دسته‌ها
اخبار

Insight Graph داده های جدید ویژگی های SERP را دریافت می کند


6 آوریل 2016 | ارسال شده توسط لورا کمبل

ما مشتاقیم اعلام کنیم که داده‌های ابزار ویژگی‌های SERP که اخیراً منتشر شده است اکنون در نمودار Insight در دسترس است. گنجاندن این معیارهای جستجو به شما امکان می‌دهد تا ویژگی‌های SERP Google را به روشی جدید و قابل تنظیم تجزیه و تحلیل کنید.

ویژگی های Google SERP: دسکتاپ

نمودار ویژگی های SERP

نمایش معیارهای تصویر SERP در نمودار منطقه

ارائه و انعطاف پذیری تاریخ

گنجاندن داده‌های ابزار ویژگی‌های SERP ما که به‌،وان بخشی از بسته Enterprise ما یا به‌،وان یک افزونه مستقل به دیگر پلتفرم‌های بازاریابی ما در دسترس است، به شما امکان می‌دهد حضور و روند ویژگی‌های SERP را به شیوه‌ای انعطاف‌پذیر تجزیه و تحلیل کنید.

ترسیم داده‌های ویژگی‌های SERP در یک نمودار بینش به شما امکان می‌دهد با آرایه‌ای از گزینه‌های ارائه مانند نمودارهای خط، ناحیه، ستون و خطوط منحنی روند و لایه‌بندی کنید تا یک بیان داده پویا ایجاد کنید. مثال بالا ستون هایی را نشان می دهد که حضور گوگل را نشان می دهد پنل دانش، جعبه پاسخ: نقشه، بسته محلی، و بررسی ها. این داده ها در پس زمینه بیان می شود تصاویر (جعبه) در SERP نمایش داده می شود که به صورت نمودار ناحیه ارائه می شود. نتیجه داده هایی است که به شیوه ای متقاعد کننده و از نظر بصری متنوع ارائه می شود.

نمودار Insight این امکان را فراهم می کند که داده های تاریخی را طی چندین ماه با تنظیم یک دوره گزارش سفارشی ترند کند. شما به راحتی می تو،د داده های ویژگی های SERP را در یک بازه زم، مشخص و هدفمند ردیابی کنید.

در مثال زیر می‌خواهیم تعیین کنیم که آیا افزایش حضور ویژگی‌های SERP بر آن تأثیر دارد یا خیر نتایج ارگ،ک در هر صفحه در یک دوره هفت روزه خاص از این ع، کوتاه زم، می‌توان نتیجه‌گیری کرد، بین ۲۱ و ۲۷ مارس:

  • افزایش حضور پانل های دانش، چرخ فلک های سفید و قطعه های ویژه
  • افزایش بسیار جزئی در چرخ فلک های سیاه
  • کاهش تعداد پاسخ‌ها و نتایج ارگ،ک در هر صفحه

جدای از اینکه بتو،م یک دوره گزارش مشخص را تنظیم کنیم، متوجه خواهید شد که ما توانستیم به طور موثر داده های نتایج ارگ،ک در هر صفحه را با گنجاندن آن به ،وان یک خط متقاطع روی یک نمودار ستونی برجسته کنیم.

نمودارهای دانش و تعداد نتایج ارگ،ک

نمودار دانش روند و داده‌های نتایج ارگ،ک

گزارش فوق به دلیل گنجاندن داده‌های خاص SERP و نه تنها طبقه‌بندی‌شده، به روشی پویا قابل دسترسی است. به ،وان مثال، و همانطور که در تصویر تنظیمات متریک زیر نشان داده شده است، نه تنها می تو،د آماری در مورد وجود جعبه پاسخ در نتایج جستجو برای هر موتور جستجوی دسکتاپ Google اضافه کنید، بلکه می تو،د انواع خاصی از جعبه پاسخ را انتخاب و مقایسه کنید زیرا همه آنها در دسترس هستند. به ،وان معیارهای فردی نمودار شود.

ویژگی های SERP نمودار انواع جعبه پاسخ

انعطاف‌پذیری دوره گزارش نتایج جستجو که در نمودار بینش به شما داده می‌شود، این قابلیت را به شما ارائه می‌کند که داده‌های ویژگی‌های SERP را در یک دوره زم، قابل توجه تجزیه و تحلیل کنید. پس از آن، توانایی تجزیه و تحلیل وجود ویژگی‌های مختلف SERP در دوره‌هایی مانند یک چهارم یا بیشتر برای تعیین روند کلی ویژگی‌های SERP Google به راحتی در دسترس است.

