دسته‌ها
اخبار

چگونه پست ها و صفحات وردپرس را بایگانی کنیم؟ » رتبه ریاضی


آیا می خواهید هر محتوای قبلی را به جای حذف آن در بایگ، نگه دارید؟ آیا به دنبال آرشیو پست های وردپرس هستید؟

محتوای قبلی شما ممکن است گاهی اوقات با قدیمی شدن وب سایت ها و تغییر محتوای شما نامن، به نظر برسد. این تا حدی به این دلیل است که کنترل کیفیت در وب سایت شما در طول زمان بهبود یافته است، رتبه بندی موتورهای جستجو تغییر کرده است، SEO تکامل یافته است، و همه این موارد مستقیماً بر نحوه تولید محتوا تأثیر می گذارد.

بدیهی است که محتوا صرفاً به دلیل قدیمی شدن آن ناخوانا نمی شود. شما باید پست‌ها را بایگ، کنید تا در میان محتوای جدید گم نشوند.

ارائه راه حل خود برای آرشیو پست های وردپرس دست و پا گیر است و ساده ترین راه حل، آرشیو ، آنها با کمک افزونه های وردپرس است. آسان به نظر می رسد درست است؟

بنابراین بدون هیچ مقدمه‌ای، بیایید وارد آن شویم و ببینیم چگونه پست‌ها/صفحات وردپرس را بدون حذف آن‌ها بایگ، کنیم.

1 صفحات آرشیو در وردپرس چیست؟

صفحات وردپرس انواع مختلفی دارند که یکی از آنها صفحه آرشیو است. این فهرستی از پست‌ها را نشان می‌دهد که بر اساس تاریخ، دسته‌بندی یا بر،ب سازمان‌دهی شده‌اند.

اگر وبلاگی را اجرا می کنید، صفحه اصلی شما به احتمال زیاد قبلاً به ،وان یک صفحه آرشیو عمل می کند و همه آ،ین پست های شما را فهرست می کند. با این حال، می‌تو،د صفحات آرشیو جداگانه ایجاد کنید و از منو یا نوار کناری خود برای دسته‌ها یا بر،ب‌های مختلف به آنها پیوند دهید.

سازماندهی محتوای خود با صفحات آرشیو، یافتن آنچه را که به دنبال آن هستند برای خوانندگان آسان می کند. اگر مرتباً پست‌های زیادی را منتشر می‌کنید، صفحات آرشیو می‌توانند بدون پیمایش در فهرست طول، پست‌ها، یافتن مقالات مورد نظر خود را برای کاربران آسان‌تر کنند.

به ،وان مثال، در اینجا آرشیو برای سئو فنی دسته بندی وبلاگ ما:

نمونه صفحه آرشیو شده

2 چرا پست های وردپرس را بدون حذف بایگ، کنیم؟

بنابراین ممکن است از خود بپرسید چرا فقط محتوا را حذف نکنید؟

اگر وبلاگی را اداره می کنید، این احتمال وجود دارد که پست هایی نوشته باشید که دیگر به محتوای فعلی وبلاگ شما مرتبط نیستند. اینجاست که بایگ، مفید است – به به روز نگه داشتن وبلاگ و سازماندهی و جستجوی محتوای سایت شما کمک می کند.

به عبارت ساده، تنها هدف از آرشیو ، پست های وردپرس ذخیره یک کپی از یک پست است تا بتو،د بعداً به آن بازگردید. حذف یک پست از وردپرس آن را بایگ، نمی کند.

دلایل مختلفی وجود دارد که ممکن است بخواهید پست های وردپرس را بایگ، کنید. ممکن است بخواهید آن را از صفحه اصلی حذف کنید، ممکن است بخواهید آن را به دسته دیگری منتقل کنید، یا ممکن است بخواهید آن را برای مرجع بعدی خود ذخیره کنید.

آرشیو ، پست های خود در وردپرس کار خوبی است سئو تمرین کنید و راهی عالی برای پیگیری آنچه منتشر کرده‌اید و آنچه منتشر نکرده‌اید است. به این ترتیب، می تو،د به راحتی پست های قدیمی را که ممکن است در آینده به آن نیاز داشته باشید پیدا کنید.

