دسته‌ها
اخبار

بنیاد تکاوران راکد


13 مارس 2013 | ارسال شده توسط Rank Ranger

آیا نمی د،د فریر چیست؟ او دختر یا پسری است که خدمات تخصصی مراقبت از سم را ارائه می دهد و نعل ، است. بنابراین در حالی که کشتی‌بان ما خارج از محدوده بود و از برخی ،‌ها مراقبت می‌کرد، ما مجبور شدیم در مورد اهمیت نعل‌های باکیفیت بالا به دلیل اینکه به ،وان پایه و استواری ، عمل می‌کنند، نسیم را بررسی کنیم. این باعث شد تیم به بحث در مورد پایه Rank Ranger بپردازد و ما باید روی برخی بهبودها و همچنین ویژگی های جدید کار کنیم که امیدواریم مورد پسند شما قرار گیرد.

انتقال کمپین ها بین بسته‌ها اکنون بسیار آسان‌تر شده است، زیرا ما یک مرحله را حذف کرده‌ایم و امکان انتقال به و از هر نوع بسته‌ای را تا زم، که تعداد کلمات کلیدی از حدا،ر مجاز در بسته‌ای که به آن منتقل می‌کنید تجاوز نکند، امکان‌پذیر کرده‌ایم.

گزارش های پی دی اف بر،ب سفید اکنون یک فهرست مطالب به طور خودکار برای گزارش های حاوی دو یا چند ،صر گزارش تولید می شود.

شاخص کارایی کلمه کلیدی/KEI به اضافه شده است خلاصه رتبه بندی > داشبورد به ،وان یک متریک اضافی این معیار نشان دهنده رقابت در AdWords و نتایج ارگ،ک در مقابل میزان ترافیک بالقوه ای است که می تواند برای وب سایت شما ایجاد کند.

همه MajesticSEO و اهرفس پارامترهایی از جمله صفحات ایند، شده، بک لینک ها، Gov، Edu، دامنه های ارجاع دهنده و آدرس های IP، و زیرشبکه های ک، C اکنون در دسترس هستند تحقیق > تاثیر دامنه.

نمودارها جدید داشته باشید قابلیت افزودن سریع برای انتخاب های متعدد مانند کلمات کلیدی، دامنه ها و موتورهای جستجو با استفاده از دکمه >>.

آ قابلیت بازنش، به همه گزارش ها اضافه شده است. برای بازگشت به تنظیمات پیش‌فرض گزارش، کافی است ماوس را روی نماد تنظیمات (در سمت راست نوار تاریخ/چاپ) قرار داده و کلیک کنید. تنظیمات گزارش پیش فرض. این به نفع هر ،ی است که تغییراتی را در تنظیمات گزارش ایجاد کرده است و ترجیح می‌دهد برای یک گزارش خاص به فهرستی از تنظیمات پیش‌فرض بازگردد.

مدیریت کاربران فرعی یک ویژگی جدید است که به شما امکان می دهد با نام کاربری و رمز عبور اختصاص داده شده که مدیریت می کنید، کاربران را به/از حساب خود اضافه کنید. این با در نظر گرفتن کارمندان شما ایجاد شده است. برای دسترسی مشتریان به داشبورد مشتری، لطفاً به اسناد ما مراجعه کنید.

و اکنون برای ویژگی بسیار جدید…

تغییرات بک لینک تاریخی
ابزارهای تحقیقاتی ما دارای برخی نام تجاری جدید هستند نمودارهای تغییرات تاریخی برای بک لینک، صفحات ایند، شده و رتبه صفحه. این نمودارهای جدید انعطاف پذیری کامل را در سفارشی سازی ارائه می دهند از جمله:
• انتخاب رنگ
• نوع و اندازه خطوط، بر،ب ها و نشانگرها
• اندازه نمودار سفارشی
• انواع نمودار: خط، خط پله، ستون، حباب، میله، نقطه یا ستون انباشته
• نمایش نمودار، ج، یا هر دو

نمودار تغییرات بک لینک تاریخی
نشان دادن جالب‌ترین ویژگی‌های این نمودارهای جدید در یک پست وبلاگ دشوار است، بنابراین توصیه می‌کنم وارد شوید و خودتان آن‌ها را بررسی کنید! اگر قبلاً حساب Rank Ranger ندارید، اکنون وقت آن است که برای آزمایش رایگان خود ثبت نام کنید.

درباره نویسنده

رنجر رتبه

Rank Ranger یک پلتفرم SEO است که برای استانداردسازی مدیریت و گزارش‌دهی برای دنیای دیجیتال مارکتینگ با رفع نیاز به یک پلتفرم بازاریابی آنلاین جامع با قابلیت ردیابی و نظارت بر داده‌های کمپین، یکپارچه با نرم‌افزار و خدمات شخص ثالث، ارائه گزارش‌های کاملا شخصی و سفارشی طراحی شده است. 100٪ گزارش های خودکار بر،ب سفید و یک رابط وب مارک دار.


منبع: https://www.rankranger.com/blog/state-of-the-art-SEO-tools