گزینه های داده های تاریخی

ابزار رایگان Google SERP Features ما یک ع، فوری دقیق روزانه با نمودار روند 30 روزه قابل تنظیم ارائه می دهد. نمودار بینش فرصتی برای تحقیقات عمیق تر با آمار جستجوی تاریخی که به نوامبر 2015 باز می گردد برای همه گزینه های شاخص های ارگ،ک، نمودارهای دانش، موارد اضافی صفحه یک و تعداد نتایج ارگ،ک موجود در ابزار رایگان نتایج جستجو فراهم می کند.

گزینه های متریک SERP

در حال حاضر، افزونه ویژگی‌های SERP (و بسته‌های مستقل) به شما این امکان را می‌دهد که هر یک از معیارهای زیر را به یک Insight Graph اضافه کنید. ویژگی های جدید به محض در دسترس قرار گرفتن در آن گنجانده خواهد شد.

  • شاخص های ارگ،ک: ،ده‌های نان، رویدادها، HTTPS، تصویر کوچک، آنلاین قابل توجه، نظرات (ستاره‌ها)، پیوندهای سایت، پیوندهای سایت (نتیجه اول)، جعبه جستجو، فید توییتر، و تصویر کوچک ویدیو
  • ویژگی های نمودار دانش: پانل‌های دانش، قطعات ویژه، چرخ فلک‌ها، و جعبه‌های پاسخ و انواع آن (به ،وان مثال، تبدیل ارز، فرهنگ لغت، ابهام‌زدایی، پروازها، مبدل عمومی، اطلاعات، نقشه، تغذیه، سؤالات مرتبط، ورزش، سهام، ترجمه، آب‌وهوا و کی)
  • صفحه یک اضافی: تبلیغات و موقعیت های تبلیغاتی، تصاویر (جعبه)، بسته محلی، اخبار (جعبه)، و جستجوی مرتبط
  • تعداد نتایج ارگ،ک: تفکیک تعداد نتایج در هر صفحه

برخی از معیارهای SERP نیز گزینه‌هایی برای نمایش داده‌ها بر اساس میانگین تعداد دفعات در هر صفحه یا به صورت درصد دارند.

SERP دارای گزینه های ارزش داده های نمودار است

موتورهای جستجوی جه،

مانند همه ابزارهای ردیابی رتبه ما، می تو،د موتور جستجوی Google را در هر کشوری انتخاب کنید. این به شما امکان می دهد نمودارهایی را با مقایسه معیارهای ویژگی SERP در چندین کشور ایجاد کنید.

ویژگی های SERP گزینه های موتور جستجوگر بسته محلی Graph

با استفاده از آمار روزانه ویژگی‌های SERP موجود در ابزار هوش جستجوی جه، ما، ممکن است بخواهید یک نمودار موتور جستجو ایجاد کنید که کشورهای برتر را برای یک ویژگی SERP خاص مقایسه کند.

نمودارهای دانش بر اساس کشور

5 کشور برتر نمودار دانش

با انتخاب 5 کشور برتر با بالاترین درصد نمودارهای دانش در نتایج صفحه یک (از گزارش ویژگی‌های SERP بر اساس کشور)، این نمودار یک هفته‌ای کشورهای برتر (ستون‌ها) را با خطی مقایسه می‌کند که آمار ایالات متحده را برای این معیار جستجو مقایسه می‌کند.

5 کشور برتر با نمودارهای دانش

گزارش‌های ویژگی‌های SERP بر،ب سفید

زیبایی نمودار بینش این است که شما با یک بوم تمیز شروع می‌کنید و این آزادی را دارید که نه تنها ،د بازاریابی، بلکه دیدگاه و خلاقیت خود را با استفاده از پالت رنگی طراح، انواع نمودارها و البته جستجوی ما بیان کنید. معیارهای.

پس از تکمیل شاهکار خود، ما انتظار داریم که بخواهید آن را با مشتریان یا مدیران به اشتراک بگذارید، بنابراین ما کار را برای شما ساده کرده‌ایم که نمودار Insight خود را به داشبورد مشتری بر،ب سفید یا گزارش PDF اضافه کنید.

جعبه پاسخ بر اساس نوع نمودار

به ،وان مثال، این نمودار بینش جذاب، روندهای جعبه‌های پاسخ را که ابزارهای مرجع در جستجو را ارائه می‌کنند، برجسته می‌کند. می‌تو،د با استفاده از تنظیمات گزارش پیش‌فرض، تنظیمات SERP Features Insight Graph را در داشبورد مشتری برای این کمپین ذخیره کنید، و همچنین با نگه داشتن ماوس روی نماد چرخ‌دنده تنظیمات و انتخاب «افزودن به گزارش‌های PDF»، آن را به گزارش پی‌دی‌اف برنامه‌ریزی‌شده اضافه کنید.

