دسته‌ها
اخبار

مشتریان ما چگونه سود خواهند برد


25 مه 2022 | ارسال شده توسط Shay Harel

هفته گذشته، ما یک اعلامیه بزرگ دادیم و هیجان ما تازه شروع به حل ، کرده است. Rank Ranger توسط Similarweb به دست آمده است.

این فقط برای ،، از ما که به طور خستگی ناپذیر برای ساختن محصول محبوب Rank Ranger خود کار کرده‌ایم هیجان‌انگیز نیست، بلکه برای مشتریان ما، این خبر خوب فقط شروع است. این یک سرمایه گذاری بزرگ در توانمندسازی همه مدیران سئو است و امکان عملکردهای جدید را در ماه های آینده فراهم می کند.

ما می‌د،م که ،ید می‌تواند سؤالاتی را برای کاربران بلندمدت ما ایجاد کند. به خصوص اگر برای موفقیت ،ب و کار خود به داشبوردها و گزارش های ما متکی باشید. ابتدا، می‌خواهیم به شما اطلاع دهیم که اولویت شماره یک ما شما، مشتریان و سرمایه‌گذاری مستمر ما در روابطمان هستید.

در اینجا سوالات کلیدی هستند که امروز برای شما پاسخ خواهم داد:

  • آیا تغییرات بزرگی در عملکرد Rank Ranger ایجاد خواهد شد؟
  • آیا تغییرات قیمتی قابل توجهی رخ خواهد داد؟
  • آیا تغییراتی در خدمات مشتری ایجاد خواهد شد؟

عملکرد رنجر رتبه

در کوتاه مدت، هیچ برنامه ای برای تغییر عملکرد اصلی ما وجود ندارد. ما Rank Ranger را به همان روشی که تا به امروز انجام داده‌ایم کار خواهیم کرد. همان داشبوردهای بازاریابی قابل اعتماد. همان مجموعه ابزار تجزیه و تحلیل دقیق. همان گزارش عمیق و به روز از SERP ها و داده های رقبا در برنامه ای که با آن آشنا هستید.

در حال حاضر برای بهترین بخش…

ما Similarweb را به ،وان یک نرم افزار مکمل Rank Ranger می بینیم.

این بدان م،است که ما فرصت‌های بیشتری برای توسعه مجموعه جدیدی از ابزارهای پیشگامانه سئو و تجزیه و تحلیل با همکاری با Similarweb خواهیم داشت، از جمله:

  • تجزیه و تحلیل ترافیک
  • هوش رقیب
  • گزارش گیری پیشرفته

در حالی که نقشه راه هنوز تایید نشده است، مطمئن باشید که ما تمرکز زیادی بر روی آوردن قدرت داده های Similarweb در کنار کلمه کلیدی و داده های دارایی وب شما داریم. به محض در دسترس قرار گرفتن، به‌روزرس،‌های محصول را اعلام خواهیم کرد و می‌تو،م اطمینان حاصل کنیم که روی داشبورد موجود شما تأثیری نخواهد گذاشت.

آیا تغییرات قابل توجهی در قیمت ها وجود خواهد داشت؟

قیمت در نتیجه ،ید افزایش نخواهد یافت. ما قیمتی پیدا کرده‌ایم که برای مشتریانمان مفید است و در ماه‌های آینده هیچ برنامه‌ای برای تغییر آن نداریم.

آیا تغییراتی در خدمات مشتری ایجاد خواهد شد؟

Rank Ranger به داشتن خدمات عالی به مشتریان افتخار می کند و ما به ارائه پشتیب، که مشتریان خود به آن عادت کرده اند ادامه خواهیم داد.

ما مشتاقانه منتظر این شروع جدید هستیم زیرا سرمایه گذاری بر روی مدیران سئو و بازاریابان ارگ،ک مانند شما و همچنین سرمایه گذاری مداوم بر روی داده ها و بینش بهتر برای اجرای برنامه بازاریابی شما را نشان می دهد. Similarweb قبلاً به یک صنعت پیشرو در هوشمندی بازاریابی دیجیتال تبدیل شده است و با مشارکت ما، این موضوع برای بازاریاب، که بیشتر روی داده های ارگ،ک سرمایه گذاری می کنند، بلامنازع خواهد بود.

ما مشتاقانه منتظر ورود به آینده بازاریابی دیجیتال با هم هستیم.

مثل همیشه، در صورت داشتن هر گونه سوال یا ابهام، می تو،د با ما از طریق [email protected] تماس بگیرید.

درباره نویسنده

شای هارل

Shay Harel مدیر عامل Rank Ranger، یک پلتفرم ابتکاری و جامع SEO و بازاریابی دیجیتال Saas است. علاوه بر نظارت بر رشد شرکت، شی را می‌توان یافت که روی صفحه‌کلید خود ضربه می‌زند و گزارش‌های داده‌های سئوی جدید و منحصربه‌فرد را تهیه می‌کند.

زم، که شای برای کمک به صنعت سئو کار سختی ندارد، از گذراندن وقت با خانواده‌اش، نواختن گیتار، کاوش در مکان‌های عجیب و غریب و لذت بردن از شراب خوب مجموعه در حال رشد خود لذت می‌برد.


منبع: https://www.rankranger.com/blog/new-beginning-with-similarweb