29 فوریه 2016 | ارسال شده توسط Rank Ranger
ما خوشحالیم که راهاندازی ابزارهای Google SERP Features را اعلام کنیم که هدف آن فراهم ، دسترسی رایگان به بازاریابان و محققان آنلاین به دادههای بزرگ اطلاعاتی است.
شکل 1: جستجوی هوشمند برای موتورهای جستجوی جه، گوگل در دسترس است
ویژگی های پرطرفدار SERP
ابزار Google SERP Features Search Intelligence با استفاده از مجموعه داده 500K ما، روندها و بینش هایی را در مورد ویژگی های Google ارائه می دهد که تجربه کاربر را در نتایج موتور جستجو افزایش می دهد.
شکل 2: ویژگیهای پرطرفدار SERP برای 23 فوریه 2016 نشاندهنده تغییر چشمگیر در جایگاه AdWords است
از این ابزار تحقیق رایگان می توان برای محک زدن و کشف حضور و روند موارد زیر استفاده کرد:
- شاخص های ارگ،ک: ،دههای نان، رویدادها، HTTP، بررسیها، قابل توجه آنلاین، ریز ع،ها، تصاویر کوچک ویدئو، جعبه جستجو، پیوندهای سایت، بسته توییتر و غیره.
- ویژگی های نمودار دانش: پانلهای دانش، قطعات ویژه، چرخ فلکها، و جعبههای پاسخ و انواع (مثلاً نقشه، سؤالات مرتبط، اطلاعات، ابهامزدایی، فرهنگ لغت، پروازها، ورزش، آبوهوا، مبدلهای عمومی، تغذیه، ترجمه، سهام، تبدیل ارز، WhenIs و غیره. )
- صفحه یک اضافی: تبلیغات و موقعیت های تبلیغاتی، تصاویر (جعبه)، بسته محلی، اخبار (جعبه)، و جستجوی مرتبط
- تعداد نتایج ارگ،ک: تفکیک نتایج در هر صفحه
یک نمودار بینش SERP را سفارشی کنید
انواع ویژگی های SERP را برای ایجاد یک نمودار سفارشی SERP Insights انتخاب کنید. برای مشاهده نتایج دقیق، نشانگر را روی هر نقطه از نمودار خود نگه دارید.
شکل 3: نمودار SERP Insights شامل شاخصهای ارگ،ک انتخابی، ویژگیهای نمودار دانش، موارد اضافی صفحه یک و تعداد نتایج ارگ،ک
همچنین می تو،د یک فایل تصویری یا PDF از نمودار تجزیه و تحلیل جستجویی که ایجاد کرده اید دانلود کنید.
شکل 4: گزینه های دانلود در SERP Insights Graph
صفحه وان توزیع تبلیغات
درصد نتایج جستجوهای جستجوی Google Page One حاوی AdWords و مکان آن تبلیغات در صفحه در نمودار توزیع آگهی های Page One نمایش داده می شود.
شکل 5: درصدی از نتایج جستجوی Google Page One که شامل تبلیغات AdWords است
تعداد نتایج ارگ،ک گوگل
میانگین تعداد نتایج ارگ،ک در هر صفحه همراه با درصد نتایج صفحه اول حاوی تعداد مشخص شده نتایج نمایش داده می شود. به ،وان مثال، قبلاً 10 نتیجه ارگ،ک استاندارد بودند، با این حال، هوش جستجوی اخیر 5 تا 12 نتیجه ارگ،ک را در صفحه اول نشان می دهد، احتمالاً به دلیل تعداد و نوع ویژگی های SERP.
شکل 6: آمار شمارش نتایج ارگ،ک گوگل
انواع جعبه پاسخ
Google طیف گستردهای از جعبههای پاسخ از تبدیل ارز گرفته تا پروازها، نقشهها، تغذیه، سوالات مرتبط، آبوهوا و موارد دیگر را به کاربران ارائه میکند که تجربه کاربر را بهبود میبخشد. این ابزار ویژگی های SERP تفکیک هر نوع جعبه پاسخ را بر اساس درصد نتایج جستجو ارائه می دهد.
