اکتبر، همه مبارک! ما اینجا هستیم تا برخی از بهروزرس،هایی را که در ماه گذشته در دنیای جستجو اتفاق افتاده است را با شما به اشتراک بگذاریم، و برخی از اتفاقات جالبتر و مهمتر را که میتوانند استراتژی بازاریابی دیجیتال شما را تحت تأثیر قرار دهند، با نزدیک شدن به پایان سال، به اشتراک بگذاریم.
در ماه گذشته چیزهای زیادی در جستجو اتفاق افتاد که با کنفرانس سالانه جستجوی گوگل شروع شد جستجو در، که در اوا، شهریور اتفاق افتاد. این رویداد معمولاً به بازاریابان بینشی در مورد آنچه از طرف Google در راه است می دهد و می تواند به اطلاع رس، برنامه ریزی و استراتژی های سالانه کمک کند.
اکتبر همچنین دومین ماه پس از بهروزرس، محتوای مفید است، و به نویسندگان خلاصه خلاقانه کاملی در مورد نحوه نوشتن برای انسانها ارائه میدهد، که جامعه روندی نرمتر از آنچه در ابتدا پیشبینی میشد تعیین کرده است.
اخبار سئو در یک نگاه:
- فراتر از متن برای محتوا فکر کنید، مهم است که از رسانه های دیگر استفاده کنید
- به روز رس، گوگل (ادامه دارد) برای سرکوب هر،مه ها، در اینجا جای تعجب نیست
- اهمیت متن جایگزین و قابلیت دسترسی، حکم: اول انسانها، دوم جستجو
- Google Ads اکنون متمایزتر شده است و احتمالاً باعث تغییر در نرخ کلیک خواهد شد
- بیایید کمی عمیقتر به برخی از بهروزرس،های اخیر و اینکه چگونه ممکن است بر شما تأثیر بگذارد، بپردازیم.
کنفرانس سالانه “جستجو در” گوگل
گوگل همچنان به تعهد و نوآوری خود ادامه می دهد تا تجربه جستجوی بهتری را برای کاربران خود ارائه دهد، همانطور که در کنفرانس سالانه 2022 خود در سال جاری اشاره شد. در اینجا چند نکته قابل ذکر است:
- تصاویر در ،یدن و در تحویل اهمیت بیشتری پیدا می کنند
- بومی سازی با عملکرد بهبود یافته برای نقشه ها اهمیت دارد
- بهبود تجربه ،ید Google
- تجربیات دست اولی که از سایتهای اجتماعی ظاهر میشوند
- گوگل با ،اصر جستجوی سازگار با محیط زیست سبز می شود
این برای بازاریابان چه م،ایی دارد؟
خوب، تنوع چیزی است که گوگل همچنان به نشان دادن آن در نتایج جستجو اهمیت دارد و به ،وان غول دادهای که هست، از دادههای خود برای ارائه خدمات بهتر به کاربران خود استفاده میکند. برای ،بوکارها، این بدان م،است که بهینهسازی تصاویر، ویدئو، طرحوارههای بیش از حد محلی و بهبود تصویر برند شما اهمیت فزایندهای دارد.
همانطور که ،نده ها باهوش تر می شوند و اطلاعات یاد می گیرند، دنیای جستجو مختل می شود زیرا مردم شروع به فکر ، خارج از محتوا فقط در یک صفحه وب می کنند و شروع به فکر ، در مورد رسانه و نقش آن در جستجو می کنند. جستجوگران هنگام ،ید، جستجوی رویدادها، درک موضوعات پیچیده، و غیره، نتایج جستجوی بهبود یافتهتری دریافت خواهند کرد.
Google Updates دستورالعمل های هر،مه
مرکز جستجوی گوگل در اوایل این ماه یک بهروزرس، برای مبارزه با هر،مهها را اعلام کرد که احتمالاً برای سیستم جلوگیری از هر،مهها، SpamBrain AI است. این بهروزرس، جه، است و همه زبانها را تحت تأثیر قرار میدهد.
با توجه به اینکه این بهروزرس، هر،مه پس از بهروزرس، محتوای مفید در اوایل ماه اوت منتشر میشود، جای تعجب نیست که Google همچنان به اقداماتی برای کاهش گیمیفیکیشن موتور جستجوی خود ادامه میدهد. برای ،بوکارهایی که درگیر تاکتیکهایی هستند که با این سایتهای بیکیفیت مرتبط هستند، توصیه میشود این کار را متوقف کنند.
