دسته‌ها
اخبار

ابزار تست سازگار با موبایل بینگ فعال می شود


16 نوامبر 2015 | ارسال شده توسط جوئل جانوفسکی

سهم ترافیک موبایلاز زم، که گوگل ابزار تست موبایل پسند خود را راه اندازی کرد، تقریباً یک سال پیش، اهمیت بهینه سازی وب سایت ها برای دستگاه های تلفن همراه، نه تنها برای رایانه های رومیزی، موضوع داغ در بین سئوکاران در سراسر جهان بوده است. همین چند روز پیش، چند ماه دیرتر از حد انتظار بینگ اعلام کرده است راه اندازی آنها ابزار تست موبایل پسند. ابزاری که قبلاً در ماه می 2015 معرفی شده بود و قول داده بود در اوا، تابستان منتشر شود. اما بهتر است دیر از هرگز – اکنون اینجاست. آماده برای استفاده.

در میان معیارهای بینگ برای در نظر گرفتن یک سایت برای تلفن همراه، می بینیم که تقریباً شبیه به برخی از اندازه گیری های گوگل است:

  • آیا Viewport به درستی پیکربندی شده است یا خیر
  • محتوای صفحه چقدر گسترده است
  • محتوا چقدر خواننده پسند است
  • چقدر فاصله بین لینک های صفحه وجود دارد

تست دوستی موبایل بینگ

سوالی که مستقیماً به ذهن من می رسد این است “چرا”? چرا بینگ به طور ناگه، یک ابزار تست موبایلی را راه اندازی کرده است که به نظر می رسد شبیه سازی گوگل باشد؟

اینکه آیا Bing Webmaster Tools در تلاش است تا سهمی از بازار را به دست آورد یا صرفاً سعی می کند به خاطر مشتریان وفادار خود یا شاید چیز دیگری با رقبا همراهی کند، فقط مایکروسافت می داند. من نمی دانم که آیا ابزار وب مستر بینگ به زودی به «کنسول جستجو» تغییر نام خواهد داد.

درباره نویسنده

جوئل جانوفسکی

جوئل سالها تجربه عملی در زمینه سئو برای انواع مشاغل اروپایی و بین المللی دارد. دانش عالی و درک عمیق او از آنچه برای تبدیل شدن به یک حرفه ای SEO واقعی لازم است، در اشتیاق او به مشتریان Rank Ranger کمک می کند تا مزایای استفاده از پلت فرم ما را درک کنند.


منبع: https://www.rankranger.com/blog/bing-mobile-friendly-test-tool