دسته‌ها
اخبار

تسنیم چالش های قانون کار در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی صاحب‌خبر | sarzaminestekhdam

تسنیم چالش های قانون کار در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی صاحب‌خبر | sarzaminestekhdam

به دنبال شکست مذاکرات سم آلتمن با هیئت مدیره OpenAI برای بازگشت به این شرکت، حالا ساتیا نادلا ، مدیرعامل مایکروسافت، اعلام کرده که این غول فناوری ضمن ادامه همکاری با OpenAI، سم آلتمن و گرگ براکمن را به عنوان رئیس تیم تحقیقات هوش مصنوعی به استخدام سرزمین استخدام مایکروسافت درآورده است. ساتیا نادلا در پستی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس اعلام کرد که مایکروسافت به همکاری خود با OpenAI پایبند می … به گزارش اطلاع با ما به نقل از انتخاب، ساتیا نادلا ، مدیرعامل مایکروسافت، با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ایکس از پیوستن سم آلتمن ، مدیرعامل سابق OpenAI و گرگ بروکمن ، رئیس هیئت مدیره سابق OpenAI به مایکروسافت خبر داد. آلتمن چند روز پیش توسط هیئت مدیره OpenAI از سمت مدیرعاملی برکنار شد و بروکمن هم استفعا داد. افشای جزئیات هک حساب مقامات آمریکایی توسط مایکروسافت حالا آلتمن و بروکمن وظیفه رهبری تیم تحقیقات هوش مصنوعی پیشرفته جدید مایکروسافت را بر عهده گرفته اند. در طی چند روز گذشته، شرکت OpenAI که چت بات هوش مصنوعی ChatGPT را توسعه داده درگیر حواشی مختلفی شده است.

  • استخدام امت شیر، جدیدترین اتفاق پس از یک آخر هفته پر هرج و مرج در یکی از مطرح ترین استارت آپ های جهان است.
  • هیئت مدیره روز جمعه سم آلتمن را اخراج و میرا موراتی را به عنوان جانشین موقت او معرفی کرد.
  • بنیادی‌ترین کارکرد برند «سرزمین هوشمند» در فضای اطلاعات و ارتباطات، خلق زیرساخت‌های سخت افزاری و نرم افزاری است که منجر می‌شود یک فرآیند سرویس دهی در حوزه‌ی فناوری اطلاعات، از ابتدا تا پایان، در هوشمندانه‌ترین حالت خود انجام شود.

گفته می شود ساتیا نادلا ، مدیرعامل مایکروسافت، یکی از شرکت های سرمایه گذار اصلی OpenAI، پس از شنیدن خبر اخراج آلتمن به شدت عصبانی شده است. حالا CNBC در گزارشی می گوید که سرمایه گذاران OpenAI می خواهند آلتمن به شرکت برگردد و البته هیئت مدیره هم درحال مذاکره با آلتمن است. همچنین طبق ادعای یکی از منابع نزدیک به سم آلتمن، هیئت مدیره OpenAI با استعفا و اجازه بازگشت او و گرگ بروکمن … شما میتوانید نمونه تست های استخدامی برنامه ریزی آمایش سرزمین، آزمون استخدامی رشته برنامه ریزی آمایش سرزمینو آزمون آنلاین رشته برنامه ریزی آمایش سرزمین را در سامانه آزمون آنلاین استخدامی گزینه ها یافته و در این آزمون ها شرکت کنید و با نمونه تست های استخدامی برنامه ریزی آمایش سرزمین آشنا شوید. موج های آبی مشهد در دو ساختمان مجزا با فاصله حدودا 100 متراز یکدیگر در بلوار اندیشه مشهد احداث شده است. موج های آبی مشهد شامل یک ساختمان مجزا مخصوص آقایان و یک ساختمان دیگر مخصوص بانوان محترم می باشد.

تمدید مهلت ثبت‌نام خودروهای وارداتی

© کلیه حقوق مادی و معنوی این برنامه محفوظ و متعلق به شرکت پارمیس وب کیش می باشد. بسیاری از مردم معترض جمله «آبان ادامه دارد» را به یکی از مشهورترین شعارهای اعتراضی برای دادخواهی تبدیل کرده‌‌اند. علی حسین رعیتی یکی از وظایف مهم مسئولان در این زمینه را حفظ و صیانت از نیروی کار برای جلوگیری از حوادث ناشی از کار عنوان کرد و تشکل های کارگری را نیز یکی از اقدامات مهم برای حل مشکلات برشمرد. درصورتی که اطلاعات وارد شده را تایید میکنید ، دکمه ثبت درخواست رو کلیک کنید . هنر خامه دوزی در تزیین لباس، جانماز، کوسن، رومیزی، کوله پشتی، کیف زنانه، کیف پولی، شال، انواع قاب دلنوشته و اسامی ائمه اطهار علیهم السلام استفاده می‌شود.

بارش برف در تهران تا کی ادامه دارد

به گزارش اسپوتنیک، کمیته سازماندهی کنفرانس بین المللی AI Journey در مورد هوش مصنوعی که در روسیه برگزار شد، از ایلان ماسک تاجر آمریکایی برای سخنرانی در این رویداد در مسکو دعوت کرد. کمیته سازماندهی کنفرانس بین المللی “سفر به دنیای هوش مصنوعی” (سفر هوش مصنوعی) از کارآفرین ایلان ماسک، مدیر عامل سابق OpenAI سم آلتمن و یکی از بنیانگذاران OpenAI گرگ براکمن دعوت می کند تا به عنوان سخنران در … هدف از طراحی این موتور جستجوی قوی و هوشمند، خدمت‌رسانی به شما کارجویان عزیز و تسهیل و تسریع فرایند کاریابی و استخدام شدن است.

گروه «کانادایی‌ها برای صلح و عدالت» با ارائه این آمار درباره صادرات سلاح کانادا به اراضی اشغالی ابراز نگرانی کرده است. 1- هر دامنه پیچیده‌‌‌تر از تحول دیجیتال است (به عنوان مثال، لایه داده و معماری جدید امنیت سایبری برای قابلیت‌‌‌های بنیادی؛ نوآوری مبتنی بر نرم‌‌‌افزار، و افزایش مهارت کاری برای قابلیت‌‌‌های افزوده؛ و یک مدیرعامل که فعالانه در این تغییر جدید قرار گرفته است). نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان جلسه علنی نوبت صبح امروز (دوشنبه) مجلس، گزارش کمیسیون تلفیق در خصوص لایحه برنامه هفتم توسعه را بررسی کرده و جزء ۲ بند الحاقی ماده ۱۸ لایحه برنامه را به تصویب رساندند. لطفا رزومه کاری خود را در فرمت عکس و به شکل کامل در دایرکت اینستاگرام شرکت ارسال نمایید . بنیادی‌ترین کارکرد برند «سرزمین هوشمند» در فضای اطلاعات و ارتباطات، خلق زیرساخت‌های سخت افزاری و نرم افزاری است که منجر می‌شود یک فرآیند سرویس دهی در حوزه‌ی فناوری اطلاعات، از ابتدا تا پایان، در هوشمندانه‌ترین حالت خود انجام شود. ماموریت «سرزمین هوشمند»، تبدیل هوش به هوشمندی است تا بتواند واسطه امکانات و فناوری‌های هوشمند با زندگی و کسب و کار باشد.