دسته‌ها
اخبار

Google ظاهر بسته‌های محلی و قطعه‌های ویژه را افزایش می‌دهد


11 جولای 2018 | ارسال شده توسط Mordy Oberstein

گذشته اخیر یک ع، فوری ماجراجویانه در زمان Google SERP بوده است. به نظر می رسد تغییری در نحوه استفاده گوگل از ویژگی های SERP خود در سطوح مختلف ایجاد شده است. با توجه به پویایی این تعدیل‌ها، فکر نمی‌کنم ما به‌،وان یک صنعت به‌طور کامل بتو،م ساختار فعلی را هم از نظر تغییرات واقعی ایجاد شده و هم از نظر ،اصر یکپارچه‌کننده‌ای که آنها را به یک تبدیل می‌کند، تعریف کنیم. بخشی از استراتژی بزرگ گوگل است. با این کار، می‌خواهم یکی از بسیاری از قطعات گمشده این پازل را ارائه کنم، یک سیستم پیشنهادی جدید برای بسته محلی Google و قطعه‌های ویژه.

مناقصه

قطعه های ویژه و بسته های محلی به طور فزاینده ای SERP ی،ان را به اشتراک می گذارند

به طور کلی، Local Packs و Featured Snippets دو ویژگی نیستند که به خوبی جفت شوند. از لحاظ تاریخی، روند گوگل این بوده است که هر دو ویژگی را در یک SERP قرار نمی دهد. اگر به یک سال پیش (ژوئیه 2017) نگاه کنیم، مجموعه داده ما این دو ویژگی را در یک SERP (صفحه اول) فقط در 25/0 درصد مواقع تولید کرده است. به خاطر داشته باشید که بسته‌های محلی و قطعه‌های ویژه ویژگی‌های فراگیر هستند. از 1 ژوئیه 2017، بسته‌های محلی ظاهر شد
شمال از 40 درصد SERP های صفحه یک، در حالی که قطعه های ویژه در حدود 11 درصد از SERP های صفحه اول نشان داده شده است. به سادگی، قطعه های ویژه و بسته های محلی به طور منسجم در فرآیند مناقصه ویژگی SERP گوگل کار نکرده اند.

که کمی تغییر کرده است. تغییر واضحی در Google وجود دارد که اجازه می دهد این دو ویژگی در یک SERP (دسکتاپ) وجود داشته باشند:

بسته محلی و ٪ قطعه ویژه - دسکتاپ

درصد SERP های صفحه یک که هم بسته های محلی و هم قطعه های ویژه را نشان می دهند، از آوریل 2018 به طرز چشمگیری افزایش یافته است. آنچه مهم است توجه داشته باشید این است که افزایش نشان داده شده در بالا صرفاً نتیجه وجود تعداد بیشتر قطعه های ویژه و/یا بسته های محلی بیشتر در SERP نیست. . در واقع، اگر به آوریل نگاه کنید، زم، که افزایش اعمال شد، درصد SERP های صفحه یک که بسته محلی یا قطعه ویژه را نشان می دهند نسبتاً مشابه با مارس 2018 باقی مانده است.

گفتنی است، در پایان روز، SERPهایی که حاوی این ،یب از ویژگی‌ها هستند، هنوز نسبتاً نادر هستند، زیرا فقط 1٪ از صفحات دارای هر دو بسته محلی و قطعه ویژه هستند. این رقم در مقایسه با درصد SERP هایی که دارای یکی از این ویژگی ها هستند کمرنگ است. با این حال، این کاملاً موضوع نیست. اهمیت در اینجا نه در حجم بلکه در تغییر فی نفسه است. ی،ی نسبت به گذشته، نمایش فعلی هر دو ویژگی در یک SERP نجومی است.

در زیر هم افزایش سال به سال تعداد کلمات کلیدی در مجموعه داده ما که ،یبی از ویژگی ها را نشان می دهد و هم درصد افزایش در 6 ماه گذشته (رومیزی) را نشان می دهد:

  • سال به سال (ژوئیه 2017/ژوئیه 2018): 928%
  • 6 ماه گذشته (فوریه 2018/ژوئیه 2018): 134%

تغییر واضحی در نحوه انجام فرآیند مناقصه گوگل برای صفحاتی که این دو ویژگی مرتبط هستند، وجود دارد و این خبر مهمی است.

