23 اکتبر 2018 | ارسال شده توسط Rank Ranger
شما آن را درخواست کردهاید، و آن را دریافت کردهاید… مجموعهای پرکار از گزارشهای «Google برای ،بوکار من» اکنون در Rank Ranger موجود است! در حالی که مدتی است میتو،د به دادههای «Google برای ،بوکار من» به،وان بخشی از ادغام Yext خود دسترسی داشته باشید، اکنون میتو،د مستقیماً از طریق گزارشهای واقعاً عمیق و رنگارنگ به دادهها دسترسی داشته باشید (چه ،ی رنگ را دوست ندارد؟).
در سنت خوب Rank Ranger، راههای متعدد و بسیار قابل تنظیمی برای بررسی دادههای Google My Business وجود دارد. بیا بریم یه گشت و گذار!
داشبورد واضح Google My Business Insights
یکی از ویژگیهای منحصربهفرد درباره دادههای «Google برای ،بوکار من» این است که اغلب برای ،بوکارهای کوچک، که ممکن است با معیارها و اطلاعات موجود در «Google برای ،بوکار من» آشنا نباشند، کاربرد دارد. البته گزارش پیشرفت شما به این مشتریان ممکن است کمی مشکل باشد. به همین دلیل است که ما داشبوردی از دادهها ایجاد کردیم که به طور غیرقابل انکاری بر روی دادههای واضح، قابل درک آسان و مبتنی بر بصری متمرکز است.
این نمای کلی ،ب و کار من در گوگل گزارش شامل مجموعهای از ویجتها و نمودارهای میلهای است که به صورت رنگارنگ طراحی شدهاند تا بینشهای سئوی محلی را به روشی آسان به شما ارائه دهند. این گزارش بینش هایی را در مورد معیارهای زیر ارائه می دهد:
- مستقیم در مقابل کشف
- جستجو در نقشه ها و نماها
- اقدامات مشتری
- تماس های روزانه و ساعتی
- تعداد و تعداد ع،
- عملکرد پست های محلی
به منظور شفافسازی دادههای ارائهشده، معیارهای فوق تحت ،وانهایی نمایش داده میشوند که کاربرپسند و بهطور مستقیم درک شوند. به ،وان مثال، به جای نمایش داده هایی در مورد نحوه استفاده مشتریان
ش،تن ابزارک های یافت شده در گزارش مرور کلی Google برای ،ب و کار من
همانطور که گفته شد، هر بخش از بررسی اجمالی گزارش شامل یک نمودار تجمعی است که توسط نموداری که تفکیک روزانه را ارائه میکند، به استثنای تماس های روزانه و ساعتی ،صر در اینجا نگاهی اجمالی به دادههایی که میتو،د در هر بخش گزارش به آنها دسترسی داشته باشید آورده شده است:
چگونه مشتریان برای ،ب و کار شما جستجو می کنند
در اینجا نمودار دایره ای تفکیکی ارائه می دهد که کل محدوده تاریخ انتخابی را پوشش می دهد و نشان می دهد که چه تعداد مشتری از طریق جستجو به سایت شما آمده اند و چه تعداد با تایپ URL شما در مرورگر وارد شده اند. شما می تو،د با نگه داشتن ماوس روی نمودار دایره ای یا با نگاه ، به افسانه نمودار به ارقام دقیق دسترسی پیدا کنید.
در سمت راست نمودار دایره ای، یک نمودار میله ای پیدا خواهید کرد که داده ها را در روز تجزیه می کند. در اینجا، میتو،د با کلیک بر روی بر،بهای متریک موجود در زیر نمودار، هر یک از معیارها را شامل یا حذف کنید.
جایی که مشتریان ،ب و کار شما را در Google مشاهده می کنند
این ،صر گزارش، تعداد مواردی را که کاربران فهرست ،بوکار شما را در Google Maps مشاهده کردهاند، در مقایسه با تعداد بازدیدهای فهرستی که از طریق جستجوی Google فی نفسه به آنها دسترسی پیدا کردهاند، به شما نشان میدهد.
همانطور که با مستقیم در مقابل کشف دادههای مورد بحث در بالا، نمودار دایرهای یک نگاه تجمعی به تعداد بازدیدهای Google Maps در مقابل بازدیدهای منبع جستجوی Google ارائه میکند. مجدداً، در سمت راست نمودار یک نمودار میله ای وجود دارد که به شما می گوید چند بار به فهرست شما از طریق Google Maps دسترسی پیدا کرده است و چند بار به فهرست شما از طریق جستجوی Google دسترسی داشته است.
