دسته‌ها
اخبار

ویژگی یادداشت ها، رتبه هدف ترافیک پیش بینی شده


15 آوریل 2013 | ارسال شده توسط Rank Ranger

Rank Ranger خوشحال است که جدید را اعلام کند نوشته های من ویژگی، رتبه هدف ترافیک پیش بینی شده گزارش و چند ارتقاء به نمودار رتبه.

نوشته های من در حال توسعه بود و برای انتشار اوا، امسال برنامه ریزی شده بود، اما از آنجایی که بسیاری از مشتریان درخواست ویژگی مانند این را داشتند، تیم ما تاریخ راه اندازی را افزایش داد و به سرعت برای ایجاد آن کار کرد. نوشته های من در حال حاضر موجود است. اگر قبلاً از Rank Ranger استفاده می کنید، به سادگی روی نماد House کلیک کنید و پیدا خواهید کرد نوشته های من در ناوبری سمت چپ کلیک کنید بر روی یادداشت را اضافه کنید روی آن صفحه را فشار دهید و یک پاپ آپ را مشاهده خواهید کرد که به شما امکان می دهد یک کمپین، تاریخ و یک یادداشت توصیفی را وارد کنید. این قابلیت در Rank Graph نیز با کلیک در ناحیه نمودار موجود است. به دنبال این باشید که در آینده نزدیک این ویژگی به گزارش های مختلف اضافه شود.

یادداشت ها را به کمپین سئو اضافه کنید

را رتبه هدف ترافیک پیش بینی شده گزارش نتیجه یک درخواست سفارشی از یک متخصص SEO بود که می‌خواست بتواند ترافیک پیش‌بینی‌شده سایت را از یک کلمه کلیدی بر اساس بهبود رتبه آن در Google به مشتری بالقوه نشان دهد. امیدواریم همه شما این را به ،وان یک ابزار پیش فروش مفید برای افزایش ،ب و کار خود بیابید.

گزارش ترافیک پیش بینی شده رتبه هدف


نمودار رتبه
تنظیمات اکنون شامل گزینه هایی برای:

  • رتبه بندی داده ها بر اساس روز یا ماه
  • نمایش همه / 10 برتر / 20 برتر، … 100 نتیجه برتر
  • داده های ترافیک گوگل آنالیتی،

نمودار رتبه

ما در بازخورد شما پیشرفت می کنیم، بنابراین لطفاً نظر خود را به ما بگویید!

اگر قبلاً یک حساب Rank Ranger ندارید، اکنون زمان ثبت نام برای خود فرا رسیده است امتحان رایگان. و از این امکانات جدید بهره ببرید.

درباره نویسنده

رنجر رتبه

Rank Ranger یک پلتفرم SEO است که برای استانداردسازی مدیریت و گزارش‌دهی برای دنیای دیجیتال مارکتینگ با رفع نیاز به یک پلتفرم بازاریابی آنلاین جامع با قابلیت ردیابی و نظارت بر داده‌های کمپین، یکپارچه با نرم‌افزار و خدمات شخص ثالث، ارائه گزارش‌های کاملا شخصی و سفارشی طراحی شده است. 100٪ گزارش های خودکار بر،ب سفید و یک رابط وب مارک دار.


منبع: https://www.rankranger.com/blog/target-rank-projected-traffic