دسته‌ها
اخبار

صحبت با مشتریان در مورد کلمات کلیدی و رتبه بندی


18 ژوئن 2015 | ارسال شده توسط ،ی مدیل

“بزرگترین مشکل در ارتباطات این توهم است که اتفاق افتاده است.” — جورج برنارد شاو

ارتباطات یکی از کلیدهای موفقیت در سئو و بازاریابی دیجیتال است. چه یک متخصص سئو داخلی باشید، چه یک متخصص سئو که با چندین مشتری کار می کند، خطوط ارتباطی واضح و گزارش دهی ثابت عوامل کلیدی در حفظ ،ید مشتری و حفظ مشتریان هستند.

ا،ر مشتریان بسیاری از عوامل فنی که باعث موفقیت یک کمپین سئو می شود را درک نمی کنند. آنها به دنبال نتایج و بازگشت سرمایه هستند. مهمتر از همه، آنها به دنبال ارائه هر دو نتیجه و توضیح واضح و مختصر از آن نتایج هستند.

رتبه پایه و فعلی کلمه کلیدیاگر مدت زیادی در دنیای بازاریابی جستجو کار کرده اید، آن لحظه را در تماس با مشتری تجربه کرده اید. شما افزایش ترافیک ارگ،ک را برای ماه نشان داده اید. نرخ پرش کاهش یافته است، تعامل مشتریان علاقه مند بسیار افزایش یافته است، و شما نسبت به ماه قبل رشدی در تبدیل نشان داده اید. شما انتظار دارید که به ،وان یک قهرمان مورد تحسین قرار بگیرید، تنها زم، که مشتری شما چیزی شبیه به این را می گوید: “همه اینها عالی است. ما از پیشرفت خوشحالیم، اما هنوز در صفحه اول گوگل برای ابزارک ها شماره 7 هستیم. و گیجتس لس آنجلس… ما باید روی این عبارت کلیدی سخت‌تر کار کنیم.»


بیشتر کار کن؟ اما شما قبلاً موفقیت و بازگشت سرمایه را نشان داده اید. مطمئناً، شما دوست دارید آن کلمه کلیدی را از موقعیت 7 به جایگاه 1 منتقل کنید، اما همه چیز در نظر گرفته می شود که می د،د کل استراتژی سئو شما چیزی بیش از یک کلمه کلیدی است.

صحبت در مورد کلمات کلیدی و رتبه بندی می تواند یکی از ناامید کننده ترین مکالماتی باشد که می تو،د با مشتری داشته باشید. اما استراتژی ها و تاکتیک هایی وجود دارد که می تو،د برای از بین بردن ناامیدی از آن مکالمات استفاده کنید.



انتظارات واقع بینانه تنظیم کنید

به دست آوردن مشتری، که می خواهند در 30 روز برای 10 کلمه کلیدی در صفحه اول گوگل رتبه بندی کنند، غیرمعمول نیست. عبارت، “خب ما این کار را قبلاً در سال 2003 انجام دادیم!” اغلب با آن انتظار همراه است.


همه افراد در جامعه بازاریابی اینترنتی می دانند که چشم انداز جستجو در حال حاضر با آنچه در سال 2003 بود بسیار متفاوت است. یک کمپین عالی سئو به زمان نیاز دارد – ایجاد محتوا، ارتقای محتوا، و ،ب لینک به دست آمده از سرمقاله نیاز به ماه‌ها تلاش مداوم قبل از به ثمر رساندن دارد.


سئو یک راه حل سریع یا یک طرح یک شبه پولدار شدن نیست. مشتری شما باید سئو را به ،وان یک سرمایه گذاری بلندمدت ببیند که قرار گرفتن در معرض برند او را در سراسر اینترنت گسترش می دهد و شما هستید که باید این مفهوم را در همان ابتدای رابطه خود در مغز او کاشته کنید.


