دسته‌ها
اخبار

Google ریز عکسها را به جستجوهای محلی در تلفن همراه اضافه می کند


16 جولای 2018 | ارسال شده توسط Mordy Oberstein

تصاویر بندانگشتی تصویر، مورد علاقه SERP موبایل، اکنون در SERPهای بسیار بیشتری نسبت به چند روز پیش وجود دارد. به نظر نمی رسد که ت،یر ریز ع،ها در SERP موبایل یک افزایش کلی در ویژگی SERP باشد. بلکه داده ها
نشان می دهد این افزایش به شدت به دلیل این است که این ویژگی اکنون به جستجوهای محلی در تلفن همراه مرتبط است.

افزایش چشمگیر تصاویر بند انگشتی موبایل

در 13 ژوئیه، ردیاب ویژگی SERP موبایل ما شروع به نشان دادن افزایش در SERP های صفحه یک کرد که تصاویر کوچک تصویر (موبایل) را نشان می دهد. زم، که داده‌ها به سطح پایین رسید، تصاویر بندانگشتی تصویر موبایل از نمایش داده شدن در 15.7٪ از تمام SERPهای صفحه یک تلفن همراه به بالاترین حد خود ی،ی 44.5٪ رسیده بود. این یک افزایش بسیار زیاد است، یک افزایش 183٪ برای دقیق تر.

اسپایک تصویر بند انگشتی موبایل

برای ارائه این داده ها، قابل توجه ترین افزایش در ویژگی SERP، قبل از موردی که اخیراً مشاهده شد، در سپتامبر 2016 رخ داد. در آن زمان، تصاویر بند انگشتی موبایل از ظاهر شدن در کمتر از 1٪ از تمام SERP های صفحه موبایل یک به کمی بیش از 10٪.

داده های ریز ع،ها 2016

از آن زمان، این ویژگی بین نمایش در حدود 7 درصد از صفحات موبایل تا 15 درصد در نوسان بوده است. در هیچ زم، در طول این دوره طول، این ویژگی هرگز به سطوحی که در حال حاضر می بینیم نزدیک نشده است.

ریز ع،های موبایل اکنون برای جستجوهای محلی اعمال می شود

با توجه به افزایش تصاویر بند انگشتی موبایل، شروع به بررسی این کردم که کدام کلمات کلیدی اکنون این ویژگی را نسبت به گذشته نزدیک ،ب کرده اند. به سرعت کاملاً آشکار شد که ت،یر تصاویر بند انگشتی موبایل عمدتاً به دلیل جستجوهای محلی بوده است. ی،ی، و برخلاف گذشته، گوگل اکنون تصاویر کوچک تصویر را برای جستارهایی که مکان را نشان می دهد نشان می دهد.

برای روشن شدن، منظور من جستجو برای مکان های خاص نیست. کلمات کلیدی مانند کانادا و آلمان یا حتی مکان های خاص مانند برایانت پارک به طور مداوم SERP هایی را ارائه کرده اند که حاوی ریز ع،ها در تلفن همراه هستند. در عوض، Google اکنون ریز ع،‌ها را برای درخواست‌هایی نشان می‌دهد که منع،‌کننده یک سرویس محلی، ،ب‌وکار و غیره هستند. در عین حال، من به تصاویر کوچک در بسته محلی اشاره نمی‌کنم که مدتی است وجود داشته است. من به شدت به ریز ع،ها در نتایج ارگ،ک اشاره می کنم.

به ،وان مثال، از 13 جولای، کلمه کلیدی
تویوتا فروشنده در
دنور
ریز ع،ها را تولید نکرد. همانطور که در زیر می بینید، دیگر اینطور نیست:

جستجوی محلی تصاویر بند انگشتی 1

از آنچه من می توانم بگویم، این الگو در سراسر صفحه اعمال می شود. در اینجا SERP موبایلی است که ریز ع،ها را برای کلمه کلیدی نشان می دهد خانه های نوساز برای فروش بهار TX که همه چیز برابر باشد، یک محصول ثابت نیست (خانه ها دائماً وارد بازار می شوند و از بازار خارج می شوند):

جستجوی محلی تصاویر کوچک 2

بر این اساس، گوگل ریز ع،‌ها را برای پرس‌و‌جوهای محلی مرتبط با سرویس، مانند سرویس کت، رستوران
میشیگان
:

جستجوی محلی تصاویر بند انگشتی 3

این را تا پایان منطقی خود پیش ببریم، نزدیک من جستجوها همچنین اسپایک پست ویژگی را نشان می دهد:

جستجوی محلی تصاویر کوچک 4

تا این حد، زم، که Google متوجه می‌شود که کاربر قصد دارد یک درخواست محلی را منع، کند، مانند مورد ماشین چمن زنی فروشگاه (که بسته محلی را نشان می دهد)، ریز ع،های تلفن همراه ممکن است اکنون ظاهر شوند:

جستجوی محلی ریز تصاویر موبایل 5

در اینجا لیستی از 50 کلمه کلیدی «محلی» آمده است که تا 12 ژوئیه ریز ع،های موبایل را نمایش نمی دادند، اما اکنون انجام می دهند (فقط اگر کنجکاو باشید که نمونه های دیگری را ببینید):

کلمات کلیدی تصویر کوچک جستجوی محلی

یک چشم انداز و یک خط تیره از رنگ

یک خط تیره رنگ

گوگل مدت‌هاست که از ویژگی‌های SERP خود برای پیشرفت دسکتاپ خود نیز استفاده می‌کند
مانند

سیار
استراتژی جستجو با این حال، این عمل بر روی موبایل تاثیرگذارتر است، جایی که گوگل در توسعه ویژگی‌های SERP موبایل خود کاملاً خلاق بوده است. البته نمی توان گفت که دقیقاً چه چیزی پشت گوگل است که از تصاویر بندانگشتی بیشتر برای جستجوهای محلی در تلفن همراه استفاده می کند. این موتور جستجو مدت‌هاست که از تجربه جستجوی بصری‌تر در موبایل حمایت می‌کند، و به همین دلیل به طور سنتی چرخ و فلک‌های بیشتری را در تلفن همراه نشان می‌دهد تا روی دسکتاپ و البته از کارت‌های غنی در موبایل نیز استفاده می‌کند. از آنجایی که جستجوی محلی در تلفن همراه بیشترین کاربرد را دارد، ایجاد یک تجربه SERP بصری برای این پرس و جوها منطقی است. این واقعا ساده است
معا،، اگر موبایل نیروی غالب در جستجوی محلی است، و اگر موبایل برای یک تجربه بصری بیشتر من، است، ،یب این دو ،صر از طریق تصاویر کوچک برای جستجوهای محلی صرفاً تکامل طبیعی SERP موبایل است.

درباره نویسنده

موردی اوبرشتاین

Mordy رابط رسمی جامعه SEO برای Wix است. موردی علیرغم وظایف متعدد و گسترده اش، هنوز خود را در درجه اول یک مربی سئو می داند. به همین دلیل است که او را به طور منظم در حال انتشار انواع تحقیقات و تحلیل های سئو اصلی می بینید!


منبع: https://www.rankranger.com/blog/local-search-image-thumbnails