گزارش تنظیمات پیش فرض اضافه ، نمودار به گزارش PDF

تحقیق در مورد محتوای قلب شما!

با گنجاندن داده‌های ویژگی‌های SERP در Insight Graph نه تنها سفارشی‌سازی در نمایش و تاریخ، بلکه در استفاده نیز انجام می‌شود. به همان اندازه که گزینه های نمایش متفاوت است، فرصت های پیاده سازی نیز متفاوت است. در اینجا نمونه ای از این است که چگونه یک بازاریاب آنلاین حرفه ای می تواند آمار جستجو را در سطح عملی با استفاده از نمودار بینش تجزیه و تحلیل و ارائه دهد.

تأثیر تبلیغات نوار کناری حذف شده از جستجوی Google

زم، که گوگل تصمیم خود را برای حذف تبلیغات نوار کناری در جستجوی گوگل اعلام کرد، گمانه زنی های زیادی در مورد پیامدهای احتمالی آن وجود داشت. با ،یب داده‌های AdWords PPC با هوش ویژگی‌های Google SERP، نیازی به حدس و گمان برای این مشتری نیست زیرا می‌تو،م نتایج را به‌صورت واضح و رنگارنگ ترسیم کنیم.

تأثیر تبلیغات نوار کناری از جستجوی Google حذف شد

ما می تو،م در ماه فوریه شاهد تغییر قابل توجهی در تعداد تبلیغات گوگل ادوردز در هر صفحه باشیم. ترن هوایی با AdWords با میانگین 3.36 در هر صفحه در اول شروع می شود، در 12 به 3.91 می رسد، در 22 به 3.25 کاهش می یابد و در 23 (روز حذف تبلیغات نوار کناری) به 2.67 کاهش می یابد. در 29 ام به 2.46 رسید. در ماه مارس تعداد کمی افزایش یافت که به 2.82 رسید و ماه به طور متوسط ​​​​2.67 آگهی در هر صفحه برای Google USA بسته شد.

تأثیر این تغییر AdWords بر سایت آگهی‌دهنده‌ای که ما در حال تجزیه و تحلیل آن هستیم:

  • تعداد بازدیدهای AdWords در 1 فوریه: 25609، هزینه تبلیغ: 542 دلار و CTR: 2.49
  • 23 فوریه بازدیدهای AdWords: 86,502، هزینه تبلیغ: 1050 دلار و CTR: 1.63
  • بازدیدهای AdWords 31 مارس: 87,751، هزینه تبلیغ: 913 دلار و CTR: 1.15

اگر تبلیغ‌کننده در تمام این مدت از یک نسخه تبلیغاتی استفاده کرده باشد، می‌توان نتیجه گرفت که کاهش 54 درصدی CTR (نرخ کلیک) به دلیل حذف تبلیغات نوار کناری AdWords است. آیا افزایش 68.5 درصدی هزینه تبلیغات به دلیل افزایش رقابت است زیرا تبلیغات کمتری (به طور متوسط) در صفحه یک از نتایج جستجوی گوگل نمایش داده می شود؟

احتیاط!

همانطور که نشان دادم، Insight Graph یک ابزار قدرتمند برای تجزیه و تحلیل و ارائه آمار ویژگی های SERP است. انصافاً، باید به شما هشدار بدهم که ایجاد نمودارهای بینش و بازی با روندهای تاریخی ویژگی های SERP Google در سراسر جهان – یا حتی در حیاط خلوت خودتان – می تواند سرگرم کننده و اعتیادآور باشد. اگر می خواهید به این افزونه Insight Graph دسترسی پیدا کنید یا در یک بسته تحقیقاتی مستقل مش، شوید، با ما تماس بگیرید.

درباره نویسنده

لورا کمبل

لورا مدیر بازاریابی دیجیتال Rank Ranger، سردبیر و صاحب رسانه های اجتماعی است. نوشتن و بازاریابی از علایق لورا هستند.

او همچنین از همکاری با توسعه دهندگان Rank Ranger بر روی ایده هایی برای گزارش های جدید بازاریابی دیجیتال و ویژگی هایی که کار او را آسان تر می کند، لذت می برد.


منبع: https://www.rankranger.com/blog/insight-graph-serp-features