دسته‌ها
اخبار

ابزار واردات Raven Rank Tracker منتشر شد


26 دسامبر 2012 | ارسال شده توسط Rank Ranger

Rank Ranger ابزار واردات Raven Rank Tracker را منتشر می کندرنجر رتبه آن را به صورت خودکار منتشر کرده است واردات ردیاب Raven Raven ابزاری برای انتقال داده‌های رتبه‌بندی از Raven Tools به Rank Tracker در حساب Rank Ranger برای شما.

با استفاده از Raven API Key خود، ابزار import Ranger شما را از طریق یک فرآیند ساده راهنمایی می‌کند که به شما امکان می‌دهد هر دامنه را با کلمات کلیدی مرتبط، بر،ب‌ها و موتورهای جستجو برای هر محدوده تاریخی که مشخص می‌کنید وارد کنید. در هر مرحله از فرآیند، شما همچنین می تو،د انتخاب کنید که داده های خاصی را وارد نکنید.

لطفاً برای اطلاعات بیشتر در مورد ویژگی های Rank Ranger که فکر می کنیم کاربران Raven از آن لذت خواهند برد، به پست Migrating Raven SERP Tracker Data to Rank Ranger نیز مراجعه کنید.

هدف ما همین است رنجر رتبه به شما کمک خواهد کرد تا کار کنید هوشمندتر، سریع تر و آسان تر – برای آزمایش رایگان خود ثبت نام کنید و از مستندات Rank Ranger دیدن کنید تا تجربه کنید که استفاده از ابزارهای SEO Ranger چقدر ساده و در عین حال حرفه ای است. لطفا در صورت داشتن هر گونه سوال با تیم پشتیب، ما تماس بگیرید.

درباره نویسنده

رنجر رتبه

Rank Ranger یک پلتفرم SEO است که برای استانداردسازی مدیریت و گزارش‌دهی برای دنیای دیجیتال مارکتینگ با رفع نیاز به یک پلتفرم بازاریابی آنلاین جامع با قابلیت ردیابی و نظارت بر داده‌های کمپین، یکپارچه شده با نرم‌افزار و خدمات شخص ثالث، ارائه گزارش‌های کاملا شخصی و سفارشی طراحی شده است. 100٪ گزارش های خودکار بر،ب سفید و یک رابط وب مارک دار.


منبع: https://www.rankranger.com/blog/raven-rank-tracker-import-tool