دسته‌ها
اخبار

SERP News: آخرین به روز رسانی قدرتمند گوگل


10 آوریل 2017 | ارسال شده توسط Mordy Oberstein

مراقب ایده های ماه مارس باشید! قبل از هر چیز، از گوگل تشکر می کنم که اجازه دادم یک پست وبلاگ خبری SEO را با ش،پیر شروع کنم! همانطور که گفته شد، برای سایت هایی که محتوای با کیفیت پایین دارند، 15 مارس چیزی بود که باید مراقب آن بود. با توجه به به روز رس، الگوریتم قدرتمند گوگل، مارس ثابت کرد که یک اقدام مهم SERP است. همراه با برخی تغییرات و آزمایش‌های جالب ویژگی SERP، SERP مارس داست، برای گفتن دارد.

ش،پیر دیجیتال

Fiery Fred – به روز رس، الگوریتم قدرتمند گوگل

هیچ چیز خنده‌داری در مورد الگوریتم گوگل فرد وجود نداشت، به جز نام آن. در مورد “فرد” نیز چیزهای معمولی وجود نداشت (مثل عموی فرد من). همه چیز در 9 مارس زم، شروع شد که شاخص ریسک رتبه به سطح ریسک 79 در دسکتاپ و گفت،ای صنعتی شروع به افزایش یافت. به روز رس، الگوریتم؟ مطمئناً، به نظر می‌رسید که گوگل یک روزه یک به‌روزرس، اعلام‌نشده دیگر را عرضه کند. در آن زمان صنعت حدس می‌زد که شاید پنگوئن سر زیبا و مبهم خود را پرورش می‌دهد و سایت‌هایی با شیوه‌های پیوند ضعیف ضربه خواهند خورد.

سریع به جلو تا 13 مارس. پس از سه روز خلوت، همه نوع نوسانات رتبه (هیچ کلمه بدی در این وبلاگ وجود ندارد) از بین رفت! شاخص Rank Risk در 14 مارس یک جهش دو روزه را با سطح ریسک بالای 100 (که داغ است) نشان داد. ،مت دوم فرد اینطور بود. در واقع، این یک به روز رس، یک روزه نبود، چیزی برای دیدن نبود، همه به سر کار خود بازگردند. این در واقع یک رویداد بزرگ الگوریتم گوگل بود. نه تنها این، بلکه به نظر می رسد که تحلیل اولیه از آنچه که به روز رس، هدف قرار داده است، اگرچه اشتباه نبود، ناقص بوده است. بعد از اینکه دیدیم گوگل همه چیز را بالا می‌برد، حکمت غالب این بود که این به‌روزرس، سایت‌هایی را هدف قرار می‌دهد که درآمد را بالاتر از محتوا قرار می‌دهند. پس از انتشار اولیه، به نظر می رسد که گوگل راضی نبوده و گرما را برای ضربه زدن به سایت های دیگر و کاهش رتبه آنها افزایش داده است.

Google Update Fred Roll out on Rank Risk Index

شاخص ریسک رتبه‌بندی که الگوریتم فرد گوگل را ردیابی می‌کند، دو ،متی را نشان می‌دهد.

تجزیه و تحلیل من …. از ابتدای سال 2017 گوگل یک سری به روز رس، را منتشر کرده است که ظاهراً بخشی از الگوریتم اصلی آن بوده است و در نتیجه هر،مه ها و شیوه های انتشار محتوای ضعیف را هدف قرار داده است. در ذهن من فرد را باید فرانکشتاین نامید. من حدس می زنم که از بخش هایی از الگوریتم های دیگر ساخته شده است، به هم دوخته شده، با نور شارژ شده و در طبیعت رها شده است. ی،ی فرد تکامل یافته هر،مه/محتوای قبلی است که الگوریتم های گوگل را هدف قرار می دهد.


ویژگی‌های نمودار دانش پایان ماه، Spike کنجکاو را نشان می‌دهد

با درجه ای از ویژگی های خاص، ویژگی های SERP نمودار دانش برتر در اوا، ماه مارس افزایش یافت. هم Answer Boxes و هم Featured Snippets قبل از نمایش نوک تیز (30 – 31 مارس) پایان ماه (29 تا 30 مارس) افت ،د. در ارتباط با این، Related Questions (ی،ی افراد همچنین می پرسند) دقیقاً همین رفتار را نشان داد. به اندازه کافی عجیب، Related Questions، که شکلی از جعبه پاسخ است، از آنچه برای همه مقاصد است، یک قطعه ویژه استفاده می کند.