اگر به موقعیت BrightEdge در مورد هر،مه گوش داده اید، جای نگر، نیست 🙂
متن جایگزین تصویر خود را بهینه کنید
چت منظم با جان مو، گوگل به بازاریابان پاداش داده است تا در مورد اینکه چه زم، چه کاری انجام دهند بهینه سازی تگ های alt. برای رتبهبندی خوب در جستجوی تصویر گوگل، متن جایگزین تصویر بهینهسازی شده برای سالها یک تاکتیک SEO 101 بوده است، اما برای برخی از برندها اهمیت فزایندهای پیدا کرده است، زیرا برخی پرسوجوها در نتایج جه، نشان داده میشوند و اگر به درستی انجام شوند، میتوانند استفاده موثری از برندسازی باشند.
مجموع آنچه گفته شد در نهایت این بود: متن جایگزین برای سئو و قابلیت دسترسی مهم است، که ممکن است برای برخی افراد خبری نباشد، اما صرف نظر از این که توضیح آن خوب است. دسترسی یک نگر، بزرگ استاز آنجایی که بیش از 61 میلیون بزرگسال در ایالات متحده با معلولیت زندگی می کنند که 60 درصد آنها در خانواده هایی با اینترنت هستند.
این در مورد هدف تصویر و نحوه استفاده از آن است. اگر از تصاویر استوک استفاده می کنید، آیا منطقی است که تمام تصاویر خود را در سایت خود مرور کنید تا متن جایگزین را با استفاده از نام تجاری خود بهینه کنید؟ احتمالاً نه، زیرا اگر می تو،د، بهتر است به رسانه های متمایز یا برند ارائه دهید. جان در ادامه میگوید افزودن چیزی به ،مت متن جایگزین، تلاش ارزشمندی است و «چیزی بهتر از هیچ است».
این برای بازاریابان چه م،ایی دارد؟ فهرستهای جستجوی جه، خود را بررسی کنید و متوجه شوید که تصاویر سایت شما چقدر در جستجو نشان داده میشوند، زیرا بهینهسازی برای کاربران (دسترسی) و کلمات کلیدی (SEO) یک هدف دوگانه دارد.
Google Distinguished Payed and Organic
در بحث طول، مدت بحث ارگ،ک در مقابل پولی و اینکه کدام بهتر است (هر دو برای ،ب و کار/نتایج مختلف حیاتی هستند!)، گوگل در این ماه با ایجاد تفاوت بیشتر در تبلیغات پولی در جستجو، به بازاریابان سئو برنده شده است. این چیزی است که باید بر رفتار جستجوگر تأثیر بگذارد، زیرا دادهها شروع به سرازیر شدن میکنند. از ماه اکتبر، این تغییرات برای تلفن همراه ارائه میشوند و برای انتشار دسکتاپ در آینده برنامهریزی شدهاند.
این برای بازاریابان بسیار بزرگ است، زیرا با شروع تغییر در تلفن همراه و معرفی به دسکتاپ، نرخ کلیک شروع به تغییر خواهد کرد. از آنجایی که این مورد منتشر می شود و مردم متوجه می شوند چه چیزی “طبیعی” و چه چیزی یک تبلیغ است، دیدن تغییرات CTR جالب خواهد بود. ما انتظار داریم که این امر احتمالاً باعث میشود که برخی از مارکها در صورت کاهش کلیکها، پیامهای خود را برای تبلیغات پولی مجدداً بررسی کنند، در حالی که ،بوکارهایی که دارای املاک و مستغلات ارگ،ک هستند میتوانند شاهد افزایش کلیکها باشند.
زمان نشان خواهد داد که این تمایز تبلیغات پولی چه تغییراتی ایجاد خواهد کرد، و ما به ،وان بازاریاب از این تغییر برای کمک به تمایز نتایج ارگ،ک از پولی استقبال می کنیم، زیرا برندها برای جلب توجه جستجوگران رقابت می کنند.
این خلاصه سریع اخبار جستجوی این ماه است، ما در ماه نوامبر با دسته ای از به روز رس، ها باز خواهیم گشت تا در جستجوی همه چیز بهتر به شما خدمات ارائه دهیم.
منبع: https://www.brightedge.com/blog/،ight-now-october-28-2022the-latest-news-search