اقدامات مشتری
داده های موجود در داخل اقدامات مشتری بخش از بررسی اجمالی گزارش به شما بینشی درباره نحوه تعامل مشتریان با فهرست شما پس از یافتن آن می دهد. به طور خاص، دادههای اینجا به شما میگویند که چند بار کاربر به فهرست ،بوکار شما آمده و یا با ،بوکار شما تماس گرفته، از وبسایت شما بازدید کرده یا مسیرهایی را درخواست کرده است.
این سه معیار را می توان به طور کلی از طریق پای تجزیه و تحلیل کرد
تماسهای روزانه و تماسهای ساعتی
داده ها در اینجا کمی فرمت متفاوتی دارند. برخلاف نمودار دایرهای که دادههای کلی را نشان میدهد، گزارش به شما تفکیکی از تماسهای برقرار شده با ،بوکارتان از طریق فهرستتان را بر اساس روز هفته ارائه میدهد. به ،وان مثال، نمودار به شما میگوید که در تمام دوشنبههایی که در دوره گزارش خارج شدهاند، چند تماس از طریق فهرستهای شما برقرار شده است، و غیره.
نمودار نواری Call by Hour که در کنار داده های روز هفته نشان می دهد این کار را انجام می دهد
تعداد و تعداد ع،
هم صاحبان ،ب و کار و هم کاربران می توانند ع، ها را در فهرست ،ب و کار گوگل آپلود کنند. داده های موجود در این بخش از گزارش، نسبت هر دو را در یک محدوده تاریخی خاص به شما می گوید.
با بازگشت به قالب نمودار دایرهای، گزارش تعداد کل ع،های مشتری و مالک را که در آ،ین روز محدوده تاریخ انتخاب شده در فهرست پیدا شده است، به شما میدهد.
برجسته ، این داده ها نشان دهنده تعداد بازدیدهایی است که این ع، ها دریافت کرده اند. بازدیدها بر اساس بازدیدهای جمعآوریشده توسط ع،های متعلق به ،بوکار و بازدیدهایی که توسط ع،هایی که کاربران آپلود کرده بودند، ت،یمبندی میشوند.
عملکرد پست های محلی
یکی از سودمندترین ابزارهایی که یک ،ب و کار محلی می تواند روی آن سرمایه گذاری کند، Google Posts است. از طریق این ویژگی، یک ،ب و کار می تواند محتوای خود را مستقیماً در SERP به نمایش بگذارد. علاوه بر این، این پستها میتوانند شامل هر یک از فراخوانهای مختلف برای اقدامی باشند که Google ارائه میدهد.
برای پیگیری عملکرد پست خود می تو،د تعداد کل بازدیدهایی را که در طول دوره گزارش جمع آوری کرده اید مشاهده کنید. در همان زمان، ما یک نمودار میلهای اضافه کردهایم که نشان میدهد تعداد بازدیدهای پستهای شما در روز و تعداد کلیکهایی که تماس شما برای کنشها به دست آورده است را نشان میدهد. در مورد بالا، ما انتخاب را لغو کردیم فراخو، برای اقدام متریک در نمودار میله ای، و فقط تعداد بازدیدها را نشان می دهد.
گزارش نظرات مشتریان «Google برای ،بوکار من».
ناگفته نماند که بررسی ها یکی از مهم ترین ،اصر برای یک ،ب و کار محلی است که با رقابت سخت مواجه است. همه ما می د،م، بررسی های خوب می تواند یک ،ب و کار ایجاد کند، در حالی که بررسی های بد… خوب نظرات بد خوب نیستند.
مشاهده، نمایش و گزارش در مورد این بررسی ها بخش اساسی گزارش سئوی محلی است. کاری که ما با آن انجام دادیم گزارش نظرات مشتریان «Google برای ،بوکار من». این امکان را به شما می دهد که نظرات گوگل خود را ببینید و به اشتراک بگذارید. این بررسی ها را می توان بر اساس تاریخ یا رتبه بندی و همچنین بر اساس طبقه بندی کرد
بررسیهایی که در گزارش یافت میشوند، همان قالبی است که Google Reviews استفاده میکند. در نتیجه، برای هر بررسی به موارد زیر دسترسی دارید:
- نام کاربر
- تعداد ستاره های باقی مانده توسط کاربر
- نسخه را مرور کنید
- تاریخی که بررسی باقی مانده است
- مالک پاسخ می دهد
در بالای فهرست مرورها، مجموعهای وجود دارد که تعداد کل نظراتی را که فهرست شما دریافت کرده است به همراه میانگین رتبهبندی نشاندهنده نظرات کلی نشان میدهد.
