دسته‌ها
اخبار

فروش اقساطی 3 محصول ایران‌ خودرو با تحویل 90 روزه آغاز شد+ قیمت | kamapress

فروش اقساطی 3 محصول ایران‌ خودرو با تحویل 90 روزه آغاز شد+ قیمت | kamapress

صاحب چک نیز می‌تواند فردی غیر از خریدار باشد و در این زمینه محدودیتی فروش اقساطی ایران خودرو 1403 وجود ندارد. ۲ – حداقل سن متقاضیان خرید خودرو ۱۸ سال و ملزم به ارائه گواهینامه خودرو حداقل پایه سوم می‌باشند. ثبت نام برای پژو ۲۰۷ با پرداخت حدود نصف قیمت فعلی خودرو صورت خواهد گرفت. این ماجرا وقتی جالب‌تر می‌شود که نگاهی هم به سایت ام‌وی‌ام داشته باشید و خودتان ببینید که مدل‌های چری آریزو و چری تیگو، به تازگی به لیست محصولات MVM اضافه شده‌اند. علاوه بر این پیش فروش نوروزی ۳ محصول شرکت سایپا از پنجشنبه هفته جاری به صورت اینترنتی فعال خواهد شد.

  • کیان خودرو  فروش اقساطی پژو 206 تیپ 2 را پیشتیبانی میکند همچنین اگر نیاز به فضای صندق بیشتری دارید و اهل مسافرت هستید میتوانید از طرح فروش اقساطی پژو 206 صندوقدار استفاده کنید.
  • البته این سدان نسبت به نسخه هاچبک، مزایا و معایبی دارد که پرداختن مختصر به آن خالی از لطف نیست.
  • تمام خودروهایی که هم اکنون در خط تولید ایران خودرو قرار داشته و توسط این شرکت در حال تولید است، شامل طرح فروش اقساطی آرشا خودرو می‌شود.
  • از طرفی شرکت کیان خودرو نیز با سابقه­ ای درخشان در صدد خدمت ­رسانی بیشتر به مردم است.
  • هایما S7 پلاس با کابین ارتقا یافته، مصرف سوخت کمتر نسبت به نسخه معمولی و امکانات بیشتری نظیر نشانگر سرویس دوره‌ای، چراغ داشبورد و …، پاسخگوی نیازها و دغدغه‌های مشتریان بود.

پژو 206 از سال 1380 با تولید در 6 تیپ مختلف به بازار عرضه شد که امروزه تنها تیپ 2 و 5 آن موجود است. کیان خودرو  فروش اقساطی پژو 206 تیپ 2 را پیشتیبانی میکند همچنین اگر نیاز به فضای صندق بیشتری دارید و اهل مسافرت هستید میتوانید از طرح فروش اقساطی پژو 206 صندوقدار استفاده کنید. در این طرح مشتریان می‌توانند با پرداخت علی الحساب مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان و با موعد تحویل ۹۰ روزه در دو رنگ متفاوت، نسبت به ثبت نام این خودرو اقدام کنند. این طرح از ساعت ۱۵ در نمایندگی های مجاز این شرکت مطابق جدول ذیل فعال خواهد شد. ساینا، دیگر تولید شرکت سایپا است که پس از ارائه اولین خودروی ملی این برند در سال 92 معرفی شد.

آغاز فروش اقساطی 10 خوروی لوکس مدیران خودرو با اقساط 5 ساله با 354 میلیون خودروی 708 میلیونی بخرید + …

جدیدترین محصولات ایران خودرو   نظیر دنا و تارا نیز با استقبال بسیار خوبی از سوی مشتریان ایرانی همراه شد. تاریخچه ایران خودرو نشان‌گر رشد و پیشرفت پیوسته آن در صنعت خودروسازی ایران است. رانا را باید به جرات یکی از زیباترین تولیدات ایران خودرو عنوان کرد که به خوبی پاسخگوی نیاز کسانی است که قصد دارند خودرویی مدرن با ظاهری متفاوت بخرند.

پژو 508

شرکت مدیران خودرو در نظر دارد از عصر امروز دوشنبه 23 بهمن ماه 1403، فروش 5 محصول خود را به صورت اقساطی و با مدل 1403 آغاز کند. این طرح از ساعت 15 در نمایندگی های مجاز این شرکت مطابق جدول ذیل فعال خواهد شد. فروش 90 روزه خودروی لوکس ایران خودرو از امروز (23 بهمن 1402) + شرایط و قیمت شرکت ایران خودرو فراخوان واریز وجه و ثبت نام خودروی هایما 7X را ویژه بهمن 1402 اعلام کرد. فروش جدید قسطی مدیران خودرو با مدل 1403 + شرایط و قیمت شرکت مدیران خودرو در نظر دارد از عصر امروز دوشنبه 23 بهمن ماه 1403، فروش 5 … ایجاد رقابت بین تولیدکنندگان می شود و به ویژه در مواجهه با چالش های اقتصادی می تواند برای صنعت خودروسازی به عنوان یک راهکار استراتژیک عمل کند.

رانا پلاس پانوراما

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مردم به ویژه اقشار کم درآمد برای خرید اقساطی خودرو در سال 1403 مبلغ اقساط و مدت زمان بازپرداخت است. طبیعی است که یک کارمند با حقوق ۱۰ میلیون تومانی توان بازپرداخت اقساط ۱۵ یا ۲۰ میلیون تومانی را نداشته باشد. حتی اگر مجبور شود زیر بار چنین طرحی برود، قطعا معیشت عادی او دچار مشکل خواهد شد و اعضای خانواده او متحمل فشار اقتصادی می‌شوند. ایراد دیگری که به طرح‌های پیش فروش ایران خودرو وارد است اینکه شما نمی‌دانید شرایط اقتصادی کشور به کدام سمت خواهد رفت و در هنگام تحویل خودرو، دقیقا باید چه مبلغی بابت دریافت ماشین خود بپردازید. همان‌طور که می‌دانید در طرح‌های پیش فروش، مبلغ نهایی خودرو متناسب با قیمت روز تعیین خواهد شد و این معامله از هر جهت دارای ضریب خطر بالایی به‌ویژه برای اقشار متوسط خواهد بود. هستند شرکت­های معتبری مثل کیان خودرو که در ازای دریافت یک سری مدارک با ارزش، حق انتخاب در پرداخت اقساط را به خریدار می­دهند.