در اینجا نحوه ظاهر SERP با این دو ویژگی در کنار هم آمده است
دسکتاپ:

بسته محلی و نمونه قطعه ویژه

بسته های محلی SERP های بیشتری را با قطعه های ویژه در موبایل به اشتراک می گذارند

لازم به ذکر است که موارد فوق در مورد موبایل نیز صدق می کند. همانند دسکتاپ، موبایل در آوریل 2018 شاهد افزایش SERPهای صفحه یک بود که شامل بسته محلی و قطعه ویژه بود:

قطعه ویژه و بسته محلی - موبایل

در تلفن همراه، همانطور که در مورد دسکتاپ اتفاق افتاد، افزایش ،یب ویژگی‌ها در کنار هیچ افزایشی در بسته‌های محلی و قطعه‌های ویژه رخ نداد، در واقع، هر دو مورد از مارس تا آوریل 2018 کاهش جزئی داشتند.

مطابق با دسکتاپ، تنها حدود 1٪ از تمام SERP های صفحه یک این ،یب ویژگی SERP را تولید می کنند. با این حال، در خطر تکراری به نظر رسیدن، داستان در ذهن من در تغییر کمی نیست، بلکه تغییر کیفی است.

به اندازه کافی جالب توجه است که در مجموعه داده های تلفن همراه خود (حدود 90 هزار کلمه کلیدی)، تا نوامبر 2017، SERP هایی را که این ،یب را به تعداد قابل توجهی نشان می دهند، انتخاب نکردیم. از آن زمان، ما یک مورد را ردیابی کرده ایم. 870% افزایش تعداد کلمات کلیدی در مجموعه داده که اکنون یک SERP صفحه یک را با هر دو بسته محلی و قطعه ویژه تولید می کند. در طول شش ماه گذشته (ی،ی از فوریه 2018) ما یک را نشان می دهیم 303% افزایش دادن!

هنگامی که هر دو ویژگی در تلفن همراه ظاهر می شوند، SERP چگونه به نظر می رسد:

SERP موبایل با قطعه ویژه و بسته محلی

چرا باید مراقب باشم که بسته‌های محلی بیشتر با قطعه‌های ویژه ظاهر شوند؟

چند راه برای نزدیک شدن به این موضوع وجود دارد. می‌تو،د از منظر کاربر به این موضوع نگاه کنید و م،ی آن را برای سایت‌هایی که در بین نتایج ارگ،ک رتبه‌بندی می‌کنند، یا با تجزیه و تحلیل اینکه چگونه این دو ویژگی ممکن است بر یکدیگر تأثیر متقابل داشته باشند، نگاه کنید. همزمان،
وجود دارد این از نظر رویکرد کلی Google به SERP به چه م،است (روندهای صنعت همیشه مورد علاقه شخصی من هستند).

ملاقات با اه، چندگانه

واضح ترین تأثیر ،یب ویژگی SERP این است که قرار دادن دو ویژگی به Google اجازه می دهد تا اه، چند کاربر را به روش های جدید برآورده کند. اغلب اوقات، یک پرس و جو می تواند به روش های مختلف تفسیر شود. با افزایش شانس نمایش یک بسته محلی در همان SERP به ،وان یک قطعه ویژه، Google به خود این شانس را می‌دهد که مقاصد مختلفی را ملاقات کند، زم، که یکی از این اه، مربوط به یافتن یک مؤسسه محلی باشد.

بگیرید
یک پرس و جو
یهودی هنر
به ،وان مثال (که شخصاً به من مربوط است):

هنر یهودی SERP

اه، گوگل از طریق ویژگی های SERP خود کاملاً شفاف است. از یک طرف، آیا من علاقه مند بودم که ارتباط بین معرفت شناسی دینی دین در مقابل هنر را بیاموزم (به بخش ویژه مراجعه کنید)؟ آیا به دنبال یافتن چند نمونه از هنر یهودی بودم (به کادر تصویر مراجعه کنید)؟ آیا ممکن است به دنبال موزه‌های هنر یهودی بودم (به بسته محلی مراجعه کنید)؟ تنها هدفی که با ویژگی SERP مواجه نشد، مرور و ،ید هنر یهودی است (که اتفاقاً هدف واقعی من بود). این قدرتمند است.

