دسته‌ها
اخبار

سئو چیست و چه کاربردی دارد انواع سئو SEO چیست اهداف سئو چیست

درون این رل یک آدرس قرار می‌گیرد که در حالت نرمال؛ آدرس خود صفحه است. پس قبل از هر چیز باید نکات مهم زبان html, CSS و JS که در سئو موثر هستند را بدانید. حال اینکه چطور این بهینه‌سازی باید انجام شود؛ در ادامه به آن می‌پردازیم. ابتدا باید یک فروم یا تالار گفتگوی تخصصی در حوزه خود یا نزدیک به حوزه‌تان را پیدا کنید سپس مقاله خود را در آن‌جا معرفی کنید. افرادی مانند وبلاگ‌نویسان، روزنامه‌نگاران و البته سایر علاقه‌مندان که منبعی برای لینک دادن به شما دارند.

این فرآیند باعث می شود ترافیک رایگان و طبیعی از سمت موتورهای جستجو مانند گوگل به سمت سایت شما هدایت شود. این است که ثابت نیست و همواره از معیارهای مختلفی تاثیر می‌پذیرد؛ بنابراین صاحبان سایت‌ها و کسب و کارها باید اقدامات بهینه سازی سایت را همواره ارزیابی کنند. از خاطر مبرید حالا که دنیای جستجو در اختیار گوگل قرار دارد، قواعد بازی را به صورت مستمر تغییر می‌دهد؛ بنابراین نظارت مستمر برای رقابت موثر را فراموش نکنید. تغییرات عمده در الگوریتم های بازدید از سایت و فروش را همیشه بررسی کنید. همه می‌دانیم که گوگل سالانه الگوریتم های خود را تغییر می‌دهد و در صورت غفلت از این موضوع، به زودی رتبه خوبتان در گوگل را از دست می‌دهید. سئو کلاه سیاهبه تکنیک هایی اطلاق می شود که سعی در فریب موتورهای جسنجو دارند.

  • حتی اگر هم نداشت می‌توانید پیشنهاد دهید به یکی از صفحات مرتبط شما لینک بدهند.
  • برای تست سرعت سایت بر اساس این معیارها می‌توانید از google pagespeedinsight یا gtmetrix استفاده کنید.
  • شما میتوانید تصاویر را خودتان از مراحل بازی، فضای داخلی آن و یا حتی از ویدئوهایی که از بازی منتشر شده است انتخاب کرده و با ارائه محتوای جدید شانس بیشتری برای کسب جایگاه داشته باشید.
  • اگر وبلاگی دارید ، افزودن پیوندهای داخلی به دسته بندی هایی که محتوا متعلق به آن است می تواند مفید باشد.

پس از آن مشاهده فیلم های رایگان و مطالعه سایر کتاب ها مسیر را برای شما روشن میکند. در پایان شرکت در دوره های آموزشی میتواند سرعت و کیفیت یادگیری شما را افزایش دهد. اگر این صفحات محتوای ارزشمندی ندارند و جایگاهی هم در نتایج گوگل کسب نکرده‌اند پیشنهاد میکنیم از روی سایت حذف شده و کد 410 را در آنها نمایش دهید. اگر تمامی موارد رعایت شده و صفحه مجدداً در گوگل فچ شده، باید منتظر بمانید تا تایتل جدید در نتایج دیده شود. در خصوص تایتل و متادیسکریپشن بسیاری از اوقات خود گوگل عنوانی را انتخاب کرده یا بخشی از محتوای صفحه را به عنوان متادیسکریپشن نمایش می‌دهد.

🔵 عوامل منفی تاثیرگذار بر سئو چیست؟

در نظر بگیرید که اگر این سایت بر روی محتوای خود نیز سرمایه گذاری مناسبی کرده بود شاید در حال حاضر نتایج به مراتب بهتری کسب میکرد. استفاده از تکنیک‌های سئو درجهت رضایت مشتریان و پیروی از استانداردهای معرفی شده توسط گوگل برای رسیدن به جایگاه برتر در نتایج جستجو را سئو کلاه سفید می‌نامیم. تجربه کاربری؛ کلیدواژه‌ای است که گوگل تاکید زیادی بر آن دارد و این تجربه تنها به کیفیت محتوا وابسته نیست. فاکتورهای متعددی مانند سرعت نمایش صفحه، خوانایی و دسترسی به محتوا، اعتبار سایت و نویسنده و … می‌توانند بر تجربه و رضایت کاربر تاثیرگذار باشند.

وازه رپورتاژ توسط متخصصان سئوی ایرانی رواج پیدا کرده است و در وب انگلیسی به رپورتاژ “پست مهمان” گفته می شود. سئوی فنی یا تکنیکال دارای پارامترهای تکنیکی است که بر نمایش یک وب سایت در موتورهای جستجو تأثیر می گذارد. خرید دامنه هایی که با موضوع سایت شما تطابق دارند و از دسترس خارج شده اند. برای اینکار ابتدا باید دامنه هایی که موضوع مرتبطی با سایت شما دارند را شناسایی کنید و بعد از بررسی دقیق بک لینک های قدیم، صفحات سایت، پنالتی نبودن دامنه و… می توانید با ری دایرکت 301 سایت هدف به سایت خودتان از قدرت سایت خریداری استفاده نمایید. ما در سایت کدُ سئو برای پیدا کردن سایت های از دسترس خارح شده از سایت های و استفاده می کنیم.

