دسته‌ها
اخبار

مهاجرت Raven SERP Tracker به Rank Ranger پلتفرم


17 دسامبر 2012 | ارسال شده توسط Rank Ranger

کارکنان ما برای کمک به سئوکار، که نیاز به انتقال سریع داده‌های خود از آن دارند، آماده شده‌اند کلاغ سیاه به رنجر رتبه بنابراین می تو،د به ،ب و کار ارائه خدمات درجه یک به مشتریان خود ادامه دهید.

شنیده‌ایم که کاربران Raven نگران ویژگی‌هایی هستند که به آن‌ها عادت کرده‌اند، بنابراین در این پست به شما یک طرح کلی از برخی از ویژگی‌های کلیدی SEO، PPC، متریک و ابزار Ranger Ranger ارائه می‌دهم.

ردیاب رتبه سئو گزارش ها رتبه بندی روزانه برای کلمات کلیدی ردیابی شده شما و هسته اصلی ابزارهای SEO Ranger است.

مدیریت کمپین با داشبورد SEO Rank Ranger ساده و کارآمد است – یک پلت فرم بسیار قابل تنظیم که نمای ،یبی از موارد زیر را به شما ارائه می دهد:

  • SE، کلمه کلیدی، دامنه، صفحه فرود و رتبه کلمه کلیدی با تغییرات روزانه / هفتگی / ماهانه برای دامنه های شما و دامنه های رقیب شما
  • اهرفس صفحات ایند، شده و بک لینک های خارجی دامنه
  • MajesticSEO صفحات ایند، شده، بک لینک های خارجی دامنه، جریان نقل قول و جریان قابل اعتماد
  • SEOMoz Domain Aut،rity
  • گوگل حجم جستجوی ماهانه دقیق، رقابت PPC و رتبه صفحه

داشبورد

داده های موقعیت مک،: بیش از 400 موتور جستجوی محلی و بین المللی پشتیب، می شود. نتایج را می‌توان با استفاده از روش‌های عادی، تکراری یا زیر فهرستی انتخاب کرد تا از دقیق‌ترین نتایج اطمینان حاصل شود.

رتبه بندی محلی شما را قادر می سازد تا رتبه سایت را در آن ردیابی کنید نتایج شخصی سازی شده گوگل با انتخاب چند پارامتر سفارشی.

سهم بازار: Rank Ranger تعداد بازدیدکنندگ، را که هر یک از کلمات کلیدی شما به وب سایت شما و رقبای شما آورده است و اینکه آیا اینها بوده اند را نشان می دهد. PPC یا ارگ،ک. آلی بازدید می کند.

معیارهای: 3rd ادغام حزب از منابع قابل اعتماد از جمله Google Analytics، Google Webmaster Tools، MagesticSEO، Ahrefs و بیشتر.

گزارش ها و نمودارهای ردیابی و تحقیق بسیار قابل تنظیم هستند که داده های مورد نظر خود را در قالبی که می خواهید دریافت کنید در اختیار شما قرار می دهند.

گزارش نویسی:

  • گزارش های بر،ب سفید: با لوگوی خود نام تجاری داشته باشید، پارامترهای مهم را انتخاب کنید، چندین گزارش فرعی را شامل کنید، کادرهای متنی را برای معرفی یا توضیح یک نمودار یا گزارش اضافه کنید، و گزارش‌های بر،ب سفید سفارشی را به صورت خودکار به آدرس ایمیل شما ارسال کنید تا بتو،د با مشتریان خود به اشتراک بگذارید.
  • هشدارهای رتبه بندی و صفحه فرود را می توان ایجاد و در گزارش های سفارشی جاسازی کرد.
  • گزارش ها را به PDF، Excel/CSV، Word یا HTML صادر کنید فرمت های در حال پرواز و/یا برنامه ریزی شده (با توجه به ترجیح شما).

XML API در دسترس است و به شما امکان می دهد پایگاه داده های ما را در برنامه ها و پلتفرم های وب و تلفن همراه خود سفارشی کرده و ادغام کنید.

هوش رقابتی: Rank Ranger کل رقابت کلمات کلیدی شما را رصد می کند و در مورد 100 رقیب برتر که بر SERP ها تأثیر دارند، گزارش می دهد و به شما کمک می کند تا با شناسایی رقبای جدید در هنگام بالا رفتن در نتایج جستجو، تهدیدات را برای رتبه بندی SEO خود شناسایی کنید و آنها را که پیشرفت سریع آنها نشان می دهد، شناسایی کنید. آنها به ویژه موقعیت شما را تهدید می کنند.

گزینه های بسته م،ار به شما امکان می دهد کمپین ها را اضافه کنید و در صورت نیاز حساب خود را گسترش دهید.

هدف ما همین است رنجر رتبه به شما کمک خواهد کرد تا کار کنید هوشمندتر، سریع تر و آسان تر – برای آزمایش رایگان خود ثبت نام کنید تا تجربه کنید که Rank Ranger’s SEO Rank Tracker و سایر ابزارهای نرم افزار SEO چقدر ساده و در عین حال حرفه ای هستند. لطفا در صورت داشتن هر گونه سوال با تیم پشتیب، ما تماس بگیرید.

درباره نویسنده

رنجر رتبه

Rank Ranger یک پلتفرم SEO است که برای استانداردسازی مدیریت و گزارش‌دهی برای دنیای دیجیتال مارکتینگ با رفع نیاز به یک پلتفرم بازاریابی آنلاین جامع با قابلیت ردیابی و نظارت بر داده‌های کمپین، یکپارچه با نرم‌افزار و خدمات شخص ثالث، ارائه گزارش‌های کاملا شخصی و سفارشی طراحی شده است. 100٪ گزارش های خودکار بر،ب سفید و یک رابط وب مارک دار.


منبع: https://www.rankranger.com/blog/migrating-raven-serp-tracker-dat،