وقتی قطعه های ویژه با بسته های محلی همکاری می کنند

کمی عمیق تر، زم، که یک رابطه پویاتر بین دو ویژگی وجود دارد (نسبت به مثال بالا)، فرصت برای تأثیر قابل توجهی قوی تر وجود دارد.

اگر به اولین مثال در دسکتاپ که قبلا برای کلمه کلیدی ارائه کردم نگاه کنید هزینه حذف درخت
رازول GA
، این ساختار یک سفر یکپارچه کاربر را فراهم می کند. باید تصور کنید که یک کاربر در این نمونه فقط به دانستن هزینه های حذف درختان در Roswell علاقه دارد تا بداند هنگام درخواست برای حذف چنین درختی چه انتظاری باید داشته باشد. در این مثال، به جای اینکه کاربر مجبور باشد دو جستجوی جداگانه انجام دهد، یکی برای تعیین هزینه و دیگری برای یافتن یک سرویس حذف درخت، با ،یبی از بسته محلی و قطعه ویژه، اما یک جستجو ضروری است.

به عبارت دیگر، سفر کاربر در این نمونه کاملاً کارآمد است. پس از رسیدن به SERP، کاربر بلافاصله می‌داند که هزینه حذف درخت چقدر است، و هنگام تماس با یک شرکت خدماتی (پس از پایین کشیدن SERP به بسته محلی)، می‌داند که آیا قیمت نقل‌شده در محدوده نرمال است یا خیر. می‌خواهم به این نکته اشاره کنم که در این نمونه، و با این نوع از Featured Snippet‌ها، نیازی به کلیک بر روی URL داخل کادر موقعیت صفر نیست.

با این حال، ما می تو،م این را یک قدم جلوتر ببریم. برای پرس و جو به ،مت ویژه و بسته محلی نگاهی بیندازید عروسی در سنت
لوسیا
:

استراحتگاه های عروسی سنت لوسیا

هیچ چیز خاصی در اینجا به نظر نمی رسد مگر اینکه یک جستجوی محلی عمومی تر را انجام دهید
مانند، قدیس
لوسیا هتل ها
:

بسته محلی - هتل های سنت لوسیا

متوجه خواهید شد که هیچ یک از نتایج نشان داده شده در دو بسته محلی مطابقت ندارند. من بلافاصله لیست های نشان داده شده در را فرض کردم عروسی در سنت
لوسیا
باید برای عروسی شناخته شود، که آنها هستند. چگونه من می دانم؟ زیرا هر سه نتیجه در این بسته محلی در مورد ذکر شده است صفحه در قطعه ویژه پیوند داده شده است.

همانطور که معلوم است، هیچ یک از لیست های موجود در قدیس
لوسیا هتل ها
Local Pack در این مقاله ذکر شده است. به این م،ا که آیا ممکن است گوگل بهترین فهرست‌ها را (بر اساس الگوریتم محلی خود) از مجموعه هتل‌های ذکر شده در صفحه مرتبط با قطعه ویژه بیرون بکشد؟ اگر چنین است، این یک یا دو ضربه قدرتمند است که می تواند اوضاع را به طور چشمگیری برای سایت هایی که به دنبال رتبه بندی Local Pack هستند تغییر دهد (نگاه عمیق تر قطعاً ضروری است).

بیایید این احتمال را به حد افراطی ببریم و برای استدلال فرض کنیم که به دلایلی بهینه‌ترین و همه‌جانبه‌ترین استراحتگاه برای عروسی در سنت لوسیا از فهرست ارائه‌شده در قطعه ویژه کنار گذاشته شد. اگر Google فهرست‌های Local Pack را با Featured Snippet هماهنگ می‌کند، در اینجا در بسته محلی ظاهر نمی‌شود. در چنین سناریویی یک نکته بسیار مهم دیگر وجود دارد که سایت برای این، شگفت‌انگیزترین اقامتگاه عروسی در سنت لوسیا، باید به آن توجه کند، “آیا یک قطعه ویژه در صفحه وجود دارد و آیا سایت ما در صفحه فهرست شده است. مرتبط با قطعه است.” (اجازه دهید واضح بگویم، من نمی گویم که Google در حال حاضر چنین کاری انجام می دهد، اما این احتمال هم جالب است و هم به نوعی منطقی است.
فهرست؟)

به بیان ساده، نحوه تعامل این دو ویژگی به طور بالقوه می تواند عواقب عمیقی را به همراه داشته باشد.