حصول اطمینان از اینکه آرشیو شما در فرم خوبی قرار دارد یکی از مهم ترین چیزهایی است که باید هنگام راه اندازی یک وب سایت انجام دهید. آنجاست رتبه ریاضی رتبه ریاضی به پیکربندی آسان تحلیل محتوا برای صفحات آرشیو کمک می کند.

3 چگونه پست های وردپرس را بایگ، کنیم؟

شما می تو،د به راحتی پست های وردپرس را با کمک وضعیت پست بایگ، شده LH افزونه

با پیمایش به این افزونه را نصب و فعال کنید افزونه ها > افزودن جدید بخش داشبورد وردپرس شما پلاگین LH Arc،ed Post Status را در نوار جستجو جستجو کنید، آن را مانند تصویر زیر نصب و فعال کنید.

افزونه LH Arc،ed Post Status را برای آرشیو پست های وردپرس نصب و فعال کنید

پس از فعال شدن افزونه، وضعیت پست سفارشی را اضافه می کند بایگ، شد به پست ها، صفحات و انواع پست های سفارشی شما.

برای بایگ، یک پست/صفحه، آن را ویرایش کنید و وقتی روی منوی کشویی وضعیت کلیک کنید، متوجه بایگ، شد وضعیت پست مطابق شکل زیر به سادگی انتخاب کنید بایگ، شد وضعیت و روی آن کلیک کنید به روز رس، دکمه در بالای صفحه نمایش.

آرشیو پست های تک

و بس! به محض اینکه مقاله شما بایگ، شد، دیگر در ،مت جلویی وب سایت شما قابل مشاهده نخواهد بود و دیگر برای بازدیدکنندگان قابل مشاهده نخواهد بود.

با پیمایش به پست شما می تو،د بررسی کنید که آیا پست شما بایگ، شده است پست ها > همه پست ها از داشبورد وردپرس شما، پست به ،وان بایگ، شده فهرست می شود.

پست بایگ، شده است

همچنین می تو،د چندین پست را همزمان بایگ، کنید. برای انجام این کار، به پست ها > همه پست ها از داشبورد وردپرس شما. تمام پست‌هایی را که می‌خواهید بایگ، کنید، مطابق شکل زیر انتخاب کنید.

پست ها را برای بایگ، انتخاب کنید

بعد، از اعمال توده منوی کشویی را انتخاب کنید ویرایش کنید گزینه و کلیک کنید درخواست دادن دکمه.

وردپرس گزینه هایی را برای ویرایش انبوه پست های انتخاب شده نمایش می دهد. انتخاب کنید بایگ، شد از منوی کشویی وضعیت و روی آن کلیک کنید به روز رس، دکمه.

گزینه آرشیو شده را انتخاب کنید

پس از انجام، پست های انتخاب شده بایگ، می شوند و دیگر در ،مت جلویی وب سایت شما ظاهر نمی شوند.

4 نتیجه

خلاص شدن از شر محتوای قدیمی ممکن است کار همه افراد نباشد، اما انجام این کار برای حفظ عملکرد و اثربخشی وب سایت شما بسیار مهم است.

در وب‌سایت شما، محتوای قدیمی‌تر نمی‌تواند به همین شکل ارائه شود یا استانداردهای کیفیت را رعایت کند. محتوا همیشه قابل تغییر است، اما همچنین می توان آن را حذف یا بایگ، کرد. انتخاب های اخیر تا حد زیادی در زمان صرفه جویی می کنند.

همچنین، راه اندازی یک وب سایت به یک شغل تمام وقت تبدیل می شود و گاهی اوقات کار ارزش ذخیره محتوای قدیمی و قدیمی را ندارد. با این حال، بایگ، ، تنها یک راه حل موقتی است و آرشیو ، محتوا و تجدید نظر در بعد ساده است.

آیا در حال حاضر مطالب را بایگ، می کنید؟ چگونه آن را انجام دهید؟ آیا فکر می کنید در آینده محتوای آرشیو شده را منتشر کنید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید توییت ، @rankmathseo.




منبع: https://rankmath.com/blog/،w-to-arc،e-wordpress-posts/