دسته‌ها
اخبار

Share of Voice – نمایی 30000 فوتی از رتبه بندی ارگانیک شما


28 اکتبر 2020 | ارسال شده توسط Shay Harel

به ،وان یک بازاریاب، مهم است که میزان مقایسه برند شما با رقبای خود را پیگیری کنید. ندانستن این موضوع مانند حرکت در یک کشتی بدون ترسیم مکان فعلی شماست. اگر ند،د در حال حاضر کجا هستید، هرگز نخواهید فهمید که به مقصد خود نزدیک شده اید یا خیر.

به طور سنتی، بازاریابان معیاری را برای نشان دادن آن ایجاد می ،د. اسمش Share of Voice است. Share of Voice یک نمای 30000 فوتی از کمپین بازاریابی شما است که نشان می دهد برند شما در مقایسه با رقبای شما در چه جایگاهی قرار دارد.

این معیار در ابتدا برای کمپین های تبلیغاتی پولی ایجاد شد، اما در عصر دیجیتال، بازاریابان آن را گسترش داده اند تا تمام جنبه های بازاریابی دیجیتال را در بر بگیرد.

از آنجایی که معیارهای زیادی برای بررسی وجود دارد، دستیابی به این امر می تواند کمی سخت باشد.

برای کمک به شما، ما مشتاقیم که معیار جدید خود را اعلام کنیم…

اشتراک صدا (SoV)

معیار Rank Ranger SoV یک چرخش سئو بر روی معیار Share of Voice قرار می دهد. معیار جدید ما برای کمک به درک دید کلی سایت خود در زمینه جایگاه خود به ،وان یک کل طراحی شده است.

این گزارش جدید به شما درک واضح و بزرگی از سهم بازار ارگ،ک سایت شما می دهد. در یک نگاه، می‌تو،د اثربخشی تلاش‌های سئوی خود را با دیدن اینکه سایت شما برای مشتریان بالقوه شما قابل مشاهده است و رقبای شما چقدر قابل مشاهده هستند، ببینید. اسکرین شات زیر را ببینید:

سهم صدای نمایش رقبای سایت

اشتراک صدایی که یک سایت و رقبای آن را نشان می دهد

درک این موضوع همچنین به شما کمک می کند تا بفهمید رقبای شما چقدر در جستجوی ارگ،ک محبوب هستند، که به شما کمک می کند تا دسترسی ارگ،ک آنها را ارزیابی کنید. این می تواند یک معیار مفید در برنامه ریزی اه، سئو ،ب و کار شما باشد.

هم اکنون به چگونگی کارکرد آن می پردازیم…

قابلیت مشاهده سایت خود را درک کنید

برای درک اینکه چقدر تلاش‌های سئوی شما موثر است، فقط دانستن رتبه سایت شما در گوگل گمراه کننده است.

دلیلش ساده است:

برخی از جستجوها ترافیک بیشتری نسبت به سایرین دارند. این بدان م،است که جستجوهایی با حجم جستجوی بالاتر به طور بالقوه می توانند به دید بسیار بالاتری نسبت به SERP هایی با حجم جستجوی کمتر منجر شوند.

بنابراین، برای درک واقعی صدای ارگ،ک سایت شما، معیاری به نام Visibility ایجاد کردیم. نمایان بودن یک صفحه با در نظر گرفتن حجم کلی جستجو برای آن SERP به ،وان یک کل، مکان آن صفحه در SERP را اندازه می‌گیرد. این معیار فقط 30 نقطه برتر گوگل را ارزیابی می کند زیرا تحقیقات نشان می دهد که موقعیت های فراتر از موقعیت 30 تقریباً هیچ تعاملی ندارند. این معیار را می توان در سطح صفحه یا در سطح سایت اعمال کرد.

با این حال…

با داشتن این داده‌ها، ما می‌خواستیم راهی برای استفاده از آن پیدا کنیم تا قدرت ارگ،ک کلی سایت شما را در داخل جایگاه شما به طور کلی آشکار کنیم. در نتیجه Share of Voice ایجاد شد.