شکل 7: درصد انواع جعبه پاسخ نمایش داده شده در صفحه اول از نتایج جستجوی Google
ویژگی های SERP بر اساس کشور
محققان علاقهمند به روندهای بینالمللی و مقایسه ویژگیهای SERP بر اساس کشور میتوانند از ابزار Google SERP Features Global Search Intelligence استفاده کنند که به کاربران امکان میدهد به راحتی وجود صفحات یک اضافی، نمودار دانش، تعداد نتایج ارگ،ک صفحه یک و شاخصهای ارگ،ک را بررسی و تجزیه و تحلیل کنند.
صفحه یک اضافی
درصد تبلیغات صفحه یک، کادرهای تصویر، جعبههای اخبار، و بستههای محلی و جستجوی مرتبط ارائه شده توسط Google در بازارهای مختلف جه، را تجزیه و تحلیل کنید. میانگین بر اساس کشور نیز برای تبلیغات و جستجوی مرتبط در دسترس است.
شکل 8: درصد ویژگی های Page One Extra SERP
نمودار دانش
درصد پانل دانش، قطعه ویژه، جعبه پاسخ و چرخ فلک نمایش داده شده در صفحه اول جستجوی Google در سراسر جهان را کشف کنید.
شکل 9: درصد انواع ویژگیهای نمودار دانش در جستجوی Google در هر کشور یافت میشود
صفحه یک تعداد نتایج ارگ،ک
تعداد نتایج ارگ،ک نمایش داده شده در صفحه یک Google در هر کشور را به همراه درصد جستجوهای حاوی تعداد مشخص شده نتایج تجزیه و تحلیل کنید.
شکل 10: شمارش نتایج جستجوی ارگ،ک صفحه یک بر اساس کشور
شاخص های ارگ،ک
درصد و میانگین تعداد HTTPS، پیوندهای سایت، رتبهبندیها، تصاویر کوچک تصویر و ویدیو، رویدادها، Breadc،bs، Notable Online، جعبه جستجو و فید توییتر در Google Page One SERP بر اساس کشور موجود است.
شکل 11: صفحه نتایج موتور جستجوی گوگل یک شاخص ارگ،ک بر اساس کشور
آیا به داده های تحقیقاتی عمیق تری نیاز دارید؟
این ابزارها با نتایج بر اساس داده های روز جاری به صورت رایگان ارائه می شوند. اگر در حال انجام تحقیقات یا مطالعات موردی عمیق در رابطه با جستجوی Google هستید و نیاز به دسترسی به داده های اضافی در مورد تغییرات الگوریتم، ویژگی های SERP، نتایج ارگ،ک، محلی و تلفن همراه و تأثیر آنها بر سازمان ها، بازاریابان ،ب و کار، مصرف کنندگان یا جامعه دارید، لطفاً با استفاده از فرم موجود در صفحه اطلاعات جستجوی ویژگی های Google SERP با ما تماس بگیرید و ما خوشحال خواهیم شد به شما کمک کنیم.
درباره نویسنده
Rank Ranger یک پلتفرم SEO است که برای استانداردسازی مدیریت و گزارشدهی برای دنیای دیجیتال مارکتینگ با رفع نیاز به یک پلتفرم بازاریابی آنلاین جامع با قابلیت ردیابی و نظارت بر دادههای کمپین، یکپارچه شده با نرمافزار و خدمات شخص ثالث، ارائه گزارشهای کاملا شخصی و سفارشی طراحی شده است. 100٪ گزارش های خودکار بر،ب سفید و یک رابط وب مارک دار.
منبع: https://www.rankranger.com/blog/google-serp-features-search-intelligence