تماس جمعی و تفصیلی در Rank Ranger
برای ارائه یک نمای جامع به کاربران خود از دادههای موجود در ادغام CallTrackingMetrics آنها، ما آن را توسعه دادیم گزارش اجمالی معیارهای پیگیری تماس. این گزارش شامل ،یبی از دادههای عددی و بصری است که به گزینههای سفارشیسازی اجازه میدهد تا کاربران ما از Rank Ranger انتظار داشته باشند.
جمع آوری داده های ردیابی تماس
این گزارش اجمالی معیارهای پیگیری تماس به طور من، داده های ردیابی تماس را برای یک محدوده تاریخ تعیین شده ارائه می دهد. این بخش از گزارش با ارائه بینش عددی به کاربران در مورد عملکرد کلی تماس ورودی آنها، معیارهای زیر را شامل می شود:
- مجموع تماس ها
- مجموع تماس گیرندگان
- میانگین زمان زنگ
- میانگین زمان مکالمه
- میانگین مدت تماس
دادههای معیارهای تماس را همانطور که در گزارش مرور کلی متریک تماس یافت میشود جمعآوری کنید
به این ترتیب، دادههای ارائهشده نه تنها به کاربران نگاهی به عملکرد کلی تماس ورودیشان میدهند، بلکه بینشی در مورد نحوه رسیدگی به این تماسها از طریق گنجاندن معیارهای میانگین زمان زنگ، میانگین زمان مکالمه و میانگین مدت تماس به کاربران ارائه میدهند.
این داده انباشته عددی توسط تماس در روز نمودار روندها این نمودار بینش بصری را در مورد تفکیک کلی تماس گیرندگان جدید در مقابل تماس گیرندگان تکراری ارائه می دهد. از طریق ویژگی شناور نمودار، کاربران می توانند یک حسابداری عددی از تماس گیرندگان جدید در مقابل تماس های تکراری را به صورت روزانه مشاهده کنند.
نمودار روند تماسهای روزانه مقایسه روزانه بین کل تماسها و تماسگیرندگان جدید را نشان میدهد
اطلاعات دقیق ردیابی تماس
پس از تفکیک کل روز به روز تماسگیرندگان جدید در مقابل تکراری که در نشان داده شده است تماس در روز نمودار روند، ما یک تفکیک دقیق تر از تجزیه و تحلیل تماس های دریافتی ارائه شده توسط CallTrackingMetrics را قرار داده ایم. این تفکیک از طریق یک فرآیند دو مرحله ای انجام می شود که ابتدا داده های تماس را بر اساس منبع کلی تجزیه می کند و سپس با تماس های جدید در مقابل تکرار در هر منبع.
تماس بر اساس منبع: نمایش داده ها از طریق ،یبی از نمودار میله ای روی یک ج، عددی، تماس بر اساس منبع بخش از گزارش اجمالی معیارهای پیگیری تماس کاربران را با نگاهی به منابع ترافیک تماس خود معرفی می کند. دادههای نشاندادهشده در این بخش از گزارش، منابع مختلف تماسهای دریافتشده را با تفکیک تعداد کل تماسها در هر منبع و همچنین تعداد تماسگیرندگان و درصد ترافیک تماس کلی منبع نشان میدهد.
تفکیک بصری و عددی تماس ها بر اساس منبع
جدید در مقابل تماس های تکراری: ساختن داده های نشان داده شده در تماس بر اساس منبع در بخش گزارش، دادههای تماس ورودی را بر اساس تماسهای جدید در مقابل تماسهای تکراری برای هر منبع تماس تفکیک میکنیم. دوباره به ،وان یک نمودار میله ای در بالای ج، عددی نشان داده می شود تماس های تکراری جدید VS بخش تعداد تماسهای جدید در مقابل تماسهای تکراری را در هر منبع تماس تجزیه میکند.
با دو ردیف برای هر منبع تماس، یکی برای تعداد تماسهای جدید و دیگری برای تعداد تماسهای تکراری، ج، تعداد تماسهایی را که هر نوع منبع تولید شده در هر نوع تماس (ی،ی جدید یا تکرار) نشان میدهد. علاوه بر این، هر ردیف درصدی از کل تماسهای منبع تولید شده (به ازای هر نوع تماس) را نشان میدهد.
