دسته‌ها
اخبار

SMX Israel: Rank Brain & AI


10 نوامبر 2015 | ارسال شده توسط مایکل ،نر

دو موضوع مورد علاقه در SMX Israel طی مذاکرات جداگانه ای که من در آن شرکت کردم مطرح شد. یکی Rank Brain و آینده هوش مصنوعی (AI) یا یادگیری ماشینی بود. مورد دوم جزئیات مربوط به زمینه جدید Apps Search Optimization بود.

رتبه بندی مغز

گری ایلیزیکی از تحلیلگران Google Trends در مورد چند مورد صحبت کرد، اول، فاصله کوتاه توجه Gen Y و Gen Z (ماهی قرمز بهتر عمل می کند) و دوم، Rank Brain.

Rank Brain و AI چندین بار در طول رویداد بالا آمدند. رابرت روزنشاین، مالک curiyo.com و مبتکر answers.com در مورد اینکه چگونه قانون مور که برای رشد سریع ظرفیت رایانه اعمال می شود و همچنین بر هوش رایانه تأثیر می گذارد صحبت کرد. این رشد تصاعدی که اغلب در مورد سرعت کامپیوتر و حافظه صحبت می شود، باب در مورد رشد و هوش رایانش ابری صحبت می کند. SIRI اپل و پردازش زبان طبیعی آن نشان‌دهنده این است که رایانه‌های هوشمند در حال حاضر چگونه هستند و چگونه این امر در سال‌های آتی سر به فلک می‌کشد. رایانه ها در بسیاری از زمینه ها به اندازه افراد باهوش خواهند بود.

گری ایلیز پاسخ گوگل به یادگیری ماشین را در جستجو، RankBrain معرفی کرد. RankBrain اکنون سومین فاکتور مهم رتبه بندی است. گری برای تعریف RankBrain گفت که “گوگل همیشه در مترادف ها خوب بوده است، اکنون با RankBrain، ما (گوگل) واقعاً در آنها مهارت داریم.”

گری ایلیس در حال گرفتن سلفی در SMX Israel، در توییتر منتشر شد

سلام برسون به #SMX اسرائیل pic.twitter.com/wWF1np7Tus

– گری ایلیز (@met،de) 1 نوامبر 2015

اگر به جستجوی گوگل دقت کرده باشید، جستجو همیشه در پاسخ به سوالات واقعی خوب است. بنابراین نمودار دانش برای پاسخ به سوالات آس، مانند “کوبی برایانت کیست؟” ممکن است به دنبال نتایج جستجوی م،ایی Google باشید تا بینش هایی در مورد نحوه عملکرد الگوریتم جستجوی Google در پاسخ به سؤالات متنی داشته باشید. سؤالات در یک زمینه دشوارتر هستند، چیزی مانند: “اگر من در نیویورک باشم بلندترین ساختمان کدام است؟”

RankBrain سطح بعدی هوش ماشینی است که متخصص در پاسخگویی به سؤالات جستجوی طول، است و برای پاسخگویی بهتر به 15 تا 20 درصد از میلیاردها جستجویی که نمایه Google قبلاً ندیده است، کار می کند. این راهی برای جستجوی Google برای درک انواع کلی سؤالات و ایجاد منطق خاص خود است. سعی می کند روابط بین چیزهای مختلف را بدون کمک انسان بیاموزد. پرسشی که مظهر این جستجو است این است: “مصرف کننده در بالای زنجیره غذایی چیست؟” فراگیری ماشین در قلب گوگل قرار دارد و خود شرکت را تعریف می کند. این هوش مصنوعی نه تنها به جستجو قدرت می‌دهد، بلکه راه خود را به خودروهای خودران، AdWords، نقشه‌های گوگل، تشخیص صدای اندروید، ترجمه، جی‌میل، درایو – به اصطلاح کل الفبا پیدا می‌کند.

جستجوی گوگل برای مصرف کننده برتر در زنجیره غذایی


بهینه سازی اپ استور

نمونه ای از نمایه سازی برنامهیکی دیگر از موضوعات جالب و کم مرتبط ASO، App Store Optimization است. معرفی شده توسط رابین شوارتز و جزئیات بیشتر توسط ایگال استولپنر از investing.com. ASO، یک حوزه نسبتاً جدید از بازاریابی دیجیتال، جستجوی دسکتاپ را منع، می کند، اما به سمت جستجوهای موبایل و برنامه گرایش دارد. برای بهینه سازی برنامه خود، در نظر بگیرید که ا،ر برنامه ها با جستجو در Google Play یا iTunes پیدا می شوند.

جستجوی موبایل گوگل بخش بزرگی است و در حال رشد است، در واقع اپلیکیشن ها با وب سایت های موبایل برابری می کنند. برای اتصال برنامه ها به یکدیگر، رابین ایده Deep linking را معرفی کرد. “پیوند عمیق به یک برنامه اجازه می دهد تا مستقیماً به محتوای یک برنامه دیگر متصل شود. پیوندهای عمیق (برای یک برنامه) معادل یک پیوند وب سایت هستند.” پیوند عمیق برای جستجوی پولی و ارگ،ک کار می کند. نمونه ای از پیوند عمیق، باز ، برنامه آمازون از برنامه جستجوی گوگل.

نتیجه پیوند عمیق، نمایه سازی برنامه است. به طور کلی، ایگال از investing.com ذکر شده، برنامه ها محصولات بهتری برای کاربر، هستند که بارها و بارها محتوا مصرف می کنند. برای جذب بیشتر برنامه خود، پیوند عمیق، پیوندی را به برنامه شما در طول جستجوی Google Mobile نشان می دهد. نمایه سازی برنامه متفاوت اما مرتبط است. وقتی برنامه شما در جستجوی Google نمایش داده می‌شود، یک قطعه غنی با نشان‌واره‌های برند و CTR بالا است. جزئیات و روشی برای نحوه ایجاد پیوندهای عمیق در آن وجود دارد اندروید و iOS. سیری می گوید: «کمربندهای ایمنی خود را ببندید، جستجوی اپل مرز بعدی برای جستجوی موبایل خواهد بود».

درباره نویسنده

مایکل ،نر

مایکل در نظر دارد که یک پیشاهنگ رنک رنجر باشد. همیشه در جستجوی وب سایت عالی، جست و جوی جهان برای نکات سئو، بهینه سازی ع، ها، محتوا و لینک ها. هر چیزی که می تواند از یک صفحه نمایش LED نمایش داده شود، می تواند یک ابزار بازاریابی باشد.

مایکل معتقد است که Rank Ranger پناهگاه نهایی برای جنگجویان SEO است و مشتاق راهنمایی آنها برای یافتن بهترین راه برای استفاده از نرم افزار SEO ما – گزارش ها، نمودارها، ابزارها و ویژگی های بر،ب سفید – برای بهبود روش مدیریت SEO و بازاریابی دیجیتال است!




منبع: https://www.rankranger.com/blog/smx-israel-news