سفارشی ایجاد شده در Google برای ،ب و کار من
اکنون می د،د که ما عاشق ارائه راه هایی برای ایجاد نمودارها و مجموعه داده های سفارشی هستیم. البته انجام این کار به شما این امکان را می دهد که نه تنها داده های مورد نظر خود را به روشی که دارید نشان دهید
با استفاده از Insight Graph، می تو،د این کار را انجام دهید. نه تنها نمودار Insight دادههای بخشبندی شده «Google برای ،بوکار من» را به شما ارائه میکند (به ،وان مثال، کلیک های وب سایت) اما همچنین میتو،د اطلاعات آماری را برای هر ،یبی از معیارهای «Google برای ،بوکار من» نمایش دهید. بیشتر، و همانطور که گفته شد، میتو،د دادههای SEO محلی خود را با هر یک از مجموعه دادههای موجود در Rank Ranger با توجه به دادهها و تنظیمات نمایشی خود مقایسه کنید.
نمودار Insight دادههای «Google برای ،بوکار من» را نشان میدهد که تماسها، ع،ها و کلیکهای وبسایت را با توجه به تنظیمات مختلف نمایش مقایسه میکند.
ابزارک های Metrics نیز در دسترس شما هستند. این ابزار برای نمایش مجموعهای از دادههای سفارشی که یک نمودار را تحت الشعاع قرار میدهند عالی است. ابزارک های متریک به شما این امکان را می دهد که ردیف های مضمونی از داده ها را تحت ،وان یک ،وان ایجاد کنید و یک نمودار روند را در هر ویجت (در میان بسیاری از گزینه های دیگر) قرار دهید.
ابزارکهای متریک که دادههای «Google برای ،بوکار من» را براساس ت،یمبندی نشان میدهند
Google My Business خود را به صورت سودمند به اشتراک بگذارید!
یکی از سودمندترین چیزها در مورد ادغام دادههای «Google برای ،بوکار من» در Rank Ranger، امکان افزودن آن دادهها به گزارش بر،ب سفید است. در حالی که ما چندین گزینه بر،ب سفید مانند گزارش های PDF خودکار یا داشبورد مشتری خود را ارائه می دهیم، داشبورد بازاریابی را بسیار توصیه می کنیم.
با داشبورد بازاریابی، میتو،د از آن نمودارها و نمودارهای چشمگیر برای گزارش عملکرد «Google برای ،بوکار من» به مشتری، استفاده کنید که ممکن است به طور گستردهای با محتوای سئوی محلی آشنا نباشند. داده های داخل داشبورد فعال است، به این م،ی که جلوه های شناور در دسترس مشتریان شما خواهد بود.
اشتراکگذاری دادههای «Google برای ،بوکار من» در داشبورد بازاریابی، امکان نمایش دادههای شما و برقراری ارتباط با مشتریان را در یک محیط 100٪ دارای بر،ب سفید فراهم میکند.
داشبورد بازاریابی همچنین به این م،ی است که میتو،د یادداشتهای توضیحی را به دادههای «Google برای ،بوکار من» اضافه کنید، و همچنین دادهها را با هر چیزی از ویدیوهای جاسازیشده گرفته تا بینشهای فرعی تکمیل کنید تا یک داستان بازاریابی دیجیتال کامل را بگویید.
Lapping Local Google Data
اهمیت فزاینده جستجوی محلی و ادغام هویت دیجیتالی یک ،ب و کار با حضور آجر و ملات همچنان ثابت است. اهمیت یک فهرست ،ب و کار گوگل به خوبی بهینه شده بدون مناقشه است. با گذشت زمان، ،ب و کارهای بیشتری ارزش هویت آنلاین خود را خواهند دید.
همانطور که آنها انجام می دهند، داده های موجود در Google برای ،ب و کار من به طور فزاینده ای بخشی از استراتژی تقریباً هر ،ب و کاری می شود. همانطور که این اتفاق می افتد، صاحبان ،ب و کار بیشتر و بیشتری خواهان دسترسی واضح و قابل فهم به Google My Business خود خواهند بود
درباره نویسنده
![رنجر رتبه](https://www.rankranger.com/www-img/blog_profiles/44-FOvB8.png)
Rank Ranger یک پلتفرم SEO است که برای استانداردسازی مدیریت و گزارشدهی برای دنیای دیجیتال مارکتینگ با رفع نیاز به یک پلتفرم بازاریابی آنلاین جامع با قابلیت ردیابی و نظارت بر دادههای کمپین، یکپارچه با نرمافزار و خدمات شخص ثالث، ارائه گزارشهای کاملا شخصی و سفارشی طراحی شده است. 100٪ گزارش های خودکار بر،ب سفید و یک رابط وب مارک دار.
منبع: https://www.rankranger.com/blog/new-google-my-business-reports-added