گزارش بررسی اجمالی معیارهای تماس، تفکیک تماسهای جدید در مقایسه با تماسهای تکراری را در هر منبع داده نشان میدهد
گزینه های گزارش پیگیری تماس
درست است، ما گزارش داده CallTrackingMetrics خود را با قابلیتهای گزینه سفارشی مجهز کردهایم. اول از همه، کاربران می توانند خود را تنظیم کنند حدودll پیگیری معیارهای گزارش اجمالی برای نمایش داده ها بر اساس محدوده تاریخ مشخص و سفارشی. علاوه بر این، کاربران میتوانند گزارش را با ،وان سفارشی هدایت کنند، و قرار دادن گزارش در گزارشهای بر،ب سفید ما سودمندتر میشود.
با توجه به داده ها فی نفسه، ما گزینه های گزارش پیوست شده را مجهز کرده ایم گزارش اجمالی معیارهای پیگیری تماس با سوئیچهایی که کاربران را قادر میسازد تا هر یک از ،اصر داده را در نمای کلی نشان دهند یا پنهان کنند. به این ترتیب، کاربران می توانند یک آرایه سفارشی از ،اصر داده را تنظیم کنند تا در گزارش ظاهر شوند یا ظاهر نشوند. این نیز به ویژه هنگام تنظیم گزارشهای بر،ب سفید برای نیازهای یک کاربر نهایی خاص مفید است.
نمودارهای CallTrackingMetrics سفارشی را در Rank Ranger ایجاد کنید
علاوه بر داده های متنوع موجود در داخل گزارش اجمالی معیارهای پیگیری تماس، CallTrackingMetrics را در Insight Graph و Single Metric Widgets در دسترس قرار داده ایم. به ،وان بخشی از نمودار بینش، کاربران می توانند معیارهای تماس خود را بر روی همان نموداری که هر یک از داده هایی که در Rank Ranger ردیابی می کنند رسم کنند. به این ترتیب، یک کاربر می تواند ارتباط بین معیارهای تماس خود و سایر منابع داده مانند رتبه، دید، ترافیک سایت و غیره را ردیابی کند. همین کار را می توان از طریق ابزارک های متریک منفرد با به کارگیری مجموعه ای از ویجت ها که معیارهای مختلف را از مجموعه های مختلف ،یب می کنند انجام داد. از داده ها علاوه بر این، با هر دو ابزارک Insight Graph و Single Metric، کاربران می توانند به راحتی داده های دوره های قبلی را مقایسه کنند.
یک نمودار بینش که دادههای متریک تماس و قابلیت مشاهده را به طور همزمان نشان میدهد
اکنون ردیابی عملکرد تماس خود را در Rank Ranger شروع کنید
آ،ین یکپارچهسازی شخص ثالث Rank Ranger، CallTrackingMetrics، دامنه ردیابی دادههای شما را تا حد زیادی گسترش میدهد. از ابزارهایی مانند Insight Graph استفاده کنید و بینشهای متریک تماس منحصربهفردی را به دست آورید که میتواند از مجموعه دادهها فراتر رود، در نتیجه درک جه، تری از دادهها و عملکردتان به شما میدهد. نتیجه ردیابی دادههای متریک تماس منفرد است که دانش بازاریابی و عملکرد سئو گستردهای را با خود به همراه میآورد و به این ترتیب امکان یک مزیت رقابتی را به همراه دارد.
درباره نویسنده
Rank Ranger یک پلتفرم SEO است که برای استانداردسازی مدیریت و گزارشدهی برای دنیای دیجیتال مارکتینگ با رفع نیاز به یک پلتفرم بازاریابی آنلاین جامع با قابلیت ردیابی و نظارت بر دادههای کمپین، یکپارچه با نرمافزار و خدمات شخص ثالث، ارائه گزارشهای کاملا شخصی و سفارشی طراحی شده است. 100٪ گزارش های خودکار بر،ب سفید و یک رابط وب مارک دار.
منبع: https://www.rankranger.com/blog/calltrackingmetrics-rank-ranger-integration