Share of Voice با در نظر گرفتن نمایان بودن کل سایت شما و مقایسه آن با دید سایت رقیب شما کار می کند. با اندازه‌گیری آن در برابر تمام سایت‌های موجود در طاقچه خود، تصویر واضحی از جایگاه سایت شما در جایگاه کلی ،ب می‌کنید.

اکنون که فهمیدید چیست، بیایید ببینیم چگونه می تو،د از آن استفاده کنید.

SoV در مورد سایت من به من چه می گوید؟

از آنجایی که SoV یک نگاه کلی به دید کلی سایت شما است، بهتر است برای ایجاد یا اندازه گیری اه، کلی سئوی خود از آن استفاده کنید. به عبارت دیگر، با مقایسه سایت خود با رقبای خود، به راحتی می تو،د ببینید که پتانسیل رتبه بندی سایت شما چقدر است.

تعیین هدف

به عبارت دیگر، اگر سایت شما با سایت برتر در صنعت ی،ان باشد، چقدر پتانسیل ترافیک خواهد داشت؟ SoV به شما امکان می دهد ببینید کدام سایت برتر در صنعت است. بدون SoV ارزیابی شما یک حدس محض خواهد بود.

هنگامی که بد،د کدام سایت برترین سگ در طاقچه شما است، می تو،د به راحتی از دید آن سایت به ،وان معیاری برای اه، دیده شدن سایت خود استفاده کنید. این به شما این امکان را می دهد که ببینید سایت شما در طول زمان چگونه پیشرفت می کند.

نمودار دید که نشان می دهد allrecipes.com و رقبای آن چگونه در طول زمان توسعه می یابند

نمودار دید که نشان می دهد چگونه یک سایت و رقبای آن در طول زمان توسعه می یابند

هنگامی که از این معیار برای تعیین اه، Visibility خود استفاده کردید، سپس می تو،د از داده ها برای تعیین استراتژی SEO خود استفاده کنید.

استراتژی سئو

قبل از اینکه به استراتژی های رقیب خود نگاه کنید تا ببینید چگونه می تو،د رتبه خود را بهبود ببخشید، باید تصویر واضحی از اینکه کدام سایت در بالای جایگاه قرار دارد داشته باشید. ندانستن این ممکن است شما را در مسیر اشتباه قرار دهد. همانطور که می بینید، SoV این مشکل را بدون زحمت حل می کند.

دانستن اینکه کدام سایت در جایگاه شما برتر است به شما این امکان را می دهد که از گزارش ها و معیارهای دیگر ما استفاده کنید تا ببینید آنها از چه استراتژی هایی برای موفقیت استفاده می کنند تا بتو،د آن استراتژی را در استراتژی خود بگنج،د.

تصویر بزرگ رتبه بندی شما

برای اینکه در هر کاری موفق باشید، داشتن هدف درست روی هر تصمیمی که برای رسیدن به آن هدف می گیرید تأثیر می گذارد. تصمیمات سطح بالا تأثیرات خود را در پایین دست خواهند داشت. انجام این اشتباه می تواند تلاش های بازاریابی شما را به طور قابل توجهی به عقب برگرداند. پاسخ به این، Share of Voice است.

می‌تو،د به Share of Voice در رابط کاربری Rank Ranger به ،وان بخشی از تجزیه و تحلیل رقبای ما در گزارش‌های جستجوی ارگ،ک دسترسی داشته باشید: جستجوی ارگ،ک> تجزیه و تحلیل رقبا> سهم صدا

درباره نویسنده

شای هارل

Shay Harel مدیر عامل Rank Ranger، یک پلتفرم ابتکاری و جامع SEO و بازاریابی دیجیتال Saas است. علاوه بر نظارت بر رشد شرکت، Shay را می‌توان یافت که روی صفحه‌کلید خود ضربه می‌زند و گزارش‌های داده‌های جدید و منحصربه‌فرد SEO را تهیه می‌کند.

زم، که شای برای کمک به صنعت سئو کار سختی ندارد، از گذراندن وقت با خانواده‌اش، نواختن گیتار، کاوش در مکان‌های عجیب و غریب و لذت بردن از شراب خوب مجموعه در حال رشد خود لذت می‌برد.


منبع: https://www.rankranger.com/blog/share-of-voice