بخشی از یک رویه ویژگی SERP بزرگتر و پرانرژی تر

فراموش نکنیم، در حالی که ،یب‌های Featured Snippet و Local Pack از نظر نسبی بسیار رایج‌تر هستند، اما هنوز هم تنها حدود 1٪ از SERPهای صفحه اول را تشکیل می‌دهند. و با آن، و همانطور که من به طور خلاصه اشاره کردم، اهمیت داده ها در اینجا از نظر کیفی بسیار عمیق تر از کمی است.

در طی 6 تا 8 ماه گذشته، من متوجه تغییر ظریف و در عین حال بسیار اساسی در “ویژگی های SERP” در سطوح مختلف شده ام. این برداشت، در واقع، همان چیزی است که جرقه جستجوی من را برانگیخت که منجر به این پست شد. برای درک آنچه من به آن اشاره می کنم، فقط به تمام تغییرات اخیر در Featured Snippets فکر کنید، که بسیاری از آنها به شدت قصد کاربر را در سطوح مختلف هدف قرار می دهند.

در واقع، راه‌های جدید و بهبود یافته‌ای متعددی وجود دارد که گوگل در تلاش است تا با انرژی بیشتری به هدف کاربر، یا بهتر است بگوییم، اه، متعدد، از طریق ویژگی‌های SERP خود (چیزی که من در آینده نزدیک در مورد بررسی آن برنامه‌ریزی کنم) برآورده کند. برای من، افزایش نسبت SERPهایی که هم یک قطعه ویژه و هم بسته محلی را نشان می‌دهند، یکی دیگر از بخش‌های گویا از این پازل است. علیرغم اینکه ،یبی که فقط 1% از تمام صفحات را اشغال می کند، این تغییر منع، کننده چیزی است که گوگل اکنون در تلاش است تا با ویژگی های SERP خود انجام دهد. این یک دنیای کاملا جدید برای سایت هایی ایجاد می کند که سعی می کنند صفحه را با این ویژگی ها به اشتراک بگذارند. این بدان م،ی است که نگاهی کاملاً جدید به نحوه نزدیک شدن به SERP، تأثیر رتبه‌بندی خوب بر ویژگی‌های SERP سنگین و نحوه ردیابی امتیازات ویژگی‌های SERP به طور من، داشته باشید.

بیشتر از یک آپتیک؟

در آوردن

افزایش “سریع” در SERP که شامل هر دو قطعه ویژه و بسته محلی است بیش از افزایش تمایل است که در آن دو ویژگی SERP با هم در یک واحد ظاهر می شوند.
دوباره نتیجه می گیرد صفحه این افزایش نشان دهنده جایگاه سایت ها نسبت به ویژگی های خود گوگل است. گفته شد، اینطور نخواهد بود
شگفت آور اگر با گذشت زمان ما شروع به دیدن SERP های بیشتری کردیم که هم حاوی یک بسته محلی و هم قطعه ویژه هستند. تا این حد، من بسیار متعجبم که آیا ما شاهد فراگیرتر شدن سایر ،یبات ویژگی SERP نیز خواهیم بود. اگر چنین است، آنچه ما در اینجا می بینیم می تواند شروع یک سیستم پیشنهادی کاملاً جدید ویژگی SERP باشد. زمان نشان خواهد داد
نمی خواهد آی تی؟!

درباره نویسنده

موردی اوبرشتاین

Mordy رابط رسمی جامعه SEO برای Wix است. موردی علیرغم وظایف متعدد و گسترده اش، هنوز خود را در درجه اول یک مربی سئو می داند. به همین دلیل است که او را به طور منظم در حال انتشار انواع تحقیقات و تحلیل های سئو اصلی می بینید!


منبع: https://www.rankranger.com/blog/new-local-search-feature-bidding