دسته‌ها
اخبار

جریمه گوگل برای تبلیغات بزرگ برنامه


4 نوامبر 2015 | ارسال شده توسط جوئل جانوفسکی

این آپدیت جدید گوگل در چندین کانال رسانه اجتماعی گوگل اعلام شد که یکی از آنهاست +Google. هدف اصلی با این جدید به روز رس، الگوریتم گوگل جریمه ، سایت های تلفن همراه با پاپ آپ های بزرگ که برنامه خود را تبلیغ می کنند در حالی که مقدار قابل توجهی از محتوای صفحه را تا زم، که افزونه را ببندید پنهان می کنند.
همانطور که از قبل مشکوک بودم، این به روز رس، به سادگی به آن اضافه خواهد شد الگوریتم سازگار با موبایل گوگل، و بنابراین یکی از معیارهای اصلی برای رتبه بندی موبایل سایت باشد. با این آپدیت جدید، یک چیز تایید شده است: Mobilegeddon بیشتر از یک تایمر است. بنابراین به بهینه سازی سئوی موبایل ادامه دهید – و به جای استفاده از میانبرها، راه طول، را طی کنید.

تست موبایل دوستانه

بنابراین برای ،، از شما که نمی‌د،د چگونه اپلیکیشن خود را در وب‌سایت خود بدون خطر کاهش رتبه تبلیغ کنید، این توصیه گوگل است:

ما به مدیران وب‌سایت‌ها توصیه می‌کنیم که به‌جای صفحات میان‌افزاری کامل‌تر، از قالب‌های کاربرپسندتری مانند بنرهای نصب برنامه استفاده کنند. امیدواریم این تغییر، مشاهده محتوای صفحات مورد نظر را برای جستجوگران آسان‌تر کند.»با پیروی از توصیه‌ها و دستورالعمل‌های ساده Google، رتبه‌بندی سایت و سازگاری با موبایل شما تحت تأثیر قرار نمی‌گیرد.
علاوه بر آنچه در 2 نوامبر اعلام شد، به بهینه سازی وب سایت خود برای تمام معیارهای موبایل ادامه دهید. این را می توان با استفاده از ابزار تست دوستانه Google Mobile انجام داد – یا حتی ساده تر، Rank Ranger’s On-Page & Mobile Friendly Optimization.

درباره نویسنده

جوئل جانوفسکی

جوئل سالها تجربه عملی در زمینه سئو برای انواع مشاغل اروپایی و بین المللی دارد. دانش عالی و درک عمیق او از آنچه برای تبدیل شدن به یک حرفه ای SEO واقعی لازم است، در اشتیاق او به مشتریان Rank Ranger کمک می کند تا مزایای استفاده از پلت فرم ما را درک کنند.


منبع: https://www.rankranger.com/blog/google-penalty-app-promotions