نمودار دانش در پایان ماه مارس افزایش می یابد

تکه‌های ویژه و جعبه‌های پاسخ Google یک افزایش در اوا، ماه را نشان می‌دهند

حالا من را برای لحظه ای اینجا دنبال کنید. ما اشکال مختلف جعبه‌های پاسخ را که Google نشان می‌دهد (به ،وان مثال جعبه نقشه، جعبه اطلاعات، جعبه تغذیه، جعبه فرهنگ لغت و غیره) دنبال می‌کنیم. هیچ یک از اشکال خاص جعبه‌های پاسخ یا به اندازه کافی نوسان نداشتند، یا در طول آن دوره نوسان نداشتند تا بر داده‌های دسته کلی، ی،ی «جعبه پاسخ» تأثیر بگذارد. هیچ‌کدام به‌جز سؤالات مرتبط، که دقیقاً همزمان با داده‌های ما برای دسته کلی کاهش یافتند و افزایش یافتند و حرکات نسبتی قابل توجهی داشتند. به زبان ،یسی ساده، گوگل درصد نمایش «جعبه‌های پاسخ» را به خودی خود افزایش نداد، بلکه درصد نمایش «جعبه‌های پاسخ» را افزایش داد، شکلی خاص از جعبه پاسخ که به موازات یک قطعه ویژه است (این یک مثال خوب از این است که چرا باید زم، که باید عمیق بگردید بحث در مورد داده ها).

سوالات مرتبط اسپایک آ، ماه

Related Questions، با استفاده از فرمت Featured Snippet، همان الگوی داده های اوا، ماه را به ،وان Answer Boxes نشان می دهد.

چرا این مهم است؟ خب، در مورد به‌روزرس، آ، ماه گوگل، صحبت‌هایی وجود داشت. در شرایط نامشخص، هیچ به روز رس، وجود نداشت، حتی افزایش جزئی در نوسانات رتبه توسط شاخص ما وجود نداشت. اجازه دهید توضیح دهم که چه اتفاقی افتاده است، و چرا ممکن است فکر کرده باشید به روز رس، وجود دارد. گوگل تعداد قطعه های ویژه نمایش داده شده در صفحه اول را افزایش داد. از آنجایی که فرم Related Question در جعبه پاسخ از قطعه های ویژه استفاده می کند، این نیز افزایش یافته است. به عبارت دیگر، تمام چیزی که واقعاً تغییر کرد، قطعه‌های ویژه بود که بیشتر از آنچه فکر می‌کنید اتفاق می‌افتد.

آیا افزایش قطعه‌های ویژه به‌روزرس، الگوریتم است؟ نه، نه، نه و نه. پس این پچ پچ از کجا آمده است؟ خوب، صفحه ای را تصور کنید که قبلاً ویژگی Related Question یا حتی Featured Snippet را نداشت. ممکن است یک سایت در صفحه اول نمایش داده شود. افزایشی در این ویژگی‌ها وارد کنید، و این سایت ممکن است به صفحه دو برسد. در نظر بگیرید، اگر ویژگی‌ها را جدا نکنید، ممکن است تغییری را در رتبه مشاهده کنید، زم، که تنها چیزی که اتفاق افتاد این بود که Google یک قطعه ویژه یا سؤال مرتبط را درج کرد.

تست ها و تغییرات ویژگی های SERP مارس

هر ماه تغییراتی در ویژگی های SERP گوگل دارد. مارس که تفاوتی نداشت، چند مورد خاص خود را داشت. علاوه بر جالب بودن مشاهده، برخی از تغییرات تأثیر واقعی سئو یا بازاریابی دارند، در این ماه چنین بود.

Google Maps منطقه خدمات را منتشر می کند

تبلیغات Home Service اضافه شده جدید (در موارد خاص)، نقشه های منطقه خدماتی. نقشه‌ها که در پانل‌های دانش محلی نیز آزمایش شده‌اند، منطقه‌ای را نشان می‌دهند که فروشنده خدمات ارائه می‌دهد. نقشه ها به طرز شگفت انگیزی دقیق هستند و از فروشنده ای به فروشنده دیگر در جعبه تبلیغات Home Service تغییر می کنند. به ،وان یک کاربر، من می گویم این ویژگی یک امتیاز اضافه است. با این حال، به ،وان یک فروشنده، مطمئن نیستم. داشتن چنین نقشه دقیقی می‌تواند مشتریان بالقوه‌ای را که به طور جزئی خارج از محدوده خدمات فهرست‌شده قرار می‌گیرند، از پیگیری خدمات محدود کند.