شما باید به وضوح یک ج، زم، و نقشه راه واقع بینانه برای موفقیت سئو را در همان ابتدای ارتباط با مشتری خود تنظیم کنید. فرآیند را توضیح دهید و مثال هایی در مورد اینکه چه مدت ممکن است طول بکشد تا نوع نتایج مورد انتظار مشتری شما را مشاهده کنید، بیاورید. در مورد چالش هایی که ممکن است با آن روبرو شوید صادق باشید، به خصوص اگر با سایتی روبرو هستید که برای بازیابی محتوا یا جریمه پیوند غیرطبیعی به کمک نیاز دارد.


کم وعده ، و بیش از حد تحویل دادن به مراتب بهتر از وعده دادن بیش از حد و عدم توانایی در ارائه است.


اه، و KPIهای فراتر از رتبه بندی را تعیین کنید

رابطه SEO/Client مانند ساختن یک خانه است. خانه‌ای را بر روی پایه‌ای برنامه‌ریزی‌شده و خوب بسازید که برای همیشه پابرجا خواهد ماند. خانه ای بر روی پایه ای بد ساخت که محکوم به فروریختن است.


اگر رابطه خود را با مشتری صرفاً بر اساس رتبه بندی کلمات کلیدی قرار دهید، این رابطه برای همیشه در مورد رتبه بندی کلمات کلیدی خواهد بود. هر بار که رتبه بندی کلمات کلیدی به دلیل تغییر الگوریتم گوگل کاهش می یابد، مشتری شما در مورد شما قضاوت ضعیفی نخواهد داشت. هر بار که یک کلمه کلیدی به مدت یک ماه عملکرد کمتری دارد، در معرض خطر از دست دادن مشتری در مقابل آژانس سئوی دیگر قرار می‌گیرید، با سرعت فروش پایین‌تر و راه حلی سریع برای رتبه‌بندی تصوری.


اطمینان حاصل کنید که رابطه سئو / مشتری خود را بر اساس یک پایه محکم، با ،یب اه، و KPI های مختلف ایجاد می کنید. رتبه بندی کلمات کلیدی باید بخشی از این اه، مش، باشد، اما هرگز نباید یک هدف واحد باشد. در عوض روی KPIهایی تمرکز کنید که با اه، تجاری مشتری شما مرتبط هستند، مانند ترافیک کلی، کیفیت سرنخ تلفن و ایمیل، و تعامل محتوا.


داشتن یک بحث آزاد در مورد KPI ها و اه، به شما امکان می دهد با مشتری خود یک رابطه و رابطه ایجاد کنید. این نشان می دهد که شما برای به دست آوردن نتایج سرمایه گذاری کرده اید، اما همچنین کاملاً متعهد به درک تجارت مشتری خود هستید تا بتو،د آن نتایج را به دست آورید.





به طور مداوم و صادقانه گزارش دهید

عادت کنید هر ماه گزارشات جامعی را برای مشتریان خود ارسال کنید. این گزارش‌ها باید شامل رتبه‌بندی کلمات کلیدی، ترافیک و اندازه‌گیری سایر KPIهای مهم برای مشتری شما باشد. سپس زم، را برای بررسی گزارش، صفحه به صفحه تعیین کنید.


اطمینان حاصل کنید که گزارش های شما نیز صادقانه و شفاف هستند. سایت مشتری تحت تأثیر تغییر الگوریتم گوگل قرار گرفت و رتبه خود را در برخی کلمات کلیدی از دست داد؟ در گزارش خود به آن اشاره کنید، سپس به طرح کلی طرحی برای رسیدگی به وضعیت ادامه دهید. صداقت سنگ بنای یک رابطه عالی است. اعتماد مشتری را، حتی در شرایط سخت، جلب کنید، و او برای سال های آینده با شما خواهد ماند.

درباره نویسنده

،ی مدیل

،ی مدیل، مدیر SEO در I Think An Idea، یک آژانس بازاریابی اینترنتی مستقر در لس آنجلس، کالیفرنیا است.


منبع: https://www.rankranger.com/blog/،w-to-talk-seo-to-clients