دسته‌ها
اخبار

رتبه بندی موقعیت رنجر در ردیابی SERP


14 دسامبر 2012 | ارسال شده توسط Rank Ranger

با توجه به اعلامیه‌های اخیر شرکت‌هایی که ردیابی SERP را کنار گذاشته‌اند، ما احساس می‌کنیم مهم است که به شما اطلاع دهیم که ردیابی SERP جایی است که ما بیشتر منابع خود را اختصاص می‌دهیم، این یک سرویس اصلی در جعبه ابزار SEO Rank Ranger است و ما به توقف آن سرویس فکر نمی‌کنیم. به هر دلیلی.

Rank Ranger چندین ماه پیش یک Adwords API داشت و یک روز گوگل به طور ناگه، به ما اطلاع داد که آنها احساس می کنند که ما در حال نقض TOS آنها هستیم. ما اطلاعات دقیقی در مورد اینکه چه کاری می‌تو،م برای اصلاح هر چیزی که آنها فکر می‌،د مشکل است بپرسیم، هنوز منتظر پاسخ هستیم. فکر می‌کنم اکنون که می‌بینیم در Raven و Ahrefs چه اتفاقی افتاده است، پاسخ داریم.

در حالی که منتظر بودیم، تصمیم گرفتیم راه حلی مستقل از گوگل پیدا کنیم و خوشبختانه برای ما – و مشتریانمان – یک راه حل پیدا کردیم.

ما در Rank Ranger به‌طور مداوم سیستم‌های خود را به‌روزرس، می‌کنیم تا تغییرات دائمی Google را حفظ کنیم و متعهد هستیم که داده‌هایی را که برای اجرای ،ب‌وکارهای سئوی موفق به مشتریان خود نیاز دارند، ارائه دهیم. کارکنان ما برای کمک به سئوکار، که نیاز به انتقال سریع داده‌های خود از Raven به Rank Ranger دارند، آماده شده‌اند تا بتوانند به ،ب و کار ارائه خدمات درجه یک به مشتریان خود ادامه دهند. ما به تصمیمی که اخیراً توسط سایر شرکت‌های ابزار سئو گرفته شده احترام می‌گذاریم و برای آنها در مسیر جدیدی که در حال حرکت هستند آرزوی موفقیت می‌کنیم.

درباره نویسنده

رنجر رتبه

Rank Ranger یک پلتفرم SEO است که برای استانداردسازی مدیریت و گزارش‌دهی برای دنیای دیجیتال مارکتینگ با رفع نیاز به یک پلتفرم بازاریابی آنلاین جامع با قابلیت ردیابی و نظارت بر داده‌های کمپین، یکپارچه با نرم‌افزار و خدمات شخص ثالث، ارائه گزارش‌های کاملا شخصی و سفارشی طراحی شده است. 100٪ گزارش های خودکار بر،ب سفید و یک رابط وب مارک دار.


منبع: https://www.rankranger.com/blog/serp-tracking-position