دسته‌ها
اخبار

اسب های هیبرید مقدس! شما رنجرز تیزبین هستید!


22 مارس 2013 | ارسال شده توسط Rank Ranger

این همان چیزی است که کشتی‌گیر هنگام شنیدن ایده‌های تیم برای حل چالشی که Google Places برای نظارت بر رتبه موتور جستجو ارائه می‌دهد، گفت. حالا مشخصاً فریر یک متخصص سئو نیست، اما ما از اشتیاق او غرق شدیم و پس از کمی طوفان فکری بیشتر ویژگی جدیدی را اضافه کردیم که معتقدیم گزینه‌های مورد نیاز را در اختیار شما قرار می‌دهد.

اکنون می‌تو،د حالت ،یبی یا عادی Google Places را به ازای هر انتخاب موتور جستجو انتخاب کنید (به ،وان مثال، Google USA، Google Global و غیره می‌توانند هر کدام متفاوت تنظیم شوند).

که در طبیعی حالت Rank Ranger نتایج Google Places را از شمارش حذف می کند، بنابراین گزارش های رتبه رتبه شما فقط نتایج ارگ،ک را منع، می کند.

در این مثال، در حالت عادی در جستجوی کلمه کلیدی “پیتزا” Dominos Pizza در موقعیت شماره 1 شمارش می شود و نتایج Google Places رد می شوند.

حالت عادی Google Places

که در ،یبی حالت Rank Ranger شامل Google Places به همراه نتایج ارگ،ک در شمارش است، بنابراین گزارش های رتبه رتبه شما هر دو را منع، می کند.

در این مثال، در حالت Hybrid در جستجوی کلمه کلیدی “پیتزا” Lombardi’s به ،وان جایگاه شماره یک با Dominos Pizza به ،وان 8 مح،ه می شود.

ما شما را تشویق می کنیم که ویژگی جدید Google Places Hybrid ما را امتحان کنید و به ما اطلاع دهید که آیا آنطور که ما امیدواریم به شما کمک می کند، به ما اطلاع دهید.

درباره نویسنده

رنجر رتبه

Rank Ranger یک پلتفرم SEO است که برای استانداردسازی مدیریت و گزارش‌دهی برای دنیای دیجیتال مارکتینگ با رفع نیاز به یک پلتفرم بازاریابی آنلاین جامع با قابلیت ردیابی و نظارت بر داده‌های کمپین، یکپارچه با نرم‌افزار و خدمات شخص ثالث، ارائه گزارش‌های کاملا شخصی و سفارشی طراحی شده است. 100٪ گزارش های خودکار بر،ب سفید و یک رابط وب مارک دار.


منبع: https://www.rankranger.com/blog/google-places-hybrid