با توجه به گسترش روزافزون خریدهای اینترنتی، سایت‌های فروشگاهی هم رو به افزایش هستند. این روزها و با پیشرفت دنیای دیجیتال، استفاده از وب‌سایت‌ها افزایش یافته است. “کسانی که از تاریخ عبرت نمی گیرند محکوم به تکرار اشتباهات خود هستند” – این نقل قول برای بهینه سازی…

دلیل ارزشمند بودن سئو چیست؟

بنابراین در حالت کلی چیزی که به نفع یک سایت و داشتن کاربر ارزشمند و بازخورد مناسب است رتبه گوگل آن سایت است نه رتبه الکسا. عبارت سئو مخفف به معنای بهینه سازی سایت برای موتور جستجو می باشد. فرآیند سئو شامل تحلیل مخاطب، بدست آوردن کلمات کلیدی هدفمند، برنامه ریزی و طراحی استراتژی، بهینه سازی سئو داخلی و سئو خارجی و استفاده از ابزارهای مناسب برای تحلیل مخاطب و رقبا است. Snippet به یک نتیجه منفرد از بین نتایج موتور‌های جستجو گفته می‌شود و بطور کلی شامل یک عنوان، URL و توصیف از صفحه است. گوگل URL را به رنگ مشکی و در خط اول، عنوان را به رنگ آبی و در خط دوم و توضیحات متا را، که گویای موضوع صفحه است، زیر عنوان نشان می‌دهد. محتوای Snippet با بخش‌هایی از جستجوی کاربران مطابقت داشته و آن‌ها می‌توانند کلمات کلیدی که جستجو کردند را در توصیف آن، بصورت پر‌رنگ شده ملاحظه کنند.

ابزاری رایگان است که توسط گوگل توسعه داده شده و رابط بین سایت ما و گوگل است. به محتوایی گفته میشود که از هر نظر کامل و جامع باشد، همین مقاله ای که در حال مطالعه آن هستید یک محتوای آسمان خراش است. برای مثال سایت اثر خاص به یکی از صفحات سایت شما لینک میدهد. مانند فعالیت در شبکه های اجتماعی، معرفی سایت شما توسط سایتهای معروف دیگر و غیره. برای مثال اگر شما لوازم خانگی میفروشید، و فردی کلمه خرید یخچال را سرچ میکند، یکی از نتایجی که میبیند سایت شما باشد. اما سایتهای دیگری هم وجود دارند که هم خودشان سرویسهای بسیار قابل اعتمادی برای سئو کاران ارائه میدهند، و هم بلاگ جذابی نیز دارند.

همین موضوع باعث شده که در طی این سال‌ها گوگل یک موتور جستجوی بی‌رقیب باقی بماند. یاهو، بینگ و بسیاری از موتورهای جستجو با اختلاف زیادی از گوگل عقب‌تر هستند. دلیل این پیشی گرفتن گوگل نیز تمرکز بر روی رضایت مخاطبان خودش است. گوگل قصد دارد تا بهترین نتایج را به مخاطبانش ارائه دهد و برای این هدف الگوریتم‌های زیادی را به وجود آورده است. سئو کردن یک وب‌سایت هم در واقع بهینه کردن یک وب‌سایت نسبت به همین الگوریتم‌هایی است که گوگل با ارائه آن‌ها قصد داشته تا کیفیت خودش را بالا ببرد. اگر صاحب یک سایت، وبلاگ یا کسب و کار آنلاین هستید و در تلاشید که رتبه سایت خود را در موتورهای جستجو افزایش دهید، حتماً بارها با عباراتی نظیر «سئوی تضمینی و ارزان» رو به رو شده اید.

برای مثال، اگر شما نرخ کلیک خود را از 10 درصد به 20 درصد افزایش دهید، بدون نیاز به گرفتن رتبه بهتر، به سادگی توانستید ترافیک وبسایت خود را 2 برابر کنید. Scripting Language یا زبان اسکریپت نویسی اغلب بصورت مترادف بکار می‌روند، در صورتیکه تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند. زبان اسکریپت نویسی یک زبان برنامه نویسی است در حالیکه زبان برنامه نویسی یک زبان اسکریپت نویسی نیست. اوایل، زبان‌های برنامه نویسی برای ساخت محصولاتی مثل PowerPoint، Microsoft Word و Microsoft Excel نوشته شدند. اما طولی نکشید که نیاز به افزودن یکسری ویژگی‌ها و قابلیت‌های اضافی در اینگونه برنامه‌ها و نیز بروز رسانی آن‌ها ایجاد شد. اینجا بود که زبان اسکریپت نویسی (که خود یک زبان برنامه نویسی است) پا به عرصه وجود گذاشت.