1. ،ب و کار خود را به Google Maps اضافه کنید
برای دستیابی به رتبهبندی بهتر در نقشههای گوگل، اولین قدم ایجاد یک فهرست در نقشههای گوگل است. در اینجا نحوه انجام آن آمده است:
- از google.com/maps دیدن کنید یا برنامه Google Maps را در گوشی هوشمند خود باز کنید. نام ،ب و کار خود را جستجو کنید
- اگر نام ،ب و کار شما در منوی کشویی با یک مکان در کنار آن ظاهر می شود، از قبل یک فهرست دارید. به بخش بعدی بروید.
- اگر نام ،بوکار شما در لیست نیست، گزینهای را در منوی کشویی برای «افزودن مکان گمشده» مشاهده خواهید کرد.
روی آن گزینه کلیک کنید و از شما خواسته می شود نام، دسته و اطلاعات مکان ،ب و کار خود را ارائه دهید.
2. فهرست ،ب و کار خود را در Maps ادعا کنید
گام بعدی در بهبود رتبه ،ب و کارتان در Google Maps این است که فهرست خود را ادعا کنید.
در حالی که ایجاد یک فهرست به شما امکان می دهد اطلاعات اولیه مانند نام، دسته و مکان را ارائه دهید، ادعای فهرست شما به شما امکان می دهد اطلاعات دقیق تری درباره ،ب و کار خود ارائه دهید.
برای این کار، به یک حساب Google My Business نیاز دارید.
3. ،ب و کار خود را در Google My Business (GMB) بهینه کنید
وقتی روی «ادعای این ،بوکار» در پنجره بازشو Maps کلیک میکنید، به «Google برای ،بوکار من» هدایت میشوید.
برای تکمیل فهرست خود، هر خط و بخش را با پشتکار پر کنید.
4. در مورد لیست خود نظرات خود را دریافت کنید
با راهاندازی یک کمپین رسانههای اجتماعی، ارائه تخفیف، یا ارسال ایمیلی برای درخواست نظر و رتبهبندی ،بوکارتان، مشتریان خود را تشویق کنید نظرات خود را ارائه دهند.
شایان ذکر است که بررسی ها مجموعه ای از عوامل رتبه بندی خاص خود را دارند.
- امتیاز مرور: گوگل گاهی اوقات فراتر از رتبه بندی ستاره می رود و آزمایش های تجزیه و تحلیل احساسات انجام می دهد.
- تعداد بررسی: داشتن نظرات بیشتر معمولاً به نفع شماست.
- کلمات کلیدی در بررسی ها: مشتریان را تشویق کنید که کلمات کلیدی مورد نظر را درج کنند و به طور خاص در مورد محصولات یا خدمات خاصی که ارائه می کنید، نظر بخواهید.
نظرات منفی را نادیده نگیرید بلکه به مشتری پاسخ دهید، بابت هرگونه تجربه منفی عذرخواهی کنید و نگر، های او را برطرف کنید.
حضور در Google Maps نیز به م،ای موقعیت یابی درست ،ب و کار شما است.
6. ایجاد بک لینک با کیفیت بالا
هنگامی که قصد دارید دید خود را در نتایج جستجوی محلی افزایش دهید، مهم است که بک لینک های مرتبط از نظر موضوعی و محلی را اولویت بندی کنید.
برای کشف چشم اندازهای پیوند بیلدینگ، پیشنهاد می کنم با ،ب و کارهای همسایه شروع کنید.
سپس، تماس با مخاطبین تجاری خود مانند شرکا، تامین کنندگان و مشتریان را در نظر بگیرید.
حتی اگر یک ،بوکار فاقد ویژگیهای مش، با شما باشد، به جز مکان، یک بک لینک از وبسایت آنها همچنان میتواند نشاندهنده «ارتباط» با آن منطقه خاص باشد.
این در نهایت می تواند تأثیر مثبتی بر رتبه بندی محلی شما داشته باشد.
7. NAP خود را به روز کنید
نام، آدرس و شماره تلفن (NAP) ،ب و کار شما، اطلاعات مهمی را نشان می دهد که برای شناسایی و تماس با ،ب و کار شما ضروری است.
سازگاری این جزئیات در تمام موارد ذکر شده آنلاین از ،ب و کار شما، اعتماد به نفس را در ارزیابی Google از ،ب و کار شما القا می کند.
یک ممیزی جامع برای اطمینان از سازگاری در پلتفرمهایی مانند Yelp، Yellow Pages و TripAdvisor و همچنین فهرستهای راهنمای محلی انجام دهید.
8. تبلیغات Google Maps را انتخاب کنید
تبلیغات نقشه های گوگل یک رویکرد غیر ارگ،ک برای تبلیغ ،ب و کار شما ارائه می دهد و فرصتی برای ،ب ترافیک ارائه می دهد.
اجرای یک تبلیغ در Google Maps مزیت قرار گرفتن بالاتر از سایر نتایج را نشان می دهد.
به جای وبسایت شما، آگهی جستجوگران را به فهرست «Google برای ،بوکار من» (GMB) شما هدایت میکند.
برخی از روشهایی که در آنها میتوان نتایج پرداخت به ازای کلیک (PPC) شما را در Google Maps نشان داد عبارتند از:
الف. تبلیغات نتایج جستجو
Google Maps از طریق نتایج تلفن همراه در مشاغل یا خدمات نزدیک بر اساس مکان فعلی شما و رتبهبندی آنها جستجو میکند.
برای دستیابی به جایگاه برتر در این نتایج نقشه برای یک منطقه خاص، Google Maps گزینه ای را برای لیست های جستجوی محلی پولی فراهم می کند.
انتخاب این لیست ها می تواند به طور قابل توجهی نرخ کلیک (CTR) شرکت را در مقایسه با رقبا افزایش دهد و هجوم جدیدی از کلیک ها را به خود جلب کند.
ب. پین های تبلیغاتی
برخلاف تبلیغات نتایج جستجو، پینهای چشمگیر بر روی نقشه بدون نیاز به جستجوی خاص توسط کاربران برجسته میشوند.
ظاهر پین ها، از جمله رنگ و استایل آنها، به نوع ،ب و کار مورد تبلیغ بستگی دارد.
علاوه بر این، ،ب و کارها این گزینه را دارند که به جای استفاده از یک نماد استاندارد، لوگوی خود را به نمایش بگذارند و دید خود را بیشتر افزایش دهند.
ج. تبلیغات در فروشگاه
تبلیغات درون فروشگاهی مستقیماً در فهرستهای ،بوکارها نمایش داده میشوند و کاربران را در مورد پیشنهادات ویژه و تبلیغاتی که در حال حاضر اجرا میکنند مطلع میکنند.
این تبلیغات می تواند از معاملات BOGO تا تخفیف در محصولات خاص باشد.
9. رتبه بندی نقشه های گوگل را دنبال کنید
رتبه بندی نقشه های گوگل خود را از طریق ابزار ردیاب رتبه نظارت کنید تا مطمئن شوید که استراتژی شما نتایج مورد نیاز خود را ارائه می دهد.
همچنین به شما کمک می کند تا استراتژی من،ی برای کمپین های آینده خود بسازید.
10. به یافتن راه هایی برای رتبه بندی در نقشه های گوگل ادامه دهید
فقط در این راه ها توقف نکنید. همیشه راه های جدیدی برای رتبه بندی در نقشه های گوگل پیدا کنید.
منبع: https://www.theweb،spitality.com/google-maps-seo/