دسته‌ها
اخبار

شارژ پیش رو با بهبودهایی در اطراف هر پیچ


28 ژانویه 2013 | ارسال شده توسط Rank Ranger

می خواستم همه چیز را در مورد پیشرفت های جدیدی که Rank Ranger قصد دارد در 3 فوریه راه اندازی کند به شما بگویم، اما رئیس بزرگ به من گفت که ، هایم را چند روز دیگر نگه دارم!

من آنقدر در مورد بهبود گزارش‌های پی‌دی‌اف White Label خود هیجان‌زده هستم که دیگر نمی‌توانم خودم را نگه دارم! من حدس می‌زنم که نباید فعلاً ع،‌های صفحه را به شما نشان دهم یا در مورد ویژگی‌های جدید به شما بگویم – که برخی از آنها ایده من بود 🙂 – اما من فکر می کنم خوب است به شما اطلاع دهیم که با این پیشرفت ها می تو،د ظاهری حرفه ای با مارک تجاری ارائه دهید که شامل برخی از گزینه های گزارش و نمودار است.

اگر می خواهید اولین ،ی باشید که در مورد همه ویژگی های جدید (پس از دریافت خبرنامه مشتریان فعلی ما) آشنا می شوید. پسندیدن ما صفحه فیس بوک و/یا Rank Ranger را دنبال کنید توییتر. یا، بهتر از این، اکنون برای آزمایش رایگان خود ثبت نام کنید و می‌تو،د ویژگی‌های جدید را در لحظه پخش زنده امتحان کنید!

درباره نویسنده

رنجر رتبه

Rank Ranger یک پلتفرم SEO است که برای استانداردسازی مدیریت و گزارش‌دهی برای دنیای دیجیتال مارکتینگ با رفع نیاز به یک پلتفرم بازاریابی آنلاین جامع با قابلیت ردیابی و نظارت بر داده‌های کمپین، یکپارچه با نرم‌افزار و خدمات شخص ثالث، ارائه گزارش‌های کاملا شخصی و سفارشی طراحی شده است. 100٪ گزارش های خودکار بر،ب سفید و یک رابط وب مارک دار.




منبع: https://www.rankranger.com/blog/white-label-pdf-reports-update