نقشه های منطقه خدمات - آگهی خدمات خانه

نقشه منطقه خدمات خاص فروشنده در تبلیغات خدمات خانگی Google

AMP به سلطه چرخ فلک ادامه می دهد

من اخیراً یک مطالعه موردی منتشر کرده‌ام که نشان می‌دهد حتی سایت‌های با مشخصات بالا که AMP نیستند در SERP تلفن همراه با چرخ فلک نشان داده نمی‌شوند، اگر Google یک جایگزین AMP در دسترس داشته باشد. (به خاطر داشته باشید که گوگل اخیراً تعداد نتایج AMP را در News Box موبایل خود نیز افزایش داده است). مارس در ادامه سلطه چرخ فلک سیار خود را داشت چرخ فلک های AMP وارد موبایل می شوند مردم همچنین جستجو می کنند از طریق چرخ فلک های مخفی و متعاقبا قابل ارتقا. فقط یک مکان دیگر برای چرخ فلک تلفن همراه که دارای محتوای AMP است. پیش به سوی شکوه AMP!

AMP در افراد همچنین جستجو برای



یک چرخ فلک AMP که در «مردم همچنین جستجو می‌کنند» گسترش یافته است

دسترسی بیشتر به ویژگی SERP Google Posts

Google Posts که ماه گذشته با درج GIF خبرساز شد، دوباره در خبرها قرار گرفت. این ویژگی که برخی حدس می زنند تلاش گوگل برای یکی دیگر از ،اصر رسانه های اجتماعی است. به دسته های جدید گسترش یافته است مانند موزه‌ها، فیلم‌ها و غیره. این ویژگی در برزیل نیز از بین رفت، بنابراین به نظر می‌رسد گوگل می‌خواهد با این ویژگی جه، شود.

Google Posts در پنل دانش

به ،وان بخشی از گسترش آنها، Google Posts اکنون در ویژگی های SERP مانند پانل دانش ظاهر می شود

بسته های محلی مسیرها را از دست می دهند – تصویر را دریافت می کند

آ،ین اما نه کم اهمیت، آزمایش/تغییر دیگری در بسته‌های محلی است. در اواسط ماه مارس، گزارش ها گوگل در حال جایگزین ، دکمه‌های جهت‌ها در برخی از بسته‌های محلی خود با تصاویر برجسته بود. در آن زمان مشخص نبود که آیا این یک عرضه بود یا یک آزمایش. دو هفته بعد، من توانستم بسته های محلی بدون جهت اما تصویری را برای مشاغل مختلف تولید کنم.

دستورالعمل های بسته محلی جایگزین شد

یک نتیجه بسته محلی که تصاویر را به جای دکمه مسیرهای یافت شده سنتی نشان می دهد

من 100% مطمئن نیستم که فکر اینجا چیست. مثال بالا را در نظر بگیرید. من می دانم که مزرعه ، چه شکلی است … این ، ها … در مزرعه است. چیزی که من نمی دانم این است که هر کدام از این مزارع ، در کجا قرار دارند. حقیقت این است که مسیرها به هر حال به من کمک نمی ،د …

مارس علامت خود را در SERP می کند

مارس یک ماه تأثیرگذار بر SERP بود، بدون شک. آ،ین به روز رس، الگوریتم گوگل، Fred، بسیار اتفاق افتاد و تاثیر زیادی بر صنعت گذاشت. مطمئناً جالب خواهد بود که ببینیم آیا الگوی به‌روزرس، که در سال 2017 تاکنون دیده‌ایم ادامه دارد یا خیر. همین امر در مورد ویژگی‌های مورفین قدرتمند SERP گوگل، چه چیزی در آینده بهینه‌سازی می‌شود، و چگونه ممکن است بر درآمد، بازاریابی و سئو تأثیر بگذارد؟ مثل همیشه، من برای شما SERP را زیر نظر خواهم داشت… ماه آینده از من خواهید شنید!

درباره نویسنده

موردی اوبرشتاین

Mordy رابط رسمی جامعه SEO برای Wix است. موردی علیرغم وظایف متعدد و گسترده اش، هنوز خود را در درجه اول یک مربی سئو می داند. به همین دلیل است که او را به طور منظم در حال انتشار انواع تحقیقات و تحلیل های سئو اصلی می بینید!


منبع: https://www.rankranger.com/blog/serp-news-march-2017